Peugeot 207 problem

Odgovori
Avatar
dmxdrug
Početnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 07. ožu 2019, 22:57
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 207
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Peugeot 207 problem

Post Postao/la dmxdrug »

Pozz,imam slijedeci problem u pitanju je motor 1.6hdi 66kw 2007 ujutro na prvom paljenju kada auto stoji 6-10 sati upali i valja motor tj trza u intervalima sve dok trza ili valja na auspuhu izlazi bjelog dima kada prestane valjanje motora nakon nekih 4 min ili voznje 500 m nestane bijeli dim i radi normalno a sljedece je provjereno:
-izvadjene dizne ispitane stavljenje nove gumice i podloske na iste
-erg nov ubacen i kalibriran
-maf senzor promjenjen
dijagnostika univerzalna nepokazuje greske auto ide vuce.
ne trosi rashladnu tecnost i ulje
Sumnja se na iskrivnjenost klipnjaca 2-3 stote od Donje M Tacke pa kada se auto ugrije vrati se klipnjaca na standard tj kompresija bude ok a nisam je mjerio na hladno.
Medjutim kada sam otisao na jacu dijagnostiku majstor mi je pronasao da elektronika pokazuje dpf filter da je zadnja regeneracija bila prije 20 km a motor nema dpf i po broju sasije barem tako kazu majstori ,primjeceno je da je pojacana smjesa na diznama 5.6 a max je 3.5 i kad se ugrije .
Pitao bih dali mi se desava ovo ujutro zbog izvadjenog dfp filtera a neodstranjenog u elektronici ili da li zbog ubacene druge elektronike sa dpfom a auto je bez dpfa jer ja sam kupio auto neznam sta je radjeno iz uvoza .
Hvala na odgovorima
Avatar
dmxdrug
Početnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 07. ožu 2019, 22:57
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 207
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la dmxdrug »

dali je iko imao ove siptome i kako ih je rijesio jel je specifican kvar
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la Tom »

Sam si odgovorio, specifičan kvar, teško da se još neko sreo sa ovakvom situacijom.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
dmxdrug
Početnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 07. ožu 2019, 22:57
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 207
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la dmxdrug »

dosad sam presao ovako 1500 km i nema nikakve promjene
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la mara- »

Ako nije odrađeno propisno uklanjanje FAP filtera u softveru, definitivno može praviti razne probleme.
Avatar
karabajastart
VIP Član
Postovi: 522
Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
Lokacija: US
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 201 put
 pohvaljen: 141 put
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la karabajastart »

Ja bih prvo ukinuo skroz agr,mehanicki i softverski.Nakon toga bih se opet pozabavio diznama,kod drugog mehaničara...

Sent from my FIG-LX1 using Tapatalk

Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la Tom »

^i ja bi išao tom logikom, svaka BUDALA je danas uzela da se igra sa Chipom, Egr i Fap om, to se lijeka ne zna!
Cudno je i sto dizne daju takve vrijednosti a po majstoru su ispravne.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
hamza
Napredan član
Postovi: 347
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
Lokacija: Kladanj
Vozim: Peugeot 508
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 30 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la hamza »

Meni je to slicno bilo na mom 207 isto 66 kw. Majstori svoje pricali i nista nisu pogodili. Ja uzeo sluzio se logikom. Kao na benzincu svjecice. Svako jutro kad hocu upalit auto uskljucim dzek sa jedne dizne da vidim imal promjene pri paljenju i radu motora. I otkrijem da isto motor radi i kad iskljucim drugu po redu diznu i kad iskljucim. Jedino kad iskljucim ne dimi na auspuh samo trokira. (Znaci ta je). Kupio polovnu diznu. Zamijenio mi jaran pred kucom. Greska (lampica) kroz par sati se sama ugasila.
Ovi su korisnici zahvalili autoru hamza za post:
sheky
Avatar
dmxdrug
Početnik
Postovi: 32
Pridružen/a: 07. ožu 2019, 22:57
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 207
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Peugeot 207 problem

Post Postao/la dmxdrug »

hvala na pomoci moguce da je egr ventil jer nesto razmisljam stavio sam nov ventil i rekao covjeku da ga kalibrira e kako ga je kalibriro on radi na dikagnostici pokazuje vrijednosti a za dizne dobra ideja mada su gledane na povrat imaju jednak sve 4 na hladno vadjene isto dobro rade.
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”