Stranica: 1/1.

Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 25. tra 2016, 20:21
Postao/la Phantom
slika

Model 208 najprodavaniji je model u gami Peugeota, a nedavno je doživio prvo zatezanje bora. Iskreno, više od toga nije ni bilo potrebno. Osvježavanju se pristupilo vrlo oprezno, ali sveobuhvatno. Od novosti koje se najlakše uočavaju na generalno dinamičnijem vanjskom limu su agresivnije oblikovani prednji branik i velika maska hladnjaka, sadu u kromiranom okviru.

Novost su i 3D LED zadnja svjetla, nove boje karoserije uključujući i atraktivnu Orange Power, nove mogućnosti personalizacije te novi dizajn naplataka od 15 do 17 cola. Kako bi ostao u korak s aktualnim trendovima, redizajnirani 208 je dobio više opreme, pogotovo one koja se odnosi na sigurnost u gradskom saobraćaju - poput sistema automatskog kočenja pri brzinama do 30 km/h (Active City Brake), kamere za pomoć pri parkiranju i sistem poluautomatskog parkiranja. Usto, svaki je Peugeot 208 opremljen sigurnosnim sistemima (ESP, ABS, EBA, EBFD) koji su mu još 2012. osigurali rezultat od pet zvjezdica na Euro NCAP testu sigurnosti.

slika

U unutrašnjosti vozača kao i do sada dočekuje karakterističan i-Cockpit s minijaturnim upravljačem i instrumentima poviše njega, te 7-inčni zaslon osjetljiv na dodir. Testni je primjerak pokretao novi trocilindarski 1,2-litreni PureTech sa 110 KS opremljen sistemom izravnog ubrizgavanja goriva pod pritiskom od 200 bara i turbopunjačem nove generacije. Uparen je sa 5-stepenim ručnim mjenjačem lakog hoda, a premda je srce trocilindarsko, u vožnji ga je zahvaljujući snažnom ‘puhanju’ turba kroz cijelu skalu okretaja (bez izražene turbo rupe) lako zamijeniti za 4-cilindarski motor da nije karakterističnog ‘zujanja’ trocilindraša.

slika

Sjajan je to izbor za one koji češće voze izvan gradskih zidina, posebice ako se osvrnemo na potrošnju od 4,9 litara koliko nam je trošio na testnoj ruti, što je vrlo blizu fabričkom obećanju od 4,5 litara. Konačno, novi maleni turbo benzinac pravi je dobitak za gradski Peugeot 208 koji uz mudro biranje paketa opreme čak nije ni preskup.

slika

1.2 PureTech 110 Allure

TEHNIČKI PODATCI:

Motor: turbobenzinski 1199 ccm

Snaga: 110 KS pri 5500/min

Moment: 205 Nm pri 1500/min

Mjenjač: 5-stepeni, ručni

Pogon: prednji

Dimenzije: 396 x 173 x 146 cm

Osovinski razmak: 253 cm

Prtljažnik: 285/1076 litara

Masa: 1135 kg

Brzina: 190 km/h

0-100 km/h: 9,6 sekundi

Potrošnja: 4,5 l/100 km

CO2: 103 g/km

slika

slika

slika

slika

Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 25. tra 2016, 21:30
Postao/la ElComandante91
Po nekim testovima sto sam čitao i gledao u gradu troši 8.5l.

Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 25. tra 2016, 22:11
Postao/la StefanMD
A ne znam, znaju ljudi na testovima svašta napisati i svakako voziti pa ne zna čovjek kome vjerovati.
Burazer vozi A6 3.0 TDI quatro automatic i da budem iskren ako se lagano vozi može biti čak i ispod 9 u gradu, a može i 12-14l (može naravno i preko 20l ali to ne računam u normalnu vožnju).

Meni se ovi 208 sviđaju iako sam više fan dizela sa 100-120KS ili npr. 1.6THP :84: , vjerovatno bi trebalo privikavanje na ovaj novi kokpit koji mi nije baš baš legao na prvu ali ko zna, da se malo više družimo... :think:

Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 25. tra 2016, 22:26
Postao/la anel007
ma on ako normalne voznje trozi 4.5 ubij me, zakolji me

djaba mu svih 110 konja kad ih ima na preko 5000 obrtaja, a tad vec ne trosi 4.5 nego 10 al et fin mali gradski autic mada mu je za grada taj motor sa turbinom previse, za grada se ubilo neki obicni benzinac ili dizelas bez turba ako to i ima iko uopce u ponudi, da mu nista plaho ne mozes zaprljat nit zacepit gradskom voznjom

Re: RE: Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 26. tra 2016, 07:22
Postao/la ElComandante91
anel007 je napisao/la:ma on ako normalne voznje trozi 4.5 ubij me, zakolji me

djaba mu svih 110 konja kad ih ima na preko 5000 obrtaja, a tad vec ne trosi 4.5 nego 10 al et fin mali gradski autic mada mu je za grada taj motor sa turbinom previse, za grada se ubilo neki obicni benzinac ili dizelas bez turba ako to i ima iko uopce u ponudi, da mu nista plaho ne mozes zaprljat nit zacepit gradskom voznjom
Ima običan 1.2 82ks benzin. Ovog najviše za grad zeza turbo.

Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 26. tra 2016, 07:54
Postao/la StefanMD
S obzirom na specifikaciju ne vjerujem baš da ga nešto zeza za grada turbo, mali je motor i očigledno je fino podešena turbina, konkretno mislim na obrtni moment: "205 Nm pri 1500 obr/min" što znači da je maksimum čak i na nižim obrtajima nego dizel motori...
Ako uporedimo to sa običnim benzincem od 82ks koji ima samo 118 Nm pri 2750 obr/min vidi se vrlo dobro koliko turbina znači.

Što se tiče potrošnje, normalna vožnja ne podrazumijeva 5000 obr/min kolega... :D

Re: RE: Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 26. tra 2016, 08:32
Postao/la ElComandante91
StefanMD je napisao/la:S obzirom na specifikaciju ne vjerujem baš da ga nešto zeza za grada turbo, mali je motor i očigledno je fino podešena turbina, konkretno mislim na obrtni moment: "205 Nm pri 1500 obr/min" što znači da je maksimum čak i na nižim obrtajima nego dizel motori...
Ako uporedimo to sa običnim benzincem od 82ks koji ima samo 118 Nm pri 2750 obr/min vidi se vrlo dobro koliko turbina znači.

Što se tiče potrošnje, normalna vožnja ne podrazumijeva 5000 obr/min kolega... :D
I to sto kažeš, ja se sjećam da je bila preporuka za taj atmosferac ko vise po gradu vozi.
Bas sam neki dan sa Kulom komentarisao da mu dobro stoji ova boja.

Re: Kombinacija snage i niske potrošnje - Novi 208 1.2 PureTech

Postano: 26. tra 2016, 08:49
Postao/la anel007
StefanMD je napisao/la:S obzirom na specifikaciju ne vjerujem baš da ga nešto zeza za grada turbo, mali je motor i očigledno je fino podešena turbina, konkretno mislim na obrtni moment: "205 Nm pri 1500 obr/min" što znači da je maksimum čak i na nižim obrtajima nego dizel motori...
Ako uporedimo to sa običnim benzincem od 82ks koji ima samo 118 Nm pri 2750 obr/min vidi se vrlo dobro koliko turbina znači.

Što se tiče potrošnje, normalna vožnja ne podrazumijeva 5000 obr/min kolega... :D
hahah kako kome :green:, zezam se za to, to sam samo naveo sta pise u specifikacijama

ja sam ipak pri stavu da je za grada najbolje nesto sa sto manje dodataka oko motora, cisto jer se ima manje stvari pokvariti, djaba mu i taj obrtni moment ako ti auto vozas kad je spica jer tad ti ne treba neko plaho jako ubrzanje kad se vecinu vremena provede u stanju mirovanja

elem fin autic, samo sto mi malo idu na zivce ovako podaci o potrosnji (kod haman pa svakog proizvodjaca je ista situacija) ko da su ga mjerili na dizalici uz havin otpor :green: