Desavalo mi se da u voznji imam sitno kuckanje i lupkanje kao kad ode stabilizator. Citav trap sam pregledao i nigdje nisam mogao naci lufta, osim u amortizeru, pa nakanih se to zamjeniti.
Pa evo, treba prvo skinuti brisace i plastiku ispod njih da bi se odavio gornji saraf amortizera. Ja nisam skroz skidao plastiku, samo malo lijevu stranu..

Da bi se doslo do safara treba odspojiti i jednu polugu brisaca, al nije ni to problem, lako izbije iz one zabice. Gornji saraf..

Kod tocka 3 sarafa.. dva na amortizeru i jedan od stabilizatora..

Skinuto..

E sad, ne slikah dio kad sam stezaljkama stiskao opruge da bi se rastavio amortizer, al kontam da znate o cemu se radi jer za to treba 'specijalan alat'. Ova matica se odavije kada se stisnu opruge i onda se moze skinuti solja amortizera.

Moja je bila i vise nego otisla..



Kupljena nova ova guma sto je pukla i lezaj sto se sasuo(zaboravio slikati), sve spakovano i smontirano nazad na amortizer.. i gotovo


Kad sam izasao na put, DRUGO AUTO!!! Nema onog dosadnog kuckanja ni sitnih vibracija (zbog kojih sam mislio mijenjati zadnji nosac motora, mislio da je do njega), auto maximalno utegnuto, nisam mogao ni sam vjerovati da je tolika razlika.
Sve u svemu kez na licu za satak posla
