ELIKSIR MLADOSTI: Peugeot „podmladio“ 5008

Podijelite s nama vijesti iz Peugeot svijeta...
Odgovori
Avatar
ElComandante91
Moderator
Postovi: 3234
Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
Lokacija: Doboj, Beograd
Vozim: 206
Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
Motor: 1.4E; 1.4 HDi
Ima zahvala: 181 put
 pohvaljen: 149 puta
garage

ELIKSIR MLADOSTI: Peugeot „podmladio“ 5008

Post Postao/la ElComandante91 » 03. ruj 2020, 14:15

Svega par dana nakon predstavljanja restilizovanog 3008, Peugeot je prikazao i unapređeni 5008 SUV“Veliki brat” nedavno restilizovanog 3008, model 5008, takođe je dobio unapređeno i modernije izdanje, čime je Peugeot vizuelno doveo ova dva krosover/SUV modela u korak sa najnovijim automobilima u ponudi – modelima 208 i 508.

slika

To znači da je 5008 dobio nešto izmenjeni prednji deo sa širokim grilom u koji su integrisane svetlosne grupe, vertikalne “trake” za dnevna svetla, odnosno pokazivače pravca, kao i naziv modela (5008) koji se sada nalazi na prednjem delu “haube”, iznad grila.

slika

Kao i kod 3008, i “veći brat” je sada dobio zatamnjeni segment koji povezuje zadnje svetlosne grupe, sada u LED tehnologiji, a prostire se preko vrata prtljažnika. Ispod odbojnika nalaze se dve hromirane izduvne cevi, trapeznog oblika, integrisane u difuzor vazduha.

slika

Što se enterijera tiče, tu je sada nova i-Cockpit digitalna instrumentacija, dijagonale 12,3 inča, dok se na vrhu centralne konzole nalazi displej infotejnment sistema, dijagonale 10 inča, osetljiv na dodir. Neki od elemenata na armaturnoj tabli i centralnoj konzoli akcentovani su imitacijom brušenog aluminijuma.

slika

Kod verzije opremljene automatskim menjačem, sada se nalazi i selektor režima rada, te je tako vozaču na raspolaganju Normal, Sport i Eco mod. Od asistencija koje su deo serijske opreme, tu je adaptivni tempomat, automatsko prepoznavanje saobraćajnih znakova, tzv. Night Vision sistem, automatsko kočenje u slučaju opasnosti, sistem održavanje vozila u kolovoznoj traci, itd.

slika

Kao i do sada, na raspolaganju su dva benzinska i dva dizel motora, snage od 130 pa do 180 “konja”. Osnovni 1,2-litarski trocilindarski Puretech i 1,5-litarski Blue HDi serijski stižu sa 6-stepenim manuelnim menjačem, dok je opciono moguće dobiti 8-stepeni automatik, koji je standardan od 1,6-litarskog Puretech i 2,0-litarskog Blue HDi motora.

slika

Restilizovani Peugeot 5008 se u prodajnim salonim širom Evrope očekuje krajem godine, a do tada će biti poznata i cena, koja se očekuje da će biti neznatno viša u odnosu na aktuelni model.

Đorđe Pavićević/TopSpeed

Tekst i fotografije preuzeti sa: https://topspeed.rs/vesti/eliksir-mlado ... -4107.html
Clapton is God!
Odgovori

Natrag na “Vijesti”