Posljedice lošeg čip-tjuninga

Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la mara- »

Istina je da je SMChip skup ali ja bih samo kod njih jer svi ovi ostali napamet rade i prodaju nešto što mi ne mogu potvrditi, a ovamo imaš valjke i crno na bijelo znaš koju si snagu dobio.
Avatar
klol
VIP Član
Postovi: 226
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:05
Lokacija: Sarajevo
Vozim: Peugeot 307 SW
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la klol »

mara- je napisao/la:Istina je da je SMChip skup ali ja bih samo kod njih jer svi ovi ostali napamet rade i prodaju nešto što mi ne mogu potvrditi, a ovamo imaš valjke i crno na bijelo znaš koju si snagu dobio.
Ne znam koliko rade napamet, neki da neki ne ali ovih ćunera ima dosta i toga se svakako treba paziti na svakom koraku.
Meni je lik nudio koji mi je DPF elektronski riješio za 100 KM, nudi mi pojačavanje snage motora za 150 KM optimalno neko dizanje sa mojih 107 na 135-140 ks, bez problema ikakvih kaže da motor to može podnijeti ako je uredan, što bi se prije obrade mape vjerovatno testiralo (što se tiče uklanjanja DPF-a kod mene, evo skoro godinu vozim s modifikovanim tim dijelom mape i nemam problema nikakvih, ne dimi ništa nazad ni na većim obrtajima, ne daje nikakve druge znakove lošeg posla, a trajao je čitave 23 minute ;) Samo mi je savjetovao da uradim regeneraciju prije modifikovanja mape ako mi je ostalo išta aditiva, što sam na putu prema njemu i uradio, iznad 3000 obrtaja vozio auto nekih 15-20 minuta regeneracija se uradila taman pred ulazom u Bugojno gdje majstor živi).

Štetno u svakom slučaju jeste jer u dugoročnom periodu smanjuje radni vijek motora i potrošnih dijelova, ali u kraćem nekom periodu ako je sve ok urađeno nema potrebe za strahom.
E sad, SMCT možda naplati malo više, ali valjke imaju samo u Gradišci i dosta ljudi je to podaleko samo radi testa da se ide, u Sarajevu mislim da nemaju to, nisam bio nisam vidio ali nisam ni čuo da je iko u Sarajevu radio dyno test.

I da se nadovežem za prvi tvoj odgovor na temu o chipboxu: drug i kolega moj s posla ima 206 pežola 2001. godina, 2.0 hdi 90 konja standard, kupio ga davne 2007. godine i ugradio mu chipbox tad odmah na pređenih 105k na satu, tek ove godine prije par mjeseci na oko 195k otišlo mu nešto oko bregaste osovine, 100 KM dijelova i 30 ruke ga došle, ali box nije skin'o, govorio majstoru kaže neka ga samo ulje par hiljada km ranije mijenjaj nego inače i ne brigaj, vrijednos boxa je nekih 30ak ks, većinom dobije na startnosti auto bliže benzincu i može malo veću max. brzinu dostići nego inače.

To sve spada u tih nekih 30% snage što je u većini slučajeva optimalno pojačavanje koje ne bi trebalo štetiti motoru. E sad, jače pojačavanje zahtjeva mijenjanje kako nekih potrošnih dijelova, tako i većih/jačih/skupljih dijelova na motoru i oko njega. Kod jednog poznanika Renault Megane u Gradišci radili, motor 19. dci 88 kw 120 ks, platio im nešto bruku para, digli ga na skoro 200 ks, ali stavili novu fabričku turbinu sa ojačanim lopaticama (pretpostavljam cementacija ili kaljenje rađeno za veći broj rokvela), veći i efikasniji hladnjak i druge dizne, i ulje s kojim bi normalno prelazio 10000 km, prelaziće 6-7000 i mora mijenjati.
Sve u svemu skup sport i nije za svakog niti vozača niti majstora.
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1410
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la dino »

Da se nadovežem na temu sa jednim interesantnim dijagramom overboost-a kod motora 1,6 HDI. Lošije se vidi, ali nadam se da ćemo razumjeti. Pretpostavljam da je plava linija hladan motor, crvena topao motor. Puna linija je bez povećanja snage, a isprekidana je urađeno povećanje snage. Interesantno je vidjeti gdje dolazi do izražaja, na kojim obrtajima koji potezni momenat.

slika
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 961
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la StefanMD »

Vidi se dovoljno dobro, a ja bih rekao da je crvena linija snaga, plava linija obrtni momenat, dok su isprekidane linije sa overboostom (fabričkim) ... :yes:
slika
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1410
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la dino »

U pravu si za linije, kada naočale stavim bolje vidim vezu. :bravo:
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la mara- »

A hoće neko objasniti overboost, kada se aktivira i kako?
Avatar
Safet
Početnik
Postovi: 33
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 206
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Safet »

HiTech u Tuzli znam da je moj drug čipovo 1.9 TDI od 66 kw i nema nikakvih problema čini mi se da je čipovo na 115 ks, nema nikakvih problema pa eto jedna preporuka za sve traže oko 300 KM za čipovanje pa eto nije to tolko ni skupo ako stvarno ljudi stoje iza toga.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2442
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 290 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la mara- »

Definitvno su dobri, samo da se hoće proširiti pa da rade i u Sarajevu bilo bi lijepo. A eto kažu Simanić u Sarajevu da je dobar a isto povoljan.
Avatar
Miki 307
Aktivan član
Postovi: 145
Pridružen/a: 03. ožu 2017, 13:50
Lokacija: Tešanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 2 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Miki 307 »

Pred kratkim sam isto na svom 2.0 Hdi 79 kw išao kod majstora da ukloni Dpf, zatvori Egr i jer je u toj ceni nudijo i da napravi chip tunning softwerski motora pristao sam i na to. Obavijo je taj chip tuning, premda valjeva na kojima mjeri tu snagu na kraju nema i kažu da ako pravi majstor toga nema, samo bježi od njega. Na kraju sam nekako shvatijo zbog čega je tako. Znači dođem ja po auto upalim i odmah primjetim kako je rad motora nekako ubrzan, znači obrtaja je u leru isto ali motor radi sasvim nekako ubrzanije. Posle kod vožnje sam primjetijo i da kod 2 hiljade obrtaja motor ima več toliko snage da se dere i živcira me da uvek moram da ga šaltam u višu brzinu a kod toga onda dolazi do tog efekta da je onda na veoma malim obrtajima a nekako ima snage da vuče ali pri tom dolazi do neke frekvencije čudne gde se i kod armature javljaju neki zvukovi što ih prije nije bilo. Auto je bilo tad jako odazivije i jače ali sam ubrzo posumnjao da to na duži rok nikako neće biti dobro, pa sam več ugovorijo termin kod istog majstora da mi vrati original fabričku mapu. Pre toga imao sam i pokvaren Lmm i tad smo sve menjali u kompletu i nov Lmm i softwersko blokiranje Egr i ukloniti Dpf, tako da zapravo ni nisam video kakva bi bila snaga samo sa tim bez chip tuninga. Mislim da kad budem stavijo nazad originalnu mapu da če biti stvar takva baš kakvu bih želeo.
Da još kažem da sam pred tim tuningom pitao majstora šta on zapravo uradi kod tog i kako nastavi te nove parametre i dobijo sam odgovor da malo poveča pritisak na turbini na veće bare i da ima motor još uvek rezerve da to podnese i ništa više. Na kraju koliko vidim promjenijo je i sigurno pritisak ubrizga goriva ili nešto na injektorima, zato vjerovatno motor radi ubrzanije, što nekako kontam da dovodi i do veće potrošnje goriva. Svakako to dvoje nije baš optimizirano zato se javlja i problem što se motor kod 2 hiljade obrtaja dere a kad ga ubacim u veću brzinu onda dolazi i do efekta cukanja jer nije dobro kao uskladito.
Posle u vezi Dpf-ja kaže da je bušijo rupe kroz saće Dpf-ja da bi bijo protok plinova bolji i na mapi je eliminisao funkciju regeneracije ali da pri tom ne dolazi do efekta da bi javljao grešku zbog nekakkvog pritiska tamo. Dobro sve ali sam posle primjetijo još da na tom djelu katalizatora je isto nekako glasniji u radu nego prije.
Zadnja izmjena: Miki 307, dana/u 04. ožu 2017, 11:17, ukupno mijenjano 4 puta.
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Phantom »

Motion & Emotion
Avatar
crankshaft
Aktivan član
Postovi: 117
Pridružen/a: 27. sij 2016, 19:55
Lokacija: Banovici
Vozim: Peugeot 308 1.6 HDI
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la crankshaft »

ne razumijem samo zasto dirati fabricke parametre :D ako vec nekome treba veci motor pa prodaj i kupi jaci motor platit ces mozda skuplje onoliko koliko kosta i taj famozni "chip" da ti ljudi odrade "kvalitetno". Za mene je to cista glupost,jer znam da ne moze biti radni vijek motora i ostali komponenti isti kao i fabricki ,al et sto kazu ono "Tvoja pumpa,tvoje biciklo" :D
Avatar
Worf
VIP Član
Postovi: 215
Pridružen/a: 26. ruj 2016, 00:00
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: Peugeot 308 T9 2.0 110kw
Motor: 2.0 BlueHdi 110kw
Ima zahvala: 2 puta
 pohvaljen: 5 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Worf »

Pa sad, da ces doplatu za jaci motor platiti koliko i chip tuning, to se bas ne bih slozio. Ipak su dosta skuplja auta sa jacum motorima.
Avatar
Phantom
Site Admin
Postovi: 2613
Pridružen/a: 23. lis 2015, 20:49
Lokacija: Teslic
Vozim: Peugeot 307 2.0 HDI 79KW
Ima zahvala: 5 puta
 pohvaljen: 90 puta
Kontakt:
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la Phantom »

Sad da ja prodam svoje vozilo da bih kupio od 100kw i doplatio nekih 1000-1500 + da utegnem "novog puga". A ovako kvalitetan remap 300km digne na 140ks i kud koji. Imam dosta poznanika koji imaju remap i nikada losu rijec cuo nisam. Jedino ovaj tvoj majstor se petlja gdje nema dovoljno znanja
Motion & Emotion
Avatar
crankshaft
Aktivan član
Postovi: 117
Pridružen/a: 27. sij 2016, 19:55
Lokacija: Banovici
Vozim: Peugeot 308 1.6 HDI
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la crankshaft »

pa ok biti ce malo skuplje ali ako je 300 e "kvalitetan" chip tuning ne isplati se kupiti neki manji motor pa mu onda vrsiti remap. Mislim da su ipak inzenjeri u fabrici izvrsili optimalan rad i snagu motora na osnovu karakteristika samog motora (materijala i postupka izrade bloka,klipova,prstenova,radilice,turbine...) tako da bas nije zdravo pojacavati snagu a ostaviti sve isto ostalo :D Al opet to je samo moje misljenje :ok:

PS : Ionako su nam napravili ogranicenja brzine i kazne da cemo jos malo morati gurati auto pored sebe da ne prekoracimo brzinu,tako da i ono 66 kw je previse :84: :84:
ArminM
VIP Član
Postovi: 1204
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:02
Lokacija: Zavidovici
Vozim: Peugeot 307, audi a6 4f 3.0 tdi
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 17 puta
garage

Re: Posljedice lošeg čip-tjuninga

Post Postao/la ArminM »

Meni je Huso Maglaj remapirao audija na 298ks, nisam bio na valjcima ali ako ima 290 ja prezadovoljan. Nije tu poenta kupi novi auto, jaci motor i slicno. Vozis neki auto odredjeni period, upoznate se dobro, presli kilometara i kilometara, i onda mu odjednom pojacas snagu. Sta se desava, zavolis ga jos vise. Osmijeh koji ti izmami svaki put kad ga " potjeras " je nesto posebno.
To je isto kad se naviknes na sise, dobro ti, volis ih, i onda zenska ugradi silikone, a ti ko dijete, odvojit se ne mozes. Eto to ti je chiptuning braca :D

Poslano sa mog HTC Desire 828 koristeći Tapatalk
Odgovori

Natrag na “Motor”