Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Odgovori
Avatar
Philby
VIP Član
Postovi: 759
Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi, 66 kW
Ima zahvala: 33 puta
 pohvaljen: 156 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Philby »

Može se probati da neko kucka po anlaseru dok pokušava verglati, obično u tim situacijama uhvati da okrene i upali.
mahir.telalović
Početnik
Postovi: 24
Pridružen/a: 09. lip 2016, 10:57
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 207
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la mahir.telalović »

Napravio sam. Bio sinoc kod majstora i skinuli alnaser i neke kao cetkice se istrosile slicno kao na alternatoru. Sreca nije puno al smo jedva doslo do alnasera. Sto je najbitnije nije skup kvar bio tako da je ekstra. Sad pali kao mina. Pozzz
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Tom »

Može li neko provjeriti koje ulje po specidikaciji ide u moju staru 204ku? Motor je 1200ccm, 40ks, 1972. Nisam pri autodata a pi netu ne nalazim nista.
I koliko ulja u opste ide, pošto su motor i mjenjač zajedno pa ide isto ulje?

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
Philby
VIP Član
Postovi: 759
Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi, 66 kW
Ima zahvala: 33 puta
 pohvaljen: 156 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Philby »

Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Tom »

Bravo, i ja to nadjoh posle, 20-40 ili 50. Hvala svakako.

Sent from my WAS-LX1 using Tapatalk

204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
pwnz
Aktivan član
Postovi: 96
Pridružen/a: 17. ruj 2017, 14:41
Lokacija: n/a
Vozim: Peugeot 207 1.6 xs
Ima zahvala: 16 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la pwnz »

Ekipa, auto je bio kod majstora, sređivala se limarija od nezgode koju sam imao.
Sve je sređeno, međutim vozačeva vrata se ne mogu zaključati.

Otprije sam znao da ima problem sa bravom na tim vratima, tj. kad bi probao sa ključem otključati/zaključati nije se moglo, ali je sve uredno radilo preko daljinskog. Kad sam preuzeo od majstora zaključava mi sva vrata osim vozačevih, ne čuje se ni škljoc kad se zaključava preko daljinskog.
Da li u vratim ima neki jack koji je možda majstor zaboravio uključiti da sam pogledam ili je ovo ipak znak da je brava otišla skroz?

Peugeot 207 2007 god. 1.6v 3 vrata
Avatar
Mirza22
Početnik
Postovi: 43
Pridružen/a: 19. sij 2016, 02:12
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Mirza22 »

Moze li mi neko reci da li na peugeotu 206 2.0HDI kada se upali klima ventilator hladnjaka radi stalno u prvoj brzini ili se sam gasi i pali, ja mislim da mi je prije stalno radio a sada se ugasi u voznji i kada se zaustavim na semafor upali se. Ima li to kakve veze sa plinom u sistemu ?

Sent from my M6 Note using Tapatalk

Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4659
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la kula »

U voznji se hladnjak klime dovoljno hladi pa mu ne treba ventilator, bar sada kako je hladnije. Mislim da je to kod tebe sve ok. Da nemas plina ili da je nesto oko njega ne bi ti se kompresor palio...
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5954
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Avicii »

Zna li iko moze li se mijenjati kutija osiguraca BSM na 206 po onim brojevima? Znaci, treba mi kutija sa oznakom 9646405180 BSM B2 i ne mogu je nigdje naci po piku, stariji je model. Mogu li sad staviti neki sa oznakom recimo 9646405480 BSM B5? Neko je nesto slicno pisao nedavno, pa reko da neko ne zna :think:
Avatar
Oparic
Početnik
Postovi: 18
Pridružen/a: 28. srp 2016, 11:55
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 206 1.4 16V
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Oparic »

Raja , vozdrica.

Ovdje ću pisati, jer vjerujem da ovo i ne zaslužuje novu temu, haha.

Naime, prije par dana je dopunjena klima, urađena dezinfekcija sistema, i dodano ulje u kompresor. Uredno sve radi, kompresor jako brzo sabija, i hladan vazduh dolazi jako brzo.
Prije par dana palim auto, dok je vani bilo iznad 30 stepeni. vozim se, i auto se normalno ponaša. Međutim, nakon pređenih kilometara primjetim da mi temperatura raste (reći ćemo, neuobičajno), a da je pri tome klima konstantno upaljena. Otvorim haubu, vidim da su crijeva vruća, boca također vruća, ventilator radi, da bi se nakon par kilometara temperatura podigla još više, i to u crveno, prilikom čega se auto ugasilo - ne skontah na prvu, pa šaltanjem u manju brzinu se upali... zaustavim se, odmorim koji minut, temperatura se malo spusti... nastavljam putanju, opet ista stvar - temperatura skače i dalje, auto se ponovo gasi... Nisam previše rizikovao. Zaustavim se, ugasim klimu, auto radi na leru, prilikom čega se kroz par minuta temperatura spusti na cca 90 (recimo radnu).
Danas sam vozio, sve je uredno bilo (nisam prelazio veći broj kilometara, a i auto je odmaralo), s tim da sam testirao, i bilježio šta se dešava.

Da napomenem, auto se sasvim normalno ponaša kada klima ne radi, s tim da se ventilator pali kada temperatura skoro dostigne cca 100 stepeni (slika ispod.)

slika

Ova slika ispod pokazuje neku "normalnu" temperaturu kada je klima upaljena (napominjemo da ventilator radi kada je klima upaljena - ali ne znamo koja je brzina u pitanju).

slika

Na kraju... Termostat izgleda uredno obavlja svoju funkciju; klima uređaj također uredno radi; auto se gasilo kada je dolazilo do pregrijavanja, sigurno zbog sigurnosti da ne bi nastala havarija;
Buni me to zašto se pregrijavalo, odnosno kako je došlo do pregrijavanja.... pretpostavka je da ne pali tu drugu brzinu (ako uzimamo u obzir da se prva recimo pali iznad 95 stepeni, i to kada radi klima, pa ne stigne tom nekom prvom brzinom da rashladi... A, svakako, nekako mislim da može biti i do termostata jer mislim da ne otvara na vrijeme (kasno se pali ventilator).

Ako ima ko šta da doda, da kaže svoje mišljenje, neka puca. Imao sam u planu svakako sam testirati neke stvari koje mogu, eventualno majstora angažovati.

Peugeot 206 (2006 god) - 1.4 16v 65 kw, benzin.
Hvala.
Sasa D
VIP Član
Postovi: 814
Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
Lokacija: Brcko
Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
Motor: 2.0hdi 110kw
Ima zahvala: 23 puta
 pohvaljen: 112 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Sasa D »

Prvo odvoji oba hladnjala i očisti medju prostor izmedju hladnjaka. Tu se nakupi lišća i prljavštine pa ventilator ne može ohladiti sistem. Generalno kod manjih motora klima zada veliko opterećenje motoru što prouzrokuje povećanje temperature, ali da ide u crvenonto nije normalno.
Dijagnostikom izvršiti test ventilatora.
Termostat bi trebao otvoriti do 90°,nikako preko toga.Evo sad sam provjerio termostat za to vozilo otvara na 89 °.
Avatar
Oparic
Početnik
Postovi: 18
Pridružen/a: 28. srp 2016, 11:55
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 206 1.4 16V
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Oparic »

Znam Saša, poprilično dobro održavam čistoću i ostale stvari vezane za vozilo. Probat ću sa skidanjem hladnjaka i njegovim čišćenjem. Vrlo su velike šanse da termostat ne otvara na vrijeme, pa se motor pregrijava.

Probat ću sa testiranjem hladnjaka, i vidjeti termostat. Nadam se da će promijeniti na situaciji.

Hvala.
Sasa D
VIP Član
Postovi: 814
Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
Lokacija: Brcko
Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
Motor: 2.0hdi 110kw
Ima zahvala: 23 puta
 pohvaljen: 112 puta
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Sasa D »

Ako već skidaš hladnjak poprskaj ga nekim sredstvom za odmašćivanje i vodom lagano iz crijeva isperi, nikako jakim mlazom. Test ventilatora i termostat. Nešto od to teoje ne radi dobro. Srećno, pa javi šta si uradio.
Avatar
Oparic
Početnik
Postovi: 18
Pridružen/a: 28. srp 2016, 11:55
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 206 1.4 16V
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Oparic »

Skidao hladnjak.očistio međuprostor, očistio hladnjak, isprao, blista.
Kupio novo kućište termostata, termostat i senzor temperature (dolazi sve u kompletu). Skidao zelene releje, čistio ih, kontakte očistio.
Termostat otvara na 91 stepen celzija. Provjerio sve.
Kada upalim klimu, i ventilator odmah radi (što je i normalno). Jedino što mene buni je aktiviranje ventilatora kada temperatura skoro dostigne 100 stepeni. Da li je to normalno, i ne znam baš.

slika
Tada, kako je prikazano na slici iznad, se aktivira ventilator, valjda je to ta prva famozna brzina. Kako god, ubrzo provjerim dijagnostikom da li uredno rade obe brzine ventilatora.

By the way (usput), u posljednjih mjesec dana, par puta mi se desilo verglanje prilikom prvog paljenja. Poprilično dugo verglanje, a od drugog puta pali. Čak se neki dan aktivira antipolution fault, malo više sam ga pritiskao i deaktiviralo se. Dodatna sad zajebancija. 😂
Avatar
Oparic
Početnik
Postovi: 18
Pridružen/a: 28. srp 2016, 11:55
Lokacija: Zenica
Vozim: Peugeot 206 1.4 16V
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Pitanja koja ne zasluzuju novu temu - serija 2

Post Postao/la Oparic »

Ipak je riješeno!

Problem ventilatora je bio u reostatu, nije aktivirao drugu brzinu - promijenjen reostat (55,oo KM), očišćen hladnjak, očišćen sistem.
Prije toga (usput), promijenjen kompletan termostat sa kućištem i senzorom rashladne tečnosti - 33,oo KM (kućište, senzor, i termostat koji otvara na 91 stepen Celzija). Prva brzina ventilatora se aktivira na cca 95 - 97 stepeni Celzija.

Nakon primjećivanja dizanja temperature (zbog problema reostata), javlja se problem gašenja vozila u vožnji, nakon toga verglanja i ne paljenja. S vremena na vrijeme, pali kada se malo motor ohladi, no nije bilo pravila kada će da vergla. U vožnji se nikad nije ugasio prije nego dostigne radnu temperaturu (cca 90 stepeni Celzija). Nakon testiranja pumpe za gorivo, nekih releja, elektronike, problem je riješen zamjenom senzora radilice.
Radi k'o singerica. ☺️
Odgovori

Natrag na “Općenito”