Peugeot 206 1.4 E 2008

Odgovori
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2582
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 79 puta
Kontakt:
garage

Peugeot 206 1.4 E 2008

Post Postao/la Phantom » 02. svi 2016, 22:01

slika

Peugeot 206 je mali gradski automobil kojeg od 1998. proizvodi francuski proizvođač Peugeot, a dostupan je kao hatchback s troja ili petora vrata te kao karavan i coupé-cabriolet.

Kada se pojavio na tržištu, 206 je zamijenio model Peugeot 205. 206-ica se u početku prodavala isključivo kao hatchback, a bila je dostupna s tri benzinska i jednim dizelskim motorom. 2001. u paletu modela su uvrštene i karavanska inačica nazvana 206 SW te coupé-cabriolet nazvan 206 CC, a 2003. u ponudu je uvrštena i sportska inačica 206 RC, opremljena 2-litrenim benzinskim motorom snage 177 KS.

206 je širom Europe vrlo popularan automobil, a 2002. bio je drugi najprodavaniji automobil u Velikoj Britaniji. Do 2007. proizvedeno je više od 6 milijuna primjeraka, a 206-icu je naslijedio model Peugeot 207. Na nekim se tržištima uz 207-icu od početka 2009. godine prodaje i model 206+, značajno izmijenjena inačica originalne 206-ice s prednjim krajem i dijelovima unutrašnjosti koji podsjećaju na one iz Peugeota 207.

slika

Motor
Za ovaj članak smo uzeli 206 sa 1.4 benzinskim motorom. Iz ovog motora 206 izvlači 55 kw/75 ks i 120 Nm obrtnog momenta. S obzirom na veličinu i jačinu motora, ovaj 206 sa težinom od 925 kg ubrzava do 100 km/h za samo 12.2 sekunde i ograničen je na 170 km/h. Prosječna potrošnja ove gradske jurilice je 6.3 l/100 km, dok u gradskoj gužvi troši 8.4 l/100 km i na otvorenom putu potroši samo 5 l/100 km.

slika

Dizajn
Za 206 možemo reći da je prvi evropski dizajnirani gradski automobil sa karakterističnim mačkastim farovima. Iako plijeni poglede mnogih pripadnica ljepšeg pola, podjednako ga vole i pripadnici jačeg pola. Fluidna linija se završava zadnjim (C) nosačem krova, koji snažno stilski asocira na legendarnog prethodnika. Dovoljno je uporediti predhodnika sa nasljednikom i vidjeli bismo da dizajn nije samo vanserijski već i vanvremenski.

slika

Unutrašnjost
S obzirom na dimenzije, 206 je uspio da obezbijedi što veću širinu za koljena putnika koji se nalaze napred. Možemo pohvaliti sportski oblikovana prednja sjedišta, koja su veoma udobna i veoma dobro drže u krivinama. Instrument tabla je pregledna i sve je na dohvat ruke vozača. Što se tiče zadnje klupe, mjesta ima dovoljno za dve odrasle osobe. Ovaj nedostatak jeste samo za porodice sa odraslom djecom, dok i za njih ima rješenje. Peugeot je osmislio karavansku verziju 206 pod nazivom 206 SW, ali o tom ćemo kada dodje vrijeme.

slika

Sigurnost
Za zaustavljanje 206, na prednjem dijelu su zaduženi diskovi, a dok na zadnjem dijelu posao obavljaju doboši
Od električnih pomagala posjeduje:
ESP - EL. program stabilnosti
ABS - zaštita od blokade točkova
Posjeduje i 2x zračna jastuka (volan, suvozač)

slika

Ulaganja
206 iz članka je kupljen nov 2008. godine u ovlaštenom Peugeot koncesionaru. Nakon 8 godine redovnog održavanja vozilo ima 96.500 km na satu. Za ovih 8 godina odradjeno je sledeće:
Zamjenjena desna spona, prednje pločice na 75.000 km, mali hladnjak, osovine na torziji, odradjeno 10x malih servisa različitih tipova i napunjena klima na 82.000 km

slika

Savjeti pri kupovini
Kao i dosada prvo vam savjetujemo dijagnostiku, pa zatim ostalo. Kod 206-ice obratite pažnju na sledeće:
- Karoserija (obratiti pažnju da li je pocinčana, da ne bi bilo problema sa korozijom)
- Sjedišta (Iako su jako udobna i kvalitetna, zna se pojaviti škripanje plastike u unutrašnjosti)
- Elektronika
- Torzija
- Diskove i pločice

slika

Prednosti i mane
slika

Cijena

Došli smo i do zadnje stavke koja većinu zanima, a to je cijena ovog zanimljivog gradskog autića. Za razliku od ostalih vozila iz članaka (307,407) ovaj 206 je kupljen nov 2008. godine i koštao je 22.000 KM. Sada nakon 8 godina redovnog servisiranja i održavanja za 206 sa 1.4 benzinskim motorom i one-line opremom (ABS, ESP, centralno/daljinsko zaključavanje, prednja/zadnja svjetla za maglu, prednji el. podizači stakala, CD-radio, klima uredjaj) potrebno je izdvojiti od 7.000 KM do 8.000 KM

slika
Peugeot Club BiH
Motion & Emotion
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2130
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 178 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: Peugeot 206 1.4 E 2008

Post Postao/la Tom » 03. svi 2016, 07:37

Mačka mala! ;)
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
ElComandante91
Moderator
Postovi: 3291
Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
Lokacija: Doboj, Beograd
Vozim: 206
Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
Motor: 1.4E; 1.4 HDi
Ima zahvala: 210 puta
 pohvaljen: 167 puta
garage

Re: Peugeot 206 1.4 E 2008

Post Postao/la ElComandante91 » 03. svi 2016, 13:29

Dobro si napisao! :bravos:
Clapton is God!
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2582
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 79 puta
Kontakt:
garage

Re: Peugeot 206 1.4 E 2008

Post Postao/la Phantom » 03. svi 2016, 14:40

Hvala, Comandante
Motion & Emotion
Avatar
cviki
Iskusan član
Postovi: 517
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:21
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 74 puta
garage

Re: Peugeot 206 1.4 E 2008

Post Postao/la cviki » 05. svi 2016, 19:23

Ja sam imao 1.4hdi ;) ima negdje slika sad cu nac

Cviki
Avatar
cviki
Iskusan član
Postovi: 517
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:21
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 74 puta
garage

Re: Peugeot 206 1.4 E 2008

Post Postao/la cviki » 05. svi 2016, 19:35

slikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslikaslika

Eto malo fotkica od pocetka sa celicni na petokrake pa spojler pa 15 pa 17ke ;) i na kraju ode za 307-micu a sa njim sam za 3-4 godine 120 000 zgazio a trosio kao upaljac 4-6 litara zavisi od gasa kako stisnes od veci kvarova je bio ventilator hladnjaka 150km komplet nov i odradjene torzije nazad uradjene kao piksne od bronze i ugradjene mazalice ;) poslije tog nema vise smrti samo redovni servisi i rahat si i naravno sipanje samo kvalitetnog goriva ;)

Cviki
Odgovori

Natrag na “Portal”