"Veliki servis"
- dino4991
- Aktivan član
- Postovi: 90
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:01
- Lokacija: Modrica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
"Veliki servis"
E ovako raja, s obzirom da se blizi vrijeme i za tzv. "veliki servis" danas navratih do ovalstenog servisa koji se nalazi ovdje u mom gradu, Modrici, Peugeot servis Novoprom :) Na "satu" mog P. su 175kkm sto znaci da je skoro vrijeme za mijenjanje "pokretnih" dijelova motora, koji se na HDi motorima, i to za Common rail motore radi na 180.000km (sto vazi samo za originalni set, pod originalnim mislim na onaj sa kojim je auto proizveden i sisao sa trake...sve osalo su ipak zamjenski). Odlucio sam se za ovlasteni servis iz vise razloga. Kao prvo, zbog garancije koju izdaje ovlasteni servis na ugradjene dijelove... Drugo, zbog eventualne dalje prodaje vozila tj. zbog unosa svih podataka i uradjenih zahvata na vozilu u Peugeot serice mrezu koja ostaje trajno pohranjena i dozvoljava provjeru bilo kad i u bilo kojem Peugeot servisu... i kao trece, zbog popusta na dijelove koji se ostvaruje u toku Peugeot sezonskih akcija ili na sva vozila starija od 5 godina Nadam se da ce i ostalima biti od koristi ako nista drugo, onda cisto informativno da znate o kojoj e sumi radi :) I prije nego sto sam kupio vozilo, odvezao sam ga takodje u ovlasteni P servis u Doboju, na dijagnosticki pregled i tom prilikom sam se raspitao o tim nekim tzv. vecim zahvatima i ulaganjima na vozilu i moram vam priznati da sam se i tada ugodno iznenadio kada sam cuo koliko kosta veliki servis :) Danas na predracunu sam dobio, odprilike slicnu cijenu. Mislim da je cijela ok. Zanima i vase misljenje na ovu temu? I sta bi vi preporucili jos na ovo? Da li grijesim sto se tice ovlastenog servisa ili ne, i mislite li da bi se cak i jeftinije moglo proci kod privatnog majstora i da li smatrate da ti dijelovi nisu nista losiji od ovih koje nude u ovlastenom?
Ukljuceno je:
Set zubcastog remena,
Vodena pumpa,
Spaneri,
Mikro remen,
i naravno "ruke"
Ukljuceno je:
Set zubcastog remena,
Vodena pumpa,
Spaneri,
Mikro remen,
i naravno "ruke"
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4663
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 293 puta
Re: "Veliki servis"
Provjeri jos u svjetlost tuzla.
Obavezno spomeni da si clan foruma , pa ces vidjeti sta ce ti oni reci..
Obavezno spomeni da si clan foruma , pa ces vidjeti sta ce ti oni reci..
- daki30
- Aktivan član
- Postovi: 93
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:53
- Lokacija: Glamoč
- Vozim: Peugeot 407 2.0 HDI
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 0
Re: "Veliki servis"
Mislim da je cijena ok.,ja bih išao u ovlašteni.Jesi siguran da kod nas uvode podatke u peugeot mrežu?
- dino4991
- Aktivan član
- Postovi: 90
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:01
- Lokacija: Modrica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: "Veliki servis"
Budem provjerio i u Svjetlost cesto sam u Tz tako da mi nije problem. Sto se tice ovog servisa u Modrici kao i onog u Dobju sam siguran, tako su mi vise puta rekli :) Usvakom slucaju hvala momci Bas me zanima sta ce reci u servisu na ovo sa clanom foruma
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 120 puta
- Kontakt:
Re: "Veliki servis"
a garancija je koliko, godina? cisto informativno me zanima
a kad skontas da je u pitanju 407 jos naftarica cijena je ok, ja sam na svom veliki servis platio 320 KM ali nit je bio ovlasteni a garanciju sam dobio dok mu ne izadjem iz avlije
a kad skontas da je u pitanju 407 jos naftarica cijena je ok, ja sam na svom veliki servis platio 320 KM ali nit je bio ovlasteni a garanciju sam dobio dok mu ne izadjem iz avlije
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: "Veliki servis"
Pa i ja mislim da je ovo cijena ok, s obzirom na ovlasteni servis, ocekivao sam vise. U svakom slucaju, javi za popust u ''Svjetlosti'' ako budes tamo radio
- dino4991
- Aktivan član
- Postovi: 90
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:01
- Lokacija: Modrica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: "Veliki servis"
Garancija se odnosi na sve ugradjene dijelove u trajanju od 1 godine, bez ogranicenja kilometraze (znaci samo u toj godini) s time da preporucuju da se sa tim setom remena, do slejdeceg servisa vozi od 130 do 150kkm. Jer to je sad ona prica iz prvog posta gdje sam pominjao "originalni" remen, jedino taj prvi ugradjeni remen koji dolazi na vozilu je po njihovoj prici dovoljno kvalitetan i izdrzljiv da laufa od 180 do 200kkm. U svakom slucaju cu se raspitati u Tuzli, "Svjetlost" pa vas blagovremeno obavijestim
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2454
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: "Veliki servis"
Ovo je džabe! Ja sam za 307 1.6HDI u Bloku platio sve ovo što si nabrojao 550km, doduše nije bilo nikakvih akcija. I meni su rekli da ponovo može 180.000km, i ne vidim što ne bi, pa valjda su im original dijelovi.
- dino4991
- Aktivan član
- Postovi: 90
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:01
- Lokacija: Modrica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: "Veliki servis"
Slazem se da je cijena podobna Sto se tice kilometraze, oni u servisu, isto kao sto bi i bilo koji imalo ozbiljan majstor, preporucuju da se remen ponovo mijenja na nekih 130 do 150.000 km, cisto radi sigurnosti. Jer pored predjene kilometraze, za stanje remena i ostalih dijelova je bitno koliko je vremenski u funkciji, uz to jos i mnogi drugi faktori uticu na njega, npr. klimatski uslovi u kojima je auto vozeno, nacin voznje, opterecenje i jos ko zna koliko tih faktora Jer bolje ga je promijeniti par hiljada km prije nego zakasniti i da pukne i eto ti belaja defekt samo takav. A koliko im je vjerovati da su dijelo "originalni" ne znam puzz Ja se vodim onom, da je jedino originalni dio onaj isti s kojim je auto proizvedeno. Sve ostalo su zamjenski dijelovi jer su s tom namjenom i proizvedeni. Po onome sto govore u ovlastenom servisu i pisu po svojim stranicama, svi njihovi dijelovi su ili Njemacke ili Francuske proizvodnje, uglavnom po stadnardu PSA grupacije, u skladu sa TUV-om i namjenski proizvedeni za njihova vozila.
Re: "Veliki servis"
Za sta je servisni interval 240 000km?mara- je napisao/la: Servisni interval je zapravo 240.000 km
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2454
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: "Veliki servis"
Za nove HDI motore, veliki servis se radi svakih 240.000km kada su u pitanju lakši uslovi ili 180.000 teži uslovi ili 10 godina, šta prije dođe, mislim da to ide tek kada je uveden 1.6HDI, znači od 2004. god.
- dino4991
- Aktivan član
- Postovi: 90
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:01
- Lokacija: Modrica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: "Veliki servis"
Ti prijatelju onda ocigledno zivis u zabludi. Jer je tebi glupost i cisto uzimanje para to sto ti iskusno lice daje brizan savjet, pod ovime ne mislim samo na majstora u ovlastenom servisu. Npr. sva vozila koja sam posjedovao sam vecinom odrzavao kod privatnog majstora, koji mi je inace tetak, i on me je uvijek isto savjetovao i znam da me ne bi slagao ili zakinuo. A radi se o vrlo dobrom i iskusnom majstoru. Namjerno sam naglasio ono, "imalo ozbiljnog" majstora jer ko imalo odgovorno razmislja o svom vozilu nece nikada cekati zadnji tren sa bilo kojim dijelom za mijenjanje a posebno ne sa remenom, jer ocigledno nisi svjestan tezine defekta koji nosi pucanje istog. Ne kazem da bih ga ja promijenio na 130kkm ali bih ga definitivno dao na pregled. Sto se tice dijelova, ja sam samo napisao ono sto su oni tvrdili u servisu za svoje dijelove. Ko je njima dobavljac dijelova i gdje se oni proizvode je u krajnjem slucaju ipak samo njima poznanica, a na ambalazi moze pisati sta god hoce. Ako si ikada isao u trgovinu auto dijelova, mogao si cuti kako uvijek iams vise vrsta istih dijelova u ponudi. tako npr. imas zamjenske-jeftinije i "originalne"-skuplje dijelove. U biti se svodi na isto samo te ogule sa tim kvazi "originalnim" sto u velikoj mjeri ne mora znaciti da je ista kvalitetniji, u sto sam se i sam licno vise puta uvjerio da nisu. Zivimo u svijetu copy/paste, gdje mali Kinez napravi sta god pozelis za male pare. A posebno mi kao zemlja u tranziciji smo podobna sredina za plasranje istih. Ja sam iznio svoj stav o tome da ja ne vjerujem mnogo u sve sto kazu, jer da je tako ne bi postojala jeftina radna snaga. A sto se mene tice, ti svoje auto mozes voziti i 300.000 do sljedeceg servisa, do tebe je. To gdje si ti cuo da je interval zamjene 240 kkm ja stvarno ne znam A tesko je definistati sta tacno predstavljaju i ti "teski" uvijeti, jer sve zavisi i od pojedinca koji vozi i kako vozi, isto tako i od samog auta i njegovog odrzavanja. Koliko ja znam, za benzinske motore sa zupcatim remenom zamjena je na 120 kkm, za starije dizelske i turbodizelske motore, tipa TDI motori prve i druge generacije je takodje na 120 kkm, dok za Common-rail turbodizelske motore, kakav je i HDI motor PSA grupe, interval zamejne je 180 kkm.mara- je napisao/la:To se ne bih složio, to uopšte nije znak ozbiljnosti majstora nego način da ti uzme još para češćom zamjenom. Servisni interval je zapravo 240.000 km, a taj od 180.000 je za teške uslove, tipa taksi, autoškola. A ni to ti ništa ne znači za dijelove što si rekao, jer ih ne pravi Peugeot nego neko drugi sa kim dogovore, tako da je logično da ćeš opet dobiti originalne dijelove u ovlaštenom servisu. Naravno, ti radi po svom, ja neću pipnuti ništa prije novih 180.000 ili 10 godina jer je i to 60.000 km ranije od propisanog, a nije mi auto pod teškim uslovima vožnje.
https://www.youtube.com/watch?v=j_Ybe_MbaS8&hd=1
Re: "Veliki servis"
Mozda za motore koji imaju lanac a na one sa zupcastim kaisem cisto sumnjam; uostalom 10 god kais da stoji na polici ima da propadne a ne da se eksploatise svakodnevno puzzmara- je napisao/la:Za nove HDI motore, veliki servis se radi svakih 240.000km kada su u pitanju lakši uslovi ili 180.000 teži uslovi ili 10 godina, šta prije dođe, mislim da to ide tek kada je uveden 1.6HDI, znači od 2004. god.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2454
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: "Veliki servis"
Ljudi moji, svugdje ista priča. Radite kako hoćete. Ja taj interval nisam izmislio, nego je to Peugeot odredio. Što je teško pomisliti da je zupčasti remen napredovao?
Ako ne vjerujete meni, pogledajte u AutoData. Ako još malo potražite, recimo taj najnovi TDI nema preporuku da se ikako mijenja zupčasti remen. Uostalom, evo vam slika iz AutoData.
Dino, ne znam ti da je kako iskusan majstor, on nije upućen. Dakle, fabrika koja je proizvela auto kaže da je taj interval, a meni će sada neki lokalni majstor iz Bosne reći, e nije tako? Budimo ozbiljni. I smatraš da su kvazi originalni dijelovi u ovlaštenom? Što li je onda ovlašteni i ko li ga je ovlastio? Misliš da se Peugeot igra sa ovlaštenim servisima i onako ih bira? Šta misliš što su svi pogubili licence u Sarajevu osim Bloka? Što onda kupuješ djelove u ovlaštenom, idi onda u Motoreks i stavi djelove koje ti oni nabave.
I uopšte ja druže ne živim u zabludi, prije će biti da ti živiš jer smatraš da ti majstor misli dobro, možda ti je tetak izuzetak, ali očigledno nije dovoljno informisan kada su u pitanju intervali servisa, jer svi oni žive u 90-im u glavi i po njima ništa ne napreduje. A znam ja dobro šta se desi kada pukne remen, ali po tebi ispade da je namjera Peugeota da nam svima popucaju remenovi jer su preporučili taj interval.
Ako ne vjerujete meni, pogledajte u AutoData. Ako još malo potražite, recimo taj najnovi TDI nema preporuku da se ikako mijenja zupčasti remen. Uostalom, evo vam slika iz AutoData.
Dino, ne znam ti da je kako iskusan majstor, on nije upućen. Dakle, fabrika koja je proizvela auto kaže da je taj interval, a meni će sada neki lokalni majstor iz Bosne reći, e nije tako? Budimo ozbiljni. I smatraš da su kvazi originalni dijelovi u ovlaštenom? Što li je onda ovlašteni i ko li ga je ovlastio? Misliš da se Peugeot igra sa ovlaštenim servisima i onako ih bira? Šta misliš što su svi pogubili licence u Sarajevu osim Bloka? Što onda kupuješ djelove u ovlaštenom, idi onda u Motoreks i stavi djelove koje ti oni nabave.
I uopšte ja druže ne živim u zabludi, prije će biti da ti živiš jer smatraš da ti majstor misli dobro, možda ti je tetak izuzetak, ali očigledno nije dovoljno informisan kada su u pitanju intervali servisa, jer svi oni žive u 90-im u glavi i po njima ništa ne napreduje. A znam ja dobro šta se desi kada pukne remen, ali po tebi ispade da je namjera Peugeota da nam svima popucaju remenovi jer su preporučili taj interval.
- dino4991
- Aktivan član
- Postovi: 90
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:01
- Lokacija: Modrica
- Vozim: Peugeot 407 SW
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: "Veliki servis"
Sve je to uredu druze, i jasno ko' dan na slici iz Autodat-e tako stoji, al' hajde mi iskreno i ozbiljno reci kome je remen ikada toliko presao?? Tu neku brojku od 360 kkm koja je navedena na drugoj slici. Svaki majstor zna za Autodatu i svi je koriste, ali upravo to o cemu ti pricas se dovodi u pitanje. Koliko je to sto je u "teoriji" realno ostvarivo u stvarnosti? Jasno je i to da je navedena i neka preporucena ili minimalna kilometraza kao interval, kao i maksimalna moguca. Mislim nema potrebe da se ubjedjujemo, to su servisi koji se svakodnevno provode i svakodnevno nekome pukne remen bez obzira na interval. Ja pricam o jednoj vrlo prostoj stvari, i kazem da je po mom misljenju "bolje sprijeciti nego lijeciti", o tome se radi. A svakome ostaje na vlastitom izboru da radi po svome i vodi se po vlastitom misljenju. Sve su to potrosni materijali i mislim da ne postoji neko 100% pravilo koje kaze ovoliko ce izdrati a ovoliko ne. I kao prvo, ili nisi shvatio poentu ove moje teme il ista vec. Ja sam ovdje iznio informacije koje sam dobio u ovlstenom servisu gdje namjeravam odraditi servis, i iznio razloge zbog kojih bih povjerenje dao upravo tom servisu. A sto se tice samih dijelova, sve sto sam napisao jeste ono sto je meni receno u servisu. Ne kazem ja da je njima u Peugeot servisu namjera da nam svima popucaju remenovi ali po tvojoj prici je njima u Peugeotu cilja da nas sto vise "oporezuju", slazu i da im budemo sto cesce musterije pa sami svoje dijelove "blate" i smanjuju intervale za servis. Znaci, dijelovi su im originalni i kvalitetnije neces naci ali su im uposlenici "pokvareni"? Jbg drug, dok ih hvalis, u isto ih vrijeme i blatis, odluci se.mara- je napisao/la:Ljudi moji, svugdje ista priča. Radite kako hoćete. Ja taj interval nisam izmislio, nego je to Peugeot odredio. Što je teško pomisliti da je zupčasti remen napredovao?
Ako ne vjerujete meni, pogledajte u AutoData. Ako još malo potražite, recimo taj najnovi TDI nema preporuku da se ikako mijenja zupčasti remen. Uostalom, evo vam slika iz AutoData.
Dino, ne znam ti da je kako iskusan majstor, on nije upućen. Dakle, fabrika koja je proizvela auto kaže da je taj interval, a meni će sada neki lokalni majstor iz Bosne reći, e nije tako? Budimo ozbiljni. I smatraš da su kvazi originalni dijelovi u ovlaštenom? Što li je onda ovlašteni i ko li ga je ovlastio? Misliš da se Peugeot igra sa ovlaštenim servisima i onako ih bira? Šta misliš što su svi pogubili licence u Sarajevu osim Bloka? Što onda kupuješ djelove u ovlaštenom, idi onda u Motoreks i stavi djelove koje ti oni nabave.
I uopšte ja druže ne živim u zabludi, prije će biti da ti živiš jer smatraš da ti majstor misli dobro, možda ti je tetak izuzetak, ali očigledno nije dovoljno informisan kada su u pitanju intervali servisa, jer svi oni žive u 90-im u glavi i po njima ništa ne napreduje. A znam ja dobro šta se desi kada pukne remen, ali po tebi ispade da je namjera Peugeota da nam svima popucaju remenovi jer su preporučili taj interval.