
Točnije, ova vijest dolazi od strane Patricea Delannoya koji je u intervjuu za Motoring izjavio da 1,6-litreni turbobenzinac može ponuditi puno više od trenutnih 272 KS te da je Peugeot već proizveo testni prototip u kojeg je ugrađena verzija spomenutog motora snage veće od 310 KS.
Dodao je i da su ovjes i kočnice trenutnog 308 GTi na razini zadatka te da se uspješno nose s dodatnom snagom i momentom većim od 400 Nm (inače 330 Nm) koje razvija dorađene izvedba pogonskog sklopa. Mada, za vjerovati je da bi produkcijska verzija snažnijeg 308 GTi dobila unaprijeđeni kočnički sustav, ovjes i upravljač.
Recimo i da u Peugeotu razmatraju mogućnost da sa snažnijim modelom 308 GTi ponude i aisinov automatski EAT8 mjenjač, a svakako bi isti trebao biti opremljen i torsenovim diferencijalom s blokadom proklizavanja.
Nadamo se kako ćemo uskoro doznati više, a Delannoy nije htio otkriti je li ovaj automobil dobio i konačno zeleno svjetlo za proizvodnju.
Tekst i fotografije preuzeti sa: http://www.autonet.hr/aktualno/vijesti/ ... i-308-gti/