Peugeot 407 2.0 HDi 2004

Odgovori
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Peugeot 407 2.0 HDi 2004

Post Postao/la Phantom »

slika

Peugeot 407 je automobil srednje klase dostupan kao limuzina, karavan i coupé, a od 2004. ga proizvodi francuski proizvođač Peugeot.

407 je po prvi put predstavljen u Septembru 2003. na salonu automobila IAA u Frankfurtu na Majni kao prototip 407 Elixir, a u serijsku proizvodnju limuzinska je izvedba ušla u Maju 2004. kao zamjena za model Peugeot 406. Karavan nazvan 407 SW na tržištu se pojavio četiri mjeseca nakon limuzine, a početkom 2006. paletu modela će upotpuniti i coupé inačica, koja je pod nazivom 407 Prologue po prvi put predstavljena u Martu 2005. na Ženevskom autosalonu.

407 se pokazao i kao izuzetno siguran automobil osvojivši maksimalnih pet zvjezdica na Euro NCAP-ovom testu sigurnosti.

slika

Motor
I za ovaj članak korišten je dizel motor koji je jedan od česćih na našim prostorima. Da, opet je 2.0 HDi ali ovaj put iz Peugeot-a 407 sa automatskim-tiptronik mjenjačem. Ovaj 2.0 motor razvija 100 kw/136 ks i 320 Nm obrtnog momenta. Možemo reći da se sa ovim motorm i ne osjeti težina 407 od 1600kg. Uzimajući u obzir težinu i malo jači motor, ova 407 i nije veliki potrošač goriva. U gradskoj vožnji 407 troši 8.7 l/100 km, dok na otvorenim putevima troši samo 5.9 l/100 km. Prosječna potrosnja jeste 6.9 l/100 km.

slika

Dizajn
Kao i svaki Peugeot tako i 407 plijeni pažnju sa svojim dizajnom koji ga izvlači iz sivila standardnih limuzina. Prednji dio karakteriše velika maska motora i "mačkasti" farovi. Dok nam bok 407 daje potpun izgled sportske limuzine. Sa 17 inčnim alu felgama i nižim prednjim dijelom ovaj Peugeot ne samo da daje lijep, već i sportski izgled.

slika

Unutrašnjost
Peugeot nije štedio ni na unutrašnjosti ovog modela, koja je bogato opremljena. Prvo što primjetimo kada uđemo u 407 jeste centralna konzola, na kojoj se nalaze raznorazne tipke. Jeste da djeluje jako zbunjujuće, ali već nakon par minuta možete razumjeti princip rada konzole. Možemo reći da se Peugeot potrudio da razmazi vozača i ostale putnike u ovoj limuzini. Najudobbnija sjedala u klasi, koja se daju savšeno podesiti po visini i dubini, kao i volan, omogućavaju nam da bez problema i ikakvog umora pređemo par stotina kilometara. Mjesta za putnike ima dovoljno, kako napred tako i nazad. Prtljažnik od 402 l stavlja 407 u prosjek klase.

slika

Sigurnost
407 je dolazila s prednjim ventilirajućim diskovima i zadnjim punim diskovima, koji su naravno bez problema zaustavljali ovu limuzinu od 1600kg.
Od električnih pomagala posjeduje:
ESP - EL. program stabilnosti
ABS - zaštita od blokade točkova
REF - EL. raspodjela kočenja
AFU - pomoć pri naglom kočenju
ASR - zaštita od proklizavanja točkova
CDS - dinamička kontrola stabilnosti
Posjeduje i 9x zračnih jastuka (volan, suvozač, sjedišta, za koljena i B stubovi)

slika

Ulaganja
Ovaj 407 je uvežen iz Belgije 2011. godine sa 116.000 km na satu, a trenutno ima 171.717 km. U ovih 55.000 km (tačnije 55.717) vlasnik je uradio sledeće:
Veliki servis, 4x mala servisa, promijenjena 2x prednja diska, 2x prednje pakne, 2x zadnje pakne, 2x kugle i 1x selen. Ovaj 407 je bio dobar i nije se puno kvario.

slika

Savjeti pri kupovini
Kada je polovno vozilo u pitanju, opet savjetujemo prvo dijagnostika pa ostalo. Kod 407 sa automatskim mjenjačem pogledajte sledeće:
- Pregledati trap
- Pogledati da li vozilo može krenuti bez gasa (kada je automatik u pitanju)
- Testirajte šaltanje brzina
- Provjeriti turbinu (da li pušta ulje)
- Pregledati kugle
- Pregledati stabilizatore

slika

Prednosti i mane
slika

Cijena
Došli smo i do najbitnije stavke, odnosno što vas najviše zanima, a to je cijena. Za 407 kao iz članka sa 171.717 km na satu i malo boljom opremom (Automatic-tiptronic mjenjač sa izborom za sport/normalne/zimske uslove vožnje, CD/mp3/Radio, Velika navigacija u boji za cijelu Evropu, Automatska dvozonska klima, Telefon, Tempomat, Glasovne komande, Aux ulaz za audio/video u pretincu suvozača, Naslon za ruku izmedju vozača i suvozača sa pretincem, Naslon za ruku za zadnja sjedišta sa držačima za čaše, Komande na volanu, Hrom paket, Senzori za automatsko paljenje svjetala, Senzori za automatsko paljenje brisača, Senzori za parkiranje, Priprema za video kameru za parkiranje i voznju u nazad, Zatamnjivanje retrovizora, El. podešavanje retrovizora, El. sklapanje retrovizora, Grijači u retrovizorima, 4x El. podizača prozora, Centralno daljinsko zaključavanje/otključavanje, Elektrosko podešavanje farova, Daljinsko otvaranje prtljažnika, Ambientalno LED osvjetljenje u svakom pretincu/prtljažniku/u dnu vrata, Volan podesiv po dubini i visini, 9x airbag, Kontrola pritiska u gumama kao i detektovanje stranih tijela u gumi, Svjetla za maglu prednja/zadnja, 17'' Alu felge) potrebno je izdvojiti od 10.000 KM do 11.000 KM.

slika
Peugeot Club BiH
Motion & Emotion
Odgovori

Natrag na “Portal”