Peugeot 307 1.6HDi

301,305,306,307,308,3008,309
Odgovori
Avatar
slobo2712
Napredan član
Postovi: 208
Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
Lokacija: Banja Luka
Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la slobo2712 »

Kod mene pise da ima 3 g sad koliko je to u ml ne znam,jos uvijek ne prijavljuje nizak nivo aditiva.Ovo mi je odgovorio jedan moze se reci dobar strucnjak samo sto je na engleskom.

That just tells you what the average mileage is that a regeneration is occurring, based on your last 5 regenerations.

So 123Km is the average distance between regenerations. If you were doing longer uninterrupted journeys, then you would be doing more miles in between each regeneration because the engine exhaust would be hotter and natural regeneration would be burning more of the soot off naturally.

Shorter and infrequent journeys means exhaust isn't getting to the temperature required for natural regeneration to occur, so the assisted regeneration kicks in to prevent the filter from clogging.

So no, there is nothing wrong with the system - it is doing its job properly, but shorter journeys will ultimately will use more additive as the assisted regeneration is happening more frequently to prevent the filter from clogging. If you were using the Motorways / Autobahns, dual carriageways with less stopping and waiting in traffic, then your average mileage between regeneration would be higher because natural regeneration would happen more frequently.
Your build code is 10586, so you should have a Green click fit connector on the additive tank and therefore need Eolys 176 or Infineum F7995. These are the only 2 types of additive that can be mixed.
Avatar
drago_gm
Aktivan član
Postovi: 133
Pridružen/a: 03. ruj 2019, 14:01
Lokacija: Gornji Milanovac
Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
Vozim: Peugeot 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 36 puta
 pohvaljen: 29 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la drago_gm »

Pa da sistem radi ok. Samo zbog gradske voznje cesce radi ciscenje filtera a saim tim i vise trosi aditiva. I tebi bi preporuci da sa ofginalnom dijagnostikom vidis koliko ti je preostalo aditiva i u procenat zaprLjanosti filtera .... To cu ja da uradim kada prodje sve ovo ...
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2454
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 291 put
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la mara- »

Kažem ti, ta količina je fiksna, nema senzora, i ako si ti nasuo litar, a kapacitet je recimo 2, kada resetuješ brojače dijagnostikom, on će smatrati da si nasuo dva iako nisi, i onda ti neće javiti uopšte kad potroši taj litar, nego neće ništa ubrizgavati jer nema šta i možda čak neki problem napraviti.
Ovi su korisnici zahvalili autoru mara- za post:
drago_gm
Avatar
drago_gm
Aktivan član
Postovi: 133
Pridružen/a: 03. ruj 2019, 14:01
Lokacija: Gornji Milanovac
Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
Vozim: Peugeot 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 36 puta
 pohvaljen: 29 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la drago_gm »

Razumem. I ima logike. Ali je operacija izvedena u ovlascenom servisu i siguran sam da bi rekli da mora da se naupuni skroz ne bi me stedeli sigurno.
Ti hoces da kazes da kompjuter broji koliko je puta koriscen aditiv a svaki put korisi istu kolicinu i onda zna na osnvu toga koliko je preostalo. Interesantno i vrlo moguce
Avatar
slobo2712
Napredan član
Postovi: 208
Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
Lokacija: Banja Luka
Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la slobo2712 »

Neka me neko ispravi,zar diagbox nije originalna dijagnostika za pezo
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2454
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 291 put
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la mara- »

Jeste.
Avatar
slobo2712
Napredan član
Postovi: 208
Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
Lokacija: Banja Luka
Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la slobo2712 »

Sta mislite da li bi valjalo ovo odraditi sto je kolega @dino odradio,sad kad covjek ne zna sta ce od sebe i dosade :)

viewtopic.php?f=59&t=1974
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5964
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 701 put
 pohvaljen: 358 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la Avicii »

Pa vidi, skoditi sigurno nece. Ako imas vremena, umjeca i mogucnosti da sve sam odradis, sto da ne :ok:
Avatar
slobo2712
Napredan član
Postovi: 208
Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
Lokacija: Banja Luka
Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la slobo2712 »

S obzirom sta sam sve sam rastavljao i sastavljao turbina dizne itd :D valjda cu znati skinuti i fap.Salu na stranu kontam mozda sutra skinuti i isprati jabukovim sircetom ili solnom kiselinom,na kraju prijaviti na diagboxu da je stavljen nov.
Sasa D
VIP Član
Postovi: 818
Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
Lokacija: Brcko
Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
Motor: 2.0hdi 110kw
Ima zahvala: 24 puta
 pohvaljen: 112 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la Sasa D »

Ja sam skidao i prao sonom kiselinom,ali tek kad sam ga probušio i softverski ugasio auto je prodisalo.
Ako nemaš problema sa fapom nemoj to ni raditi.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Sasa D za post:
sheky
Avatar
slobo2712
Napredan član
Postovi: 208
Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
Lokacija: Banja Luka
Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la slobo2712 »

Pokusao sam juce skinuti citav dpf sa catom i nisam uspio ko napravi onako skuceno,poslije kad sam sve sastavio i iznervirao se skontam da se moze lako skinuti samo dpf bez cata.Ne bi se reklo da imam problema vec kontam da ce se rijesiti ovo sto radi regeneraciju svakih 120km.Ali i ne znam vise sta cu od sebe pa izmisljam poslove,jer firma u kojoj radim trenutno ne radi..Pojede se ziv od dosade.
Avatar
slobo2712
Napredan član
Postovi: 208
Pridružen/a: 09. ožu 2018, 17:35
Lokacija: Banja Luka
Vozim: Peugeot 307 1.6 hdi 80KW
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la slobo2712 »

Skinuo samo dpf ocistio poprilicno bilo zacepljeno..Nego izgleda da dpf nije u nekom stanju,u cosku se malo odlomilo.Zna li neko do kad moze ovo trajati?

slika
slika
slika
Avatar
karabajastart
VIP Član
Postovi: 522
Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
Lokacija: US
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 201 put
 pohvaljen: 141 put
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la karabajastart »

Ja bih to gdje se odlomilo, lijepo po sredini do drugog kraja izbio. Neće praviti veliku buku a uvijek će imati protok. Ako bude palio grešku, samo softverski ugasiti i gas.

Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk

Avatar
drago_gm
Aktivan član
Postovi: 133
Pridružen/a: 03. ruj 2019, 14:01
Lokacija: Gornji Milanovac
Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
Vozim: Peugeot 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 36 puta
 pohvaljen: 29 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la drago_gm »

Sto bi gasio nesto sto je normalno funkcionisalo. Cesce ciscenje je zbog gradske voznje. Po meni i ovo ciscenje je bilo bespotrebno i ovo ostecenje je verovatno nastalo prilokom otvaranja filtera ..
Doci ce vreme da auto ako je sa dpf-om a isti je skinut nece moci da se registruje.
Avatar
sheky
VIP Član
Postovi: 950
Pridružen/a: 21. tra 2017, 22:28
Lokacija: Brcko
Vozim: Peugeot 307sw
Ima zahvala: 802 puta
 pohvaljen: 202 puta
garage

Re: Peugeot 307 1.6HDi

Post Postao/la sheky »

Ma dobro je to-kako tek izgleda izbušeni fap😕
Eh sad,ja mislim da zavisiod senzora pritiska prije i posle fapa šta će javit za regeneraciju.u svakom slucajubolje je očišćen nego začepljen.
wicked red
Odgovori

Natrag na “Serija 3”