Ciscenje leptira/klapna usisa
Ciscenje leptira/klapna usisa
Za valentinovo sam pocastio svoju ljubav tako sto sam ocistio leptir gasa.. Salim se za valentinovo sam kupio curi spuzvicu i sampon da mi ocisti ljubav
Ovako pokusacu da vam objasnim kako se cisti leptir/klapna usisa jedan te isti dio a razliciti nazivi. Od alata vam nije potrebno nista posebno sem torexa 30 po mogucnosti duzi radi donjeg sarafa, jedan ravni sarafciger i sprej. Obratite paznju da kupite sprej za ciscenje senzora, Liqui Moly luftmassensor reinger tako nekako pise na bocici, cijena je oko 17 KM.
VAZNO:
Senzore nikako nemojte cistiti WD jer je mastan i ostavlja tanki film, samim tim ste senzore zajebali i bice vjerovatno gore nego prije ciscenja, slace lose podatke, auto ce trokirat i sl. Takodje da kome ne padne na pamet da senzore struze sarafcigerom, cackalicom, prstom, iglom, ekserom ili cime vec ko to uradi moze komotno racunat da je izbio sebi cca 70 KM koliko kosta novi senzor.
Leptir usisa pomaze u radu motora, dozira kolicinu vazduha i tako regulise smjesu. Na njemu postoje dva senzora, MAP (senzor pritiska u usisnoj grani) i IAT (senzor temperature usisnog vazduha).
Leptir usisa je oznacen crvenom bojom.
Skida se tako sto se odvrnu tri vijka, gornja dva potrebno je potpuno odvrnuti a donji je dovoljno otpustiti. Kod donjeg vijka obratite paznju na prorez ispod leptira, on sluzi da se torex odvijac provuce kroz njega inace ima da se napatite dok ga odvrnete. Kada ste otpustili vijke skinite dzekove sa senzora, dovoljno je sarafcigerom da dignete zabicu i lagano povucete dzekove. Zatim skinite crijeva usisa, gornje ide sa IC a donje crijevo ide prema turbini. Zatim skinite dva vakum crijeva, to cete uraditi tako sto svucete gume no crijevo sa vakuma, mozda ce biti potrebno da stavite sarafciger izmedju crijeva i vakuma i lagano povucete prema dole jer se moze desiti da guma zalijepi za tijelo vakuma ako nikada nije skidano.
Kao sto ste vidjeli plasticno crijevo vakuma spojeno je sa vakumom putem gume, kada ste skinuli crijevo sa vakuma skinite i gumu sa plasticnog crijeva. Kada je skinete uzmite je i savijajte u svim mogucim polozajima i pravcima, to se radi iz razloga da se vidi je li gumeni produzetak negdje napukao. Usljed godina guma postane porozna, ukoliko iz vana ima nekih pukotinica nije lose da se taj produzetak zamjeni. Cijena je smijesna, a ukoliko je puklo i vakum kroz njega probija imate velike sanse da vam auto u voznji trokira, bilo kom majstoru da odete to ce zadnje pogledati obicno ce naci neki skuplji dio da je otisao. Ta dva crijeva vode prema elektroventilu koji se nalazi pored alternatora, nije lose da skinete i dva gumena produzetka koja su spojena na taj ventil i vidite u kakvom su stanju, ukoliko su losa vakum probija zamijenite i njih
Kada se skinuli klapnu usisa, na njoj se nalaze dva senzora. Skidaju se tako sto se odvrne vijak i senzor se lagano povuce prema vani. Crveni senzor je MAP senzor, plavi je IAT kod njegovog skidanja posebno obratite paznju radi zica koje se u njemu nalaze.
Kada ste to uradili pristupite ciscenje samog leptira. Ja sam za to koristi sprej kako sam i naveo, ima ljudi peru ga u benzinu, ciste WD-om i sl, ja to ne preporucujem iz razloga sto su masni, a dio masnoce iza njih ce svakako ostati mozda cak uci i u dva vakuma sa strane. Dovoljno je da sprejom naspricate unutra, i sacekate da odradi svoje, izvana mozete uzeti sarafciger ili nesto drugo i lagano ostrugati naslage masnoce i prasine, oko vakuma naspricajte ovim sprejem i sacekatje.
Sto se tice samih senzora njih isto cistite ovim sprejem, senzore lagano naspricajte jedan po jedan dok ih drzite u ruci tako ce masnoca koja se nalazi na njima iskapati sa njih. Kod IAT jos jednog podvlacim obrate posebnu paznju oko ciscenja, nikakve dodiri sa zicama nisu pozeljni, a pogotovo nije pozeljno da bilo koji od senzora izduvavate kompresorom. Kada ste to napravili lagano vratite sve na svoje mjesto, obrnutim redosljedom kako ste skidali. Ukoliko ste sve dobro uradili, auto ce upaliti bez problema, prilikom voznje osjeticete poboljsanje u boljem ubrzanju, ukoliko je neko imao problema sa trzanjem zamjenom ovih crijeva problemi ce biti rijesni.
PS. Nisam stigao slikati ruke su mi bile masne od ulja, slike su sa neta uglavnom da znate sta radite i koji dio skidate. Vazno je samo polako i mirno da se radi da se neki od ovih senzora ne zajebu, ili da ne pomijesate crijeva vakuma a drugo nema sta da se pokvari. Da ne bi pomijesali crijeva vakuma stavite krep traku ili izolir traku na jedno crijevo i to je to. Sretno u radovima, do sljedeceg tutoriala imate pusu
Ovako pokusacu da vam objasnim kako se cisti leptir/klapna usisa jedan te isti dio a razliciti nazivi. Od alata vam nije potrebno nista posebno sem torexa 30 po mogucnosti duzi radi donjeg sarafa, jedan ravni sarafciger i sprej. Obratite paznju da kupite sprej za ciscenje senzora, Liqui Moly luftmassensor reinger tako nekako pise na bocici, cijena je oko 17 KM.
VAZNO:
Senzore nikako nemojte cistiti WD jer je mastan i ostavlja tanki film, samim tim ste senzore zajebali i bice vjerovatno gore nego prije ciscenja, slace lose podatke, auto ce trokirat i sl. Takodje da kome ne padne na pamet da senzore struze sarafcigerom, cackalicom, prstom, iglom, ekserom ili cime vec ko to uradi moze komotno racunat da je izbio sebi cca 70 KM koliko kosta novi senzor.
Leptir usisa pomaze u radu motora, dozira kolicinu vazduha i tako regulise smjesu. Na njemu postoje dva senzora, MAP (senzor pritiska u usisnoj grani) i IAT (senzor temperature usisnog vazduha).
Leptir usisa je oznacen crvenom bojom.
Skida se tako sto se odvrnu tri vijka, gornja dva potrebno je potpuno odvrnuti a donji je dovoljno otpustiti. Kod donjeg vijka obratite paznju na prorez ispod leptira, on sluzi da se torex odvijac provuce kroz njega inace ima da se napatite dok ga odvrnete. Kada ste otpustili vijke skinite dzekove sa senzora, dovoljno je sarafcigerom da dignete zabicu i lagano povucete dzekove. Zatim skinite crijeva usisa, gornje ide sa IC a donje crijevo ide prema turbini. Zatim skinite dva vakum crijeva, to cete uraditi tako sto svucete gume no crijevo sa vakuma, mozda ce biti potrebno da stavite sarafciger izmedju crijeva i vakuma i lagano povucete prema dole jer se moze desiti da guma zalijepi za tijelo vakuma ako nikada nije skidano.
Kao sto ste vidjeli plasticno crijevo vakuma spojeno je sa vakumom putem gume, kada ste skinuli crijevo sa vakuma skinite i gumu sa plasticnog crijeva. Kada je skinete uzmite je i savijajte u svim mogucim polozajima i pravcima, to se radi iz razloga da se vidi je li gumeni produzetak negdje napukao. Usljed godina guma postane porozna, ukoliko iz vana ima nekih pukotinica nije lose da se taj produzetak zamjeni. Cijena je smijesna, a ukoliko je puklo i vakum kroz njega probija imate velike sanse da vam auto u voznji trokira, bilo kom majstoru da odete to ce zadnje pogledati obicno ce naci neki skuplji dio da je otisao. Ta dva crijeva vode prema elektroventilu koji se nalazi pored alternatora, nije lose da skinete i dva gumena produzetka koja su spojena na taj ventil i vidite u kakvom su stanju, ukoliko su losa vakum probija zamijenite i njih
Kada se skinuli klapnu usisa, na njoj se nalaze dva senzora. Skidaju se tako sto se odvrne vijak i senzor se lagano povuce prema vani. Crveni senzor je MAP senzor, plavi je IAT kod njegovog skidanja posebno obratite paznju radi zica koje se u njemu nalaze.
Kada ste to uradili pristupite ciscenje samog leptira. Ja sam za to koristi sprej kako sam i naveo, ima ljudi peru ga u benzinu, ciste WD-om i sl, ja to ne preporucujem iz razloga sto su masni, a dio masnoce iza njih ce svakako ostati mozda cak uci i u dva vakuma sa strane. Dovoljno je da sprejom naspricate unutra, i sacekate da odradi svoje, izvana mozete uzeti sarafciger ili nesto drugo i lagano ostrugati naslage masnoce i prasine, oko vakuma naspricajte ovim sprejem i sacekatje.
Sto se tice samih senzora njih isto cistite ovim sprejem, senzore lagano naspricajte jedan po jedan dok ih drzite u ruci tako ce masnoca koja se nalazi na njima iskapati sa njih. Kod IAT jos jednog podvlacim obrate posebnu paznju oko ciscenja, nikakve dodiri sa zicama nisu pozeljni, a pogotovo nije pozeljno da bilo koji od senzora izduvavate kompresorom. Kada ste to napravili lagano vratite sve na svoje mjesto, obrnutim redosljedom kako ste skidali. Ukoliko ste sve dobro uradili, auto ce upaliti bez problema, prilikom voznje osjeticete poboljsanje u boljem ubrzanju, ukoliko je neko imao problema sa trzanjem zamjenom ovih crijeva problemi ce biti rijesni.
PS. Nisam stigao slikati ruke su mi bile masne od ulja, slike su sa neta uglavnom da znate sta radite i koji dio skidate. Vazno je samo polako i mirno da se radi da se neki od ovih senzora ne zajebu, ili da ne pomijesate crijeva vakuma a drugo nema sta da se pokvari. Da ne bi pomijesali crijeva vakuma stavite krep traku ili izolir traku na jedno crijevo i to je to. Sretno u radovima, do sljedeceg tutoriala imate pusu
- dino
- Moderator
- Postovi: 1410
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Bravo Sale!
Neka si i ti zasukao rukave i isprljao ruke. "SERVIS ZA SENZORE-SALE DOBOJ"
Neka si i ti zasukao rukave i isprljao ruke. "SERVIS ZA SENZORE-SALE DOBOJ"
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Hahahahaha pusa pusa cmok cmok..
Odradim ja dosta toga i sebi i drugima, vecinom sam radim ruke prljave tako da ne slikam. Nesto ne volim radit u drustvu uvjek se posao otegne i okrene na zajebanciju a tu cestitog posla nema. Bice uskoro jos tutoriala..Stej vit as
Odradim ja dosta toga i sebi i drugima, vecinom sam radim ruke prljave tako da ne slikam. Nesto ne volim radit u drustvu uvjek se posao otegne i okrene na zajebanciju a tu cestitog posla nema. Bice uskoro jos tutoriala..Stej vit as
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4669
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 296 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Masne ti ruke pa nisi mogao slikati , a da si janjetinom umastio slikao bi , a ?
Dobro si ti to objasnio
Dobro si ti to objasnio
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 6019
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 718 puta
- pohvaljen: 370 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Svaka cast za trud. Okini ipak koju sliku dr put
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Hahahaha Kula gdje placas janjetinu slikacu ja nije belaj
Bice Avici, kako mi ruke odu od onog govneta za skidanje masnoce haman cu morat u rukavicama radit
Bice Avici, kako mi ruke odu od onog govneta za skidanje masnoce haman cu morat u rukavicama radit
- avdija88
- Početnik
- Postovi: 16
- Pridružen/a: 20. vel 2017, 21:53
- Lokacija: SI
- Vozim: peugeot 407
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Pozdrav drustvo neznam koliko je stara ova tema ali bi volio podijeliti svoja iskustva sto se toga tice.inace kad sam vidio da o ovome pisete sam odlucio da i ja ocistim kako se to vec naziva leptir gasa.pa sam pristupio poslu po uputama gospodina koji je zapoceo ovaj post.naravno sve sam uradio kako je on rekao
Međutim kada sam to sve pregledao bilo je odlicno cisto bez neke prljavstine na senzorima i klapnama.
Jedino sta sam primjetio i zelio bi da upitam @saledoboj posto se u to ne razumijem kada sam probao pomaknuti gornju klapnu ona je radila tako kao da je na nekoj oprugi i kada sam je pomakao i pustio vratila se u prvi polozaj dok slucaj sa drugom klapnom kada sam je pomakao nije se vratila niti sam osjetio da radi kao i gornja kao na nekoj oprugi.zanima me dal to treba tako da bude il ta donja klapna nije uredu??ako moze ko da mi na to odgovori.inace se radi o Peugeot 407 2.0 hdi.
Prilikom toga skidanja sam vidio jos jedan problem koji sam rijesio sto se tice vakuma jer mi auto nije imao bas snage i evo na slici se vidi koji je bio problem
Tako da sam zamijenio tu plastiku i auto ide kao da ima 150 kw
Hvala na odgovoru unaprijed
Poslano z mojega SM-A300FU z uporabo Tapatalk
Međutim kada sam to sve pregledao bilo je odlicno cisto bez neke prljavstine na senzorima i klapnama.
Jedino sta sam primjetio i zelio bi da upitam @saledoboj posto se u to ne razumijem kada sam probao pomaknuti gornju klapnu ona je radila tako kao da je na nekoj oprugi i kada sam je pomakao i pustio vratila se u prvi polozaj dok slucaj sa drugom klapnom kada sam je pomakao nije se vratila niti sam osjetio da radi kao i gornja kao na nekoj oprugi.zanima me dal to treba tako da bude il ta donja klapna nije uredu??ako moze ko da mi na to odgovori.inace se radi o Peugeot 407 2.0 hdi.
Prilikom toga skidanja sam vidio jos jedan problem koji sam rijesio sto se tice vakuma jer mi auto nije imao bas snage i evo na slici se vidi koji je bio problem
Tako da sam zamijenio tu plastiku i auto ide kao da ima 150 kw
Hvala na odgovoru unaprijed
Poslano z mojega SM-A300FU z uporabo Tapatalk
- Ovi su korisnici zahvalili autoru avdija88 za post:
- ElComandante91
- DmrPhilip
- Aktivan član
- Postovi: 135
- Pridružen/a: 22. sij 2016, 07:38
- Lokacija: Ljubljana
- Vozim: 407
- Vozim: SW
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 72 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Mission completed
Danas sam i ja zavrnuo rukave i uprljao ruke.
Nisam nista slikao ali uradio sam bas po instrukcijama kako je i napisano na pocetku teme.
Senzor je bio stvarno začišćen i bilo je dosta naslaga na njemu kao i na samoj klapni usisa. Sve lijepo lahano odšerafio očistio i vratio nazad. Ono sto je kod mene drugacije jeste da ima samo jedna klapna tj ovaj leptir i samo jedno vakumsko crijevo O.o !?
Inace nakon toga sam upalio auto i sve radi normalno.
Eto da podijelim i ja svoje iskustvo. Zahvaljujem se saledoboj-u sto je podijelio sa nama instrukcije kako to pravilno odraditi i lijep pozdrav za clanove kluba.
Danas sam i ja zavrnuo rukave i uprljao ruke.
Nisam nista slikao ali uradio sam bas po instrukcijama kako je i napisano na pocetku teme.
Senzor je bio stvarno začišćen i bilo je dosta naslaga na njemu kao i na samoj klapni usisa. Sve lijepo lahano odšerafio očistio i vratio nazad. Ono sto je kod mene drugacije jeste da ima samo jedna klapna tj ovaj leptir i samo jedno vakumsko crijevo O.o !?
Inace nakon toga sam upalio auto i sve radi normalno.
Eto da podijelim i ja svoje iskustvo. Zahvaljujem se saledoboj-u sto je podijelio sa nama instrukcije kako to pravilno odraditi i lijep pozdrav za clanove kluba.
Be good to others, that will protect you against evil.
- DmrPhilip
- Aktivan član
- Postovi: 135
- Pridružen/a: 22. sij 2016, 07:38
- Lokacija: Ljubljana
- Vozim: 407
- Vozim: SW
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 72 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Iskreno razlike velike nema ali maf senzor i protok zraka je bilo dobrano zaprljano i svakako da nije od viška bilo sto se to ocistilo. Inace radio sam to zbog "problema" kojeg imam kada upalim auto da je hladan motor ima nemiran rad i kao da pod ćokom radi obrtaji skoče na 1300 i tako stoji, cudno je to kada pretisnem kočnicu obrtaji padaju na normalu,to je u leru naravno...medjutim kada krenem nakon nekih 200 metara osjeti se kao da ga nesto pročepi i nakon toga auto normalno radi i u leru i svakako. Sad šta je problem ne znam ako ima neko da bi mozda znao neka se slobodno raspiše.
Be good to others, that will protect you against evil.
- dino
- Moderator
- Postovi: 1410
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:50
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307
- Ima zahvala: 3 puta
- pohvaljen: 40 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Mislim da bi trebao sve klapne očistiti, jer prema ovome imaš nesrazmjeran dovod zraka u sistem i zato ti nepravilno radi. Pogledaj i klapne koje uzimaju topli zrak i zrak za recirkulaciju sa izduva, vjerovatno je zaprljano i koči.
______________________________________________________________________
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
Posjedujem dijagnostiku PP2000, Diagbox za Peugeot i Citroen
- DmrPhilip
- Aktivan član
- Postovi: 135
- Pridružen/a: 22. sij 2016, 07:38
- Lokacija: Ljubljana
- Vozim: 407
- Vozim: SW
- Motor: 2.0 HDI 100KW
- Ima zahvala: 72 puta
- pohvaljen: 56 puta
Re: Ciscenje leptira/klapna usisa
Sa veseljem bi to napravio kada bi znao
Nisam bas neki vjest majstor ali kada bi vidio kako se to radi recimo na youtube sigurno bi to uspjesno napravio.
Uskoro planiram i softversko gasenje dpf-a i egr pa nadam se da nakon toga ce se rijesiti i taj problem...
Nisam bas neki vjest majstor ali kada bi vidio kako se to radi recimo na youtube sigurno bi to uspjesno napravio.
Uskoro planiram i softversko gasenje dpf-a i egr pa nadam se da nakon toga ce se rijesiti i taj problem...
Be good to others, that will protect you against evil.