207 - gubitak rashladne tekućine

Odgovori
Avatar
pwnz
Aktivan član
Postovi: 96
Pridružen/a: 17. ruj 2017, 14:41
Lokacija: n/a
Vozim: Peugeot 207 1.6 xs
Ima zahvala: 16 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la pwnz »

@Avicii U pravu si. Slijevalo je sa fara, provjerio sam.
Preko noći je opet izgubilo dosta pa je i temperatura počela ići preko 90 stupnjeva.
U servisu su utvrdili da pušta na kučištu termostata tako da su to komplet zamijenili.
Stavljen i novi antifriz i šelne pa ćemo vidjeti da li je sad OK.

Zasad, 2 dana otkako ga vozim je OK, temperatura je uglavnom na 90 ili malo ispod, ali opet pratim nivo u boci.
Javim kako prođe.
Hvala svima na pomoći i savjetima.
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la anel007 »

a gdje zivis ako nije tajna, nekako mi nema logike ni da na ovakvim minusima kakvi su zadnja 2 dana bude i do 90 osim ako nisi vazda u guzvama ili vozis po brdima

mada opet sve dok se ne pregrijava je dobro a sad i termostat radi pa se i ugrije na vrijeme
slika ¦ slika
Avatar
pwnz
Aktivan član
Postovi: 96
Pridružen/a: 17. ruj 2017, 14:41
Lokacija: n/a
Vozim: Peugeot 207 1.6 xs
Ima zahvala: 16 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la pwnz »

Mislio sam prilikom duže vožnje da je konstantna, da ne prelazi, kad se motor zagrije.

PS. Iz Novog Travnika sam.
Avatar
Struja
VIP Član
Postovi: 1123
Pridružen/a: 03. sij 2016, 01:12
Lokacija: Sarajevo
Vozim: 508
Vozim: 508 RXH
Motor: 2.0 135kw
Ima zahvala: 16 puta
 pohvaljen: 46 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la Struja »

anel007 je napisao/la:a gdje zivis ako nije tajna, nekako mi nema logike ni da na ovakvim minusima kakvi su zadnja 2 dana bude i do 90 osim ako nisi vazda u guzvama ili vozis po brdima

mada opet sve dok se ne pregrijava je dobro a sad i termostat radi pa se i ugrije na vrijeme
U pravu je Anel,ne moze ovih dana dobaciti ispod 90 nikako :)
Avatar
pwnz
Aktivan član
Postovi: 96
Pridružen/a: 17. ruj 2017, 14:41
Lokacija: n/a
Vozim: Peugeot 207 1.6 xs
Ima zahvala: 16 puta
 pohvaljen: 8 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la pwnz »

Ne znam, kod mene postiže radnu temperaturu nakon nekih 10-15 minuta vožnje. Kazaljka je konstantno na sredini, na 90 temp, nekad malo manje.
Uglavnom je vožnja oko 50km/h, 3-4. brzina. Temperatura je konstantna i od zamjene termostata i kučišta nije gubio rashladnu tekućinu, ali i dalje nastavljam pratiti kako bih bio siguran.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2527
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 321 put
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la mara- »

Ako je sve ispravno, mora postići radnu temperaturu, bez obzira na minuse. Sad naravno kad je hladnije da će mu trebati dosta više vremena ali će je postići i neće više padati dok radi. Ako nije tako, nešto je neispravno.
Avatar
kula
Site Admin
Postovi: 4674
Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
Lokacija: Busovača
Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
Ima zahvala: 70 puta
 pohvaljen: 297 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la kula »

Ne mora da znaci da nesto nije ispravno ako pada temperatura posebno kada se spustas i vecinu puta kocis motorom , posebno kod dizela...
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2527
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 171 put
 pohvaljen: 321 put
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la mara- »

Ja nemam takvo iskustvo, kad jednom postigne temperaturu, tu se zakuca i ni pod kojim uslovima ne mrda, zato i služi termostat, a i kad kočiš motorom baš ne bi trebalo da se hladi, već suptorno, da se zagrijava.
Avatar
Philby
VIP Član
Postovi: 763
Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi, 66 kW
Ima zahvala: 33 puta
 pohvaljen: 159 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la Philby »

Ideš niz brdo, ne ubrizgava se gorivo, potrošnja bude na nuli, nema šta da sagorjeva i stvara toplotu, a strujanje vazduha hladi motorni prostor.
Neka moja logika, ne znači da je ispravna.
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la dino »

Približna ti je logika, samo nikada nije potrošnja jednaka nuli kada radi auto, niti u leru, samo kada je auto "ugašeno". Sav onaj rad u leru ti računa u prosjek potrošnje, pa ako si imao mnogo lera bude ti povećana potrošnja po kilometru. :ok:
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Avatar
anel007
VIP Član
Postovi: 2281
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
Lokacija: Vogosca
Vozim: Ostalo
Vozim: Ford Focus MK2
Motor: 1.6 16v
Ima zahvala: 12 puta
 pohvaljen: 121 put
Kontakt:
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la anel007 »

jest potrosnja jednaka nuli pri spustanju niz brdo i kocenju motorom, znaci kad auto ide niz brdo i u brzini je onda se sklop u motoru pokrece preko tockova i tad se ne ubrizgava gorivo

sto se tice rada na leru tad je potrosnja otprilike 1l na sat vremena, to je onako globalno za sva auta

@mara: nisam gledao na dijagnostici ali mozda se moze napraviti tako kao kod tebe da ti je kazaljka za temp u "fau ve" modu :green: , kod mene pokazuje sve i jedan stepen promjene temperature motora u realnom vremenu i sigurno i tvoj motor tako radi samo sto kazaljka ne pokazuje, mora temperatura motora u zavisnosti od voznje varirati i nakon dostizanja radne temperature kad termostat preuzima posao odrzavanja iste i tad varira od temperature na kojoj otvara termostat (kod mene je to na nekih 82 °C) pa do temperature paljenja ventilatora ako je toplo vani i ako se zagrije (sto je na mom modelu mislim nekih 95°C na koliko se pali prva brzina ventilatora)

npr ovo sad dok je hladno bilo nakon dostizanja tih 82° i otvaranja protoka vode kroz hladnjak temperatura za cas spadne na nekih 70-tak pa se onda ponovo dize nakon sto zatvori protok i tako u krug, onda zavisno od duzine relacije i nacina voznje ide prema vecim temeraturama nakon sto se i hladnjak zagrije ali to sve sigurno pokazuje kazaljka na instrumentalci u stepen a nikad ne stoji zakucana na 90
slika ¦ slika
Avatar
dino
Moderator
Postovi: 1411
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
Lokacija: Kakanj
Vozim: Peugeot 307
Ima zahvala: 3 puta
 pohvaljen: 40 puta
garage

Re: 207 - gubitak rashladne tekućine

Post Postao/la dino »

Motor je na gorivo nije na vazduh, mora biti jedna količina goriva u sagorijevanju, jer bi se ugasio bez goriva.

Poslano sa mog HTC One_M8 koristeći Tapatalk
______________________________________________________________________

Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”