Mislim da ne možeš branik od 206+ ubaciti bez nekih prepravki, a štopke bi ekstra legle.liaar je napisao/la:Ako mi vjeruješ, imam u planu sebi uzet zadnji branik i štopove od 206+. Ne znam zašto ali mi mnogo ljepše izgleda, a prednji ostavit ovakav. Dobijem polufejslift
Red Dwarf P206
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Red Dwarf P206
Clapton is God!
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Red Dwarf P206
Raspitao sam se na PugHR grupi na FB, par mehaničara tvrdi da su to radili, sve paše šaraf na šaraf. Ali eto, i da ne paše, vjerovatno nije neka ogromna stvar.
Nothing is true; everything is permitted.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Red Dwarf P206
Evo upravo mi na IG izleti, zadnji kraj od 206+ a prednji od XS-a 206.
Nothing is true; everything is permitted.
-
- VIP Član
- Postovi: 209
- Pridružen/a: 05. ožu 2017, 22:50
- Lokacija: HR
- Vozim: Peugeot 207 GT
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 17 puta
Re: Red Dwarf P206
Branik od 206+ pase tu si bez brige..
I auto stvarno puno ljepse izgleda s njim
Poslano sa mog SM-G955F koristeći Tapatalk
I auto stvarno puno ljepse izgleda s njim
Poslano sa mog SM-G955F koristeći Tapatalk
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Red Dwarf P206
280.000km u 12god!
Nije se odavno nista pisalo, uglavnom se ne koristi puno kao nekad, vecinom gradske i to.
Malo se radilo: veliki i mali servis, svijecice, prednje disk plocice, cep posude za antifriz, doteglo se na trapu sto je trebalo: 1krajnica i 1stabilizator, dotegnuta rucna i stavljen drugi senzor temperature od 2.mjeseca, cekam ovaj tjedan 3ci da dodje valjda ce taj valjat...
Stavljene i neke led sijalice za pozicije prije mozda 6mj. i dosad rade bez problema. Takodjer i neke ratkape uzeo u Bingu za zime, nisu lose(nemam bolje slike, jos preko tt objavljujem pa ih i on dokrajci), nadam se da cu ovo ljeto uzet neke felge.
Uglavnom Malisa ne misli stajat najmanje moze jos ovoliko.
Nije se odavno nista pisalo, uglavnom se ne koristi puno kao nekad, vecinom gradske i to.
Malo se radilo: veliki i mali servis, svijecice, prednje disk plocice, cep posude za antifriz, doteglo se na trapu sto je trebalo: 1krajnica i 1stabilizator, dotegnuta rucna i stavljen drugi senzor temperature od 2.mjeseca, cekam ovaj tjedan 3ci da dodje valjda ce taj valjat...
Stavljene i neke led sijalice za pozicije prije mozda 6mj. i dosad rade bez problema. Takodjer i neke ratkape uzeo u Bingu za zime, nisu lose(nemam bolje slike, jos preko tt objavljujem pa ih i on dokrajci), nadam se da cu ovo ljeto uzet neke felge.
Uglavnom Malisa ne misli stajat najmanje moze jos ovoliko.
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Red Dwarf P206
Ide ide!
Nije ga ni tesko dobro odrzavati, jer su mu dijelovi bas jeftini! (torzija 300km dosad najveca investicija, cak mu je i set kvacila LUK oko 170km).
Nije ga ni tesko dobro odrzavati, jer su mu dijelovi bas jeftini! (torzija 300km dosad najveca investicija, cak mu je i set kvacila LUK oko 170km).
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Red Dwarf P206
Stavljen novi hladnjak danas...stari procurio nakon 280.000km.
Marke Denso, nebi trebao bit los koliko sam se mogao informirat, japanski proizvodjac vecinom prva ugradnja Toyote kao i mnostvo dr. dijelova.
Cijena oko 110-115KM nisam siguran bas, sa antifrizom i rukama je oko 130KM sve pa i nije skup (bar sam duplo ocekivao).
Marke Denso, nebi trebao bit los koliko sam se mogao informirat, japanski proizvodjac vecinom prva ugradnja Toyote kao i mnostvo dr. dijelova.
Cijena oko 110-115KM nisam siguran bas, sa antifrizom i rukama je oko 130KM sve pa i nije skup (bar sam duplo ocekivao).
- Philby
- VIP Član
- Postovi: 760
- Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
- Lokacija: Banja Luka
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi, 66 kW
- Ima zahvala: 33 puta
- pohvaljen: 157 puta
Re: Red Dwarf P206
I originalni je otprilike toliko, nije sve baš preskupo kao što očekujemo.
Što se tiče denso dijelova ja nikad nisam imao problema sa njima, siguran sam da ćeš biti zadovoljan.
Što se tiče denso dijelova ja nikad nisam imao problema sa njima, siguran sam da ćeš biti zadovoljan.
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: Red Dwarf P206
Nije se ovdje bas dugo pisalo
Dosao na red i famozni dihtung glave na 1.4i motorima, popustio nakon 170k (radjen vec jednom na oko 140k). Srecom nije velika investicija iako je dihtung struho skroz glava je bila top, tako da je bilo potrebno samo brusenje cca 30KM.
Uz lani zamjenjeni Hladnjak vode, od nove godine sam mu zamjenio i mali hladnjak, termostat sa malim kucistem, kuciste termosata sto ide na glavu motora i neko crevo, tako da sto se tice hladjenja ja mislim da mu vise nema sta otici haha.
Dobio je i "novu" torziju krajem 11mj, tako da je sad ko pracka.(Mislio sam da imam sliku ali evo nema haha)
Dosao na red i famozni dihtung glave na 1.4i motorima, popustio nakon 170k (radjen vec jednom na oko 140k). Srecom nije velika investicija iako je dihtung struho skroz glava je bila top, tako da je bilo potrebno samo brusenje cca 30KM.
Uz lani zamjenjeni Hladnjak vode, od nove godine sam mu zamjenio i mali hladnjak, termostat sa malim kucistem, kuciste termosata sto ide na glavu motora i neko crevo, tako da sto se tice hladjenja ja mislim da mu vise nema sta otici haha.
Dobio je i "novu" torziju krajem 11mj, tako da je sad ko pracka.(Mislio sam da imam sliku ali evo nema haha)