Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
- Nele976
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 31. kol 2020, 11:11
- Lokacija: Doboj
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 54 kW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
Ne znam odakle da počnem, a i priličan sam laik pa ne zamjerite ako šta lupim...
Uglavnom, imam 207, 1.4 benzin, 54 kW, 2008 godište... oko 185.000 km. Auto je inače cijelo vrijeme koliko ga imam (od septembra 2019) radilo kako treba, uvijek dobar nivo ulja, rashladne... temperatura uvijek 90°... ventilator se palio kad je trebalo i ako se motor ugrije ostajao je upaljen i nakon gašenja motora.
Krajem jula ove godine je došlo do pregrijavanja motora i pojavilo se ulje u eksponzionoj posudi. Zbog svega toga.. majstor je nosio motor na testiranje (navodno nema napuknuća u bloku motora), urađeno je ravnanje bloka i glave motora, svašta nešto je zamijenjeno (koliko znam dihtunzi, karike, ležajevi...) uključujući i mijenjanje hladnjaka (vodena pumpa, remenje španeri i sl. je sve mijenjano prošle godine kada sam uzeo auto). Sistem pretpostavljam da je dobro odzračen, a kako još ima tih naslaga u rashladnoj nije vraćen termostat. U par navrata smo radili ispiranje sistema i zamjenu rashladne tečnosti ali i izgleda i dalje ima ovih naslaga.
E sad.. moja pitanja se odnose na ovo što ja primjećujem u vožnji nakon ovih popravki.
Crijeva na hladnjaku su prilično tvrda dok je motor vruć, nivo vode u boci često varira (nekad spadne ispod minimuma da bi se kasnije podigao skoro do vrha boce bez nadosipanja tečnosti). Ispod auta i unutrašnjosti haube nema tragova curenja. U kabini je sve suvo ispod tepiha... pretpostavljam da ne curi ni mali hladnjak. Ventilator na hladnjaku se nekako kasno pali, iako temperatura na pokazivaču ne prelazi 90° (mada je vjerovatno i veća) a i kad se upali odmah ide u drugu brzinu. Btw, zna li neko koja je temperatura na kojoj se pali prva, a na kojoj druga brzina ventilatora? (Za termostat mislim da bi trebalo da se otvara na 89°).
Autoelektričar je provjeravao senzor temperature, testirao ventilator i navodno sve je OK - rade obe brzine. Sada, kad je motor postigao radnu temperaturu (i kad je očito zagrijan/pregrijan) više se ne dešava da ventilator ostane uključen do se motor ne ohladi. Auto inače, trenutno vozim sa upaljenom klimom kako bi ventilator stalno radio i temperatura se nakon nekog vremena zna spustiti i na 70-ak stepeni. Mehaničar predlaže da se napravi neko premošćavanje pa da se ventilator ranije pali, ali ja iskreno nisam za tu varijantu jer i sa stalno upaljenom klimom/ventilatorom opet dolazi do toga da su crijeva tvrda...
Iskreno nemam pojma kome dalje da se obratim i gdje da nastavim sa rješavanjem problema.. Dijagnostika, električar, mehaničar.. šta bi trebalo pregledati, probati, mijenjati (uključujući i majstora).
Uglavnom, imam 207, 1.4 benzin, 54 kW, 2008 godište... oko 185.000 km. Auto je inače cijelo vrijeme koliko ga imam (od septembra 2019) radilo kako treba, uvijek dobar nivo ulja, rashladne... temperatura uvijek 90°... ventilator se palio kad je trebalo i ako se motor ugrije ostajao je upaljen i nakon gašenja motora.
Krajem jula ove godine je došlo do pregrijavanja motora i pojavilo se ulje u eksponzionoj posudi. Zbog svega toga.. majstor je nosio motor na testiranje (navodno nema napuknuća u bloku motora), urađeno je ravnanje bloka i glave motora, svašta nešto je zamijenjeno (koliko znam dihtunzi, karike, ležajevi...) uključujući i mijenjanje hladnjaka (vodena pumpa, remenje španeri i sl. je sve mijenjano prošle godine kada sam uzeo auto). Sistem pretpostavljam da je dobro odzračen, a kako još ima tih naslaga u rashladnoj nije vraćen termostat. U par navrata smo radili ispiranje sistema i zamjenu rashladne tečnosti ali i izgleda i dalje ima ovih naslaga.
E sad.. moja pitanja se odnose na ovo što ja primjećujem u vožnji nakon ovih popravki.
Crijeva na hladnjaku su prilično tvrda dok je motor vruć, nivo vode u boci često varira (nekad spadne ispod minimuma da bi se kasnije podigao skoro do vrha boce bez nadosipanja tečnosti). Ispod auta i unutrašnjosti haube nema tragova curenja. U kabini je sve suvo ispod tepiha... pretpostavljam da ne curi ni mali hladnjak. Ventilator na hladnjaku se nekako kasno pali, iako temperatura na pokazivaču ne prelazi 90° (mada je vjerovatno i veća) a i kad se upali odmah ide u drugu brzinu. Btw, zna li neko koja je temperatura na kojoj se pali prva, a na kojoj druga brzina ventilatora? (Za termostat mislim da bi trebalo da se otvara na 89°).
Autoelektričar je provjeravao senzor temperature, testirao ventilator i navodno sve je OK - rade obe brzine. Sada, kad je motor postigao radnu temperaturu (i kad je očito zagrijan/pregrijan) više se ne dešava da ventilator ostane uključen do se motor ne ohladi. Auto inače, trenutno vozim sa upaljenom klimom kako bi ventilator stalno radio i temperatura se nakon nekog vremena zna spustiti i na 70-ak stepeni. Mehaničar predlaže da se napravi neko premošćavanje pa da se ventilator ranije pali, ali ja iskreno nisam za tu varijantu jer i sa stalno upaljenom klimom/ventilatorom opet dolazi do toga da su crijeva tvrda...
Iskreno nemam pojma kome dalje da se obratim i gdje da nastavim sa rješavanjem problema.. Dijagnostika, električar, mehaničar.. šta bi trebalo pregledati, probati, mijenjati (uključujući i majstora).
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 501
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 94 puta
- pohvaljen: 146 puta
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
Je li samo dihtung pustio ili je bilo i polomljenih stvari posto ste naveli karike lezajeve itd?
- Nele976
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 31. kol 2020, 11:11
- Lokacija: Doboj
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 54 kW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
Iskreno ne znam... Mislim da nije pominjao da je bilo šta bilo polomljeno (klipovi, ventili i sl.) pošto nismo to mijenjali... Majstor mi je pokazao samo dihtunge koji su bili raspadnuti od pregrijevanja i termostat je takođe bio uništen. Suštinski nisam nadgledao šta se radilo pa je sve moguće
Zaboravih dodati da se na gornjem crijevu od hladnjaka, nakon navedenih radova pojavila pukotina (vjerovatno od pritiska i ulja koje je još prisutno) ali i to zamijenjeno.
Meni suštinski nije jasno da li negdje u bloku motora ima kakvo začepljenje pa se stvara visoka temperatura i pristisak ili je u pitanju neki konkretniji kvar (neki mehanički dio ili senzor)..
Zaboravih dodati da se na gornjem crijevu od hladnjaka, nakon navedenih radova pojavila pukotina (vjerovatno od pritiska i ulja koje je još prisutno) ali i to zamijenjeno.
Meni suštinski nije jasno da li negdje u bloku motora ima kakvo začepljenje pa se stvara visoka temperatura i pristisak ili je u pitanju neki konkretniji kvar (neki mehanički dio ili senzor)..
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 501
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 94 puta
- pohvaljen: 146 puta
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
Djeluje kao da je negdje zacepljeno, moguce da su ti polomljeni komadi negdje zacepili protok.
- sheky
- VIP Član
- Postovi: 946
- Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 800 puta
- pohvaljen: 202 puta
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
Mozda je pritisak u crijevima od kompresije motora koja može izaći na čep posude sa antifrizom pa zbuniti majstora a i smanjiti cirkulaciju rashladne tekućine..jesu li svi dijelovi unistenog termostata izvađeni?sumnjam da te "naslage" nisu od prvog kvara već i dalje dopiru u rasladni sistem.
wicked red
- Nele976
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 31. kol 2020, 11:11
- Lokacija: Doboj
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 54 kW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
Komplet motor je bio izvađen radi obrade, hladnjak i crijeva takođe... Crijeva su bila skinuta radi pregleda i čišćenja, stari termostat je u potpunosti izbacen a nadam se i svi njegovi dijelovi.
Juče sam bio kod autoelektričara ponovo na dijagnostici.. Preko dijagnostike se uredno aktiviraju obe brzine ventilatora, a taj majstor kaže da termostat mora biti montiran zbog nekakvog signala za kompjuter i da se zato ne pali ventilator kad treba.
Juče sam bio kod autoelektričara ponovo na dijagnostici.. Preko dijagnostike se uredno aktiviraju obe brzine ventilatora, a taj majstor kaže da termostat mora biti montiran zbog nekakvog signala za kompjuter i da se zato ne pali ventilator kad treba.
- Nele976
- Početnik
- Postovi: 5
- Pridružen/a: 31. kol 2020, 11:11
- Lokacija: Doboj
- Vozim: 207
- Motor: 1.4 54 kW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
I ja mislim da se ove naslage ulja i prljavštine vuku od ranije i da još prave problem... Iskreno ne znam koliko puta do sada smo ispustili tečnost iz sistema, probali čišćenje naslaga i sa namjenskim sredstvima (nekav liqui molly radiator cleaner) i na kraju opet taj 'mulj' završi u ekspanzionoj boci. Ima li načina da se ovo trajno i u potpunosti očisti i kako? Vjerovatno ću ponovo uzeti i novi hladnjak ako bude potrebno..
Nego, još jedno pitanje - ima li ikakve logike da termostat može uticati na paljenje ventilatora (kako mi je juče rekao autoelektričar)? Koliko shvatam, termostar je samo ventil koji se otvara i zatvara po potrebi.. šalje li on ikakve signale kompjuteru?
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 120 puta
- Kontakt:
Re: Pezo 207, 1.4 benzin (2008) - problemi sa rashladnim sistemom/pregrijavanjem
koliko vidim kod tebe je termostat sa kucistem koje ima na sebi i neki senzor pa ako ste ovo kompletno u potpunosti izbacili onda moguce da racunar ne dobija sve potrebne podatke i ne pali brzinu