Focus MK2 1.6 16v
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Prosle sedmice ford poceo trzati u voznji, ne uvijek nego pri naglijem ubrzanju ako se motor vrti na oko 2k rpm, u isto vrijeme se pojavilo i neko cudno lupkanje iz predjela desnog tocka pri slajdranju ili naglijem ubrzavanju.
Lupanje je bilo tako jako da sam kontao kako komotno mogu bez tocka ostati.
Na kraju sve proslo bolje od ocekivanog, uzrok trazanju bile dotrajale svijece (u njemu bile Beru koje nisu izdrzale ni 20k km) sad ubacene Fordove OEM pa cemo vidjeti kako ce se one pokazati.
Sto se lupanja tice uzrok je bio auspuh, sad nisam pitao majstora je li neki nosac ili sta je uglavnom sredjeno je i to da vise ne lupka.
Sad ponovo gazimo km bez problema.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Lupanje je bilo tako jako da sam kontao kako komotno mogu bez tocka ostati.
Na kraju sve proslo bolje od ocekivanog, uzrok trazanju bile dotrajale svijece (u njemu bile Beru koje nisu izdrzale ni 20k km) sad ubacene Fordove OEM pa cemo vidjeti kako ce se one pokazati.
Sto se lupanja tice uzrok je bio auspuh, sad nisam pitao majstora je li neki nosac ili sta je uglavnom sredjeno je i to da vise ne lupka.
Sad ponovo gazimo km bez problema.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- Ovi su korisnici zahvalili autoru anel007 za post (ukupno 4):
- ElComandante91 • sheky • Adnan_S • milos_je
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Odradjen danas 4. mali servis od kako je kod mene. Za nekih godinu i 8-9 mjeseci pregazili smo preko 30k km vecinom gradske voznje a kakvo je stanje po Sarajevu haman mu treba vise racunati radne sate nego predjene km
.
Slusa ford za pohvaliti, samo da ga ne ureknem
.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk

Slusa ford za pohvaliti, samo da ga ne ureknem

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Nedavno sam te spominjao. Tvoja 307 živa i dalje, Damir je sredio i prodao dalje 


Nothing is true; everything is permitted.
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Znam da je ziva, vozao je on neko vrijeme i otisla dalje.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Nije se odavno nista pisalo ovdje, jutros otkucao 250k km pa reko da napisem rijec-dvije.

Uglavnom Fordac jos uvijek poslusan, nema nekih iznenadnih kvarova uglavnom se samo sipa i vozi. Nekad sljedece sedmice ide na 5. po redu mali servis od kako je kod mene i sretno smo pregurali vec nekih 40k km u ovih 2 godine i koji mjesec preko.
Sto se tice potrosnje koja se moze vidjeti u potpisu i tu sam poprilicno zadovoljan s tim da ce vjerovatno biti veca sljedecih nekoliko mjeseci dok su radovi na Kosevskom Brdu jer tom rutom moram proci 2 puta na dan 5 dana u sedmici
, ne znam koliko ce se vidjeti na slici ali od kako su poceli radovi otprilike je ovako stanje sa duzinom putovanja.

S obzirom da fino slusa nedavno sam ga pocastio novom obucom, felge i gume za ljetni set nesto slicne kao fordove originalne felge samo ljepse
,nisam htio jalijati sa velicinom tako da su ljetne samo za broj vece od zimskih, znaci 16", ipak treba misliti i na kupovinu guma za njih kad dodje na red. Jedna od ljetnih ima ostecenje, vjerovatno prethodnom vlasniku iskocio ivicanjak
ali to cu sanirati mozda u toku zime mada mi ne smeta i vec sam se navikao. Na ove felge sto su bile na autu cu montirati zimske gume koje su vec spremne tako da smo i to kompletirali.


Dijelovi za mali servis su vec spremni i samo se ceka majstor da nadje termin, u planu je ispiranje motora i sipanje Motorcraft (Ford Formula) ulja po specifikaciji kao i sipanje Liqui Moly Ceratec dodatka cisto da vidim kako se to cudo ponasa, prodajem ga pofino a nikad ga ja licno u svoje auto sipao nisam, et ko neki pokusni kunic cu biti
. Takodje ce se tad pregledati trap ako treba sta mijenjati pa da i to saniramo pred zimu.

Uglavnom Fordac jos uvijek poslusan, nema nekih iznenadnih kvarova uglavnom se samo sipa i vozi. Nekad sljedece sedmice ide na 5. po redu mali servis od kako je kod mene i sretno smo pregurali vec nekih 40k km u ovih 2 godine i koji mjesec preko.
Sto se tice potrosnje koja se moze vidjeti u potpisu i tu sam poprilicno zadovoljan s tim da ce vjerovatno biti veca sljedecih nekoliko mjeseci dok su radovi na Kosevskom Brdu jer tom rutom moram proci 2 puta na dan 5 dana u sedmici


S obzirom da fino slusa nedavno sam ga pocastio novom obucom, felge i gume za ljetni set nesto slicne kao fordove originalne felge samo ljepse




Dijelovi za mali servis su vec spremni i samo se ceka majstor da nadje termin, u planu je ispiranje motora i sipanje Motorcraft (Ford Formula) ulja po specifikaciji kao i sipanje Liqui Moly Ceratec dodatka cisto da vidim kako se to cudo ponasa, prodajem ga pofino a nikad ga ja licno u svoje auto sipao nisam, et ko neki pokusni kunic cu biti

- IceMan2
- VIP Član
- Postovi: 533
- Pridružen/a: 11. pro 2015, 21:11
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 HDI 110KW
- Ima zahvala: 78 puta
- pohvaljen: 110 puta
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
ma ti to pazis svaka cast
dobro su mu legle ove felge,puno bolje od onih 15-ki 


308 T9 2.0 BlueHDI 110KW
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5900
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 675 puta
- pohvaljen: 344 puta
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Fino su legle 16", tacno se odmah vidi razlika u felgama. Puno sretnih kilometara sa Fordacem 

Sent from my SM-A715F using Tapatalk


Sent from my SM-A715F using Tapatalk
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Legle su fino jasta nego. I da ova zuta lampica nije nikakva greska samo mu fali tečnosti za brisace
.
Danas zavrsen i mali servis, pregledan trap i jedini problem bio u termo izolaciji kod zadnjeg lonca kojoj je jedan saraf popustio tako da je i to pritegnuto da ne zvoni.
Sljedece sedmice ponovo vracamo stare felge i zimske gume.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk

Danas zavrsen i mali servis, pregledan trap i jedini problem bio u termo izolaciji kod zadnjeg lonca kojoj je jedan saraf popustio tako da je i to pritegnuto da ne zvoni.
Sljedece sedmice ponovo vracamo stare felge i zimske gume.
Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Bilo je nekih radova i na Fordu ali ne stignem napisati.
Prije oko 2 mjeseca u voznji izbaci prvo ABS gresku a nakon toga i gresku akumulatora. Odmah ga ostavim kod majstora i na kraju se ispostavi da je problem crknuti regler na alternatoru koji sam vec jednom mijenjao kad sam tek kupio auto. Zamjenimo sa reglerom AS PL koji sam imao na stanju i evo jos uvijek radi bez problema.
Nakon toga prije oko mjesec i po primjetim da je poceo magliti u kabini, sumnje na mali hladnjak su se pokazale tacnim kad sam parkirao i vidio lokvicu kod suvozacevih nogu. S obzirom da je moj majstor bio prezauzet poslom odlucim auto polako rasklopiti sam a on ce naletiti samo da zamjenimo hladnjak ili sta vec bude potrebno. morao sam komplet donji dio table skinuti i gornji malo pomjeriti da bi hladnjak izasao vani i na kraju se ispostavi da je on u redu ali da su problem gumice koje spajaju cijevi za hladnjak na sredini (ford odlucio cijevi napraviti iz dva dijela i vjerujm da ce svaki kad tad popustiti na tim gumicama).



Na kraju vraceno sve kako je i bilo, za divno cudo bez viska dijelova i sarafa, i evo od tad se vozi bez problema. Lekcija koju sam naucio je ta da zamjena malog hladnjaka nije skupa koliko god para da kosta
Slag na tortu za kraj je da sam uspio sam sebi zeznuti akumulator, auto ostalo parkirano oko 10 dana a ja zaboravio iskljuciti kameru koja je bila spojena da snima 24/7. Kad sam dosao da upalim nije mogao ni da otkljuca a kamo li upali tako da sam jucer morao novi aku ubacivati.
Ali sto bi taj banalni posao zamjene akumulatora bio lak, bitno je da se zakomplikuje gdje god moze. Prvo samo rjesenje gdje se aku nalazi je odlicno smisljeno pa bi ono po PS-u trebalo popustiti i plastiku ispod brisaca jer je pola akumulatora ispod nje, a i preko akumulatora ide zica za nulu pa se i ona mora skloniti. Na kraju izvucem ja njega nekako a da ne polomim pola plastika i sebi prste i vratim stari, udjem da upalim a ono ni da se javi. Auto kupljeno sa zederom (koji nisam za svo ovo vrijeme koliko je kod mene 2 puta zakljucao) i Excalibur zastitom protiv paljenja ko da je svemirski brod a ne ford koji smijes ostaviti upaljen na parkingu niko ga nece. Kako nije bilo struje ta zastita poblentavila i nije cip na kljucu prepoznavala, sreca posto sam vec rasklapao tablu znao sam gdje je ona kutija od tog hepeka pa je pomoglo standardo iskljuci sve zice pa ponovo ukljuci.
Prije oko 2 mjeseca u voznji izbaci prvo ABS gresku a nakon toga i gresku akumulatora. Odmah ga ostavim kod majstora i na kraju se ispostavi da je problem crknuti regler na alternatoru koji sam vec jednom mijenjao kad sam tek kupio auto. Zamjenimo sa reglerom AS PL koji sam imao na stanju i evo jos uvijek radi bez problema.
Nakon toga prije oko mjesec i po primjetim da je poceo magliti u kabini, sumnje na mali hladnjak su se pokazale tacnim kad sam parkirao i vidio lokvicu kod suvozacevih nogu. S obzirom da je moj majstor bio prezauzet poslom odlucim auto polako rasklopiti sam a on ce naletiti samo da zamjenimo hladnjak ili sta vec bude potrebno. morao sam komplet donji dio table skinuti i gornji malo pomjeriti da bi hladnjak izasao vani i na kraju se ispostavi da je on u redu ali da su problem gumice koje spajaju cijevi za hladnjak na sredini (ford odlucio cijevi napraviti iz dva dijela i vjerujm da ce svaki kad tad popustiti na tim gumicama).



Na kraju vraceno sve kako je i bilo, za divno cudo bez viska dijelova i sarafa, i evo od tad se vozi bez problema. Lekcija koju sam naucio je ta da zamjena malog hladnjaka nije skupa koliko god para da kosta

Slag na tortu za kraj je da sam uspio sam sebi zeznuti akumulator, auto ostalo parkirano oko 10 dana a ja zaboravio iskljuciti kameru koja je bila spojena da snima 24/7. Kad sam dosao da upalim nije mogao ni da otkljuca a kamo li upali tako da sam jucer morao novi aku ubacivati.
Ali sto bi taj banalni posao zamjene akumulatora bio lak, bitno je da se zakomplikuje gdje god moze. Prvo samo rjesenje gdje se aku nalazi je odlicno smisljeno pa bi ono po PS-u trebalo popustiti i plastiku ispod brisaca jer je pola akumulatora ispod nje, a i preko akumulatora ide zica za nulu pa se i ona mora skloniti. Na kraju izvucem ja njega nekako a da ne polomim pola plastika i sebi prste i vratim stari, udjem da upalim a ono ni da se javi. Auto kupljeno sa zederom (koji nisam za svo ovo vrijeme koliko je kod mene 2 puta zakljucao) i Excalibur zastitom protiv paljenja ko da je svemirski brod a ne ford koji smijes ostaviti upaljen na parkingu niko ga nece. Kako nije bilo struje ta zastita poblentavila i nije cip na kljucu prepoznavala, sreca posto sam vec rasklapao tablu znao sam gdje je ona kutija od tog hepeka pa je pomoglo standardo iskljuci sve zice pa ponovo ukljuci.
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 756
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 32 puta
- pohvaljen: 156 puta
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Uh, baš zajebancija oko zamjene malog hladnjaka.
Kod 307 isto te gumice prave problem (odnosno rješenje da prirubnice fabrički drži jedan vijak umjesto tri koliko ima rupa pa se od vibracija gumice potroše), ali je zamjena mnogo lakša i hladnjak se vadi za par minuta uz skidanje dva plastična panela.
Kod 307 isto te gumice prave problem (odnosno rješenje da prirubnice fabrički drži jedan vijak umjesto tri koliko ima rupa pa se od vibracija gumice potroše), ali je zamjena mnogo lakša i hladnjak se vadi za par minuta uz skidanje dva plastična panela.
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2276
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 117 puta
- Kontakt:
-
Re: Focus MK2 1.6 16v
Znam kako je na 307, mijenjao sam na svom te gumice i ono je stvarno prakticno.
Ovjde nema nikakvih sarafa nego se cijevi spajaju sa plasticnim kao zabicama, glupo rjesenje do bola i sigurno da ce nekad popustiti.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
Ovjde nema nikakvih sarafa nego se cijevi spajaju sa plasticnim kao zabicama, glupo rjesenje do bola i sigurno da ce nekad popustiti.

Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
-