Da malo ažuriram temu, i dalje me muči malo motor, pa ćemo vidjeti na čemu smo kroz par dana.
Odem kod majstora prijatelja da mi uradi podlošku koja je već mijenjana, on izvadi diznu, očisti sve i pokaže mi da nema potrebe mijenjati podlošku bakrenu koja je k'o nova. Uputi me na Zufera u Visokom, kaže on je Bog i batina. I haj', čujem se sa njim, najavim se za danas, i jutros put pod noge, od Rajlovca so Seoče, gdje mu je radnja. Dođem, objasnim mu problem (ujutru kad je hladno auto sikće kao kada je loša podloška, objasnim da prestane čim se bogdu ugrije auto) i on meni kaže nije to do dizne. Uzme čašu vode, zaspe dizne dok radi, kaže vidiš da nema balončića, ne pušta kompresiju. I reko' možemo li barem na dijagnostiku skopčat, ili da ih na mašini ispitaš kaže nema potrebe da to radimo, nije do njih. Ipak nekako skopča na dijagnostiku, odstupanja dizni u leru su
0.1; -0.5; -0.2; 0.2. Pritisak goriva 30-ak mbara, kaže da je k'o kod novog auta, ali mi pokaže da mi bali gorivo na senzoru temperature goriva, koji košta između 80 KM(Motorex) i 150 KM(Kosta-Strato-GRK).
Vratim se majstoru koji me uputio njemu, objasnim mu šta mi je ovaj rekao, i kaže mi da može biti da je bregasta mrvicu oštećena pa se čuje hidropodizač, saznam da bi me taj luksuz izašao 700 KM + ruke. Kasnije me zove, kaže haj da taj senzor riješimo, možda je u njemu sav problem, kako taj senzor temperature goriva pušta gorivo, moguće da zbog njega prva dizna ne dobija dovoljno goriva prije nego što se ugrije malo ulje u motoru.
Čisto preventivno, dogovorim se sa Bulićem iz Bosch servisa u Rajlovcu, AB, da mu dovučem auto u utorak, da on dijagnostikom prvo isčita parametre na hladnom paljenju, pa da onda očisti dizne ultrasonično, pa da ih onda ispita na mašini, te postavi nove podloške na sve 4 i vrati na auto.
Malo sam se napiskarao, al' eto, kome je dosadno da ima štiva
