Posljedice lošeg čip-tjuninga

Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 960
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la StefanMD »

Al ga Armin objasni...

A evo i ja da spomenem, brat je radio nedavno kod Simanica u Sarajevu na A6 3.0 TDI i zadovoljan je, neki optimum koji oni kao preporucuju je sa 225KS/450Nm na 265-270KS/540-550Nm. Nemaju valjke za 4x4 nego samo za jednu vucu tako da nije mogao izmjeriti, ali se primjeti da auto ide bolje. Posebno se vidi u trecoj i cetvrtoj da bolje cupa (prve dvije brzine valjda preleti pa ne stignes ispratiti), mjerili smo medjuubrzanja i dosta je dobro, za tu snagu koja je navedena, 60-100 u S 4s, 120-160 u S 7s (desetinka gore ili dole, mjerio sam telefonom nekoliko puta).

I ja sam se omisljao da svog 308 (sa 112 na nekih 135KS+-) uradim ali nisam mogao ici tada u Sa tako da ce sacekati.
slika
Avatar
suad83
Aktivan član
Postovi: 82
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:50
Lokacija: Zivinice
Vozim: peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la suad83 »

Da je dobar cip ugradjivali bi se odma i fali bi se svi proizvodjaci da su napravili motor koji ima po 100 kw i da trosi 4l moje je misljenje da je bolje odma kupiti auto sa jacim motorom nego ga cipovat ljudi kupe 1.4 i hoce da ide ko lud a da nista ne trosi i jos da se ne kvari

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Phantom »

Opet na isto idemo. Fabrici nije u cilju da za manje pare daje jaci motor koji malo trosi. Zasto ubacivati xenon ako fabrika nije ili mijenjati felge kada je fabrika celicare stavila, manite se tih staro-majstorskih fora. Opet pisem, sta sad ja prodam svoj od 79kw za 5500km, kupim 100kw cca6500 km plus opet ulagati da ga dotjeram u pristojno stanje..... prokontajte malo sta pisete
Motion & Emotion
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Miki 307 »

ArminM je napisao/la:Meni je Huso Maglaj remapirao audija na 298ks, nisam bio na valjcima ali ako ima 290 ja prezadovoljan. Nije tu poenta kupi novi auto, jaci motor i slicno. Vozis neki auto odredjeni period, upoznate se dobro, presli kilometara i kilometara, i onda mu odjednom pojacas snagu. Sta se desava, zavolis ga jos vise. Osmijeh koji ti izmami svaki put kad ga " potjeras " je nesto posebno.
To je isto kad se naviknes na sise, dobro ti, volis ih, i onda zenska ugradi silikone, a ti ko dijete, odvojit se ne mozes. Eto to ti je chiptuning braca :D

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
to jest, ja sam u početku kad sam dotjerao auto sa tuninga i probao na autoputu, vidim ide 150 km/h u istom režimu vožnje, samo osmijeh od uva do uva ali sam onda polako zaključijo da je ubrzanje toliko snažno da materialima u motoru to nikako ne može biti svejedno. Imao sam osjećaj da će jednog dana samo da se sj.. motor. Druga stvar koja mi nije bila baš po p.s.-u jeste da je motor imao toliko okretnog momenta da jednostavno možeš stalno da ga šaltaš, što kažu vuče u svakoj. Kod 2.000 obrtaja se več dere motor, stavim u višu brzinu isto može da vuče ali se pri tom trese nešto armatura, zbog nekih vibracija. Onda leden isto vuče, snaga ga forsira a motor nikako se ugrijati ispočetka zbog blindiranog Egr-a, ne znam dal je to baš koristno u krajnjoj fazi.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la mara- »

To sve što si ti napisao jeste loš chip tuning, očigledno ti je neki levat radio. Drugo, ne može se motor više derati na 2000 obrtaja nego prije. Koliko obrtaja toliko buke, ne može biti razlika prije i poslije.
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4659
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la kula »

Ovo i jeste tema posljedica LOSEG chip tuninga :D
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Miki 307 »

Vratit ču nazad onu original mapu možda samo da egr ostavim zatvoren, biće tako sigurnije.
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Tom »

Najbolje da tako uradiš...

E sad moj utisak na ovu temu jeste da se to ne moze raditi bez kvalitetne opreme. A ona košta!
Da de to ne može raditi bez valjaka, i to papreno košta!
Da to ne mogu raditi priuceni meštri koji znaju samo za CTRL+V/P, škola košta!

E kad budem znao nekoga ko ispunjava ove kriterijume u Cg ja ću čipovati kola. Do tada...

Ima jedna stara izreka: "od jeftina mesa po dolini čorba".

poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Tom »

Molim vas da mi neko kaže koliko se to moze dobiti promjenom mape kod 1.4hdi? Sad pricah nesto sa jednim lokalnim mestrom i kaže 23ks!, neki optimum?

Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Phantom »

Jeste na 91ks i obrtni moment sa 160 na 214 Nm

Poslano sa mog T03 koristeći Tapatalk
Motion & Emotion
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2325
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Tom »

^testirao? Utisak, nuspojave?

Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Odgovori

Natrag na “Motor”