Pritisak turba...
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Pritisak turba...
Imam problem sa pritiskom turba. Referentni pritisak i izmjereni nisu ni blizu. Izbacuje mi grešku P0299. Slab pritisak turba. Greška se odnosi na elektrovakumski ventil turba. Postavio sam drugi polovan i ista stvar. Zamjenio filtere, crijeva vakuma. Poluga na ventilu turba se pokreće pri dodavanju gasa.
Zamolio bi kolege koji imaju 407 1.6hdi 80kw da naprave mali test(može i neko drugo auto sa istim motorom). Da držite crijevo koje sam označio na slici a da neko u auto dodaje jači gas.Interesuje me da li se kod vas crijevo širi i postane tvrdo da se ne može stisnuti ili ostane polu tvrdo.
Zamolio bi kolege koji imaju 407 1.6hdi 80kw da naprave mali test(može i neko drugo auto sa istim motorom). Da držite crijevo koje sam označio na slici a da neko u auto dodaje jači gas.Interesuje me da li se kod vas crijevo širi i postane tvrdo da se ne može stisnuti ili ostane polu tvrdo.
Zadnja izmjena: Sasa D, dana/u 26. svi 2021, 06:01, ukupno mijenjano 1 put.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 961
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Pritisak turba...
Da ti nije puklo neko od crijeva, pa da gubi pritisak negdje od turba preko interkulera, do usisa?!
Nije isti motor, ali starom se to desilo msm 2x na 406 2.0HDi 110, nije izbacivao greske cini mi se ali ne ide auto kako treba.
Sto se tice crijeva, s obzirom da nabije pritisak trebalo bi biti tvrdo.
Sta se tebi desava u voznji, kako ide auto?!
Nije isti motor, ali starom se to desilo msm 2x na 406 2.0HDi 110, nije izbacivao greske cini mi se ali ne ide auto kako treba.
Sto se tice crijeva, s obzirom da nabije pritisak trebalo bi biti tvrdo.
Sta se tebi desava u voznji, kako ide auto?!
Zadnja izmjena: StefanMD, dana/u 23. svi 2021, 16:08, ukupno mijenjano 1 put.
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Pritisak turba...
Slab je odziv na gas, polako ubrzava.Kad sam skoro išao za CG u brdu ni da mrdne, to su bile muke. Crijevo za koje sam pitao forumaše kod mene može da se stisne pod velikim gasom,a trebalo bi da bude tvrdo. Nema šištanja da negdje pušta pritisak na nekom od crijeva. Koliko ja mogu da vidim i čujem ništa se ne čuje.Testirao bi novi elektromagnetni ventil. Imam druga kojo prodaje auto djelove pa da ga spojim i vidim da nije do njega.
Evo šta pokazuje dijagnostika.
Evo šta pokazuje dijagnostika.
- sheky
- VIP Član
- Postovi: 946
- Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
- Lokacija: Brcko
- Vozim: Peugeot 307sw
- Ima zahvala: 800 puta
- pohvaljen: 202 puta
Re: Pritisak turba...
U 307 mi je 1.6 hdi 80kw ali malo drukciji motor i ne razumijem se bas...
wicked red
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Pritisak turba...
Isti je motor samo su drugačije postavili crijeva i interkuler. Označio sam crijevo na koje mislim.
Juče sam napravio test. Skinuo sam ulazno i izlazno crijevo sa elektrovakumskog ventila i spojio ih. Na dijagnostici više ne pokazuje grešku, a pritisak turba je približan. Ovako sam dobio pritisak u označenom crijevu i pri jakom dodavanju gasa crijevo postane baš tvrdo, dok je ranije pri istim uslovima moglo da se pritisne prstima. Bolji je odziv na gas, samo imam crnog dima na auspuhu. Evo dijagrama:
Ovo bi trebalo biti znak da je problem u elektrovakumskom ventilu.
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Pritisak turba...
Zamijenio sam elektrovakumski ventil. Auto bolje ide, ali još uvjek nema dovoljno pritiska i još uvjek crijevo na izlazu iz turba nije tvrdo. Sad mi izbacuje grešku P0122.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Pritisak turba...
Gugl kaže TPPS / Throttle Pedal Position sensor/switch
Nothing is true; everything is permitted.
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Pritisak turba...
Piše pored greške Signal stvarnog položaja leptira EGR. Samo što ovdje nije u pitanju EGR već klapna gasa na usisu.E sad šta je tu problem, moraće da otkrije majstor.
Planiram ovih dana očistiti usisnu granu, zamjeniti gumice i zamjeniti dihtung dekla. Očistiti map i maf senzor. Staviti blendu na egr, bez obzira što je softverki ugašen, da budem siguran da je zatvoren. To će u svakom slučaju biti osvježenje za motor i trebao bi bolje ići.
Planiram ovih dana očistiti usisnu granu, zamjeniti gumice i zamjeniti dihtung dekla. Očistiti map i maf senzor. Staviti blendu na egr, bez obzira što je softverki ugašen, da budem siguran da je zatvoren. To će u svakom slučaju biti osvježenje za motor i trebao bi bolje ići.
- slobo2712
- Napredan član
- Postovi: 208
- Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
- Ima zahvala: 35 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Pritisak turba...
Ja sam imao isti problem na 1.6 hdi 80kw.Ili je bila p0238 prepunjavanje ili p0299 slab pritisak.I to samo kad se malo jace stisne gas npr kod saltanja brzine.Vjerovao ili ne problem je bio u slabom naponu koji dolazi do elektro magnetnog ventila,najcesce samo 10 volti.Zamjeno onu kutiju osiguraca kako se vec zove i auto ide nikad bolje.
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Pritisak turba...
Juče sam pričao sa drugom električarom i on mi reče da je u toj kutiji sa osiguračima smješten BSI i zbog njega je dolazilo do problema sa naponom. Koliko si platio popravku?
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Pritisak turba...
Problem pritiska turba sam riješio u CG tačnije u Kolašinu. Odličan majstor je ustanovio da turbina nije dobra. Pritisak koji je moja turbina pravila na leru pri maksimalnom gasu je 1400mbar,a treba minimum da bude 1800mbar.Uspio je da mi ventil turbine našteluje kako bi izvukao maksimum od moje postojeće turbine a to je 1700mbar.Sad auto ide mnogo bolje, kao da vozim drugo auto,a sa drugom turbinom bi dobio još bolju vuču. Toliko za ovu temu.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Pritisak turba...
Čekaj, nije odgovarajuća turbina ili ti je postojeća turbina neispravna?
Svakako bitno je da si javio šta je kvar.
Svakako bitno je da si javio šta je kvar.
Clapton is God!