Greska za DPF

Odgovori
Avatar
dzoni47
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 508
Motor: 1.6 HDI
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
garage

Greska za DPF

Post Postao/la dzoni47 »

Pozdrav,
Na Peugeot 508 1.6 HDI 2012 godiste koji smo nedavno kupili javlja se greska na dijagnostici:

P1445 - kolicina aditiva ubrizganog u filter cestica prekoracila je max. granicu. Filter cestira ce mora zamijeniti. Greska trajna.

E sad, nema nikakve check engine lampice i vozilo nema nikakvih problema. Da li neko zna o cemu se radi? Citao sam po ovom forumu ali kad je granica low tj niska pa se mjenja aditiv za DPF. BTW, gdje se upce nalazi taj aditiv za DPF i kad se to mjenja i ima li veze sa ovom greskm?
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la mara- »

Zanemari tu grešku. Stoji i mom bratu već neko vrijeme ta greška i da nemam lično dijagnostiku ne bih ni znao da postoji jer se auto ne buni. To je kao istekao rok tom filteru, ali je velika vjerovatnoća da im je to ostalo od starijih modela jer sad ovi novi filter i nemaju neki fiksni rok trajanja.

Aditiv za FAP se nalazi ispred zadnjeg lijevog točka i sipaš ga kada auto javi da je nizak nivo.
Avatar
dzoni47
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 508
Motor: 1.6 HDI
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la dzoni47 »

E hvala na odgovoru. Da, i ja sam slucajno spojio na dijagnstiku i vidim to. Taj aditiv za FAP, to je nesto kao adblue? Koji je interval zamjene ili nista ne dirati dok se ne upali check engine sa greskom da je nizak nivo? Da li to znaci da DPF uredno radi bez obzira na gresku?
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la mara- »

Nije to kao adblue. Adblue je dodatna stvar koja se sipa kod Euro 6 auta. Dakle euro 6 ima fap + adblue. Nema nekog preciznog intervala, dok radi ne diraj ništa. Javiće ti kad budeš trebao da dospeš. Radi uredno FAP.
Ovi su korisnici zahvalili autoru mara- za post:
dzoni47
Avatar
dzoni47
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 508
Motor: 1.6 HDI
Ima zahvala: 1 put
 pohvaljen: 0
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la dzoni47 »

hvala na odgovoru. Malo im je to glupo jer ovo je sad trajna greska i ocigledno je da ce vjecno tu biti, barem preko dijagnostike.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la mara- »

Pa da, jeste malo glupo. Mogao bi vjerovatno izvesti proceduru da prijaviš novi filter iako ga nisi stavio, ali ja nisam htio da se zezam sa tim jer sve uredno radi.
Avatar
Sasa_GTLine
Iskusan član
Postovi: 467
Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
Lokacija: Prijedor
Vozim: 508
Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
Ima zahvala: 38 puta
 pohvaljen: 230 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la Sasa_GTLine »

Opet mi izbacilo grešku za UREU
Ovo je onaj aditiv koji sam već sipao prije 20h km i ponovo mi pali grešku
Do čega je problem, da su me oni u ovlastenom zeznuli i nasuli nesto malo i ugasili grešku ili je neki drugi problem
Sto se tice dosipanja goriva, cim dodje do pola, idem i sipam pun....nije nista prečesto dosipanje da bi imalo veze sa tim, posto onaj mi u servisu kaze taj se aditiv dozira svaki put kad se otvori rezervoar valjda

slika

slika

slika
Avatar
dejca
Aktivan član
Postovi: 137
Pridružen/a: 28. stu 2017, 07:27
Lokacija: Leskovac SRB
Vozim: Peugeot 307 HDI 2.0 66kw Karavan
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 10 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la dejca »

Isto tako se pali mom bratu na c4, 2015g. kada dospe gorivo upali ce ta greška, aditiv je sam sipao dovoljno i nije do toga, išao je kod više majstora i većina njih kaže da je pumpa stradala i mora zamena ili gašenje.
Avatar
Sasa_GTLine
Iskusan član
Postovi: 467
Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
Lokacija: Prijedor
Vozim: 508
Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
Ima zahvala: 38 puta
 pohvaljen: 230 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la Sasa_GTLine »

Punpa čega? Od čega da strada na autu starom 5.god da 120h km na satu
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la kljuc13 »

Kolika je vjerovatnoca da se prilikom sipanja/dosipanja treba resetirati nesto na vozilu da bi ono znalo da nije pri kraju aditiv?
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 960
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la StefanMD »

Aditiv za FAP i UREA/AdBlue nije jedno te isto. FAP (valjda) dodaje u rezervoar svaki put kada se dosipa gorivo a msm da UREU dosta cesce ubacuje ali u filter, ne u gorivo.

Interval za UREU i jeste tako oko 20.000km, i vjerujem da i on zavisi od mnogo vise faktora kao i ovaj za regeneraciju.

Ja bih prvo otisao na pumpu gdje ima AdBlue i dosuo minimalno 5-10 litara, ako to ne ponisti gresku onda ti ne gine gasenje tog sistema, po meni a vjerujem i vecini drugih kolega sa foruma zamjena pumpe/rezervoara za AdBlue se ne isplati.
Dosipati AdBlue u ovlastenom je bacanje para.
slika
Avatar
dejca
Aktivan član
Postovi: 137
Pridružen/a: 28. stu 2017, 07:27
Lokacija: Leskovac SRB
Vozim: Peugeot 307 HDI 2.0 66kw Karavan
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 10 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la dejca »

Sasa_GTLine je napisao/la: 26. lis 2020, 23:18 Punpa čega? Od čega da strada na autu starom 5.god da 120h km na satu
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
Njemu rekli da im je toliki vek trajanja pumpi. Možda i tu ima neka logika. I njemu se to pali kada dospe gorivo, možda bi trebalo svaki put i da se dospe tečnost za ade blue kada se dopunjuje gorivom. Znam da grešku gasi kada ode na dijagnostiku a da li se sama po nekad ugasi to ga nisam pitao.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la mara- »

Sasa_GTLine je napisao/la: 26. lis 2020, 23:18 Punpa čega? Od čega da strada na autu starom 5.god da 120h km na satu
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
Strada zato što je AdBlue teška glupost. Ne znam konkretno na tvom modelu auta, ali recimo kod 308 T9, nisu stavili pravi čep inicijalno i napravi se vakum i onda strada elektronika valjda od naprezanja, ili pumpa, mada koliko sam čitao po stranim foumima, ljudi su probali pumpu, bude okej, što znači da elektronika ipak strada.

Drugi problem je što se taj AdBlue kristalizuje i onda praha od njega svugdje pa se to začepi.

Pretpostavljam da će te dočekati greška P20E8 na dijagnostici, to je slab pritisak ureje. Meni se bila pojavila ali je nestala nakon vožnje od 300km i vozio sam sa skinutim čepom. Sad sam vratio čep ali sam skinuo sa njega neku mini filter naljepnicu radi boljeg oduška.

Zamjena u ovlaštenom ide na princip zamjene komplet rezervoara jer se ne može kupiti samo taj dio što crkne, a to košta oko 1500km. Ja sam se već spremio da to uklonim sa auta totalno, ali se greška ugasila u međuvremenu. Ali ako ponovo bude bilo problema, definitivno gasim, ne pada mi na pamet da plaćam tu zajebanciju 1500 maraka. Za gašenje su mi rekli 200 maraka kod Simanića.

I da, postoji produžena garancija na to u ovlaštenom ali neće da pričaju ako nisi servisirao u ovlaštenim servisima. Ko jeste, produžena garancija je 5 godina starosti auta ili manje od 150.000 kilometara.
Avatar
Sasa_GTLine
Iskusan član
Postovi: 467
Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
Lokacija: Prijedor
Vozim: 508
Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
Ima zahvala: 38 puta
 pohvaljen: 230 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la Sasa_GTLine »

Evo da kažem šta sam uradio na kraju
Odem u ovlasteni danas, urade dijagnostiku (naplate 23km kao pola cijene inace je 46km)
I kazu slab pritisak pumpe, treba se mijenjati komplet rezervoar 1300km plus zamjena 1400km
Kaze ima druga opcija, gasenje i upisivanje drugog softvera
Posalju me u ATM Chip Tuning kucu, dobijem termin odma, covjek spoji laptop očita grešku i kaze 150e gasenje i upisivanje novog softvera
Reko radi
Nekih 30-45min je trajalo
Pregledao ostalo sve, nema grešaka sve uredno, ovi ugasio isključio sistem i sad super sve
Kaze najvise se desava na audi i mercedesu, najmanje na bmwu i renault
Pezo je odnedavno počeo imati problem sa tim i svi gase softwerski jer ako se zamjeni rezervoar sa novom pumpom nakon nekog vremena odlazi neki drugi dio i tako u krug


slika

slika

slika
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5953
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 699 puta
 pohvaljen: 357 puta
garage

Re: Greska za DPF

Post Postao/la Avicii »

Evo ispratio sam sve sta si pisao do sad i stvarno mi ne ide u glavu da tako nesto ode na autu starom par god i sa 120K na satu :think: Kako god, isto bih uradio da sam na tvom mjestu, jedino eto sto je trosak kako god okrenes. :ljut:
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”