Kupovina 308 1.6HDI 2012 82kw

Odgovori
Avatar
IceMan2
VIP Član
Postovi: 545
Pridružen/a: 11. pro 2015, 21:11
Lokacija: Tuzla
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 HDI 110KW
Ima zahvala: 82 puta
 pohvaljen: 112 puta
garage

Kupovina 308 1.6HDI 2012 82kw

Post Postao/la IceMan2 »

Tražio sam ali nisam našao ovu temu. Ako postoji neka me admini prebace u istu. Prijatelj gleda da kupio pa evo u njegovo ime da pitam sve one koji voze ili su vozili navedeni model da napišu par rijeci o istom. Interesuje ga ono klasika
- cijena malog servisa, cijena velikog servisa?
- Kakav je trap kod 308, mislim da li je skup za održavanje. Kod mene recimo na 407 prednje kugle koštaju 120KM komad, sto je van
pameti. Kakva je situacija kod 308?
- Da li ima nekih boljki, da li su neki dijelovi izlozeni brzom trosenju?
-Na sta da obrati paznju kada bude isao da gleda i da proba isti?

Hvala puno svima na komentarima unaprijed :good: :mah:
308 T9 2.0 BlueHDI 110KW
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4659
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Kupovina 308 1.6HDI 2012 82kw

Post Postao/la kula »

U sustini solidno auto bez pretjerano skupog odrzavanja. Motor je se pokazao kao dobar ali treba obratiti paznju na standardne stvari koje se gledaju kod peugeota fap , zamajac i tako to ...
Dok se ne javi neko od vlasnika koji voze pomenuti model malo prelistaj forum gdje ima dosta tema predstavljenih 308ica u galeriji ...
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Kupovina 308 1.6HDI 2012 82kw

Post Postao/la StefanMD »

Evo ja sam vozio 3 godine 308 SW sa istim tim motorom, prešao oko 70.000km, bio veoma zadovoljan...
Cijena malog servisa naravno zavisi od toga gdje ga radiš i kakve filtere i ulje koristiš, ja sam uzimao uvijek neke nešto bolje filtere i ulje isključivo Total INEO ECS 5w30 (Low SAPS, bitno zbog FAP filtera). Ulje sam nabavljao preko prijatelja u Banja Luci kada se potrefi akcija nekakva pa je koštalo oko 9KM po litri, inače je na litru 17-18KM. 5l bidon se može uzeti čini mi se za 60-65KM. Filteri su oko 50-60KM da uzmeš ulje, zrak i klime (ti nekakvi bolji), i filter goriva je takođe 50-60KM ali on se mijenja na 60.000km pređenih.
Veliki servis opet zavisi gdje radiš, oko 600KM sam ja platio (komplet set zupčastog sa španerima i vodenom pumpom i mikroremen sa španerima), radi se na 180.000km pređenih. Cijena je za auto sa start stop sistemom, ako ga nema može očekivati i manju cijenu.
Trap je odličan bio barem kod mene, s obzirom na naše puteve i pređenih 70.000km ja sam u tri godine samo jedan stabilizator promijenio, drugi je bio tu i tamo, nije još bio za zamjene ali bilo je za očekivati da se i on zamijeni u neko dogledno vrijeme. Stabilizator Meyle HD koji su kao najkvalitetniji sa 4g garancije, sa zamjenom je oko 50KM.
Mislim da su mu poskupi recimo diskovi zadnji i da se mijenjaju sa glavčinama ali nisam siguran, ja ih nisam mijenjao, a bogami možda sam ih tek upolovio na toj kilometraži (što opet dosta zavisi od stila vožnje). Akumulator je takođe poskup, 200-250KM otprilike, meni je fabrički trajao do tačno punih 5 godina i tu je izdao.

Od nekih boljki, Siemens dizne svakako (radio reparaciju jedne), mali hladnjak zna otići iako ja ni to nisam imao problema, ništa drugo ne znam konkretno.

Rekao bih neka provjeri sve, FAP neće imati problema ako ima aditiva, Turbo je OK, EGR je OK, zamajac neka posluša pošto je mislim poskup, trap će već provozati pa vidjeti lupa li šta i neko opšte stanje vozila.

Eto nadam se da nisam čovjeka odvratio od auta... :D
Ovi su korisnici zahvalili autoru StefanMD za post:
IceMan2
slika
Odgovori

Natrag na “Općenito”