Old Lady
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Old Lady
Stasao set kvacila za zamjenu, veliki servis takodje dosao na red. Onda je lakse izvaditi motor napolje i raditi natenane. A odavno sam htio i usisnu da cistim, EGR skroz da maknem i blankiram, pa sve najedno da iskoristim. I plus da vidim stanje turbine (koja je kao nova i to me jako raduje).
Jos dobro dodje da operem mjenjac i motor i motorni prostor i neke ostale zabacene djelove.
Poslato s fiksnog uz pomoć Tapatalk
Jos dobro dodje da operem mjenjac i motor i motorni prostor i neke ostale zabacene djelove.
Poslato s fiksnog uz pomoć Tapatalk
wagon life
- IceMan2
- VIP Član
- Postovi: 545
- Pridružen/a: 11. pro 2015, 21:11
- Lokacija: Tuzla
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 HDI 110KW
- Ima zahvala: 82 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: Old Lady
svaka cast, valja se odluciti pa izvaditi motor komplet napolje
308 T9 2.0 BlueHDI 110KW
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
308 T7 1.6 DV6 D2
407 2.0 16v
206 2.0 HDI
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4659
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 292 puta
Re: Old Lady
Svaka cast, poprati slikama to sto radis posebno usisnu granu...
Poslano sa mog SM-A505FN koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-A505FN koristeći Tapatalk
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Old Lady
Auto rađeno i sklapano natenane par dana. Preksinoć završen, juče odzračen i testiran. Hvala na lijepim riječima, ideja za ovim postoji odavno, sad se samo sve fino skupilo da se i to sprovede u djelo.
Sve je počelo sa dva paketa i dvije bočice
Nepuno dva sata kasnije motor je bio vani, a u motornom prostoru se moglo kolo igrati:
Prvo je skinut mjenjač i zamijenjen je set kvačila, zatim i zupčasti remen, remenica i natezač i vodena pumpa. LuK je izdržao cca 140k km i nekoliko pari nogu i različitih stilova vožnje:
Skinuta izduvna i usisna grana. Kako sam se nadao uopšte nije bilo strašno:
Prvo skinut krupni sloj šrafcigerom i drugim priručnim sredstvima. Nakon toga natopljeno čistim Dimmerom i ispirano pod mlazom vode:
Mjenjač je takođe dobio potrebno pranje:
Usis na bloku očišćen, uzet novi dihtung i sve vraćeno na svoje mjesto:
Postavljen i novi PK kaiš:
Ukinut EGR i otvori zatvoreni čeličnim pločicama debljine 3mm. Iskorišćeni postojeći metalni dihtunzi i dodatno namazan sloj visokotemperaturnog hermetika. Sve premazano sprejom protiv rdje:
Ekspanziona posuda takođe dobila pranje. Malo kamenčića za akvarijume, praška za veš i vruće vode i mućkaj Rezultat je sljedeći:
Zamijenjene gumice na cijevima klime:
Na kraju sve sklopljeno i motor spreman za vraćanje na svoje mjesto:
Motorni prostor nije bio zaprljan, malo na par mjesta očišćeno i ispuvano vazduhom od prašine i lišća. Zatim plastike polagano sklapane.
Sljedećeg dana sistem odzračen i bio je spreman za pranje i lickanje (tek sad vidim da nijesam napravio niti jednu sliku nakon pranja i motornog prostora sa svim plastikama biće apdejt sjutra):
Naljepnica stavljena i to je to:
Jedno lijepo iskustvo za mene a za Sivog potrebno osvježenje. Mislim da mu je to za narednih ko zna koliko.
Ukupna investicija:
Contitech set zupčastog - 87e
Sachs set kvačila - 135e
2l ulja za mjenjač - 17e
PK kaiš - 10e
Dihtung usisne grane - 3.40e
Destilovana voda, antifriz - nekih desetak eura
Ruke - Darko Rundek.mp3
Sve je počelo sa dva paketa i dvije bočice
Nepuno dva sata kasnije motor je bio vani, a u motornom prostoru se moglo kolo igrati:
Prvo je skinut mjenjač i zamijenjen je set kvačila, zatim i zupčasti remen, remenica i natezač i vodena pumpa. LuK je izdržao cca 140k km i nekoliko pari nogu i različitih stilova vožnje:
Skinuta izduvna i usisna grana. Kako sam se nadao uopšte nije bilo strašno:
Prvo skinut krupni sloj šrafcigerom i drugim priručnim sredstvima. Nakon toga natopljeno čistim Dimmerom i ispirano pod mlazom vode:
Mjenjač je takođe dobio potrebno pranje:
Usis na bloku očišćen, uzet novi dihtung i sve vraćeno na svoje mjesto:
Postavljen i novi PK kaiš:
Ukinut EGR i otvori zatvoreni čeličnim pločicama debljine 3mm. Iskorišćeni postojeći metalni dihtunzi i dodatno namazan sloj visokotemperaturnog hermetika. Sve premazano sprejom protiv rdje:
Ekspanziona posuda takođe dobila pranje. Malo kamenčića za akvarijume, praška za veš i vruće vode i mućkaj Rezultat je sljedeći:
Zamijenjene gumice na cijevima klime:
Na kraju sve sklopljeno i motor spreman za vraćanje na svoje mjesto:
Motorni prostor nije bio zaprljan, malo na par mjesta očišćeno i ispuvano vazduhom od prašine i lišća. Zatim plastike polagano sklapane.
Sljedećeg dana sistem odzračen i bio je spreman za pranje i lickanje (tek sad vidim da nijesam napravio niti jednu sliku nakon pranja i motornog prostora sa svim plastikama biće apdejt sjutra):
Naljepnica stavljena i to je to:
Jedno lijepo iskustvo za mene a za Sivog potrebno osvježenje. Mislim da mu je to za narednih ko zna koliko.
Ukupna investicija:
Contitech set zupčastog - 87e
Sachs set kvačila - 135e
2l ulja za mjenjač - 17e
PK kaiš - 10e
Dihtung usisne grane - 3.40e
Destilovana voda, antifriz - nekih desetak eura
Ruke - Darko Rundek.mp3
wagon life
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5954
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 699 puta
- pohvaljen: 357 puta
Re: Old Lady
Tacno sam se uzelio ovakvih postova na forumu, milina je ovo citati i gledati. Ispade da se nikom nista ne kvari na autu
Odlican posao uradjen, svaka cast Mozda si samo jos trebao promjeniti spaner, roler i remenicu alternatora od pk remena, kad je vec sve skinuto bilo, ali ok. Puno predjenih kilometara
Odlican posao uradjen, svaka cast Mozda si samo jos trebao promjeniti spaner, roler i remenicu alternatora od pk remena, kad je vec sve skinuto bilo, ali ok. Puno predjenih kilometara
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Old Lady
Hvala hvala!
Pa za remenice oko PK kaiša bilo je da kad se sve skine da se provjeri, pa ako budu u lošem stanju da se mijenjaju. Bile su dobre, jedino PK loš. Sad po pravilu ako sam kaiš trebao sam i ostalo, al' eto. Lako je dostupno ako bude zatrebalo.
Poslato s fiksnog uz pomoć Tapatalk
Pa za remenice oko PK kaiša bilo je da kad se sve skine da se provjeri, pa ako budu u lošem stanju da se mijenjaju. Bile su dobre, jedino PK loš. Sad po pravilu ako sam kaiš trebao sam i ostalo, al' eto. Lako je dostupno ako bude zatrebalo.
Poslato s fiksnog uz pomoć Tapatalk
wagon life
- kula
- Site Admin
- Postovi: 4659
- Pridružen/a: 23. lis 2015, 18:35
- Lokacija: Busovača
- Vozim: 307 SW 2,0 hdi 79 KW
- Ima zahvala: 70 puta
- pohvaljen: 292 puta
Re: Old Lady
Dobar posao odradjen svaka cast... Kao sto rece Avici tacno milina ovakve postove citati. Jos jednom bravo za post...
Poslano sa mog SM-A505FN koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-A505FN koristeći Tapatalk
- ElComandante91
- Moderator
- Postovi: 3508
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 10:46
- Lokacija: Doboj, Beograd
- Vozim: 206
- Vozim: Peugeot 206 ; Citroen C3 XTR
- Motor: 1.4E; 1.4 HDi
- Ima zahvala: 350 puta
- pohvaljen: 235 puta
Re: Old Lady
Bravo za radove i fotke kojima si sve propratio!
- Ovi su korisnici zahvalili autoru ElComandante91 za post:
- milos_je
Clapton is God!
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Old Lady
Dva dana je kod mene tetkin Pežoić, posle 8 mjeseci garaže osnovno servisiranje da mu odradim i danas ga vraćam. Auto je fabrika, kad predjem iz mojih 320k km u 100k km, osjećaj je nevjerovatan.
Inače vozi ga samo 3 mjeseca godišnje, preko ljeta, ostalo leži u garaži. Od 2016. do sad prešao 1559km.
Uzela ga novog u Njemačkoj 2007.
Ali ovo je istinita "baba iz Njemačke ga vozila" priča hahah
1.6 bezninac, 80kW. Ima neke fine opreme...
Poslato s fiksnog uz pomoć Tapatalk
Inače vozi ga samo 3 mjeseca godišnje, preko ljeta, ostalo leži u garaži. Od 2016. do sad prešao 1559km.
Uzela ga novog u Njemačkoj 2007.
Ali ovo je istinita "baba iz Njemačke ga vozila" priča hahah
1.6 bezninac, 80kW. Ima neke fine opreme...
Poslato s fiksnog uz pomoć Tapatalk
wagon life
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 876
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 138 puta
Re: Old Lady
Njoj i ne treba auto.Jeftinije joj je da plaća taxi.
A tebi fino pokloni auto zato što si ga čitavo vrijeme pazio i održavao.
A tebi fino pokloni auto zato što si ga čitavo vrijeme pazio i održavao.