3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Odgovori
Avatar
enibej
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la enibej »

Pozdrav svima,

Nakon sipanja dizela izbacuje grešku engine fault repair needed.

Nasut dpf aditiv u servisu dijagnostikom poništeno što treba.

Greška se i dalje pojavljuje nakon sipanja dizel goriva.

Ponovo bio u servisu na dijagnostici i zabilježili ove greške.

Molim za informacije ko ima iskustva sa ovim.

slika
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la mara- »

P1434 i P1435 ukazuju na to da je pumpa za ubrizgavanje aditiva za FAP filter stradala.
Avatar
enibej
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la enibej »

To znači nema ubrizgavanja aditiva za FAP filter. Jel to opasno šta dalje?
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la Tom »

Doci ce do zacepljenja filtera uskoro, do tada možeš da vozis ako te ne baca u safe mode.

Rešenja su zamjena te pumpe, meni je za 208 bila oko 80€ u CG.

Ili ukidanje kod nekog od chip tunera, softverski pumpe i fap-a, i mehanički samog filtera, uklanja se ili samo buši(bolja opcija)

Poslato s Jadrana


204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
kole_kolak
Aktivan član
Postovi: 66
Pridružen/a: 01. srp 2018, 20:52
Lokacija: BiH Cazin
Vozim: 307 2.0hdi 136ps
Ima zahvala: 40 puta
 pohvaljen: 5 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la kole_kolak »

To je 2016 bluehdi., tu je vjerojatno onaj novi sistem aditivacije, skupa pumpa ko đavo. Bilo je pisanja po forumu o 800€, ima tvornička greška da stradavaju te pumpe kad nestane aditiva. Odnosno da je pezo priznavao grešku, refundirao trošak i nakon garancije. Raspitaj svakako u ovlaštenom.
Solucija je i softversko gašenje, al to je još prilično nov auto jbg.

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la StefanMD »

Nije to ta pumpa, ovdje se radi o pumpi FAP aditiva a ti pricas o pumpi AdBlue aditiva koja se ne moze zamijeniti sama nego ide u kompletu sa rezervoarom i cim vec sve.
slika
Avatar
enibej
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la enibej »

I ova pumpa aditiva za DPF, ide u kompletu izgleda sa rezervarom i aditivom i ispade kao normalno da se to mjenja tako svakih 100 150k km. U ovlaštenom u bloku 700 800 km cijena i to ne garantuju da nakon zamjene neće opet izbacivat greške.

To ispade kao bolja opcija nego dosipanje jer i za dosipanje i za zamjenu softverski preko dijagnostike ukucavaju isto kao prijava nove pumpe i novi set kilometara haman ko na infuziji.

U drugom servisu kažu kako je ipak pumpa ispravna i da radi, i kažu rano je bilo šta da se mjenja.

Ima li neko ideju kako istestirati regeneraciju dpf filtera kako to funkcioniše.
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la StefanMD »

Moze se pokrenuti prisilna regeneracija FAP filtera preko dijagnostike.
slika
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la mara- »

Za dosipanje se samo kaže da je dosuto i ne ukucava se da je stavljena nova pumpa. Vjerujem da dijagnostika ima testove pa preko njih se može probati i pumpa, ne mora se prisilna regeneracija raditi.
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la Tom »

Ima test, ja radio na 208 skoro da provjerim jel do pumpe ili mi hvali aditiva(lijen bio da se saginjem i skidam rezervoar), dosuo, uradio reset brojača i učitao novu količinu... Sve ok.

Poslato s Jadrana

204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
enibej
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la enibej »

Test za regeneraciju preko dijagnostike znači opet treba u servis.

Nema mogućnosti da to nekako sami odradimo?
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 118
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 14 puta
Kontakt:
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la nace »

Pozzz. I mene nesto krenulo ,juce poslije sipanja goriva ,poruka greska motora . Ide u safe mod ,nexe preko 3000 obrtaja i imanje snage ima. Danas na dijagnostici ,nema greski na motoru ,ali pise greska P1434. U mene je e-hdi . Prosle godone spao aditiv ,i sve bilo OK. Sada ovo. Vidjet cu sta ce raditi.
Avatar
draganat
Početnik
Postovi: 2
Pridružen/a: 25. ožu 2023, 07:20
Lokacija: Ruma
Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
Motor: 1.6e-HDI
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la draganat »

Pozdrav. Meni se juče posle sipanja goriva pojavila poruka greska motora. Auto ide ali neće preko 3000 obrtaja niti preko 30km/h. Odmah sam svratila na dijagnostiku, izbacio grešku P1434. Inače moj auto je Peugeot 3008 1.6 e-hdi. Aditiv sipan tačno pre 2 godine, prešla oko 20000km od tada. Vidim da je sličan problem imao i član nace pa bi mi značilo da napiše šta je bilo kod njega. Auto mi treba svaki dan jer radim u drugom gradu i idem kolima na posao pa moram rešavati što pre.
Ovi su korisnici zahvalili autoru draganat za post:
nace
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 118
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 14 puta
Kontakt:
garage

Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed

Post Postao/la nace »

Kako sam napisao , 2020 . sam poslije poruke dosuo aditiv i sve OK. Medjutim kada se 2021. Pojavilo ovo , nije jednostavno prepoznavao model i pumpu , filter je bio samo 18% zaprljan , znqci cist , i na kraju sam ipak se odlucio za softvesko gasenje i fizicki busenje dpf filtera. Od tada do danas nista , sve normalno samo sto prakticno nema vise dpfa. Ali iskreno , to je najjeftinija i najbezbolnija opcija. Od 150-200 eura , kako koji majstor.
Eto , ako sta znaci. Pozzzzz
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”