Zapusenost fapa.

Odgovori
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

Da svog ljubimca predstavim i ovdje.
Danas malo cackao diagnostikom i primjecujem da za regeneraciju smanjuje kilometrazu.
Bilo je u prosjeku na oko 250 km sto mislim da je malo a sad je ispod 200 km.
Sta raditi?!
Docepati sw auto puta i speziti ga ili prinudno ako moze uopste ili neko trece resenje?!
slika
slika

Svaka informacija u vezi ovog korisnaaa...
Hvala
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4663
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 293 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la kula »

kilometraza izmedju dvije regeneracije ti opada sto je voznja "prigusenija" tj ako gradska voznja preovladava sto je ,vjerujem, kod tebe slucaj.
Treca opcija ti je FAP-off :D
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

grrrr isao neki dan za Brograd i tempomat na 115 km/h bas se klackao umjesto da sam ga sprzio tad.
Posle toga stalno mi je uglavnom gradska lagana voznja.
Jbg nemam obicaj da jurcam a ima malo vise zvuka u kabini nego predhodni auto pa se uhvatim da ga saltam na malo vise od 1500 obrtaja. A i mjenjac fleksibilan,gdje sam prosli morao u drugu brzinu sad ide treca bez problema.
Nebi fap of ako bude iole moglo da se borim sa njim.
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4663
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 293 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la kula »

senzori ocitavaju zapusenost tako da laganija i gradska voznja vise zapusavaju filter i samim tim elektronika smanjuje broj kilometara izmedju regeneracija i to ne treba da te brine kod mene je taj interval bio na 80 kilometara prije dvije godine, a sada ga skoro da i ne vozam tako da ne znam je li jos uvijek na 80 :D .
Na fap off sam mislio ako ti bude pravio probleme.
Koliko vidim imas ispod litre aditiva i to ces uskoro morati nadoliti sto je skuplje od fap-offa
:D
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

Haha ma umjesto aditiva ce ici vjerovatno cista nafta a aditiv dodje oko 150 km dva litra cini mi se.
A sa litar aditiva sam prelazio 100 000 km. To znaci on taj litar podjeli na 600 litara nafte,tesko da me neko uvjeri da taj aditiv nije porez na budale i da on sa tim kapima mjenja nesto.
Zato ce da dobije naftu,da vidim dali ce da prepozna hahha ;-)
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5966
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 703 puta
 pohvaljen: 359 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la Avicii »

Koliko vidim zapusenost FAPa ti je 53%, tako da to moze jos koliko hoces. Najvjerovatnije da ti nije uspio odraditi regeneraciju do kraja ili kako valja, pa bi najbolje bilo da mu odradis jedno dobro gasanje, osrednja brzina-veliki obrtaji jedno 20 minuta.

Kod mene je interval regeneracije bio 600-700km, cini mi se, ali je vise % bio zapusen. Mene su nervirale te lampice i pistanja kad treba uraditi regeneraciju i kojekakve gluposti, pa sam odradio FAP OFF.. i da kucnem, nisam se pokajao.

Sto se aditiva tice mislim da ti nece 'prihvatiti' naftu, al eto ti probaj, ne kosta te nista. Da si gdje blize dobio bi 2l aditiva po povoljnijoj cijeni al ovako :neznam:
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

Pa kad bi palio zutu kao u disku ne da bih ga iscupao nego ga pregrizao zubima hahha

Pa da budem iskren sa pezo 607 sa naftom u rezervaru za aditiv sam presao oko 350 ooo km a u citroen me isprepadali da to nije isti princip i natocim 2 l za 160 markica ako se ne varam.
Juce pogledan na betu kao do 2009 god auta ide jedan a za mladje drugi aditiv,ne zapamti generalije tj tacne nazive.
Kolikoje litar kod tebe?!
Moze i u privatnu.
Pozzz
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5966
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 703 puta
 pohvaljen: 359 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la Avicii »

E stvarno prvi put cujem da moze nafta umjesto aditiva. A nije ni to puno 2l - 160km, za tako malo novija auta, nije se zaebavat s naftom :zvizd:

Ma ja onako kazem za prodaju, posto kad sam skinuo fap, aditiva ostalo malo vise od pola one posude. Ne znam koliko mu je realna cijena, za sad ga vozikam sa sobom :D
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

Pa da budem iskren jos cu se konsultovati sa nekim pametnijim i probati naci semu,da vidim sta se desava i na koji nacin u cijelom sistemu.
Ako ne bude iz rezervara aditiva direkt upumpavao u fap kad radi regeneraciju,nego samo u rezervar sa gorivom,onda sigurno stavljam naftu umjesto aditiva.
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

Danasnje stanje a samo niansicu ga energicnije vozim.

slika
slika
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5966
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 703 puta
 pohvaljen: 359 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la Avicii »

micija je napisao/la:Pa da budem iskren jos cu se konsultovati sa nekim pametnijim i probati naci semu,da vidim sta se desava i na koji nacin u cijelom sistemu.
Ako ne bude iz rezervara aditiva direkt upumpavao u fap kad radi regeneraciju,nego samo u rezervar sa gorivom,onda sigurno stavljam naftu umjesto aditiva.
Zaboravih ti odg.. Evo sad gledam sliku, ne mogu se sjetiti kako uzivo izgleda i odakle idu ova crijeva, ali pretpostavljam da su ove cijevi (prije i poslije fapa) sa rezervara aditiva, ne vjerujem da ide aditiv u rezervar sa gorivom.
slika
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1410
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la dino »

Rezervoar aditiva je odmah ispod rezervoara goriva i on ubacuje aditiv direktno u rezervoar, samo kada vrši regeneraciju. Aditiv mu pomaže da podigne temp. izduvnih gasova. Ova crijeva su od senzora dif. pritiska koji mjeri razliku pritiska ulaza i izlaza iz FAP-a. Senzor je smješten napred ispod šajbe i do njega vode gumena crijeva koja se ne bi smjela zamijeniti. Senzor je jako osjetljiv na vlagu jer je napravljen od piezoelektričnog materijala i na toj osnovi i mjeri. Na sredini ima sonda temperature koja mjeri temp. i stvara uslove za regen. Ubacivanjem nafte u rez. aditiva ne znam hoće li se moći stvoriti uslovi za regen. ali vjerovatno nećeš ništa ni oštetiti. Možda treba i probati... puzz :neznam:
Po ovme tvome ti imaš dosta aditiva u rezervoaru. Otprilike ide 1 gram na 10.000 km, a ti imaš još toga dosta. Kod mene je 24 grama i još ne pokazuje ništa, redovno vrši regen. na oko 350km.
Traži problem negdje drugo, a regen. je najbolje napraviti na autoputu. Voziti preko 3.000 o/min oko 15 minuta. Prisilna nije preporučljiva pomoću dijagnostike (samo kada se mora).
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5966
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 703 puta
 pohvaljen: 359 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la Avicii »

Ja sam nesto bio ubjedjen da aditiv direktno ide na FAP puzz :omg:
Avatar
micija
VIP Član
Postovi: 714
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
Lokacija: Modriča
Vozim: Peugeot 5008
Ima zahvala: 52 puta
 pohvaljen: 26 puta
Kontakt:
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la micija »

@ Dino. hvala na opsirnom objasnjenju,od prilike sam bas tako i kontao da se sve odvija ali bih volio neku semu ili video naci na netu koji objasnjava postupak ali ne uspijevam nikako.
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4663
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 293 puta
garage

Re: Zapusenost fapa.

Post Postao/la kula »

Evo jedan video jos ako znas stogod ruskog sve jasno k'o dan



a ovako izgleda prisilna regeneracija uz pomoc dijagnostike :shlag:

Odgovori

Natrag na “Kvarovi”