Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
- neretva 1
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:49
- Lokacija: Čapljina
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 11 puta
Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Vozilo je 2010 g, 265 tkm, kod sina već 4 g. Do sada bez kvarova. Prije 60.tkm urađeno veliki servis.
Auto se zadnja 2 mjeseca vozi po Zagrebu i od jutros stalno gori žuta lampica:
... na ekranu izbacuje: "Engine fault".
Auto nema DPF ali ima EGR ventil. Moje pitanje je može li se pokušati "propuhavanjem" na otvorenom cesti kao kad ima DPF ili to ne vrijedi za EGR?
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Auto se zadnja 2 mjeseca vozi po Zagrebu i od jutros stalno gori žuta lampica:
... na ekranu izbacuje: "Engine fault".
Auto nema DPF ali ima EGR ventil. Moje pitanje je može li se pokušati "propuhavanjem" na otvorenom cesti kao kad ima DPF ili to ne vrijedi za EGR?
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Zadnja izmjena: neretva 1, dana/u 18. pro 2019, 12:28, ukupno mijenjano 1 put.
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Ne znam za "propuhivanje", ali je EGR jednostavno skinuti i ocistiti, na vecini auta 5min posla.
Ja sam ljetos na prijateljevoj Alfi 1.9 JTDm cistio, 4 sarafa ga drze.
Edit:
Evo videa na Fordu kako se skida, isti je motor pa bi trebalo isto ovako bit, ipak malo kompliciranije ali nije tesko.
Ja sam ljetos na prijateljevoj Alfi 1.9 JTDm cistio, 4 sarafa ga drze.
Edit:
Evo videa na Fordu kako se skida, isti je motor pa bi trebalo isto ovako bit, ipak malo kompliciranije ali nije tesko.
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Da, produvavanje mu ne može pomoći, on kad se zaprlja zaprljao se.
Mada, ne mora da znači da je EGR, Engine Fault može biti bilo šta vezano za rad motora. U kakvom je stanju akumulator? Ako se voza samo po gradu moguće da nema "vremena" da se napuni normalno. Provjeri multimetrom voltažu, moguće da je i do akumulatora..
Mada, ne mora da znači da je EGR, Engine Fault može biti bilo šta vezano za rad motora. U kakvom je stanju akumulator? Ako se voza samo po gradu moguće da nema "vremena" da se napuni normalno. Provjeri multimetrom voltažu, moguće da je i do akumulatora..
wagon life
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 876
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 138 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Meni se znalo na prošloj 308 upaliti.Poništim dijagnostikom i malo auto puta i riješi se problem.neretva 1 je napisao/la: ↑18. pro 2019, 12:28 Vozilo je 2010 g, 265 tkm, kod sina već 4 g. Do sada bez kvarova. Prije 60.tkm urađeno veliki servis.
Auto se zadnja 2 mjeseca vozi po Zagrebu i od jutros stalno gori žuta lampica:
... na ekranu izbacuje: "Engine fault".
Auto nema DPF ali ima EGR ventil. Moje pitanje je može li se pokušati "propuhavanjem" na otvorenom cesti kao kad ima DPF ili to ne vrijedi za EGR?
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2442
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 290 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Ne znam stvarno od kuda pretpostavka da je do EGR-a? Prvo i osnovno je dijagnostika da se vidi koja je greška u pitanju.
- neretva 1
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:49
- Lokacija: Čapljina
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 11 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Po uputstvu ova lampica kad neprekidno gori znači: "Nepravilnost u sistemu za depoluciju". E sad, znam da može biti svašta ali nekako prvo pada sumnja na EGR mada ...
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
- neretva 1
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:49
- Lokacija: Čapljina
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 11 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Sam od sebe se ugasio poslije par dana, poslije vožnje na otvorenom.
Jučer, poslije nekih 800-1000 km gradske upalila se ponovo...
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Jučer, poslije nekih 800-1000 km gradske upalila se ponovo...
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 876
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 138 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Po tome najvjerovatnije EGR ventil zaprljan.Nije nešto previše, zato se uspije na otvorenoj cesti pročistiti.Najbolje na dijagnostiku, ako se utvrdi da jeste ventil, skinuti ga i očistiti.
- neretva 1
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:49
- Lokacija: Čapljina
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 11 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Hvala i moje je razmišljanje na tom tragu...krajo je napisao/la:Po tome najvjerovatnije EGR ventil zaprljan.Nije nešto previše, zato se uspije na otvorenoj cesti pročistiti.Najbolje na dijagnostiku, ako se utvrdi da jeste ventil, skinuti ga i očistiti.
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
- neretva 1
- Napredan član
- Postovi: 359
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:49
- Lokacija: Čapljina
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 11 puta
Re: Engine fault i žuta lampica P207 1,4 hdi
Ponovo se ugasila vec sutradan i evo 20-tak dana sve ok.
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-G960F koristeći Tapatalk