Nemiran rad motora na niskim obrtajima 1.6 e-hdi
- Peugeot508
- Početnik
- Postovi: 7
- Pridružen/a: 06. sij 2019, 18:30
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 508 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Nemiran rad motora na niskim obrtajima 1.6 e-hdi
Pozdrav svima na forumu,
Vec duze vrijeme imam problem sa Peuget 508 1.6 e-hdi automatik.
Manifestuje se tako sto na leru i niskim obrtajima motor trokira, kao da krene da se ugasi. Interval trokiranja je od prilike svakih par sekundi.
Radjena diagnostika vise puta i pokazala je greske P2175 , P1498, U1134
Nakon zamjene dozera (P2175 aka. leptir gasa) nista se nije promijenilo, medjutim kada ga fizicki iskljucim (iskopcam dzek) auto potpuno normalno radi u safe modu. Isao sam kod nekoliko majstora i svaki od njih je dao razlicite prijedloge od kojih je svaki preskup da bi se radilo sistemom eliminacije dok se ne pronadje uzrok.
Dali je neko od clanova sa foruma imao slican problem, i dali mozete da mi preporucite dobrog majstora u SA ili okolini koji bi htjeo da se pozabavi sa ovim kvarom i da ga rijesi? Pretpostavke majstora su: nispravan senzor papucice gasa, senzor polozaja gasa, neispravan ECU, prekid negdje u instalaciji, zacepljen dpf ..itd...
Vec duze vrijeme imam problem sa Peuget 508 1.6 e-hdi automatik.
Manifestuje se tako sto na leru i niskim obrtajima motor trokira, kao da krene da se ugasi. Interval trokiranja je od prilike svakih par sekundi.
Radjena diagnostika vise puta i pokazala je greske P2175 , P1498, U1134
Nakon zamjene dozera (P2175 aka. leptir gasa) nista se nije promijenilo, medjutim kada ga fizicki iskljucim (iskopcam dzek) auto potpuno normalno radi u safe modu. Isao sam kod nekoliko majstora i svaki od njih je dao razlicite prijedloge od kojih je svaki preskup da bi se radilo sistemom eliminacije dok se ne pronadje uzrok.
Dali je neko od clanova sa foruma imao slican problem, i dali mozete da mi preporucite dobrog majstora u SA ili okolini koji bi htjeo da se pozabavi sa ovim kvarom i da ga rijesi? Pretpostavke majstora su: nispravan senzor papucice gasa, senzor polozaja gasa, neispravan ECU, prekid negdje u instalaciji, zacepljen dpf ..itd...
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 209
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Nemiran rad motora na niskim obrtajima 1.6 e-hdi
Zeznuta situacija.Ja sad hvala bogu nemam problema ali prije sa 407 haos.Moj ti je savjet posto sam se ja oprzio samo kod jednog majstora idi,pokusaj u Blok oni su ovlasteni,nek je skuplje ako budes isao kod dundjera na kraju ce i skuplje da bude.Moze biti neka sitnica,neki senzor tako da nemoj odmah kontati ono najgore,pozz i sa srecom.
- sonnyblack
- VIP Član
- Postovi: 440
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Re: Nemiran rad motora na niskim obrtajima 1.6 e-hdi
Ja ne bih nikad vise u Blok, poseri to sto su ovlasteni, em su bezobrazni lazovi, em i nestrucni obzirom da su OVLASTENI. Prvi put im odvezao auto, lupalo nesto na tocku, govnari bi mijenjali citav ovjes: odjednom ne valja ni amortizer, ni lezajevi, ni ovo ni ono. Pokupim se i u AS Dedovic na Barama (nekad su i oni bili ovlasteni za Peugeot). Ljudi sredili za 60KM, bilo do nekog manjeg dijela (ne znam tacno)...ali su uradili dobro inspekciju i dijagnozu.
Drugi put, nestane mi aditiva za FAP...znam da se na mom Pezou moze doljevati, i odem u Blok da vidim, kaze ne moze se doljevat, jedino da se komplet naruci rezervoar s novom kesicom aditiva, +250KM a gdje su ruke a gdje dijagnostika...odjebem i pravac AS Dedovic, ljudi za 20min podigose auto na dizalicu, dosuse litar putem nekog crijeva (znaci uredno ostavljena mogucnost dosipanja, ima dodatni otvor za to) i uradise reset na dijagnostici. 110KM litar aditiva + 40KM dijagnostika i ruke...
Sent from my iPhone XS using Tapatalk
Drugi put, nestane mi aditiva za FAP...znam da se na mom Pezou moze doljevati, i odem u Blok da vidim, kaze ne moze se doljevat, jedino da se komplet naruci rezervoar s novom kesicom aditiva, +250KM a gdje su ruke a gdje dijagnostika...odjebem i pravac AS Dedovic, ljudi za 20min podigose auto na dizalicu, dosuse litar putem nekog crijeva (znaci uredno ostavljena mogucnost dosipanja, ima dodatni otvor za to) i uradise reset na dijagnostici. 110KM litar aditiva + 40KM dijagnostika i ruke...
Sent from my iPhone XS using Tapatalk
- Ovi su korisnici zahvalili autoru sonnyblack za post (ukupno 2):
- StefanMD • sheky
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 760
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 157 puta
Re: Nemiran rad motora na niskim obrtajima 1.6 e-hdi
Nažalost, teško je naćin dobar servis/majstora da se znaju koristiti dijagnostikom i razumiju u rad mašine (kako šta ide i čemu služi, te koji su simptomi kad se neki dio pokvari). Većina samo očita grešku i redom mijenja dijelove dok ne ubodu pravi, a ti plaćaj. Nebitno da li je ovlašteni servis, majstor za sve i svašta ili servis koji radi samo neku marku vozila.
Ja sam imao slično iskustvo kad sam odvezao auto zbog greške na egr i lik nakon poništavanja greške malo pročačka pod haubom kako bi riješio stvar. Sve uredu tridesetak km i onda dvije nove greške. Odem opet i počinje mi priču da ujutro ostavim auto pa će on probati riješiti zamjenom protokomjera, elektroventila ili samog egr, moje je samo da pripremim pare.
Ne svidi mi se ta ideja i odem kući. Pogledam bolje, a on nabio šaraf u vakuum crijevo koje kontroliše egr znajući da ću opet doći na dijagnostiku. Zabij se majstore znaš gdje, ja više neću pred tvoju garažu stati. Odem kod druga i po simptomima njemu izgleda kao začepljen katalizator. Fleksu u ruke, capnemo i nađemo prigušnicu u cijevi koja je stavljena nakon vađenja katalizatora da stvara otpor. Razvali se to parče lima, zavari sve ponovo i već osam mjeseci bez problema.
Ja sam imao slično iskustvo kad sam odvezao auto zbog greške na egr i lik nakon poništavanja greške malo pročačka pod haubom kako bi riješio stvar. Sve uredu tridesetak km i onda dvije nove greške. Odem opet i počinje mi priču da ujutro ostavim auto pa će on probati riješiti zamjenom protokomjera, elektroventila ili samog egr, moje je samo da pripremim pare.
Ne svidi mi se ta ideja i odem kući. Pogledam bolje, a on nabio šaraf u vakuum crijevo koje kontroliše egr znajući da ću opet doći na dijagnostiku. Zabij se majstore znaš gdje, ja više neću pred tvoju garažu stati. Odem kod druga i po simptomima njemu izgleda kao začepljen katalizator. Fleksu u ruke, capnemo i nađemo prigušnicu u cijevi koja je stavljena nakon vađenja katalizatora da stvara otpor. Razvali se to parče lima, zavari sve ponovo i već osam mjeseci bez problema.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1410
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
Re: Nemiran rad motora na niskim obrtajima 1.6 e-hdi
Nisam stigao dešifrovati greške, ali da ti na prvu preporučim da pregledaš cijevi zraka i vakum cijevi. Moguće je začepljenje ili da ne pušta vakum sistem pa kompjuter nema prave parametre za rad motora.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen