Zapusenost fapa.
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Zapusenost fapa.
Da svog ljubimca predstavim i ovdje.
Danas malo cackao diagnostikom i primjecujem da za regeneraciju smanjuje kilometrazu.
Bilo je u prosjeku na oko 250 km sto mislim da je malo a sad je ispod 200 km.
Sta raditi?!
Docepati sw auto puta i speziti ga ili prinudno ako moze uopste ili neko trece resenje?!
Svaka informacija u vezi ovog korisnaaa...
Hvala
Danas malo cackao diagnostikom i primjecujem da za regeneraciju smanjuje kilometrazu.
Bilo je u prosjeku na oko 250 km sto mislim da je malo a sad je ispod 200 km.
Sta raditi?!
Docepati sw auto puta i speziti ga ili prinudno ako moze uopste ili neko trece resenje?!
Svaka informacija u vezi ovog korisnaaa...
Hvala
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4663
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: Zapusenost fapa.
kilometraza izmedju dvije regeneracije ti opada sto je voznja "prigusenija" tj ako gradska voznja preovladava sto je ,vjerujem, kod tebe slucaj.
Treca opcija ti je FAP-off
Treca opcija ti je FAP-off
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Re: Zapusenost fapa.
grrrr isao neki dan za Brograd i tempomat na 115 km/h bas se klackao umjesto da sam ga sprzio tad.
Posle toga stalno mi je uglavnom gradska lagana voznja.
Jbg nemam obicaj da jurcam a ima malo vise zvuka u kabini nego predhodni auto pa se uhvatim da ga saltam na malo vise od 1500 obrtaja. A i mjenjac fleksibilan,gdje sam prosli morao u drugu brzinu sad ide treca bez problema.
Nebi fap of ako bude iole moglo da se borim sa njim.
Posle toga stalno mi je uglavnom gradska lagana voznja.
Jbg nemam obicaj da jurcam a ima malo vise zvuka u kabini nego predhodni auto pa se uhvatim da ga saltam na malo vise od 1500 obrtaja. A i mjenjac fleksibilan,gdje sam prosli morao u drugu brzinu sad ide treca bez problema.
Nebi fap of ako bude iole moglo da se borim sa njim.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4663
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: Zapusenost fapa.
senzori ocitavaju zapusenost tako da laganija i gradska voznja vise zapusavaju filter i samim tim elektronika smanjuje broj kilometara izmedju regeneracija i to ne treba da te brine kod mene je taj interval bio na 80 kilometara prije dvije godine, a sada ga skoro da i ne vozam tako da ne znam je li jos uvijek na 80 .
Na fap off sam mislio ako ti bude pravio probleme.
Koliko vidim imas ispod litre aditiva i to ces uskoro morati nadoliti sto je skuplje od fap-offa
Na fap off sam mislio ako ti bude pravio probleme.
Koliko vidim imas ispod litre aditiva i to ces uskoro morati nadoliti sto je skuplje od fap-offa
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Re: Zapusenost fapa.
Haha ma umjesto aditiva ce ici vjerovatno cista nafta a aditiv dodje oko 150 km dva litra cini mi se.
A sa litar aditiva sam prelazio 100 000 km. To znaci on taj litar podjeli na 600 litara nafte,tesko da me neko uvjeri da taj aditiv nije porez na budale i da on sa tim kapima mjenja nesto.
Zato ce da dobije naftu,da vidim dali ce da prepozna hahha ;-)
A sa litar aditiva sam prelazio 100 000 km. To znaci on taj litar podjeli na 600 litara nafte,tesko da me neko uvjeri da taj aditiv nije porez na budale i da on sa tim kapima mjenja nesto.
Zato ce da dobije naftu,da vidim dali ce da prepozna hahha ;-)
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5966
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Zapusenost fapa.
Koliko vidim zapusenost FAPa ti je 53%, tako da to moze jos koliko hoces. Najvjerovatnije da ti nije uspio odraditi regeneraciju do kraja ili kako valja, pa bi najbolje bilo da mu odradis jedno dobro gasanje, osrednja brzina-veliki obrtaji jedno 20 minuta.
Kod mene je interval regeneracije bio 600-700km, cini mi se, ali je vise % bio zapusen. Mene su nervirale te lampice i pistanja kad treba uraditi regeneraciju i kojekakve gluposti, pa sam odradio FAP OFF.. i da kucnem, nisam se pokajao.
Sto se aditiva tice mislim da ti nece 'prihvatiti' naftu, al eto ti probaj, ne kosta te nista. Da si gdje blize dobio bi 2l aditiva po povoljnijoj cijeni al ovako
Kod mene je interval regeneracije bio 600-700km, cini mi se, ali je vise % bio zapusen. Mene su nervirale te lampice i pistanja kad treba uraditi regeneraciju i kojekakve gluposti, pa sam odradio FAP OFF.. i da kucnem, nisam se pokajao.
Sto se aditiva tice mislim da ti nece 'prihvatiti' naftu, al eto ti probaj, ne kosta te nista. Da si gdje blize dobio bi 2l aditiva po povoljnijoj cijeni al ovako
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Re: Zapusenost fapa.
Pa kad bi palio zutu kao u disku ne da bih ga iscupao nego ga pregrizao zubima hahha
Pa da budem iskren sa pezo 607 sa naftom u rezervaru za aditiv sam presao oko 350 ooo km a u citroen me isprepadali da to nije isti princip i natocim 2 l za 160 markica ako se ne varam.
Juce pogledan na betu kao do 2009 god auta ide jedan a za mladje drugi aditiv,ne zapamti generalije tj tacne nazive.
Kolikoje litar kod tebe?!
Moze i u privatnu.
Pozzz
Pa da budem iskren sa pezo 607 sa naftom u rezervaru za aditiv sam presao oko 350 ooo km a u citroen me isprepadali da to nije isti princip i natocim 2 l za 160 markica ako se ne varam.
Juce pogledan na betu kao do 2009 god auta ide jedan a za mladje drugi aditiv,ne zapamti generalije tj tacne nazive.
Kolikoje litar kod tebe?!
Moze i u privatnu.
Pozzz
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5966
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Zapusenost fapa.
E stvarno prvi put cujem da moze nafta umjesto aditiva. A nije ni to puno 2l - 160km, za tako malo novija auta, nije se zaebavat s naftom
Ma ja onako kazem za prodaju, posto kad sam skinuo fap, aditiva ostalo malo vise od pola one posude. Ne znam koliko mu je realna cijena, za sad ga vozikam sa sobom
Ma ja onako kazem za prodaju, posto kad sam skinuo fap, aditiva ostalo malo vise od pola one posude. Ne znam koliko mu je realna cijena, za sad ga vozikam sa sobom
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Re: Zapusenost fapa.
Pa da budem iskren jos cu se konsultovati sa nekim pametnijim i probati naci semu,da vidim sta se desava i na koji nacin u cijelom sistemu.
Ako ne bude iz rezervara aditiva direkt upumpavao u fap kad radi regeneraciju,nego samo u rezervar sa gorivom,onda sigurno stavljam naftu umjesto aditiva.
Ako ne bude iz rezervara aditiva direkt upumpavao u fap kad radi regeneraciju,nego samo u rezervar sa gorivom,onda sigurno stavljam naftu umjesto aditiva.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5966
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Zapusenost fapa.
Zaboravih ti odg.. Evo sad gledam sliku, ne mogu se sjetiti kako uzivo izgleda i odakle idu ova crijeva, ali pretpostavljam da su ove cijevi (prije i poslije fapa) sa rezervara aditiva, ne vjerujem da ide aditiv u rezervar sa gorivom.micija je napisao/la:Pa da budem iskren jos cu se konsultovati sa nekim pametnijim i probati naci semu,da vidim sta se desava i na koji nacin u cijelom sistemu.
Ako ne bude iz rezervara aditiva direkt upumpavao u fap kad radi regeneraciju,nego samo u rezervar sa gorivom,onda sigurno stavljam naftu umjesto aditiva.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1410
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
Re: Zapusenost fapa.
Rezervoar aditiva je odmah ispod rezervoara goriva i on ubacuje aditiv direktno u rezervoar, samo kada vrši regeneraciju. Aditiv mu pomaže da podigne temp. izduvnih gasova. Ova crijeva su od senzora dif. pritiska koji mjeri razliku pritiska ulaza i izlaza iz FAP-a. Senzor je smješten napred ispod šajbe i do njega vode gumena crijeva koja se ne bi smjela zamijeniti. Senzor je jako osjetljiv na vlagu jer je napravljen od piezoelektričnog materijala i na toj osnovi i mjeri. Na sredini ima sonda temperature koja mjeri temp. i stvara uslove za regen. Ubacivanjem nafte u rez. aditiva ne znam hoće li se moći stvoriti uslovi za regen. ali vjerovatno nećeš ništa ni oštetiti. Možda treba i probati... puzz
Po ovme tvome ti imaš dosta aditiva u rezervoaru. Otprilike ide 1 gram na 10.000 km, a ti imaš još toga dosta. Kod mene je 24 grama i još ne pokazuje ništa, redovno vrši regen. na oko 350km.
Traži problem negdje drugo, a regen. je najbolje napraviti na autoputu. Voziti preko 3.000 o/min oko 15 minuta. Prisilna nije preporučljiva pomoću dijagnostike (samo kada se mora).
Po ovme tvome ti imaš dosta aditiva u rezervoaru. Otprilike ide 1 gram na 10.000 km, a ti imaš još toga dosta. Kod mene je 24 grama i još ne pokazuje ništa, redovno vrši regen. na oko 350km.
Traži problem negdje drugo, a regen. je najbolje napraviti na autoputu. Voziti preko 3.000 o/min oko 15 minuta. Prisilna nije preporučljiva pomoću dijagnostike (samo kada se mora).
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Re: Zapusenost fapa.
@ Dino. hvala na opsirnom objasnjenju,od prilike sam bas tako i kontao da se sve odvija ali bih volio neku semu ili video naci na netu koji objasnjava postupak ali ne uspijevam nikako.