Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
- stefan_607
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 15. vel 2024, 21:39
- Lokacija: Derventa
- Vozim: 607 Restil
- Motor: 2.0 HDi 100kW
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 1 put
Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
Pozdrav drugari.
Pokušaću da objasnim koliko je moguće problem, tačnije dva problema su u pitanju, a možda je to sve i povezano.
Naime, u pitanju je Peugeot 607 2.0 HDI 100kW, 2006.godina.
Prije nekih mjesec dana imao sam problem sa temperaturom, nije htjela da se podigne, ako se i podigne, vrlo brzo opadne, uglavnom varirala je.
Ispostavilo se da je do termostata, zamijenili smo novi i to sve, međutim, slično se i dalje dešava. Kada je hladnije napolju, ujutro do posla kada idem ne podigne mi potpuno temperaturu do nekih kilometar-dva pred firmu. Kada je toplije, nakon nekih desetak kilometara podigne normalno. Udaljenost od kuće do firme je nekih oko dvadesetak kilometara. Međutim i kada podigne, drži je na nekih 80-85 stepeni, podigne je na 90 tek kad ga malo stisnem, međutim čim smanjim brzinu odmah spušta ponovo na 85,isto tako dešava se i kada idem nizbrdo ili kada pustim gas, čini mi se nekad padne i ispod 80,zavisno od spoljašnjih uslova, koliko sam uspio upratiti. Sumnjivo mi je ovo jer je on prije svega ovoga kroz nekih 5-10 kilometara postizao sasvim normalno temperaturu, dizao je na 90 i ona nije opadala nikako bez obzira na vremenske uslove vani.
E sad, drugi problem je sa nivoom antifriza u boci. Naime, neki dan sam primijetio da malo fali, te sam dosuo iznad maksimuma. Jutros sam pogledao, bilo je opet manje od onog što sam nasuo, međutim danas kada sam krenuo, ponovo je isti nivo kao i onda kada sam prvi put nasuo.
Antifriz u boci je čist, čep od ulja takođe, crijeva su sva topla i nisu tvrda, tako da ne vjerujem da je nešto oko dihtunga glave ili same glave.
Da napomenem, u decembru sam imao intervenciju zamjene cijevi iza motora koja je bila strunula, kao i jednog crijeva koje se nalazi s desne strane motora, takoreći bliže točku,ako šta znači.
Srdačan pozdrav i izvinite na ovoliko opširnom tekstu, drugačije ne znam kako da objasnim, nadam se da ste me razumjeli šta je problem.
Hvala na razumijevanju.
Pokušaću da objasnim koliko je moguće problem, tačnije dva problema su u pitanju, a možda je to sve i povezano.
Naime, u pitanju je Peugeot 607 2.0 HDI 100kW, 2006.godina.
Prije nekih mjesec dana imao sam problem sa temperaturom, nije htjela da se podigne, ako se i podigne, vrlo brzo opadne, uglavnom varirala je.
Ispostavilo se da je do termostata, zamijenili smo novi i to sve, međutim, slično se i dalje dešava. Kada je hladnije napolju, ujutro do posla kada idem ne podigne mi potpuno temperaturu do nekih kilometar-dva pred firmu. Kada je toplije, nakon nekih desetak kilometara podigne normalno. Udaljenost od kuće do firme je nekih oko dvadesetak kilometara. Međutim i kada podigne, drži je na nekih 80-85 stepeni, podigne je na 90 tek kad ga malo stisnem, međutim čim smanjim brzinu odmah spušta ponovo na 85,isto tako dešava se i kada idem nizbrdo ili kada pustim gas, čini mi se nekad padne i ispod 80,zavisno od spoljašnjih uslova, koliko sam uspio upratiti. Sumnjivo mi je ovo jer je on prije svega ovoga kroz nekih 5-10 kilometara postizao sasvim normalno temperaturu, dizao je na 90 i ona nije opadala nikako bez obzira na vremenske uslove vani.
E sad, drugi problem je sa nivoom antifriza u boci. Naime, neki dan sam primijetio da malo fali, te sam dosuo iznad maksimuma. Jutros sam pogledao, bilo je opet manje od onog što sam nasuo, međutim danas kada sam krenuo, ponovo je isti nivo kao i onda kada sam prvi put nasuo.
Antifriz u boci je čist, čep od ulja takođe, crijeva su sva topla i nisu tvrda, tako da ne vjerujem da je nešto oko dihtunga glave ili same glave.
Da napomenem, u decembru sam imao intervenciju zamjene cijevi iza motora koja je bila strunula, kao i jednog crijeva koje se nalazi s desne strane motora, takoreći bliže točku,ako šta znači.
Srdačan pozdrav i izvinite na ovoliko opširnom tekstu, drugačije ne znam kako da objasnim, nadam se da ste me razumjeli šta je problem.
Hvala na razumijevanju.
- nvram
- Napredan član
- Postovi: 187
- Pridružen/a: 15. lip 2019, 22:33
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 307 1.6 16v LPG
- Ima zahvala: 11 puta
- pohvaljen: 49 puta
Re: Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
Moguce da imas vazduha u sistemu, da nije ozracen do kraja.
Na mom autu se posle neke intervencije ispustanja rashladnog sredstva par dana nivo konstantno opada i dolivam pomalo dok se ne ustabili.
Nisu to neke kolicine, mozda 2dcl ukupno sto dospem u tih par dana i kontam da je to taj neki mali ostatak vazduha u sistemu koji ostane i posle ozracivanja i treba mu neko vrijeme da se sam ozraci.
Realno kvalitet termostata na trzistu je vrlo los, kod mene na benzincu drzi malo preko 80 iako bi trebao biti blize 90 a isto zna da padne na kratko i na 70-75 kad se vozi nizbrdo , posebno zimi i tako se ponasa otkako je ubacen prije par godina mada me nesto ne zabrinjava previse.
A ako ti konstantno fali tecnosti neko vrijeme potrazi gdje pusta a ako ne nadjes postoji mogucnost da dihtung glave pusta antifriz u cilindar i da tu gubi.
Na mom autu se posle neke intervencije ispustanja rashladnog sredstva par dana nivo konstantno opada i dolivam pomalo dok se ne ustabili.
Nisu to neke kolicine, mozda 2dcl ukupno sto dospem u tih par dana i kontam da je to taj neki mali ostatak vazduha u sistemu koji ostane i posle ozracivanja i treba mu neko vrijeme da se sam ozraci.
Realno kvalitet termostata na trzistu je vrlo los, kod mene na benzincu drzi malo preko 80 iako bi trebao biti blize 90 a isto zna da padne na kratko i na 70-75 kad se vozi nizbrdo , posebno zimi i tako se ponasa otkako je ubacen prije par godina mada me nesto ne zabrinjava previse.
A ako ti konstantno fali tecnosti neko vrijeme potrazi gdje pusta a ako ne nadjes postoji mogucnost da dihtung glave pusta antifriz u cilindar i da tu gubi.
- Ovi su korisnici zahvalili autoru nvram za post (ukupno 2):
- stefan_607 • Avicii
- stefan_607
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 15. vel 2024, 21:39
- Lokacija: Derventa
- Vozim: 607 Restil
- Motor: 2.0 HDi 100kW
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
I ja mislim da je do ozračivanja, jer koliko znam Francuzu treba baš dooosta dugo da bi se ozračio.
Nisam ni ja puno dosuo, nekih možda 1-1,5 dcl, sigurno ne više.
Svakako, pratiću pa vidjeti, hvala.
Nadam se da nije ovaj drugi problem, eto u ovih mjesec dana sam dosuo kao što rekoh 1-1,5 dcl, zadnji put prije sedam dana tačnije.
Hvala u svakom slučaju.
Nisam ni ja puno dosuo, nekih možda 1-1,5 dcl, sigurno ne više.
Svakako, pratiću pa vidjeti, hvala.
Nadam se da nije ovaj drugi problem, eto u ovih mjesec dana sam dosuo kao što rekoh 1-1,5 dcl, zadnji put prije sedam dana tačnije.
Hvala u svakom slučaju.
- stefan_607
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 15. vel 2024, 21:39
- Lokacija: Derventa
- Vozim: 607 Restil
- Motor: 2.0 HDi 100kW
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
Update na temu.
Uradio sam odzračivanje sistema, i sada mi ne nabija pritisak u bocu ali temperatura mi opet malo opadne u leru i pri manjoj brzini.
Da li postoji mogućnost da termodavač/termoprekidač pravi problem?
Čini mi se da termostat radi svoju funkciju, otvara, grijanje radi, tako da ne bih rekao da je on iako je prije mjesec dana zamijenjen
Uradio sam odzračivanje sistema, i sada mi ne nabija pritisak u bocu ali temperatura mi opet malo opadne u leru i pri manjoj brzini.
Da li postoji mogućnost da termodavač/termoprekidač pravi problem?
Čini mi se da termostat radi svoju funkciju, otvara, grijanje radi, tako da ne bih rekao da je on iako je prije mjesec dana zamijenjen
-
- VIP Član
- Postovi: 839
- Pridružen/a: 17. stu 2015, 21:23
- Lokacija: Brcko
- Vozim: 5008 (T87E; 2009–2016)
- Motor: 2.0hdi 110kw
- Ima zahvala: 30 puta
- pohvaljen: 130 puta
Re: Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
Vjerovatno je do novog termostata.Originalni je otvarao kasnije pa se zato to dešava.Isto sam imao na mojoj 407 od kad sam zamjenio termostat, ali nisam ništa dirao i sve je radilo bez problema, ali nikad radna da bude stalna 90,uvjek između 80-85.
- stefan_607
- Početnik
- Postovi: 13
- Pridružen/a: 15. vel 2024, 21:39
- Lokacija: Derventa
- Vozim: 607 Restil
- Motor: 2.0 HDi 100kW
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: Peugeot 607 - problem sa rashladnim sistemom
90 dostigne samo kada ga stisnem i tako držim, čim usporim ili u leru ili pak nizbrdo, smanji je tako negdje na 80-85.