Novi Peugeot 408
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Novi Peugeot 408
Peugeot 408 sa „dinamičnim zadnjim krajem“ je novi model u ponudi francuskog proizvođača, koji je pozicioniran između većeg 508 i SUV modela 3008. Novi 408 ima pet vrata i povišeni klirens, a fokusiran je na praktičnost i stil. Francuska kompanija naglašava da je ovo prvo vozilo ove vrste na tržištu.
Automobil je dugačak 4,69m, razmak među osovinama je 2,79m, a visok je 1,48m. Aerodinamički koeficijent je samo 0,28Cd uprkos izdignutoj karoseriji. Zapremina prtljažnika je od 536l do 1611l, a kod plag-in hibrida je 471l. Na prednjoj strani imamo novu masku, kakvu ćemo viđati na budućim modelima ove marke.
Model donosi novu karoserijsku formu, ali je tehnologija ispod nje dobro poznata. Vozilo koristi najnoviju evoluciju platforme EMP2 i imaće samo jedan čisto benzinski motor, kao i plag-in hibridni pogon na početku prodaje sledeće godine. Peugeot je najavio i potpuno električnu varijantu „nekoliko meseci kasnije“.
Jedina neelektrifikovana varijanta će biti 1,2 litarski trocilndrični turbo benzinac od 130KS, a i on će krajem 2023. godine biti zamenjen blagim hibridnim pogonom.
Par plag-in hibridnih pogona su Hybrid 180 i Hybrid 225, pri čemu brojevi u nazivu označavaju snagu. Obe varijante koriste isti 1,6 litarski bnzinski agregat potpomognut turbom u kombinaciji sa električnim agregatom koji dobija struju iz baterije kapaciteta 12,4kWh. Punjenje na kućnom punjaču od 7kW traje 55 minuta. Za sada nisu objavljene infromacije o efikasnosti, autonomiji i performansama.
Svi motori su upreni sa osmostepenim automatskim menjačem. Procenjeno ubrzanje čistog benzinca do 100km/h je oko 10 sekundi, a hibrida oko 8,5 sekundi ili manje.
Direktor ovog projekta Pjer-Pol Matej izjavio je da je dizajn novog 408 rezultat ponovne razrade ideje klasične limuzine. „Vozačka pozicija je dinamična – viša nego kod limuzine, ali ne toliko kao kod kupe SUV-a. To je za ljude koji traže nešto novo. Ovo je veoma dinamična limuzina sa osećajem savremenog Peugeot DNK“, rekao je Matej.
Centralna konzola je istog dizajna kao kod hečbeka 308, a i-Connect Advanced multimedijalni sistem je podržan najnovijim i-Toggles površinama osetljivim na dodir u donjem delu konzole. Softver se osvežava putem interneta. Focal audio sistem ima 10 zvučnika, tu su LED matriks svetla i mogućnost povezivanja mobilnih telefona. Kabina raspolaže sa četiri USB porta i bežičnim punjenjem. Vrata prtljažnika su elektrifikovana, a vozilo raspolaže najnovijom tehnologijom za poluautonomnu vožnju.
Tekst i fotografije preuzeti sa: https://www.nacionalnaklasa.com/111423/ ... e-limuzine
Automobil je dugačak 4,69m, razmak među osovinama je 2,79m, a visok je 1,48m. Aerodinamički koeficijent je samo 0,28Cd uprkos izdignutoj karoseriji. Zapremina prtljažnika je od 536l do 1611l, a kod plag-in hibrida je 471l. Na prednjoj strani imamo novu masku, kakvu ćemo viđati na budućim modelima ove marke.
Model donosi novu karoserijsku formu, ali je tehnologija ispod nje dobro poznata. Vozilo koristi najnoviju evoluciju platforme EMP2 i imaće samo jedan čisto benzinski motor, kao i plag-in hibridni pogon na početku prodaje sledeće godine. Peugeot je najavio i potpuno električnu varijantu „nekoliko meseci kasnije“.
Jedina neelektrifikovana varijanta će biti 1,2 litarski trocilndrični turbo benzinac od 130KS, a i on će krajem 2023. godine biti zamenjen blagim hibridnim pogonom.
Par plag-in hibridnih pogona su Hybrid 180 i Hybrid 225, pri čemu brojevi u nazivu označavaju snagu. Obe varijante koriste isti 1,6 litarski bnzinski agregat potpomognut turbom u kombinaciji sa električnim agregatom koji dobija struju iz baterije kapaciteta 12,4kWh. Punjenje na kućnom punjaču od 7kW traje 55 minuta. Za sada nisu objavljene infromacije o efikasnosti, autonomiji i performansama.
Svi motori su upreni sa osmostepenim automatskim menjačem. Procenjeno ubrzanje čistog benzinca do 100km/h je oko 10 sekundi, a hibrida oko 8,5 sekundi ili manje.
Direktor ovog projekta Pjer-Pol Matej izjavio je da je dizajn novog 408 rezultat ponovne razrade ideje klasične limuzine. „Vozačka pozicija je dinamična – viša nego kod limuzine, ali ne toliko kao kod kupe SUV-a. To je za ljude koji traže nešto novo. Ovo je veoma dinamična limuzina sa osećajem savremenog Peugeot DNK“, rekao je Matej.
Centralna konzola je istog dizajna kao kod hečbeka 308, a i-Connect Advanced multimedijalni sistem je podržan najnovijim i-Toggles površinama osetljivim na dodir u donjem delu konzole. Softver se osvežava putem interneta. Focal audio sistem ima 10 zvučnika, tu su LED matriks svetla i mogućnost povezivanja mobilnih telefona. Kabina raspolaže sa četiri USB porta i bežičnim punjenjem. Vrata prtljažnika su elektrifikovana, a vozilo raspolaže najnovijom tehnologijom za poluautonomnu vožnju.
Tekst i fotografije preuzeti sa: https://www.nacionalnaklasa.com/111423/ ... e-limuzine
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Novi Peugeot 408
Urus za sirotinju!
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Novi Peugeot 408
Kako mi u zadnje vrijeme 408 pocinje iskakati iz frizidera, od kojekakvih YT klipova, emisija, sajam u BGu, itd.. nekako ne mogu da svaki put ne primjetim koliko su zapravo zadnji dio auta usrali sa ovako jeftinom plastikom. Znaci, ne vidim uopste poentu ovoga nelakiranog dijela zadnjeg branika na ovakvom autu, isto kao da ga je neko prislonio od drugog auta. Takodje, lajsne na vratima u par navrata su mi izgledale kao da su vec izblijedile
Sve u svemu, odlicno mi sve izgleda (osim stock felgi iz prvog posta), futuristicki izgled i sve, al ovo pozadi im stvarno nije trebalo.
Sve u svemu, odlicno mi sve izgleda (osim stock felgi iz prvog posta), futuristicki izgled i sve, al ovo pozadi im stvarno nije trebalo.
- anak1n
- Aktivan član
- Postovi: 147
- Pridružen/a: 24. pro 2016, 22:18
- Lokacija: Srb/De
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 2.0 HDi
- Ima zahvala: 26 puta
- pohvaljen: 86 puta
Re: Novi Peugeot 408
Da, to zameraju na vecini review-ova sto sam gledao.
Sam model mi je interesantan, jer mozda preko firme dobijem opciju lizinga, gde ima dosta pogodnosti za elektricne i plug-in hibrid modele (citaj, manje para mesecno).
Pre svega moram sesti u njegada proverim dimenzije unutra, sa sve porodicom, jer smo nestandardno visoki, sto mi, sto deca
Sam model mi je interesantan, jer mozda preko firme dobijem opciju lizinga, gde ima dosta pogodnosti za elektricne i plug-in hibrid modele (citaj, manje para mesecno).
Pre svega moram sesti u njegada proverim dimenzije unutra, sa sve porodicom, jer smo nestandardno visoki, sto mi, sto deca
- anak1n
- Aktivan član
- Postovi: 147
- Pridružen/a: 24. pro 2016, 22:18
- Lokacija: Srb/De
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 2.0 HDi
- Ima zahvala: 26 puta
- pohvaljen: 86 puta
Re: Novi Peugeot 408
Javim se sa slikom novog auta, ako mi odobre
Definitivno bolja opcija nego neki kredit.
Definitivno bolja opcija nego neki kredit.