Peugeot 206

Odgovori
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Peugeot 206

Post Postao/la Phantom »

slika

Pežo 206 (fr. Peugeot 206) je automobil koji je proizvodila francuska fabrika automobila Pežo. Proizvodio se od 1998. do 2012. godine u dve generacije i kao 206+. Proizveden je u više od 8,3 miliona primeraka.

Pežo 206 je putnički automobili supermini kategorije, koji se proizvodi od 1998. godine. Početkom devedesetih godina Pežo je odlučio da model 205 ne bude zamenjen direktnim naslednikom. Ova strategija je predpostavljala da će kupci birati između manjeg modela 106, (lansiran 1991.) i većeg modela 306. Međutim, ova strategija nije bila uspešna, a konkurenti modeli Ford Fijesta i Folksvagen Polo su se i dalje dobro prodavali i njihova popularnost je rasla, a Pežo je gubio prodaju. Bilo je potrebno razviti direktnog rivala u kategoriji supermini. Pežo 205 je 1998. godine zamenjen modelom 206.

Pežo 206 se proizvodio u nekoliko verzija karoserije, troja i petoro vrata hečbek, sedan sa četvoro vrata, CC sa dvoje vrata (kupe kabriolet) i karavan sa petoro vrata — SW. Dimenzije su: hečbek - dužina 3835 mm, širina 1652 mm, visina 1428 mm, sedan - dužina 4188 mm, širina 1655 mm, visina 1456 mm, SW - dužina 4028 mm, širina 1652 mm, visina 1460 mm, a CC - dužina 4000 mm, širina 1652 mm, visina 1373 mm.

206 obezbeđuje dobru pasivnu bezbednost putnika. 2000. godine je na testu Euro NCAP osvojio četiri zvezdice.[3] U Iranu je bio razvijen model Pežo 206 SD, sedan verzija. Pežo 206 SD je peta i poslednja verzija modela 206. U Brazilu se prodaje pod imenom Pežo 207 Passion. U Kini se prodaje pod markom Sitroen, kao model Sitroen C2, mada ovaj automobil nema ništa zajedničko sa evropskim modelom C2. U Americi se Pežo 206 prodaje kao Pežo 206 Escapade, a u Maleziji kao Naza 206 Bestari. Pežo 206 se prodavao i u verziji off road. Ovaj model se prodavao u samo nekoliko zemalja Južne Amerike a osnova je bio model Pežo 206 SW sa plastičnim dodacima u stilu SUV vozila.

2008. posle deset godina proizvodnje Pežo 206 je proglašen najprodavanijim modleom marke Pežo. Marta 2009. Pežo 206 dobija redizajn, Pežo 206+. Redizajn uključuje novi dizajn prednjeg i zadnjeg branika, zadnjih svetala, i enterijera. Iako je 2006. godine pokrenuta proizvodnja naslednika modela 206, proizvodnja je nastavljena do 2010. godine. Naslednik modela 206 je Pežo 207.

Pežo 206 je postao popularan zahvaljujući modernom dizajnu, visokim kvalitetom, dobrim karakteristikama vožnje, širokom ponudom motora i odličnim odnosom cena-ponuda.
Proizvodio se u Francuskoj, Ujedinjenom Kraljevstvu, Kini, Argentini, Brazilu, Maleziji, Indoneziji, Iranu i Čileu.

Motori

Model Zapremina Tip motora kW/KS Verzije
Benzin
1.1 1124 cm³ TU1JP I4 44 kW / 60 KS hečbek, karavan
1.4 1360 cm³ TU3JP I4 55 kW / 75 KS hečbek, karavan
1.4 1360 cm³ ET3J4 16v I4 65 kW / 88 KS hečbek, karavan
1.6 1587 cm³ TU5JP 8v I4 65 kW / 88 KS hečbek
1.6 1587 cm³ TU5JP4 16v I4 81 kW / 110 KS hečbek, karavan, CC
2.0 1997 cm³ EW10J4 16v I4 99 kW / 135 KS hečbek, karavan
2.0 1997 cm³ EW10J4 16v I4 100 kW / 136 KS hečbek, karavan, CC
2.0 1997 cm³ EW10J4S 16v I4 130 kW / 177 KS hečbek
Dizel
1.4 HDi 1398 cm³ DV4 HDi Diesel I4 50 kW / 68 KS hečbek, karavan
1.6 HDi 1560 cm³ DV6TED4 HDi 16v I4 80 kW / 109 KS hečbek, karavan, CC
1.9 D 1868 cm³ DW8 Diesel I4 52 kW / 71 KS hečbek
2.0 HDi 1997 cm³ DW10 HDi I4 66 kW / 90 KS hečbek, karavan


Proizvođač: Pežo
Proizvodnja: prva gener. 1998. — 2003.
druga gener. 2003. — 2009.
206+ 2009. — 2012.
206: 7.941.290
206+: 416.927
ukupno 8.358.217 jedinica
Klasa: Mali automobil
Karoserija: 3 i 5 vrata - hečbek
4 vrata - sedan
5 vrata - karavan
2 vrata – kupe kabriolet
Motor:
benzin
1100, 1400, 1600 i 2000 16V cm3,
dizel
1400, 1600, 1900 i 2000 cm3 [1]
Stepen prenosa: 5 stepeni (manuelni)
4 stepena (automatik)
Međuosovinsko rastojanje: 2442 mm
Dužina: 3835 mm
Širina: 1652 mm
Visina: 1428 mm
Težina: 910-1190 kg
Motion & Emotion
Odgovori

Natrag na “Općenito”