Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
Peugeot club BiH je stranica namijenjena svima koji voze vozila marke Peugeot, razmjeni informacija, korisnih savijeta, takođe mozete sa nama podijeliti Vaša iskustva sa Peugeot vozilima.
enibej je napisao/la: ↑19. svi 2021, 16:33
Koji je aditiv u unitrade i gdje se sipa?
Koju grešku vam izbacuje i da li konstantno gori?
Ne znam koji je aditiva a mora se skinuti mali rezervoar ispred lijevog zadnjeg točka uz rezervoari goriva odozdo da bi se usuo
Ne sjećam se koja je tada bila lampica a sada mi bilo prvo samo motor i mi Nasuli adblue 10 litara i poništili grešku prije 2 dana i evo se danas u palilo sve: motor urea i pročišćavanje čini mi se i za sada gori stalno
da ne otvaram novu temu, imam problem sa obrtajima, tacnije, auto ne moze ici iznad 3k obrtaja.U srijedu mi se pojavio error "Risk of Filter Blocking blabla...".Uglavnom, znam da moram "propuhati" auto na auto putu te da ce error nestati, jer mi se vec jednom prije par mjeseci ovaj error pojavljivao, te sam ga uklonio voznjom u trajanju od 15tak min na 3k obrtaja.Uzimajuci u obzir da se ovo pojavilo u srijedu, mislio sam sacekati do petka i nakon posla propuhati auto, da bi mi se juce pojavio i error "engine fault: have the vehicle repaired", i auto kao da je u safe mode-u, ne moze ici vise od 3k obrtaja.Prije 10tak dana sam dosuo 2l dpf aditiva u rezervar i jedino sto mi pada na um jeste da je mozda majstor zaboravio ukucati softverske parametre (nisam dopunjavao u bloku vec kod lokalnog majstora) te iz tog razloga auto nije prepoznao aditiv.
Pretpostavljam da bi bila glupa ideja danas propuhati auto na auto putu uzimajuci u obzir da je 3k obrtaja limit... Ima li neko ideju sta mi je raditi?
Moras na dijagnostiku da se upise da je dosut aditiv i greske da se obrisu.
Kada to zavrsis isteraj ga negde na otvoreno da on odradi ciscenje filtera, uopste ne moras u velike obrtaje - normalno vozi
Za ubuduce da bi znao kada auto radi regeneraciju mozes da ugradis led diodu u retrovizor. Posto prilikom regeneracije se ukljucuju svi veci potrosaci pa i grejaci u retrovizorima. Sva je poenta ne kprekidati regeneraciju kada krene da je radi ....
Ovi su korisnici zahvalili autoru drago_gm za post:
Ti si valjda prvi sto sam ja cuo na Euro 6 Pugu da je otisao FAP/DPF... Znam za slucajeve nakon odredjenih "majstora" i gasenja adblue da je bilo problema, sruga apsolutno nista.
Dobro Drago rece, dao si i tu finih para da bi bacio...
Jbg novi dpf je preskup.Ukoliko dođe do promjene zakona, je li moguće vratiti dpf (jbg biću primoran da kupim novi filter ukoliko dođe do toga)?
drago_gm je napisao/la: ↑05. lip 2022, 20:32
Jbg, ali bitno da si resio. Mada ja volim da sve bude fabricki... Jesi li bar izvadio ona 2l aditiva sto si sipao. Posto nije bas jeftin.
Nisam vratio aditiv, je li to moguće sada vratiti ili je kasno, uklanjali se fizički i tank aditiva?
Samo dobro povuci na crevo
Salim se naravno.
Ja sam skoro dosipao kupio 3l i ostao 1l aditiva. Kaze majstor ostavi ... trebace ti.
Ostavio sam njemu za rad. Niije mi palo na pamet da mi se to vuce po garazi ...
Lagano se skine tank, koji je ispred zadnjeg lijevog tocka, na 3 sarafa 10-ke se drži, treba raskaciti dzek i crijevo, kad oslovodis tank sa gornje strane ima čep koji se skida i istoci aditiv.
Na 308 t9 staje od 0.9L do 1.1, bar kod mene, kako su kod tebe natočili 2L je enigma.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Tom za post (ukupno 2):