Kako ovaj automobil učiniti boljim? Nije to bio ni malo lak zadatak!
Mnoga ovde pravila važe, pa i to da se tim koji dobija ne menja. U stilu pravih stratega da bi se postigao još bolji rezultat, vredi ga u drugoj polovini utakmice samo malo osvežiti. Pogotovo u onom delu ekipe koja ima žute kartone ili jedva stoji na nogama.
Upravo tako se i desilo sa novim Peugeotom 308! Prema izjavama odgovornih menadžera Peugeota koje smo sreli na promociji u Bavarskoj, za potrebu restilizacije, proizvodjač se koncetrisao na dobre strane ovog modela i dodao mu nove adute.
Vizuelno, primetan je novi korporativni gril, novi LED potpis na prednjoj svetlosnoj grupi, kao i opredeljnje da zadnja svetlosna grupa bude uključena i tokom dnevne vožnje.
Na planu enterijera, paketi preme Active i Alure su dobili mnogo bogatije štofove na sedištima, koja u opciji masaže na prednjim sedištima - vredi svaki plaćeni dinar, tačnije evro.


Optički posmatrano, enterijer kao najveći adut Peugeota 308 je pretrpeo u ovom osvežavanju najmanje promena. Centralni "tft" ekran od 9.7 inca, sada je mnogo "reaktivniji" kako ga opisiju njegovi konstruktori. To znaci da je mnogo osetljiviji na dodir (nema vise grubog nabadanja), a meniji su mnogo intuitivnije organizovani, čime se značajno pojednostavila njegova upotreba.

Na planu motora najinteresantnija novina je 1.5 litarski Blue HDI agregat dizajniran da pošalje 1.6 litarsku dizel jedinu u penziju, ili na neka tržišta trećeg sveta, za koji je još itekako dobar.
Ovaj novi je sjajan! Obogaćen je sa 10 KS u odnosu na prethodnika (130 KS) što se očitava kao zaista primetna promena u dinamici vožnje. Kažu da je i u ekološkom smislu isto tako, pa hajde da im verujemo, jer u ovim motorima se emisija štetnih gasova "napada" na dva mesta: na mestu gde nastaje i u izduvnom sistemu. Već sada 308 je dostigao EURO 6D standard, koji stupa na snagu 2020.

Novost na dvolitarskom Blue HDI dizelašu (180 KS) je i osmostepeni automatski menjač, razvijen u saradnji sa japanskom kompanijiom AISIN, koja je ujedno i njegov dobavljač.
Peugeot je veliku pažnju posvetio i sistemema asitencije u vožnji, o čemu uskoro opširnije.

Najvažnija poruka sa promocije novog Peugeota 308 u Bayerish Gmain-u glasi: Peugeot svojim modelima cilja da dostigne vrh u segmentima u kojima nastupa. Zadržavanje vrednosti, prilikom druge prodaje je možda i najbolji dokaz da francuski proizvodjač uspeva u svojoj tržišnoj strategiji.
Uskoro detaljnije i sa više emicija, jer tempo promocije zove da se ide dalje!
Preuzeto sa: http://www.vrelegume.rs/vesti1/peugeot- ... og-modela/
Ekskluzivno za Vrele Gume i Bayerish Gmain: Miroslav Šosberger