Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
- Emirsson
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. sij 2018, 15:54
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 136
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 8 puta
Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Pozdrav svima,
Nisam uspio naći u temama da se ova greška spominjala, pa ću otvoriti novu . Vozim P407SW 2.0HDI 100kW, automatik, i u zadnje vrijeme mi se počelo javljati više problemčića . Prvo voda u filteru goriva. Ujutro upali i odmah se ugasi. Poslije samo vergla. Skinem džek sa poklopca filtera goriva, i upali. Kasnije pali bez problema (do ujutru) . Kupio filter goriva, drenirao posudu (očistio) , zamjenio dihtung i filter, napumpao gorivo, izbacio mjehuriće.
Vratio džek na senzor. Ujutro opet isto. Zamjenio kućište filtera i poklopac kućišta sa senzorom . Riješio problem nekih 5-6 dana. Ali to nije sve, nakon nekih 10 min. vožnje izbaci mi na displeju "Engine fault-Repair needed" . Imam PP2000 , provjerim i izbaci mi "Engine ECU - Permanent fault. Injection ECU*Internal fault" - kod greške P1621 (slika) . Poništim grešku i sve bude OK, ne izbacuje je neko vrijeme. Juče tokom vožnje, pri preticanju, izbaci mi opet "Engine fault-Repair needed" i ograniči me na 2500 rpm. Stanem, ugasim, upalim, greška stoji, al auto ide normalno. Opet ista greška P1621 .
Nakon čišćenja grešaka, kad vratim ključ u poziciju kontakt, odmah se javi Water in diesel filter..
Osim ove temperature -50C goriva, meni ništa drugo nije čudno. Dizne rade OK,92-100% korekcija, pumpa ima pritisak na leru 251 bar, uz gas ide do 1000 bara. Ako neko zna šta je ova greška, nek javi.
Nisam uspio naći u temama da se ova greška spominjala, pa ću otvoriti novu . Vozim P407SW 2.0HDI 100kW, automatik, i u zadnje vrijeme mi se počelo javljati više problemčića . Prvo voda u filteru goriva. Ujutro upali i odmah se ugasi. Poslije samo vergla. Skinem džek sa poklopca filtera goriva, i upali. Kasnije pali bez problema (do ujutru) . Kupio filter goriva, drenirao posudu (očistio) , zamjenio dihtung i filter, napumpao gorivo, izbacio mjehuriće.
Vratio džek na senzor. Ujutro opet isto. Zamjenio kućište filtera i poklopac kućišta sa senzorom . Riješio problem nekih 5-6 dana. Ali to nije sve, nakon nekih 10 min. vožnje izbaci mi na displeju "Engine fault-Repair needed" . Imam PP2000 , provjerim i izbaci mi "Engine ECU - Permanent fault. Injection ECU*Internal fault" - kod greške P1621 (slika) . Poništim grešku i sve bude OK, ne izbacuje je neko vrijeme. Juče tokom vožnje, pri preticanju, izbaci mi opet "Engine fault-Repair needed" i ograniči me na 2500 rpm. Stanem, ugasim, upalim, greška stoji, al auto ide normalno. Opet ista greška P1621 .
Nakon čišćenja grešaka, kad vratim ključ u poziciju kontakt, odmah se javi Water in diesel filter..
Osim ove temperature -50C goriva, meni ništa drugo nije čudno. Dizne rade OK,92-100% korekcija, pumpa ima pritisak na leru 251 bar, uz gas ide do 1000 bara. Ako neko zna šta je ova greška, nek javi.
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
P1621 - Control module Long term memory performance / Immobiliser code words do not match
Opet, ne vidim kakve veze ima sa tvojim opisom problema sa gorivom ali eto, ovo nađoh na netu
Opet, ne vidim kakve veze ima sa tvojim opisom problema sa gorivom ali eto, ovo nađoh na netu
Nothing is true; everything is permitted.
- Emirsson
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. sij 2018, 15:54
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 136
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Nema veze taj opis sa dešavanjem na mom autu . Ima više varijanti greške P1621, između ostalog ima više ovih definicija :
P1621 Control Module Long Term Memory Performance/ Immobilizer Code Words Do Not Match
P1621 ECU : Software redundancy fault at the injection. (Level 2)
P1621 Engine management ECU monitoring fault : ECU internal failure
P1621 Injection ECU fault
P1621 Control Module Long Term Memory Performance/ Immobilizer Code Words Do Not Match
P1621 ECU : Software redundancy fault at the injection. (Level 2)
P1621 Engine management ECU monitoring fault : ECU internal failure
P1621 Injection ECU fault
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Sve vuče na problem sa procesorom...
Jer koliko znam, i dizne i imobilizator kreću od ECU auta, a na tom je Marelli procesor najčešće.
Stanje akumulatora kakvo je, možad mu je slab napon pa se tako manifestuje, a procesoru treba stabilan napon...
Jer koliko znam, i dizne i imobilizator kreću od ECU auta, a na tom je Marelli procesor najčešće.
Stanje akumulatora kakvo je, možad mu je slab napon pa se tako manifestuje, a procesoru treba stabilan napon...
Nothing is true; everything is permitted.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2454
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Za početak, PP2000 je vrlo star program. Instaliraj Diagbox i možda dobiješ detaljnije informacije. Možda je neki problem sa tim senzorom što detektuje vodu u filteru.
- Emirsson
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. sij 2018, 15:54
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 136
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Probali i sa Diagboxom. Ista prica. Zamjenio kompletno kuciste sa poklopcem gdje su ulaz, izlaz goriva i senzor vode, nov filter. Probat cu novi akumulator. Mozda upali..
- Emirsson
- Početnik
- Postovi: 14
- Pridružen/a: 26. sij 2018, 15:54
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 136
- Ima zahvala: 4 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Rijesena greska P1621. Ocistio filtercic (spuzvicu) na solenoidu vakuma turbine, i zamjenio crijevo izmedju ventila i solenoida. Los bio vakum. Skinuo EGR, bio otvoren i blankiran (plocica). Dobro ga oprao, razradio, probao, i nakon montaze (bez plocice) auto se preporodilo. Greske vise nema, auto ide ko nevrijeme.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Dragmo mi je da si riješio problem, a pogotovo što si napisao kako si ga riješio!
- Ovi su korisnici zahvalili autoru ElComandante91 za post:
- Emirsson
Clapton is God!
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Također, drago mi je što nije ništa vezano za elektroniku kako je prijavljivao, i da je problem bio te prirode.
Nothing is true; everything is permitted.
- kole_kolak
- Aktivan član
- Postovi: 66
- Pridružen/a: 01. srp 2018, 20:52
- Lokacija: BiH Cazin
- Vozim: 307 2.0hdi 136ps
- Ima zahvala: 40 puta
- pohvaljen: 5 puta
Re: Greska P1621 (P407 2.0HDI 136)
Gdje taj solenoid bude.., jel gornja strana motora, lijevo ?Emirsson je napisao/la:Rijesena greska P1621. Ocistio filtercic (spuzvicu) na solenoidu vakuma turbine, i zamjenio crijevo izmedju ventila i solenoida. Los bio vakum. Skinuo EGR, bio otvoren i blankiran (plocica). Dobro ga oprao, razradio, probao, i nakon montaze (bez plocice) auto se preporodilo. Greske vise nema, auto ide ko nevrijeme.
Isti motor imam u 307, al je taj gornji ventil jako nepristupačan.
Ona dva ventila (za klapne) ispod filtera goriva sam pregledao, izgledaju ok.