Pokušaću da objasnim koliko je moguće problem, tačnije dva problema su u pitanju, a možda je to sve i povezano.
Naime, u pitanju je Peugeot 607 2.0 HDI 100kW, 2006.godina.
Prije nekih mjesec dana imao sam problem sa temperaturom, nije htjela da se podigne, ako se i podigne, vrlo brzo opadne, uglavnom varirala je.
Ispostavilo se da je do termostata, zamijenili smo novi i to sve, međutim, slično se i dalje dešava. Kada je hladnije napolju, ujutro do posla kada idem ne podigne mi potpuno temperaturu do nekih kilometar-dva pred firmu. Kada je toplije, nakon nekih desetak kilometara podigne normalno. Udaljenost od kuće do firme je nekih oko dvadesetak kilometara. Međutim i kada podigne, drži je na nekih 80-85 stepeni, podigne je na 90 tek kad ga malo stisnem, međutim čim smanjim brzinu odmah spušta ponovo na 85,isto tako dešava se i kada idem nizbrdo ili kada pustim gas, čini mi se nekad padne i ispod 80,zavisno od spoljašnjih uslova, koliko sam uspio upratiti. Sumnjivo mi je ovo jer je on prije svega ovoga kroz nekih 5-10 kilometara postizao sasvim normalno temperaturu, dizao je na 90 i ona nije opadala nikako bez obzira na vremenske uslove vani.
E sad, drugi problem je sa nivoom antifriza u boci. Naime, neki dan sam primijetio da malo fali, te sam dosuo iznad maksimuma. Jutros sam pogledao, bilo je opet manje od onog što sam nasuo, međutim danas kada sam krenuo, ponovo je isti nivo kao i onda kada sam prvi put nasuo.
Antifriz u boci je čist, čep od ulja takođe, crijeva su sva topla i nisu tvrda, tako da ne vjerujem da je nešto oko dihtunga glave ili same glave.
Da napomenem, u decembru sam imao intervenciju zamjene cijevi iza motora koja je bila strunula, kao i jednog crijeva koje se nalazi s desne strane motora, takoreći bliže točku,ako šta znači.
Srdačan pozdrav i izvinite na ovoliko opširnom tekstu, drugačije ne znam kako da objasnim, nadam se da ste me razumjeli šta je problem.
Hvala na razumijevanju.