Hahah thanksArminM je napisao/la:Sjedi 5
Evo i od mene doprinos, auto sa 10k na satu
Cime si ispirao ili si morao rastavljati far? I na ovoj Astri je jedan bio malo vise prljav iznutra, ali nisam imao kad eksperimentisati.
Hahah thanksArminM je napisao/la:Sjedi 5
Evo i od mene doprinos, auto sa 10k na satu
Kolega, kad si već rekao da se baviš time, postavit ću jedan upit, ako mogu da dobijem odgovor, biću zahvalan.ArminM je napisao/la:Zaboravi na farove koje lakiras. Posebno farovi od 307 i slicnih auta kod kojih su farovi veliki, i u takvom su polozaju da ih sunce doslovno ubije. Nagledao sam se lakiranih farova, u principu prije stradaju nego dobro ispolirani farovi. Ja se bavim tim poslom jako jako dugo, nikad ni jedne farove nisam lakirao, a spasavanje lakiranih farova naplacujem duplo od skoro
Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Zavisi Armine od fara do fara, ne prihvata svaka plastika isto ni prajmer. Ja sam na mojoj bivsoj 307-ci odradio bezbojnim nakon brusenja i eno auto se i dan danas vozi a farovi nisu pozutili. Radio sam to na mom i na jos par auta, ali ne ispadne dobro na svakom, tako sam odavno odustao od toga. A to da je zeznuto raditi lakirane farove kad ispuca lak si u pravu.. nema nista gore.ArminM je napisao/la:Zaboravi na farove koje lakiras. Posebno farovi od 307 i slicnih auta kod kojih su farovi veliki, i u takvom su polozaju da ih sunce doslovno ubije. Nagledao sam se lakiranih farova, u principu prije stradaju nego dobro ispolirani farovi. Ja se bavim tim poslom jako jako dugo, nikad ni jedne farove nisam lakirao, a spasavanje lakiranih farova naplacujem duplo od skoro
Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Ako mozes uslikaj da vidim o cemu se radi pa cu ti reciOparic je napisao/la:Kolega, kad si već rekao da se baviš time, postavit ću jedan upit, ako mogu da dobijem odgovor, biću zahvalan.ArminM je napisao/la:Zaboravi na farove koje lakiras. Posebno farovi od 307 i slicnih auta kod kojih su farovi veliki, i u takvom su polozaju da ih sunce doslovno ubije. Nagledao sam se lakiranih farova, u principu prije stradaju nego dobro ispolirani farovi. Ja se bavim tim poslom jako jako dugo, nikad ni jedne farove nisam lakirao, a spasavanje lakiranih farova naplacujem duplo od skoro
Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Jučer sam odradio šmirglanje vodobrusnim papirom, bio mi je far prljav stvarno, "razljeva svjetlo". Krenuo od P800, pa P1200, P1500 P2000... Razlika je više nego uočljiva, čak sam odradio poliranje blago, nekom polir pastom, zadovoljavajuće (iz moje perspektive), Ali.... I dalje, kao da mi se svjetlo "razljeva", kako napisah.
Je l' moguće da još treba skinuti koji sloj, još jedanput preći ili je problem moožda sa unutrašnje strane?
volijo bih to odraditi baš lak spreyom, znači može odmah nakon brušenja i lak sprayom bez prajmera ili je bolje sa plastik prajmerom ?Avicii je napisao/la:Zavisi Armine od fara do fara, ne prihvata svaka plastika isto ni prajmer. Ja sam na mojoj bivsoj 307-ci odradio bezbojnim nakon brusenja i eno auto se i dan danas vozi a farovi nisu pozutili. Radio sam to na mom i na jos par auta, ali ne ispadne dobro na svakom, tako sam odavno odustao od toga. A to da je zeznuto raditi lakirane farove kad ispuca lak si u pravu.. nema nista gore.ArminM je napisao/la:Zaboravi na farove koje lakiras. Posebno farovi od 307 i slicnih auta kod kojih su farovi veliki, i u takvom su polozaju da ih sunce doslovno ubije. Nagledao sam se lakiranih farova, u principu prije stradaju nego dobro ispolirani farovi. Ja se bavim tim poslom jako jako dugo, nikad ni jedne farove nisam lakirao, a spasavanje lakiranih farova naplacujem duplo od skoro
Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Miki, dobro prebusi i ispoliraj masinski i eto.