Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Provalio sam kako se pale senzori za nadzor mrtvog ugla, korisna stvar skroz.
Raspitivao sam se u ovlastenom servisu Verano motors u Banjaluci, dosipanje blue aditiva, traje 15-20min kantica od 10L kosta 50tak Km/25Eur
A kazu da mogu dosuti i na benzinskoj, tu kupiti i nasuti kuci sam. Al imam do toga jos 5000km preci
Ostalo sve ekstra, Lav samo guta cestu i km. Trenutno 86000km na satu.
X5 3.0D svo vrijeme napadao, ali ostao iza
Raspitivao sam se u ovlastenom servisu Verano motors u Banjaluci, dosipanje blue aditiva, traje 15-20min kantica od 10L kosta 50tak Km/25Eur
A kazu da mogu dosuti i na benzinskoj, tu kupiti i nasuti kuci sam. Al imam do toga jos 5000km preci
Ostalo sve ekstra, Lav samo guta cestu i km. Trenutno 86000km na satu.
X5 3.0D svo vrijeme napadao, ali ostao iza
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 962
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Nemoj biti blesav da dosipas na ovlastenom, nezz koliko litara staje u 508, kod mene je to negdje oko 17l valjda, upalice ti se upozorenje, nemoj da cekas da ga trosi do min nego naspi cim stignes, na pumpi ce te to kostati 10-15KM maksimalno, otvoris cep, naspes, zatvoris i to je to... Sve traje 3 minuta...Sasa_GTLine je napisao/la: ↑11. sij 2019, 19:54 Provalio sam kako se pale senzori za nadzor mrtvog ugla, korisna stvar skroz.
Raspitivao sam se u ovlastenom servisu Verano motors u Banjaluci, dosipanje blue aditiva, traje 15-20min kantica od 10L kosta 50tak Km/25Eur
A kazu da mogu dosuti i na benzinskoj, tu kupiti i nasuti kuci sam. Al imam do toga jos 5000km preci
Ostalo sve ekstra, Lav samo guta cestu i km. Trenutno 86000km na satu.
X5 3.0D svo vrijeme napadao, ali ostao iza
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
U ovlastenom kazu oko 19-19,5L da ide u 508
Hvala puno na savjetu, vidjecu na kojoj pumpi imaju ad blue da naspu ili se kupuje u flasicama?
Hvala puno na savjetu, vidjecu na kojoj pumpi imaju ad blue da naspu ili se kupuje u flasicama?
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 962
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
A eto koliko god da staje, kosta oko 0.60KM po litri na pumpi, sipa se klasicno pistoljem. Ja kad sam sipao, nije ni 10KM stalo, a u ovlastenom bi te izaslo mozda i preko 100KM.
Meni je u gepeku ispod poklopca poda rezervoar za Ad Blue, a kako vidim tako je i kod tebe.
I bitna stvar, zasto sam rekao da ne cekas da se potrosi. Ako se desi da ti brojac dodje do 0km, neces moci upaliti auto, toboz da ne zagadjujes okolinu... Ima i tu caka da se za prvu naspe destilovana voda samo da stignes do neke lokacije koja ima ad blue ali radije naspi na vrijeme.
Meni je u gepeku ispod poklopca poda rezervoar za Ad Blue, a kako vidim tako je i kod tebe.
I bitna stvar, zasto sam rekao da ne cekas da se potrosi. Ako se desi da ti brojac dodje do 0km, neces moci upaliti auto, toboz da ne zagadjujes okolinu... Ima i tu caka da se za prvu naspe destilovana voda samo da stignes do neke lokacije koja ima ad blue ali radije naspi na vrijeme.
- anak1n
- Aktivan član
- Postovi: 147
- Pridružen/a: 24. pro 2016, 22:18
- Lokacija: Srb/De
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 2.0 HDi
- Ima zahvala: 26 puta
- pohvaljen: 86 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Dobraa makinaa... bar jos 200k km da te sluzi
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
I to sto kazes..u ovlastenom samo deru a isto sve kao i na pumpi da naspem
Da, rezervoar se nalazi u gepeku ispod poda
To su mi rekli i u ovlastenom da se ns 2500km upali lampica za Ureu (ad blue) i da moram nasuti, tj.mogao bi voziti tako al cim bi ugasio auto ne bi se vise upalio.
Svakako cu nasuti cim prije, hvala puno na savjetima
Hvala anak1n bar jos duplo od 200 i bicu zadovoljan
Vidio sam juce u salonu stigao novi 508 2018.god 78.000km cijena, mogucnost zamjene staro za novo
Da, rezervoar se nalazi u gepeku ispod poda
To su mi rekli i u ovlastenom da se ns 2500km upali lampica za Ureu (ad blue) i da moram nasuti, tj.mogao bi voziti tako al cim bi ugasio auto ne bi se vise upalio.
Svakako cu nasuti cim prije, hvala puno na savjetima
Hvala anak1n bar jos duplo od 200 i bicu zadovoljan
Vidio sam juce u salonu stigao novi 508 2018.god 78.000km cijena, mogucnost zamjene staro za novo
- anak1n
- Aktivan član
- Postovi: 147
- Pridružen/a: 24. pro 2016, 22:18
- Lokacija: Srb/De
- Vozim: 3008 (T84E; 2008–2016)
- Motor: 2.0 HDi
- Ima zahvala: 26 puta
- pohvaljen: 86 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Ja sam se dvoumio izmedju 3008 i 508, i prelomih na 3008.
Gledam isto taj novi 508 kao moguci upgrade u naredne 2-3 godine, ali nekako mi lezi ovaj SUV fazon, ne znam kako bih se vratio na limuzine.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Gledam isto taj novi 508 kao moguci upgrade u naredne 2-3 godine, ali nekako mi lezi ovaj SUV fazon, ne znam kako bih se vratio na limuzine.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Meni vise odgovara limuzina za sad...a kad bi uzimao Suv to bi bio 5008 ili novi renault espace
Zna li neko na koliko se duvaju gume, posto nigdje nemam tacnu brojku da vidim koliki je pritisak u gumama ili da doduvam po potrebi
235/45/R18
Kad stisnem dugme check izbaci mi samo da je pritisak u gumama Ok
Kod Lagune 3 sam imao vizuelno na bordu tacno svaku gumu na koliko je naduvana
Zna li neko na koliko se duvaju gume, posto nigdje nemam tacnu brojku da vidim koliki je pritisak u gumama ili da doduvam po potrebi
235/45/R18
Kad stisnem dugme check izbaci mi samo da je pritisak u gumama Ok
Kod Lagune 3 sam imao vizuelno na bordu tacno svaku gumu na koliko je naduvana
- saraf74
- Napredan član
- Postovi: 209
- Pridružen/a: 28. vel 2016, 17:54
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: Peugeot 508
- Ima zahvala: 13 puta
- pohvaljen: 8 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Ja sam svoje naduvao na 2,2 ,jesi li slucajno pitao posto sam saznao da je novi peugeot 508 gt 2.0 180 kc 74800 km dali imaju cjenovnik. U Hrvatskoj je osnovni model 1,6 od 130 ks oko 52000 km(205000 kn).Ja kontam mozda kad padne malo cijena svoj dati i razliku doplatiti.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 760
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 157 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Trebalo bi da ima naljepnica na vozačevim vratima (ili tamo kod šarki) u kojoj piše potreban pritisak za prazan i opterećen automobil, pritisak rezervne gume, šifra boje i još neki podaci.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Gledao sam na netu, prednje 2.4 / zadnje 2.2saraf74 je napisao/la: ↑12. sij 2019, 19:04 Ja sam svoje naduvao na 2,2 ,jesi li slucajno pitao posto sam saznao da je novi peugeot 508 gt 2.0 180 kc 74800 km dali imaju cjenovnik. U Hrvatskoj je osnovni model 1,6 od 130 ks oko 52000 km(205000 kn).Ja kontam mozda kad padne malo cijena svoj dati i razliku doplatiti.
al provjericu jos na vratima ili na stoku izmedju vrata. bar kod Lagune3 je pisalo tu.
Kod 508 nisam primjetio..al provjericu jos jednom.
https://www.olx.ba/artikal/32328152/nov ... -180-eat8/
https://www.olx.ba/artikal/32299278/peu ... 0-ks-eat8/
Kod mene imaju samo ova dva..nisam pitao za cjenovnik kad sam bio u ovlastenom.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2453
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Šta je sad to, otkad toliko ide aditiva? Zar nisu kod prethodnih modela bile mnogo manje količine, tipa 1 litar? I kako znaš kad treba sipati?StefanMD je napisao/la: ↑11. sij 2019, 23:53 Nemoj biti blesav da dosipas na ovlastenom, nezz koliko litara staje u 508, kod mene je to negdje oko 17l valjda, upalice ti se upozorenje, nemoj da cekas da ga trosi do min nego naspi cim stignes, na pumpi ce te to kostati 10-15KM maksimalno, otvoris cep, naspes, zatvoris i to je to... Sve traje 3 minuta...
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 962
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Ovdje ide AdBlue (Blue HDI motor) i njega trosi dosta vise, odnosno jedan rezervoar traje u zavisnosti od stila i uslova voznje oko 20.000km.
Kod nesto starijih e-hdi motora ide Eolys Powerflex aditiv i traje mnogo duze 1l ali je poskup i mora se koristiti dijagnostika da se resetuje stanje.
Prednost Ad Blue aditiva je da je dosta povoljniji i jednostavno se dospe, ima svoj plovak i tako mjeri stanje.
Kod nesto starijih e-hdi motora ide Eolys Powerflex aditiv i traje mnogo duze 1l ali je poskup i mora se koristiti dijagnostika da se resetuje stanje.
Prednost Ad Blue aditiva je da je dosta povoljniji i jednostavno se dospe, ima svoj plovak i tako mjeri stanje.
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Idem sutra opet u ovlasteni da se raspitam u vezi tog AdBlue aditiva da vidim koji je i kakav, da li je to onaj sto se sipa na pumpi preko pistolja u kamione i autobuse ili je u bocicama i koja je cijena.
I da..neko vece mi nije htio otkljucati niti prepoznati kljuc, imam dva originalna, koristim jedan samo.
Vani je bilo -3 al to ne bi trebalo biti problem o.O ajde OK da brave zalede da nece keylees otkljucavanje, pa da to uradim na dugme preko kljcua. al da nece da upali auto, to mi nije bilo jasno, pise samo key not detected. Prije toga sam morao otkljucati mehanicki preko brave.
Sreca pa sam citao gdje trebam staviti kljc ako se desi da nece da ga prepozna pa sam uspio upaliti.
Kljuc mi je bio na hladnom mjestu to jutro, da li to ima veze, ili je baterija pri kraju, vidjecu sutra u obvlastenom.
Samo da napomenem da kod Lagune3 nikad nisam imao problem sa tim, znaci koliko god zaledile brave ili kartica bila na hladnom, otkljucavala je i palila svaki put. plus je na bordu izbacivali kad je baterija u kartici pri kraju, 508 izgleda nema tu opciju -.-
I da..neko vece mi nije htio otkljucati niti prepoznati kljuc, imam dva originalna, koristim jedan samo.
Vani je bilo -3 al to ne bi trebalo biti problem o.O ajde OK da brave zalede da nece keylees otkljucavanje, pa da to uradim na dugme preko kljcua. al da nece da upali auto, to mi nije bilo jasno, pise samo key not detected. Prije toga sam morao otkljucati mehanicki preko brave.
Sreca pa sam citao gdje trebam staviti kljc ako se desi da nece da ga prepozna pa sam uspio upaliti.
Kljuc mi je bio na hladnom mjestu to jutro, da li to ima veze, ili je baterija pri kraju, vidjecu sutra u obvlastenom.
Samo da napomenem da kod Lagune3 nikad nisam imao problem sa tim, znaci koliko god zaledile brave ili kartica bila na hladnom, otkljucavala je i palila svaki put. plus je na bordu izbacivali kad je baterija u kartici pri kraju, 508 izgleda nema tu opciju -.-
- Sasa_GTLine
- Iskusan član
- Postovi: 469
- Pridružen/a: 30. pro 2018, 14:22
- Lokacija: Prijedor
- Vozim: 508
- Vozim: Peugeot 508 GTLine/Renault Laguna 2ph1
- Motor: 2.0BlueHDI 110kw/1.8 16v 88kw
- Ima zahvala: 38 puta
- pohvaljen: 230 puta
Re: Peugeot 508 GTLine 2.0HDi 150ks 2015.god
Danas zamijenjena baterija na kljucu 7.30km oko 4evra
Raspitao se detaljno za mali servis 391km /200evra sa svim filterima, uljem i uslugom servisa
Sto se tice AdBlua mogu sipati onaj sa pumpe isto je, ali ima i onaj drugi aditiv kojeg staje oko 2L a litra kosta od 80 do 120km zavisi kako gdje.
Raspitao se detaljno za mali servis 391km /200evra sa svim filterima, uljem i uslugom servisa
Sto se tice AdBlua mogu sipati onaj sa pumpe isto je, ali ima i onaj drugi aditiv kojeg staje oko 2L a litra kosta od 80 do 120km zavisi kako gdje.