Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Vjerovatno dosta vas je imao ili još ima identičan problem sa motorom zadnjeg brisača !? Samo da znate da u dosta slučajeva motor bude ispravan, a problem nastane u reduktoru ... jer zariba osovina koju pokreće motor i na koju je pričvršćen sam brisač !
Osovina je bukvalno "zakovala" u deklu i tada se pristupa ovom poslu na "Sve ili ništa" !
Uzrok ovog problema je kad se zadnji brisač dugo ne koristi i onda dođe do oxidacije aluminijuma (dekla reduktora) kroz koji prolazi glavna osovina brisača !
Ja sam par dana razmišljao dali uopšte da ga i popravljam, ali moram da vam priznam da mi je zadnji kraj auta toliko monoton bez tog jeb...g brisača i kad sam vidio da se polovan kreće od 30-40 eura .... onda riješim da ga popravim !
Bilo je dosta muke oko razrađivanja glavne osovine, držao sam je čitavu noć potopljenu u benzinu i tek tada je malo popustila !
Par drugova mi reče : "Ma' jebeš zadnji brisač - koji će ti" ! Jbg. lijepo ga je imati ispravnog, a naročito na ovom modelu 106 - gdje je zadnja šajbna veoma sklona prljanju i mislim da će biti od velike koristiti !
Meni je ovo treći zadnji brisač kojeg sam vadio iz mrtvih, tako da imam iskustva oko toga i odmah sam znao šta da radim !
Radio sam na Fiat - Marea, tu je bio HAOS, zarđala osovina i zakovala ! Na mojoj 106-ici osovina nije zarđala, ali je zato aluminijum pustio opiljke oxidacije - nalik pijesku (bukvalno)
Pošto sam već sve rasturio, usput sam odradio rotor i četkice - čisto da bude sve "Cakum-pakum" lol
Nadam se da će vam ova tema biti od neke pomoći, jer zašto da kupujete polovan po veoma paprenoj cijeni, kad možete uz malo muke srediti svoj za džabe.... i naravno - da bude kao NOV !
Evo malo slika, pa pogledajte o čemu se radi :
(Otvoren reduktor)
(Zupčanici i manjak tovatne masti)
(Izbijanje osovine .... čekićem)
(Izbijena osovina - nakon veće muke)
(Izvađeno sve)
(Izgled osovine i mjesto gdje je zakovala)
(Potopljen u benzin glavni zupčanik na osovini)
(Plastični dihtung na deklu reduktora)
(Morala je i stega da prileti u pomoć)
(Sve je povađeno iz reduktora)
(Četkice)
(Stator & rotor)
(I Kolektori su bili malo zreli za čišćenje)
(Gumeni čep koji sam stavio na rupu šajbne - bio je od velike pomoći)
(Svi dijelovi ove skalamerije očišćeni i spremni za sklapanje)
(Kolektori osvježeni)
(Glavna osovina išlajfana i ispolirana)
(Kućište očišćeno i spremno za sklapanje)
(Sve vraćeno na svoje mjesto i podmazano sa specijalnom masti)
(Motorić postavljen na svoje mjesto)
To je to drage moje kolege, ako bude kakvih nejasnoća - pitajte !
Mogu vam reći da sada radi kao da je nov, a čak sam mu postavio i veću zaštitu da nebi ulazila voda kraj osovine u deklo ... i da napravi opet isto sra....e !
Pozdrav društvo !
Osovina je bukvalno "zakovala" u deklu i tada se pristupa ovom poslu na "Sve ili ništa" !
Uzrok ovog problema je kad se zadnji brisač dugo ne koristi i onda dođe do oxidacije aluminijuma (dekla reduktora) kroz koji prolazi glavna osovina brisača !
Ja sam par dana razmišljao dali uopšte da ga i popravljam, ali moram da vam priznam da mi je zadnji kraj auta toliko monoton bez tog jeb...g brisača i kad sam vidio da se polovan kreće od 30-40 eura .... onda riješim da ga popravim !
Bilo je dosta muke oko razrađivanja glavne osovine, držao sam je čitavu noć potopljenu u benzinu i tek tada je malo popustila !
Par drugova mi reče : "Ma' jebeš zadnji brisač - koji će ti" ! Jbg. lijepo ga je imati ispravnog, a naročito na ovom modelu 106 - gdje je zadnja šajbna veoma sklona prljanju i mislim da će biti od velike koristiti !
Meni je ovo treći zadnji brisač kojeg sam vadio iz mrtvih, tako da imam iskustva oko toga i odmah sam znao šta da radim !
Radio sam na Fiat - Marea, tu je bio HAOS, zarđala osovina i zakovala ! Na mojoj 106-ici osovina nije zarđala, ali je zato aluminijum pustio opiljke oxidacije - nalik pijesku (bukvalno)
Pošto sam već sve rasturio, usput sam odradio rotor i četkice - čisto da bude sve "Cakum-pakum" lol
Nadam se da će vam ova tema biti od neke pomoći, jer zašto da kupujete polovan po veoma paprenoj cijeni, kad možete uz malo muke srediti svoj za džabe.... i naravno - da bude kao NOV !
Evo malo slika, pa pogledajte o čemu se radi :
(Otvoren reduktor)
(Zupčanici i manjak tovatne masti)
(Izbijanje osovine .... čekićem)
(Izbijena osovina - nakon veće muke)
(Izvađeno sve)
(Izgled osovine i mjesto gdje je zakovala)
(Potopljen u benzin glavni zupčanik na osovini)
(Plastični dihtung na deklu reduktora)
(Morala je i stega da prileti u pomoć)
(Sve je povađeno iz reduktora)
(Četkice)
(Stator & rotor)
(I Kolektori su bili malo zreli za čišćenje)
(Gumeni čep koji sam stavio na rupu šajbne - bio je od velike pomoći)
(Svi dijelovi ove skalamerije očišćeni i spremni za sklapanje)
(Kolektori osvježeni)
(Glavna osovina išlajfana i ispolirana)
(Kućište očišćeno i spremno za sklapanje)
(Sve vraćeno na svoje mjesto i podmazano sa specijalnom masti)
(Motorić postavljen na svoje mjesto)
To je to drage moje kolege, ako bude kakvih nejasnoća - pitajte !
Mogu vam reći da sada radi kao da je nov, a čak sam mu postavio i veću zaštitu da nebi ulazila voda kraj osovine u deklo ... i da napravi opet isto sra....e !
Pozdrav društvo !
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 120 puta
- Kontakt:
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
e ovo je fina stvar, haman ti ovo ko i znas raditi
- zulleee
- Iskusan član
- Postovi: 1209
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:46
- Lokacija: Srebrenik
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 4 puta
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Isplati se odraditi kod kuce s obzirom na cijenu .
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Hvala ti Komadante ! thanks
Trudim se Anele druže .... rekao sam u postu - u ovaj poslić se ulazi po sistemu "Sve ili ništa" ! Ili ga skroz pokvariti... ili popraviti - trećeg nema ! lol
Vidiš Zulleee,s obzirom pošto je polovan na otpadu i ko zna u kakvom je stanju.... bolje rasturiti ovaj svoj i pokušati ga napraviti !
Mada se 100% može svaki popraviti, samo treba malo strpljenja, volje i vremena !
thanks
Trudim se Anele druže .... rekao sam u postu - u ovaj poslić se ulazi po sistemu "Sve ili ništa" ! Ili ga skroz pokvariti... ili popraviti - trećeg nema ! lol
Vidiš Zulleee,s obzirom pošto je polovan na otpadu i ko zna u kakvom je stanju.... bolje rasturiti ovaj svoj i pokušati ga napraviti !
Mada se 100% može svaki popraviti, samo treba malo strpljenja, volje i vremena !
thanks
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5974
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 708 puta
- pohvaljen: 362 puta
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Bravo druze, fabrika si sama
I ja sam ovo radio par puta, proradi uglavnom. Sad si miran koliko hoces
I ja sam ovo radio par puta, proradi uglavnom. Sad si miran koliko hoces
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Evo - kolega Avicii mi je svjedok da se sve može lijepo odraditi !
Znači druže, i ti si se bakćao oko ovog, a sigurno si onda i okusio zajebanciju i muke oko razrađivanja osovine !? Avicii - thanks za komentar !
Znači druže, i ti si se bakćao oko ovog, a sigurno si onda i okusio zajebanciju i muke oko razrađivanja osovine !? Avicii - thanks za komentar !
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Mor am pokusati I ja novo DA napravim ovo fiatu bravo,ionako je pokvaren nemam sta izgubiti. A I nedelja je pravi dan za zezanje oko autica.
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5974
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 708 puta
- pohvaljen: 362 puta
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Ma dasta sam.. nego ti ja slabo sta slikavam dok radim pa ne kacimKenwood je napisao/la:Evo - kolega Avicii mi je svjedok da se sve može lijepo odraditi !
Znači druže, i ti si se bakćao oko ovog, a sigurno si onda i okusio zajebanciju i muke oko razrađivanja osovine !? Avicii - thanks za komentar !
- Kenwood
- VIP Član
- Postovi: 127
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:08
- Lokacija: Bijeljina
- Vozim: 407
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Motor: 2.0 HDI 100 KW
- Ima zahvala: 6 puta
- pohvaljen: 9 puta
Re: Popravka motorića zadnjeg brisača na 106-ici !
Jbg. da znaš koliko je meni mrsko slikati kad nešto radim .... UŽAS !
Ali, navikao sam se malo, kačim na svoju stranicu na Fejsu a i ovdje na forum !
Na Fejsu se malo reklamiram i mogu ti reći da ima efekta - dolaze mi ljudi, a ovdje na forumu želim da budem od neke pomoći - kako šta da se popravi, a da se ne kupuje novo !
Upravo spremam za večeras još jednu temu - mislim da će tek ona biti od velike pomoći ovdje na forumu !
Ali, navikao sam se malo, kačim na svoju stranicu na Fejsu a i ovdje na forum !
Na Fejsu se malo reklamiram i mogu ti reći da ima efekta - dolaze mi ljudi, a ovdje na forumu želim da budem od neke pomoći - kako šta da se popravi, a da se ne kupuje novo !
Upravo spremam za večeras još jednu temu - mislim da će tek ona biti od velike pomoći ovdje na forumu !