Greska za DPF
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
Greska za DPF
Pozdrav,
Na Peugeot 508 1.6 HDI 2012 godiste koji smo nedavno kupili javlja se greska na dijagnostici:
P1445 - kolicina aditiva ubrizganog u filter cestica prekoracila je max. granicu. Filter cestira ce mora zamijeniti. Greska trajna.
E sad, nema nikakve check engine lampice i vozilo nema nikakvih problema. Da li neko zna o cemu se radi? Citao sam po ovom forumu ali kad je granica low tj niska pa se mjenja aditiv za DPF. BTW, gdje se upce nalazi taj aditiv za DPF i kad se to mjenja i ima li veze sa ovom greskm?
Na Peugeot 508 1.6 HDI 2012 godiste koji smo nedavno kupili javlja se greska na dijagnostici:
P1445 - kolicina aditiva ubrizganog u filter cestica prekoracila je max. granicu. Filter cestira ce mora zamijeniti. Greska trajna.
E sad, nema nikakve check engine lampice i vozilo nema nikakvih problema. Da li neko zna o cemu se radi? Citao sam po ovom forumu ali kad je granica low tj niska pa se mjenja aditiv za DPF. BTW, gdje se upce nalazi taj aditiv za DPF i kad se to mjenja i ima li veze sa ovom greskm?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2442
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 290 puta
Re: Greska za DPF
Zanemari tu grešku. Stoji i mom bratu već neko vrijeme ta greška i da nemam lično dijagnostiku ne bih ni znao da postoji jer se auto ne buni. To je kao istekao rok tom filteru, ali je velika vjerovatnoća da im je to ostalo od starijih modela jer sad ovi novi filter i nemaju neki fiksni rok trajanja.
Aditiv za FAP se nalazi ispred zadnjeg lijevog točka i sipaš ga kada auto javi da je nizak nivo.
Aditiv za FAP se nalazi ispred zadnjeg lijevog točka i sipaš ga kada auto javi da je nizak nivo.
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
Re: Greska za DPF
E hvala na odgovoru. Da, i ja sam slucajno spojio na dijagnstiku i vidim to. Taj aditiv za FAP, to je nesto kao adblue? Koji je interval zamjene ili nista ne dirati dok se ne upali check engine sa greskom da je nizak nivo? Da li to znaci da DPF uredno radi bez obzira na gresku?
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2442
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 290 puta
Re: Greska za DPF
Nije to kao adblue. Adblue je dodatna stvar koja se sipa kod Euro 6 auta. Dakle euro 6 ima fap + adblue. Nema nekog preciznog intervala, dok radi ne diraj ništa. Javiće ti kad budeš trebao da dospeš. Radi uredno FAP.
- dzoni47
- Početnik
- Postovi: 10
- Pridružen/a: 12. ruj 2020, 17:11
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 HDI
- Ima zahvala: 1 put
- pohvaljen: 0
Re: Greska za DPF
hvala na odgovoru. Malo im je to glupo jer ovo je sad trajna greska i ocigledno je da ce vjecno tu biti, barem preko dijagnostike.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2442
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 290 puta
Re: Greska za DPF
Pa da, jeste malo glupo. Mogao bi vjerovatno izvesti proceduru da prijaviš novi filter iako ga nisi stavio, ali ja nisam htio da se zezam sa tim jer sve uredno radi.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 467
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Greska za DPF
Opet mi izbacilo grešku za UREU
Ovo je onaj aditiv koji sam već sipao prije 20h km i ponovo mi pali grešku
Do čega je problem, da su me oni u ovlastenom zeznuli i nasuli nesto malo i ugasili grešku ili je neki drugi problem
Sto se tice dosipanja goriva, cim dodje do pola, idem i sipam pun....nije nista prečesto dosipanje da bi imalo veze sa tim, posto onaj mi u servisu kaze taj se aditiv dozira svaki put kad se otvori rezervoar valjda
Ovo je onaj aditiv koji sam već sipao prije 20h km i ponovo mi pali grešku
Do čega je problem, da su me oni u ovlastenom zeznuli i nasuli nesto malo i ugasili grešku ili je neki drugi problem
Sto se tice dosipanja goriva, cim dodje do pola, idem i sipam pun....nije nista prečesto dosipanje da bi imalo veze sa tim, posto onaj mi u servisu kaze taj se aditiv dozira svaki put kad se otvori rezervoar valjda
- dejca
- Aktivan član
- Postovi: 137
- Pridružen/a: 28. stu 2017, 07:27
- Lokacija: Leskovac SRB
- Vozim: Peugeot 307 HDI 2.0 66kw Karavan
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 10 puta
Re: Greska za DPF
Isto tako se pali mom bratu na c4, 2015g. kada dospe gorivo upali ce ta greška, aditiv je sam sipao dovoljno i nije do toga, išao je kod više majstora i većina njih kaže da je pumpa stradala i mora zamena ili gašenje.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 467
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Greska za DPF
Punpa čega? Od čega da strada na autu starom 5.god da 120h km na satu
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 501
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 94 puta
- pohvaljen: 146 puta
Re: Greska za DPF
Kolika je vjerovatnoca da se prilikom sipanja/dosipanja treba resetirati nesto na vozilu da bi ono znalo da nije pri kraju aditiv?
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 960
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Greska za DPF
Aditiv za FAP i UREA/AdBlue nije jedno te isto. FAP (valjda) dodaje u rezervoar svaki put kada se dosipa gorivo a msm da UREU dosta cesce ubacuje ali u filter, ne u gorivo.
Interval za UREU i jeste tako oko 20.000km, i vjerujem da i on zavisi od mnogo vise faktora kao i ovaj za regeneraciju.
Ja bih prvo otisao na pumpu gdje ima AdBlue i dosuo minimalno 5-10 litara, ako to ne ponisti gresku onda ti ne gine gasenje tog sistema, po meni a vjerujem i vecini drugih kolega sa foruma zamjena pumpe/rezervoara za AdBlue se ne isplati.
Dosipati AdBlue u ovlastenom je bacanje para.
Interval za UREU i jeste tako oko 20.000km, i vjerujem da i on zavisi od mnogo vise faktora kao i ovaj za regeneraciju.
Ja bih prvo otisao na pumpu gdje ima AdBlue i dosuo minimalno 5-10 litara, ako to ne ponisti gresku onda ti ne gine gasenje tog sistema, po meni a vjerujem i vecini drugih kolega sa foruma zamjena pumpe/rezervoara za AdBlue se ne isplati.
Dosipati AdBlue u ovlastenom je bacanje para.
- dejca
- Aktivan član
- Postovi: 137
- Pridružen/a: 28. stu 2017, 07:27
- Lokacija: Leskovac SRB
- Vozim: Peugeot 307 HDI 2.0 66kw Karavan
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 10 puta
Re: Greska za DPF
Njemu rekli da im je toliki vek trajanja pumpi. Možda i tu ima neka logika. I njemu se to pali kada dospe gorivo, možda bi trebalo svaki put i da se dospe tečnost za ade blue kada se dopunjuje gorivom. Znam da grešku gasi kada ode na dijagnostiku a da li se sama po nekad ugasi to ga nisam pitao.Sasa_GTLine je napisao/la: ↑26. lis 2020, 23:18 Punpa čega? Od čega da strada na autu starom 5.god da 120h km na satu
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2442
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 290 puta
Re: Greska za DPF
Strada zato što je AdBlue teška glupost. Ne znam konkretno na tvom modelu auta, ali recimo kod 308 T9, nisu stavili pravi čep inicijalno i napravi se vakum i onda strada elektronika valjda od naprezanja, ili pumpa, mada koliko sam čitao po stranim foumima, ljudi su probali pumpu, bude okej, što znači da elektronika ipak strada.Sasa_GTLine je napisao/la: ↑26. lis 2020, 23:18 Punpa čega? Od čega da strada na autu starom 5.god da 120h km na satu
Nema mi logike iskreno
Prvo cu kod onih "majstora" u ovlasteni da iscitaju grešku na dijagnostici
Drugi problem je što se taj AdBlue kristalizuje i onda praha od njega svugdje pa se to začepi.
Pretpostavljam da će te dočekati greška P20E8 na dijagnostici, to je slab pritisak ureje. Meni se bila pojavila ali je nestala nakon vožnje od 300km i vozio sam sa skinutim čepom. Sad sam vratio čep ali sam skinuo sa njega neku mini filter naljepnicu radi boljeg oduška.
Zamjena u ovlaštenom ide na princip zamjene komplet rezervoara jer se ne može kupiti samo taj dio što crkne, a to košta oko 1500km. Ja sam se već spremio da to uklonim sa auta totalno, ali se greška ugasila u međuvremenu. Ali ako ponovo bude bilo problema, definitivno gasim, ne pada mi na pamet da plaćam tu zajebanciju 1500 maraka. Za gašenje su mi rekli 200 maraka kod Simanića.
I da, postoji produžena garancija na to u ovlaštenom ali neće da pričaju ako nisi servisirao u ovlaštenim servisima. Ko jeste, produžena garancija je 5 godina starosti auta ili manje od 150.000 kilometara.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 467
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Greska za DPF
Evo da kažem šta sam uradio na kraju
Odem u ovlasteni danas, urade dijagnostiku (naplate 23km kao pola cijene inace je 46km)
I kazu slab pritisak pumpe, treba se mijenjati komplet rezervoar 1300km plus zamjena 1400km
Kaze ima druga opcija, gasenje i upisivanje drugog softvera
Posalju me u ATM Chip Tuning kucu, dobijem termin odma, covjek spoji laptop očita grešku i kaze 150e gasenje i upisivanje novog softvera
Reko radi
Nekih 30-45min je trajalo
Pregledao ostalo sve, nema grešaka sve uredno, ovi ugasio isključio sistem i sad super sve
Kaze najvise se desava na audi i mercedesu, najmanje na bmwu i renault
Pezo je odnedavno počeo imati problem sa tim i svi gase softwerski jer ako se zamjeni rezervoar sa novom pumpom nakon nekog vremena odlazi neki drugi dio i tako u krug
Odem u ovlasteni danas, urade dijagnostiku (naplate 23km kao pola cijene inace je 46km)
I kazu slab pritisak pumpe, treba se mijenjati komplet rezervoar 1300km plus zamjena 1400km
Kaze ima druga opcija, gasenje i upisivanje drugog softvera
Posalju me u ATM Chip Tuning kucu, dobijem termin odma, covjek spoji laptop očita grešku i kaze 150e gasenje i upisivanje novog softvera
Reko radi
Nekih 30-45min je trajalo
Pregledao ostalo sve, nema grešaka sve uredno, ovi ugasio isključio sistem i sad super sve
Kaze najvise se desava na audi i mercedesu, najmanje na bmwu i renault
Pezo je odnedavno počeo imati problem sa tim i svi gase softwerski jer ako se zamjeni rezervoar sa novom pumpom nakon nekog vremena odlazi neki drugi dio i tako u krug
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5953
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 699 puta
- pohvaljen: 357 puta
Re: Greska za DPF
Evo ispratio sam sve sta si pisao do sad i stvarno mi ne ide u glavu da tako nesto ode na autu starom par god i sa 120K na satu Kako god, isto bih uradio da sam na tvom mjestu, jedino eto sto je trosak kako god okrenes.