Ultrazvučno Čišćenje Dizni
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Zadnju godinu dana Pug je imao bas izrazeniji zvuk pri nizim obrtajima i opterecenjima pri istim. Na dijagnostici sam vidio da dizne nisu nesto najbolje pogotovo druga, tako da smo odlucili da ih ocistimo ultr.
Ovih dana smo napokon uhvatili vremena da ih skinemo i odnesemo na ultr. ciscenje.
Dizne je skidao nas majstor, a o servisu cu nakon sto vidite rezultate.
Samo skidanje dizni je vrlo lako, samo ih treba ostaviti preko noci da se ohlade:
Prljavstinu smo usisali sa mjesta gdje su bile dizne.
Izvadena dizna
Nazalost nisam vam mogao slikati na stolu kad su bile i u uredaju za ciscenje, posto je majstor u nas u garazi skinuo i odvukao, te sutradan po njih dosao.
Momak u servisu je rekao da su dizne samo zaprljane, ulosci su dobri( srecom ) i zamijenio je podloske bakarne:
Prije:
Poslije
Sve spakovano i isprobano.
E sada utisci:
Prvo sto se tice zvuka u leru je ostao ono sto je i bio: Dizel. Ali i u leru kada mu malo dam gasa nekako zivlje mi zvuci i ljepse pogotovo kada obara obrtaje. A pri gasenju bi prije uvijek zaklepetao, sada sve super.
Evo video od prije:
Poslije:
Drugo sto se tice zvuka u voznji i pri opterecenjima puno ljepse zvuci, prije pri uzbrdici pred kucom culo bi se klepetanje sada ravnomjerno ubrzava a i u voznji je nekako "gladji". Cak je postao i malo življi na gasu.
Ali meni ono sto je bilo najvaznije, zbog cega smo se i odlucili na ciscenje su bili parametri na dijagnostici koji su oba slucaja gledani na laganoj voznji, znaci druga brzina oko 1800 obr. :
Prije:
Poslije:
Ciscenje smo radili u Bosch servisu "Zufer" koji se nalazi u Seoči (izmedu Kaknja i Visokog). Oni su ovlašteni Bosch-ov servis i imaju svu njihovu najnoviju opremu. Momak jedan radi oko dizni, a njegov stari vrlo iskusni majstor radi na opcenito Bosch sistemima i reparacijama Bosch pumpi.
Sve pohvale za njih, a cijena ne znam da li je malo jeftinija zato sto je nas majstor kod njih stalna musterija, ali nas je kostalo 25km ciscenje i 5km bakarne podloske ( da opet napomenem da je to bez skidanja i vracanja dizni ).
Ovih dana smo napokon uhvatili vremena da ih skinemo i odnesemo na ultr. ciscenje.
Dizne je skidao nas majstor, a o servisu cu nakon sto vidite rezultate.
Samo skidanje dizni je vrlo lako, samo ih treba ostaviti preko noci da se ohlade:
Prljavstinu smo usisali sa mjesta gdje su bile dizne.
Izvadena dizna
Nazalost nisam vam mogao slikati na stolu kad su bile i u uredaju za ciscenje, posto je majstor u nas u garazi skinuo i odvukao, te sutradan po njih dosao.
Momak u servisu je rekao da su dizne samo zaprljane, ulosci su dobri( srecom ) i zamijenio je podloske bakarne:
Prije:
Poslije
Sve spakovano i isprobano.
E sada utisci:
Prvo sto se tice zvuka u leru je ostao ono sto je i bio: Dizel. Ali i u leru kada mu malo dam gasa nekako zivlje mi zvuci i ljepse pogotovo kada obara obrtaje. A pri gasenju bi prije uvijek zaklepetao, sada sve super.
Evo video od prije:
Poslije:
Drugo sto se tice zvuka u voznji i pri opterecenjima puno ljepse zvuci, prije pri uzbrdici pred kucom culo bi se klepetanje sada ravnomjerno ubrzava a i u voznji je nekako "gladji". Cak je postao i malo življi na gasu.
Ali meni ono sto je bilo najvaznije, zbog cega smo se i odlucili na ciscenje su bili parametri na dijagnostici koji su oba slucaja gledani na laganoj voznji, znaci druga brzina oko 1800 obr. :
Prije:
Poslije:
Ciscenje smo radili u Bosch servisu "Zufer" koji se nalazi u Seoči (izmedu Kaknja i Visokog). Oni su ovlašteni Bosch-ov servis i imaju svu njihovu najnoviju opremu. Momak jedan radi oko dizni, a njegov stari vrlo iskusni majstor radi na opcenito Bosch sistemima i reparacijama Bosch pumpi.
Sve pohvale za njih, a cijena ne znam da li je malo jeftinija zato sto je nas majstor kod njih stalna musterija, ali nas je kostalo 25km ciscenje i 5km bakarne podloske ( da opet napomenem da je to bez skidanja i vracanja dizni ).
Zadnja izmjena: Harun, dana/u 13. vel 2016, 21:29, ukupno mijenjano 1 put.
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4659
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 292 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
E super je posao odradjen .
De mi reci ovo je cijena po dizni ili sve cetiri ?
De mi reci ovo je cijena po dizni ili sve cetiri ?
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Jel on rasklapao dizne pa ih ultrazvucno ocitio i sve vratio nazad ili kompletnu potapao u ultrazvucnu kadu?Ova cijena je smijesna,sta god da je radio sa diznama,ali se na dijagnostici vidi da je poslije ciscenja sve kako treba po parametrima.Super!
Ja idem u petak kod Mikana u Ugljevik,da mi ponovo pregleda dizne jer nisam zadovoljan sa onim sta je uradio sa njima u novembru,a naplatio 240km + majstor za ruke skidanje i postavljanje dizna 40km.
Kod mene su po njegovoj prici bile zapekle sve cetri,on ih je rasklopio ultrazvucno ocistio razradio i sklopio.
Ja idem u petak kod Mikana u Ugljevik,da mi ponovo pregleda dizne jer nisam zadovoljan sa onim sta je uradio sa njima u novembru,a naplatio 240km + majstor za ruke skidanje i postavljanje dizna 40km.
Kod mene su po njegovoj prici bile zapekle sve cetri,on ih je rasklopio ultrazvucno ocistio razradio i sklopio.
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Kompletne ih je stavljao u kadu, jeste cijena smijesna ali opet kad razmislim sta je on tu imao od posla: Dva puta ih je stavio na ispitni sto, a ciscenje je samo ubaci u masinu i ona odradi posao, a vjerujem im zato sto imaju licensiranu Bosch-ovu opremu.
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Znas li kakvi su bili rezultati kod prvog testiranja prije ultrazvucnog ciscenja?Jesu li sve bile van normale ili samo ta druga kao sto je i dijagnostika pokazivala?
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Majstor je samo rekao da su mi sada ciste,nisam ga nista pitao dalje a i da jesam nije ih on stavljao istim redosljedom na ispitni stol koji smo ih mi skidali i vracali.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2325
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Koje su "normalne" vrijednosti koje treba da izbaci dijagnostika? Jesu li iste za sva auta, bez obzira na ccm?
Cijena je smiješna, skoro da ti dodje da ovo radis kao mali servis.
Cijena je smiješna, skoro da ti dodje da ovo radis kao mali servis.
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Vidi ovo su parametri korekcija dizni, odnosno povrata goriva sa dizni. Zbog redoslijeda eksplozija i nacina rada tesko da ce prikazivati identicne vrijednosti, ali zbog toga bi trebalo da su 1. i 3. odnosno 2. i 4. suprotne vrijednosti, neki bi rekli da se izmedu koriguju ( pogledaj na drugoj slici ).
U leru bez gasa do sada ja nisam susretao ni blizu priblizne vrijednosti, a radio sam malo novije, ali bi on trebao u leru na nekih 2000 obr/min da se ujednaci ili dakle da budu suprotne npr. prva +1 , a treca -1 mm3/ubr.
Ali opet ponavljam da se svi parametri na dijagnostici uvijek gledaju u voznji, znaci pod razlicitim uslovima i opterecenjima.
A sto se tice koje su normalne vrijednosti: do nekih 2mm3/ ubr. je ok, iznad 3 mm3/ubr. je vec za ciscenja, a iznad 4mm3/ubr. je ili bas zacepljena ili je otisao ulozak pa ne moze pravilno da radi vec vraca sve na povrat.
Ovo je sigurno sve za PSA motore bez obzira na kubikazu, ne znam za druge marke kakve senzore koriste, ali ako koriste ove na istom principu onda bi trebalo da ovo vrijedi.
U leru bez gasa do sada ja nisam susretao ni blizu priblizne vrijednosti, a radio sam malo novije, ali bi on trebao u leru na nekih 2000 obr/min da se ujednaci ili dakle da budu suprotne npr. prva +1 , a treca -1 mm3/ubr.
Ali opet ponavljam da se svi parametri na dijagnostici uvijek gledaju u voznji, znaci pod razlicitim uslovima i opterecenjima.
A sto se tice koje su normalne vrijednosti: do nekih 2mm3/ ubr. je ok, iznad 3 mm3/ubr. je vec za ciscenja, a iznad 4mm3/ubr. je ili bas zacepljena ili je otisao ulozak pa ne moze pravilno da radi vec vraca sve na povrat.
Ovo je sigurno sve za PSA motore bez obzira na kubikazu, ne znam za druge marke kakve senzore koriste, ali ako koriste ove na istom principu onda bi trebalo da ovo vrijedi.
- micija
- VIP Član
- Postovi: 714
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:19
- Lokacija: Modriča
- Vozim: Peugeot 5008
- Ima zahvala: 52 puta
- pohvaljen: 26 puta
- Kontakt:
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Meni su rekli da zbir svih vrijednosti podijeljen sa cetiri ako prelazi dvojku da je vec zaprljana ili ostecena nekadizna ili vise njih.
Najbolje je da je oko nule.
Diagbox 7.57,forumasima gratis.
Najbolje je da je oko nule.
Diagbox 7.57,forumasima gratis.
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Pogresno su ti rekli, zasto bi ista sabirao i dijelio, kada svaka dizna ima svoj senzor na povratu. Ako ti je treca dizna recimo +4 mm3/ubr, a ostale po 1mm3/ubr. nemas tu sta razmisljat koja je.
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
Poslano sa mog GT-I9070 koristeći Tapatalk
-
- VIP Član
- Postovi: 814
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 23 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Ultrazvučno Čišćenje Dizni
Na mom autu ,a i kod Micije dijagnistika ne moze ocitati paramtre dizna po svakom cilindru.E sad cudno je to da sa Delfi dijagnstikom mi ocita,ali kad stavi da mi je auto 2006god,a u stvarije 2007.Kad stavim 2007 ne ocitava,kao ni pp2000 ni diagbox.
Kad sam kupovao auto pregledan je u doboju u ovlastenom servisu i rekli su mi da ne mogu da se ocitaju parametri dizna,jedino mi je parametre uspio ocitati Ado u Gradaccu i gledao sam dok je to radio.Pokazao mi je grafikon i objasnio kakve trebaju vrijednosti biti.
Kada sam mu rekao da mi niko nije mogao ocitati parametre dizni,rekao je da ne znaju majstori da rade sa dijagnostikom.
Kad sam kupovao auto pregledan je u doboju u ovlastenom servisu i rekli su mi da ne mogu da se ocitaju parametri dizna,jedino mi je parametre uspio ocitati Ado u Gradaccu i gledao sam dok je to radio.Pokazao mi je grafikon i objasnio kakve trebaju vrijednosti biti.
Kada sam mu rekao da mi niko nije mogao ocitati parametre dizni,rekao je da ne znaju majstori da rade sa dijagnostikom.
- sonnyblack
- VIP Član
- Postovi: 440
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: Peugeot 308 PH2 1.6 e-HDI 112KS
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta