Iskustva sa 407 serijom
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 507
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 149 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Po drugim forumima ono sto sam mogao da nadjem jeste da se zale ljudi vecinom na automatik mjenjac i turbine, ali turbine su generalno takve prirode, malo skuplji potrosni materijal. Ostatak su ABS senzori i dotrajali dijelovi vezani za citav prednji ovjes, suspenzije itd, ali to nastupi tek poslije standardnih 200k i svakako se mora mijenjati nakon nekog vremena.
Najvise hvale kupi 2.2 benzin motor (kupe), potom 2.0 dizel (klasicni sedan), 2.7 i 3.0 HDI (samo sa manuelnim mjenjacem) su favoriti za obicne entuzijaste jer sa blagim remapom i dodatnim sitnicama 2.7 mogu podici sa 200 na 250 ponija dok 3.0 lako mogu i do 300 (cca 500Nm), sto se tice 3.0 benzin edicije, tuneri ga preferiraju jer se pokazao kao jeftini v6 kupe koji je jako zahvalan za tuning i za razliku od HDI motora, bolje prolaze emisione testove cak i kad su "malo drugaciji" od osnovnog modela.
Toliko sam mogao da iskopam ali je jako malo ljudi koji imaju neki utisak za podijeliti po pitanju ovih malo egzoticnih verzija, pretpostavljam da to nisu ljudi koji vise po forumima, vjerovatno su zauzeti voznjom omiljenog automobila po "Autobahn" pravilima ako me razumijete
Najvise hvale kupi 2.2 benzin motor (kupe), potom 2.0 dizel (klasicni sedan), 2.7 i 3.0 HDI (samo sa manuelnim mjenjacem) su favoriti za obicne entuzijaste jer sa blagim remapom i dodatnim sitnicama 2.7 mogu podici sa 200 na 250 ponija dok 3.0 lako mogu i do 300 (cca 500Nm), sto se tice 3.0 benzin edicije, tuneri ga preferiraju jer se pokazao kao jeftini v6 kupe koji je jako zahvalan za tuning i za razliku od HDI motora, bolje prolaze emisione testove cak i kad su "malo drugaciji" od osnovnog modela.
Toliko sam mogao da iskopam ali je jako malo ljudi koji imaju neki utisak za podijeliti po pitanju ovih malo egzoticnih verzija, pretpostavljam da to nisu ljudi koji vise po forumima, vjerovatno su zauzeti voznjom omiljenog automobila po "Autobahn" pravilima ako me razumijete
- MarkoGagic
- Početnik
- Postovi: 43
- Pridružen/a: 08. tra 2020, 16:54
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 407
- Motor: 1.6 HDI cca 80kw
- Ima zahvala: 8 puta
- pohvaljen: 22 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Kako su mi mocne te “skrge” sa strane. To je mozda prvi put da je neko iz pezoa pokazao da ima muda. Da prostite.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru MarkoGagic za post (ukupno 3):
- sheky • kljuc13 • spenser
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 507
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 149 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Standardni 407 i kupe su vec dugo vremena najljepsi modeli za mene sto se tice "novijih" modela, 508 i 208 serija djeluje obecavajuce jer se pomalo vracaju starim navikama kad je dizajn u pitanju, ali uvijek cu pamtiti kupea kao slucajni uspjeh sto se dizajna tice koji nije dosao sa imenom poput pininfarina.
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 507
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 149 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Cisto iz radoznalosti, da li ima neko ko trenutno posjeduje/vozi 407 sa 2.2 benzin motorom? Mislim da je malo zastupljen u Peugeot modelima pa mogu se i vlasnici 406 i 607 ukljuciti, treba mi par detalja
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Nisam sve procitao, sto sam vidio nitko se motore ne zali, samo na neke standardne mane 407ice. Jedino mozda potrosnja, ali nista strasno ispod 10 sve.
https://peugeot-klub.hr/forum/index.php?topic=7217.0
https://peugeot-klub.hr/forum/index.php?topic=7217.0
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
Re: Iskustva sa 407 serijom
Gle, ja sam tražio 407 obicni ili coupe s tim 2.2 motorom, takav sam da prije kupovine bilo čega dignem net kpl, ispitam sve živo moguće plus dijelove jer radim u autodijelovima.
Stvar je sljedeća, svi hvale taj motor ali isto tako nema čovjeka koji nema problema sa varijatorom faze, čitaj kad se upali ili zagrije, zavisno kako kome, radi kao dizel, doslovno, neki kažu da voze tako međutim to povlači druge probleme. Ajd ok, kontam se promjeniti ga, nije problem, međutim nov bude 800 plus km, ajd i to, ali ljudi koji su ga mjenjali imaju isti problem nakon kratkog vremena. Na kraju odustao, ja volim benzince, ne bih se moga pomiriti s činjenicom da mi klepece nesto pod haubom. Ako već ganjas benzin, 2.0 ili 3.0.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
Stvar je sljedeća, svi hvale taj motor ali isto tako nema čovjeka koji nema problema sa varijatorom faze, čitaj kad se upali ili zagrije, zavisno kako kome, radi kao dizel, doslovno, neki kažu da voze tako međutim to povlači druge probleme. Ajd ok, kontam se promjeniti ga, nije problem, međutim nov bude 800 plus km, ajd i to, ali ljudi koji su ga mjenjali imaju isti problem nakon kratkog vremena. Na kraju odustao, ja volim benzince, ne bih se moga pomiriti s činjenicom da mi klepece nesto pod haubom. Ako već ganjas benzin, 2.0 ili 3.0.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Cuj 800km
Nije za twin spark toliko haha
Nije ni vanos za m54...
Ali popularniji motori pa ima i aftermarket podrske i kitova za reparaciju. Stvarno nisam znao to za 2.2. Steta.
Nije za twin spark toliko haha
Nije ni vanos za m54...
Ali popularniji motori pa ima i aftermarket podrske i kitova za reparaciju. Stvarno nisam znao to za 2.2. Steta.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru kreha2 za post:
- karabajastart
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
Re: Iskustva sa 407 serijom
Kazem ti, ja navalio na coupea, sve dogovorio, cak sam i u ovoj temi stavljao link onog crnog, haman dogovorio, pitam covjeka na kraju zveci li, da ne dolazim bezze, kaze cuje se al to je normalno, jebi ga, ja odustanem.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
- Ovi su korisnici zahvalili autoru karabajastart za post:
- kreha2
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 507
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 149 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Sto znaci da 2.2 benzin ima jedan mali iritantan kvar nakon nekog vremena koji je pomalo nerjesiv?
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
Re: Iskustva sa 407 serijom
Zavisi, kakav si tip, da li bi ti to smetalo, koliko si spreman dati para, kakve si sreće, možda je neko već to uradio, možda naletis na ok primjerak, da radi perfektno itd..
Puno je možda, sve su to stari automobili, općenito, uvijek postoje šanse da kupiš loš polovnjak.
Zeznuto.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
Puno je možda, sve su to stari automobili, općenito, uvijek postoje šanse da kupiš loš polovnjak.
Zeznuto.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 507
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 149 puta
Re: Iskustva sa 407 serijom
Smetalo bi mi jedino da je kvar koji vuce za sobom mnogo drugih kvarova a rjesenje za isti da ne postoji. Motor inace djeluje relativno kvalitetno odradjen sa najmanje "zalbi" od strane vozaca.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru kljuc13 za post:
- karabajastart