Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
- IceMan2
- VIP Član
- Postovi: 551
- Pridružen/a: 11. pro 2015, 21:11
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 HDI 110KW
- Ima zahvala: 83 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
cekaj jesil mjenjao i radio ili si sve kacio na fabricki. Ako jesi kako sta, jesil kupovao neke dodatne adaptere ili sta vec? Gdje si uzimao Alpine zvucnike?
308 T9 2.0 BlueHDI 110KW
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
[mention]IceMan2[/mention] Fabrički RD4 radio je ostao. Neću da mijenjam dok ne budem mogao kupit onaj android koji podržava i bord. Prvobitno sam spojio hi izlaz s pojačala direktno na izlaze sa prednjih i zadnjih desnih vrata al mi je počela ludit elektronika, 100 grešaka krenuo izbacivat, od serva, do kočnica, esp, abs, tempomat.. tad sam sve otpojio i vratilo se u normalu. Onda sam uz pomoć par ljudi, a koliko se sjećam i [mention]mara-[/mention] (ovim putem hvala) je isto rekao kako mi je potreban hi to low konverter. Nakon što sam njega spojio na radio više nije bilo grešaka. Preko radija se štima i bass u gepeku tako da ja sam zadovoljan kako je ispalo. A nisam kupio Alpine zvučnike, Alpine je samo pojačalo.
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Adnan_S za post (ukupno 10):
- DmrPhilip • milos_je • ElComandante91 • Tom • IceMan2 • Avicii • karabajastart • sheky • cdusan • mightyGunner11
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 209
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Super je ispalo.Je li masinski ili rucno polirano i koliko vremena treba,pozz.
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Mašinski naravno. A sve zavisi kakvo je stanje laka, koja je boja u pitanju itd. Pošto imam kod sebe sve nisam žurio, tako da sam sebi rasporedio svaki dan po neki dio.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5963
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 701 put
- pohvaljen: 358 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Bravo ti ga, svaka cast! Sta si sve koristio od CarPro-a, napisi kakve su paste, kako je raditi sa njima. Kanim se da uzmem nesto od njih, da probam. Poskupi su pa kontam da su dobri. Baci jos malo slika, ovo je odlicno
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 882
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 160 puta
- pohvaljen: 138 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Koliko je ,da ne kažem pametno, dozvoljeno puta u vijeku jednog auta polirati?
Mislim ako se prečesto polira, kakvi su ovi današnji lakovi sranja na vodenoj bazi u odnosu na nitro lak, može da se previše ispolira i trajno nanese šteta?
Ne znam dobro materiju pa pitam?
Mislim ako se prečesto polira, kakvi su ovi današnji lakovi sranja na vodenoj bazi u odnosu na nitro lak, može da se previše ispolira i trajno nanese šteta?
Ne znam dobro materiju pa pitam?
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
[mention]Avicii[/mention] Iskreno, do sad sam probao razne 3M, Sonax Cutmax, Zvizzer medium cut (Zvizzer mi se također svidio, ali ne kao CarPro) i daleko najbolje mi se pokazao CarPro Clearcut. Dosta manje posla s njom imaš, ima dobar cut, teško ćeš napravit holograme, a ne ostavlja puno prašine jer je na silikonskoj bazi i možeš s manje paste duži vremenski period polirat (nekih 5 kapi ti može bit da poliraš 3-4 min). Koristio sam i CarPro Perl za čišćenje unutrašnjosti, motornog prostora itd. I s njim sam prezadovoljan, objavit ću par slika.
Planiram uzet i Essence, ona je finija i sigurno bi dala još bolji finalni rezultat. CarPro jest skuplji, al po meni isplati se.
[mention]krajo[/mention] Sve zavisi šta se desilo laku (kakve su parnice, da li je potrebno vodonirat, brusit lak..),
da li je taj dio nekad poliran, farban, koja je debljina laka, itd.
Svaki fabrički lak je deblji u odnosu na naknadno lakiranje i zavisi od marke. Nema svako auto istu fabričku debljinu laka. Kako sam čuo po pričama ljudi koji se razumiju u tematiku npr. BMW ima dosta debeo fabrički lak i dopušta dosta brušenja u šta sam se i sam uvjerio jer npr. kod rođaka sam radio F10 sa 3M i Zvizzer i sama pasta skoro pa ništa ne skida jer je baš čvrst lak i taj auto je po meni napravio najteži posao što sam radio u vezi poliranja (još je imao i ostatke katrana po sebi).
Samim poliranjem (bez vodoniranja, brušenja..) teško ćeš nanijet trajnu štetu ukoliko se imalo razumiješ jer sama pasta ne skida puno. Možeš napravit havariju ukoliko dugo držiš mašinu po ivicama pa mašina ide samo po toj oštroj površini i trajno skine boju s tog dijela.
Ja sam u ovih malo više od 2 godine kako je auto kod mene već 3 puta prešao cijelo auto (koje je već staro 15 god i ne znam da li je nekad nešto polirano, farbano itd.), prvi put sam izvodonirao cijelo auto, ostalih 2 puta sam samo prešao mašinom i nigdje lak nije "progledao" niti sam napravio neko trajno oštećenje. Nisam ni ja baš dugo u ovom poslu pa se nadam da sam ti koliko toliko objasnio. Iskreno volim radit poliranje i dosta me zanima to pa ukoliko sam igdje pogriješio nek me neko ispravi.
Planiram uzet i Essence, ona je finija i sigurno bi dala još bolji finalni rezultat. CarPro jest skuplji, al po meni isplati se.
[mention]krajo[/mention] Sve zavisi šta se desilo laku (kakve su parnice, da li je potrebno vodonirat, brusit lak..),
da li je taj dio nekad poliran, farban, koja je debljina laka, itd.
Svaki fabrički lak je deblji u odnosu na naknadno lakiranje i zavisi od marke. Nema svako auto istu fabričku debljinu laka. Kako sam čuo po pričama ljudi koji se razumiju u tematiku npr. BMW ima dosta debeo fabrički lak i dopušta dosta brušenja u šta sam se i sam uvjerio jer npr. kod rođaka sam radio F10 sa 3M i Zvizzer i sama pasta skoro pa ništa ne skida jer je baš čvrst lak i taj auto je po meni napravio najteži posao što sam radio u vezi poliranja (još je imao i ostatke katrana po sebi).
Samim poliranjem (bez vodoniranja, brušenja..) teško ćeš nanijet trajnu štetu ukoliko se imalo razumiješ jer sama pasta ne skida puno. Možeš napravit havariju ukoliko dugo držiš mašinu po ivicama pa mašina ide samo po toj oštroj površini i trajno skine boju s tog dijela.
Ja sam u ovih malo više od 2 godine kako je auto kod mene već 3 puta prešao cijelo auto (koje je već staro 15 god i ne znam da li je nekad nešto polirano, farbano itd.), prvi put sam izvodonirao cijelo auto, ostalih 2 puta sam samo prešao mašinom i nigdje lak nije "progledao" niti sam napravio neko trajno oštećenje. Nisam ni ja baš dugo u ovom poslu pa se nadam da sam ti koliko toliko objasnio. Iskreno volim radit poliranje i dosta me zanima to pa ukoliko sam igdje pogriješio nek me neko ispravi.
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
[mention]Avicii[/mention] Evo još par slika urađenih sa ClearCut i Perl. Brat je skoro kupio A4 i kao što vidiš došao je baš uništen s nečijim poliranjem. Cijeli je bio u hologramima i boja nije imala baš neku dubinu crne i na suncu nije uopšte izgledala da je metalik.
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Na svakoj tamnijoj boji je teže radit, al nekako opet više volim radit njih jer je kasnije baš primijetna razlika. Npr. prednost bijele je što ne možeš napravit holograme, al se bez dodatnog osvjetljenja ne vide parnice od pranja i sl., svijetlo siva je isto lijepa za rad. To je ono što sam se do sad susretao.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5963
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 701 put
- pohvaljen: 358 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Svaka cast na radovima
Napravi slobodno neku temu o svojim radovima ako se time bavis, pa da i reklamiramo ako treba. Ti si ovu crnu doktorirao
Btw, koja ti je ovo polirka, nesto ne mogu skontati?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Napravi slobodno neku temu o svojim radovima ako se time bavis, pa da i reklamiramo ako treba. Ti si ovu crnu doktorirao
Btw, koja ti je ovo polirka, nesto ne mogu skontati?
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2327
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 239 puta
- pohvaljen: 467 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Koliko god puta hoćeš dok je debljina laka iznad 90 mikrona. Ispod toga lak se ne smije dirati po pravilu.krajo je napisao/la:Koliko je ,da ne kažem pametno, dozvoljeno puta u vijeku jednog auta polirati?
Mislim ako se prečesto polira, kakvi su ovi današnji lakovi sranja na vodenoj bazi u odnosu na nitro lak, može da se previše ispolira i trajno nanese šteta?
Ne znam dobro materiju pa pitam?
Odličan posao, bas se vidi razlika na crnoj boji. Treba ovo vjezbati, ja se ne bih usudio dirati neko imalo bolje auto kao amater.
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
[mention]Avicii[/mention] Hvala, napravit ću temu. Obzirom da je ovo sve krenulo kao hobi (što u neku ruku i dalje jest jer se nisam još oglasio ni na fb, niti šta slično) nisam uzimao neke baš brendirane marke poput rupes-a i sl. Imam rotacionu i ekscentričnu polirku (liquid elements marka).
[mention]Tom[/mention] Hvala . U početku nisam ni dirao ništa osim svog 407 (na njemu je prvi put i bilo grešaka). Vremenom uz rad (nekih 2 god) i savjete nekih ljudi usudio sam se raditi i skuplja auta.
Primjer:
[mention]Tom[/mention] Hvala . U početku nisam ni dirao ništa osim svog 407 (na njemu je prvi put i bilo grešaka). Vremenom uz rad (nekih 2 god) i savjete nekih ljudi usudio sam se raditi i skuplja auta.
Primjer:
- Ovi su korisnici zahvalili autoru Adnan_S za post (ukupno 3):
- cdusan • Avicii • ElComandante91
- Adnan_S
- Iskusan član
- Postovi: 410
- Pridružen/a: 01. lip 2018, 14:49
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: 407
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 234 puta
- pohvaljen: 336 puta
Re: Peugeot 407 2.0 HDI - Adnan
Postavljene dvopolne sijalice s opcijom bijele i naradzaste boje. Moram kupit us modul jer zelim da mi s upaljenim svjetlima sija narandzasto, a po danu bijelo. Bijelo trenutno radi samo na otkljucavanju. Za sad uvijek sija narandzasto dok radi auto, al uskoro ce bit rijeseno. Također folijom urađene "obrve".