Na ovoj ilustraciji bi ovo zacrtano trebalo skinuti.

Nakon skidanja plastika, brisača i poprečnog mosta, došli smo do nosača motora koga drži 7 vijaka zvjezda glave (torax).

Da bi sve bilo osigurano i povučeno potrebna je dizalica.

Kada dovoljno povučemo motor prema sebi možemo otpojiti plastične cijevi prema turbini koje drži po jedan vijak 10mm na 3 lokacije i šelna.
Sada nam je dostupan EGR koga skidamo odvrtanjem dvije matice 10mm i skidanjem šelne pomoću kliješta (vidimo ih na jednoj slici)

skinuli smo ga, malo je čađav, nije zapekao

lokacija gdje je bio

Nakon čišćenja naftom, WD-om,...


Poslije čišćenja i posla oko 3 sata smo sve spakovali i završili. Sada još samo treba vidjeti da li će biti efekata u vožnji. Zaključak je da nije previše prljavo, ali ima mali hod klipa i ne otvara dovoljno. Ovo raditi uz pomoć majstora: