3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
- enibej
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Pozdrav svima,
Nakon sipanja dizela izbacuje grešku engine fault repair needed.
Nasut dpf aditiv u servisu dijagnostikom poništeno što treba.
Greška se i dalje pojavljuje nakon sipanja dizel goriva.
Ponovo bio u servisu na dijagnostici i zabilježili ove greške.
Molim za informacije ko ima iskustva sa ovim.
Nakon sipanja dizela izbacuje grešku engine fault repair needed.
Nasut dpf aditiv u servisu dijagnostikom poništeno što treba.
Greška se i dalje pojavljuje nakon sipanja dizel goriva.
Ponovo bio u servisu na dijagnostici i zabilježili ove greške.
Molim za informacije ko ima iskustva sa ovim.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2453
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
P1434 i P1435 ukazuju na to da je pumpa za ubrizgavanje aditiva za FAP filter stradala.
- enibej
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
To znači nema ubrizgavanja aditiva za FAP filter. Jel to opasno šta dalje?
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Doci ce do zacepljenja filtera uskoro, do tada možeš da vozis ako te ne baca u safe mode.
Rešenja su zamjena te pumpe, meni je za 208 bila oko 80€ u CG.
Ili ukidanje kod nekog od chip tunera, softverski pumpe i fap-a, i mehanički samog filtera, uklanja se ili samo buši(bolja opcija)
Poslato s Jadrana
Rešenja su zamjena te pumpe, meni je za 208 bila oko 80€ u CG.
Ili ukidanje kod nekog od chip tunera, softverski pumpe i fap-a, i mehanički samog filtera, uklanja se ili samo buši(bolja opcija)
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- kole_kolak
- Aktivan član
- Postovi: 66
- Pridružen/a: 01. srp 2018, 20:52
- Lokacija: BiH Cazin
- Vozim: 307 2.0hdi 136ps
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 5 puta
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
To je 2016 bluehdi., tu je vjerojatno onaj novi sistem aditivacije, skupa pumpa ko đavo. Bilo je pisanja po forumu o 800€, ima tvornička greška da stradavaju te pumpe kad nestane aditiva. Odnosno da je pezo priznavao grešku, refundirao trošak i nakon garancije. Raspitaj svakako u ovlaštenom.
Solucija je i softversko gašenje, al to je još prilično nov auto jbg.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
Solucija je i softversko gašenje, al to je još prilično nov auto jbg.
Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 962
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Nije to ta pumpa, ovdje se radi o pumpi FAP aditiva a ti pricas o pumpi AdBlue aditiva koja se ne moze zamijeniti sama nego ide u kompletu sa rezervoarom i cim vec sve.
- enibej
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
I ova pumpa aditiva za DPF, ide u kompletu izgleda sa rezervarom i aditivom i ispade kao normalno da se to mjenja tako svakih 100 150k km. U ovlaštenom u bloku 700 800 km cijena i to ne garantuju da nakon zamjene neće opet izbacivat greške.
To ispade kao bolja opcija nego dosipanje jer i za dosipanje i za zamjenu softverski preko dijagnostike ukucavaju isto kao prijava nove pumpe i novi set kilometara haman ko na infuziji.
U drugom servisu kažu kako je ipak pumpa ispravna i da radi, i kažu rano je bilo šta da se mjenja.
Ima li neko ideju kako istestirati regeneraciju dpf filtera kako to funkcioniše.
To ispade kao bolja opcija nego dosipanje jer i za dosipanje i za zamjenu softverski preko dijagnostike ukucavaju isto kao prijava nove pumpe i novi set kilometara haman ko na infuziji.
U drugom servisu kažu kako je ipak pumpa ispravna i da radi, i kažu rano je bilo šta da se mjenja.
Ima li neko ideju kako istestirati regeneraciju dpf filtera kako to funkcioniše.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 962
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Moze se pokrenuti prisilna regeneracija FAP filtera preko dijagnostike.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2453
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Za dosipanje se samo kaže da je dosuto i ne ukucava se da je stavljena nova pumpa. Vjerujem da dijagnostika ima testove pa preko njih se može probati i pumpa, ne mora se prisilna regeneracija raditi.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Ima test, ja radio na 208 skoro da provjerim jel do pumpe ili mi hvali aditiva(lijen bio da se saginjem i skidam rezervoar), dosuo, uradio reset brojača i učitao novu količinu... Sve ok.
Poslato s Jadrana
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- enibej
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 24. vel 2020, 23:29
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 1.6 BlueHDi 88KW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Test za regeneraciju preko dijagnostike znači opet treba u servis.
Nema mogućnosti da to nekako sami odradimo?
Nema mogućnosti da to nekako sami odradimo?
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 122
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 17 puta
- pohvaljen: 14 puta
- Kontakt:
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Pozzz. I mene nesto krenulo ,juce poslije sipanja goriva ,poruka greska motora . Ide u safe mod ,nexe preko 3000 obrtaja i imanje snage ima. Danas na dijagnostici ,nema greski na motoru ,ali pise greska P1434. U mene je e-hdi . Prosle godone spao aditiv ,i sve bilo OK. Sada ovo. Vidjet cu sta ce raditi.
- draganat
- Početnik
- Postovi: 2
- Pridružen/a: 25. ožu 2023, 07:20
- Lokacija: Ruma
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 1.6e-HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Pozdrav. Meni se juče posle sipanja goriva pojavila poruka greska motora. Auto ide ali neće preko 3000 obrtaja niti preko 30km/h. Odmah sam svratila na dijagnostiku, izbacio grešku P1434. Inače moj auto je Peugeot 3008 1.6 e-hdi. Aditiv sipan tačno pre 2 godine, prešla oko 20000km od tada. Vidim da je sličan problem imao i član nace pa bi mi značilo da napiše šta je bilo kod njega. Auto mi treba svaki dan jer radim u drugom gradu i idem kolima na posao pa moram rešavati što pre.
- nace
- Aktivan član
- Postovi: 122
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
- Lokacija: Tesanj
- Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
- Ima zahvala: 17 puta
- pohvaljen: 14 puta
- Kontakt:
Re: 3008 1.6 bluehdi 2016g - nakon sipanja engine fault repair needed
Kako sam napisao , 2020 . sam poslije poruke dosuo aditiv i sve OK. Medjutim kada se 2021. Pojavilo ovo , nije jednostavno prepoznavao model i pumpu , filter je bio samo 18% zaprljan , znqci cist , i na kraju sam ipak se odlucio za softvesko gasenje i fizicki busenje dpf filtera. Od tada do danas nista , sve normalno samo sto prakticno nema vise dpfa. Ali iskreno , to je najjeftinija i najbezbolnija opcija. Od 150-200 eura , kako koji majstor.
Eto , ako sta znaci. Pozzzzz
Eto , ako sta znaci. Pozzzzz