Kako izgleda bazni Peugeot 308?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2453
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Kako izgleda bazni Peugeot 308?
Francuski hečbek jedan je od najvažnijih ovogodišnjih noviteta i evo šta nudi u osnovnom trimu.
Puno je novih vozila koja u baznom paketu opreme nude tzv. “klot” varijantu, što se ne može reći za najsvežiju generaciju Peugeota 308. Interensantno je da je uprava galskog “lava” rešila da osnovna varijanta heča dolazi u vrlo atraktivnoj zelenoj boji koju zvanično nazivaju Olivine Green. Podsetimo, nova 308-ice je i premijerno prikazana upravo sa ovom bojom.
Uvodni trim nosi naziv Active Pack, i u Francuskoj je za ovako opremljen model potrebno izdvojiti 24.800 evra. Ovaj automobil lišen je brojnih hromiranih ukrasa koji se mogu pronaći kod skupljih varijanti, a poseduje i čelične felne od 16 cola uz poprilično vizuelno neuspešne ratkapne.
Vidimo da Active Pack nudi i pojednostavljeni svetlosni potpis u odnosu na prestižnije verzije. Sve u svemu, eksterijer ne izgleda tako siromašno kao što je to slučaj sa nekim od rivala, ali je opet vrlo daleko od onoga što je Peugeot prikazao na predstavljanju nove 308-ice.
S druge strane u kabini, osim nedostatka kvalitetnije kože na volanu i pojedinih ukrasa, zaista sve zaslužuje reči hvale. Peugeot je omogućio digitalnu instrumentalnu tablu od 10 cola (ali bez 3D efekta), dok je povrh centralne konzole postavljen displej od takođe 10 inča za upravljanje informativno-zabavnim sistemom.
Kada je reč o motorizaciji, uvodni model koristi trocilindarski turbo agregat, što je već postala norma i u C segmentu, na žalost brojnih zagovornika četvorocilindarskih motora. Ovde je reč o 1,2 PureTech pogonskoj jedinici iz bivše PSA grupacije koja u ovom slučaju dostavlja 110 ks i 205 Nm. Motor je uparen sa šestostepenim manuelnim menjačem.
Zgodno je reći da recimo rivalski Volkswagen Golf 8 u baznom izdanju (u Nemačkoj) nudi trocilindarski motor sa 90 ks i petostepenim ručnim menjačem uz cenu od 20.000 evra. S druge strane, glavni konkurent u Francuskoj Renault Megane, od samog starta nudi četvorocilindarski agregat od 115 ks i staje 22.000 evra…
Peugeot 308 se može pohvaliti impresivnim spiskom opreme za osnovnu verziju. Pored AEB-a, tu su i sistemi za održavanje vozila u traci, detekcija pešaka, zatim opažanje saobraćajnih znakova, parking senzori na zadnjem delu automobila, senzori za kišu, dvozonski automatski klima uređaj, automatsko gašenje svetala…
Dakle, nova 308-ica ima šta da kaže već u početnom paketu opreme. Javnost je za sada vrlo dobro reagovala na novog “lava” u C segmentu, ostaje da se vidi da li će i prodaja biti podjednako dobra.
AutoRepublika
Tekst i fotografije preuzeti sa: https://autorepublika.com/2021/06/21/ka ... ugeot-308/
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 501
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 94 puta
- pohvaljen: 146 puta
Re: Kako izgleda bazni Peugeot 308?
Nekako izgleda kao neugodna vizuelna distorzija 308-ice, ne znam...
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Kako izgleda bazni Peugeot 308?
"Vrijeme ce pokazati ko ce koga smazati"
Glavni kriterijum, po meni, je cijena, i tipujem da ce se Megan bolje prodavati jer je povoljniji, a Golf jer je fauve i + jeftiniji je.
Sjetimo se koliko je kostao bazni model 308 t9 generacije, za ove pare uzimao se GTLine! #samokazem
Poslato s Jadrana
Glavni kriterijum, po meni, je cijena, i tipujem da ce se Megan bolje prodavati jer je povoljniji, a Golf jer je fauve i + jeftiniji je.
Sjetimo se koliko je kostao bazni model 308 t9 generacije, za ove pare uzimao se GTLine! #samokazem
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 962
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Kako izgleda bazni Peugeot 308?
Moram reci da mi se ne svidja razlika izmedju dobro opremljenog (predstavljanje) i ovog, izvana, hajde unutra je i OK.
Cijena vani i kod nas barem u BIH nikad nije bila ni blizu, ja evo vjerujem da ce biti 38-40k bazni model, Golf 8 je oko 43-44k najjeftiniji.
Ako poredimo Renault i Peugeot, rekao bih da je kod nas Pug mnogo vise zastupljen.
Cijene novih auta vec dugo vremena su otisle preko svake granice...
Cijena vani i kod nas barem u BIH nikad nije bila ni blizu, ja evo vjerujem da ce biti 38-40k bazni model, Golf 8 je oko 43-44k najjeftiniji.
Ako poredimo Renault i Peugeot, rekao bih da je kod nas Pug mnogo vise zastupljen.
Cijene novih auta vec dugo vremena su otisle preko svake granice...
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 882
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 160 puta
- pohvaljen: 138 puta
Re: Kako izgleda bazni Peugeot 308?
Pohvala za unutrašnjost i što su konačno izbacili štap antenu.
Ali ovako na fotografijama prednji kraj ne dopada mi se nikako.
Što se tiče cijena, to ne bih komentarisao.Nekome ne 25 hiljada eura mnogo, a nekome ne.Ko želi Pežo i ima para, kupiće.
Sa druge strane ako želiš ipak nov automobil, ima i Fiat Tipo za 12 hiljada eura.
Ali ovako na fotografijama prednji kraj ne dopada mi se nikako.
Što se tiče cijena, to ne bih komentarisao.Nekome ne 25 hiljada eura mnogo, a nekome ne.Ko želi Pežo i ima para, kupiće.
Sa druge strane ako želiš ipak nov automobil, ima i Fiat Tipo za 12 hiljada eura.