Kit za reparaciju kočionih kliješta

Odgovori
Avatar
casper
Početnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:41
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 307 sw
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 3 puta
garage

Kit za reparaciju kočionih kliješta

Post Postao/la casper »

Pozz drugovi imam problem sa zadnjim lijevim kocionim klijestima, ne odradjuju posao kako treba pa bih uradio reparaciju kocionih klijesta i interesuje me ima li kod nas ovaj set gumica u autodijelovima za peugeot 307, koji je precnik klipa i dolazi li i mast u setu ili da narucim sa ebaya. Ako neko ima neki Diy sa slikama i ako je vec radio da me uputi smijem li se upustit u samostalnu reparaciju, jer sit sam i svakakvih majstora i polovicnih poslova gledajuci po youtubeu i ne izgleda bas komplikovano :neznam:
Avatar
casper
Početnik
Postovi: 36
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:41
Lokacija: Tuzla
Vozim: Peugeot 307 sw
Ima zahvala: 10 puta
 pohvaljen: 3 puta
garage

Re: Kit za reparaciju kočionih kliješta

Post Postao/la casper »

Da javim iskustva, sam set gumica u motorexu kosta 22km,dok je sa zamjenskim klipom 39 km, set za vracanje cilindra 35km sve islo po planu dok nije trebalo vratiti seger prsten koji osigurava mehanizam rucne kocnice koji gura klip, tad nastaju problemi, nekako sam ga izvukao sa ravnim klijestima, ali sad ga nikako ne mogu vratiti u zlijeb, sutra trazim klijesta pod uglom od 90°ili cu ova modifikovati jebeni prsten mi je uzeo pet sati vremena i nista ne zavrsih.
##EDIT##
Materijal koristen za reparaciju:Set za vracanje klipa kocionog cilindra 35km
Set gumica bez klipa 22km,mast za kocnice 6km,sprej za odmascivanje kocnica 6km,Valeo brake fluid (DOT4) 1 litar 12km, Zadnje kocione plocice Brembo 35km


Reparacija je bila prijeko potrebna, klip se uopce nije pomijerao, vanjska guma je bila poderana i klip blokiran

slika
Najveci problem je bio sa vracanjem seger prstena za koji su potrebna specijalna klijesta jer se prsten nalazi duboko pa sam morao malo modifikovati ono sto sam vec imao

slika
Prilikom vracanja prstena vazno je napomenuti da je celjust najbolje ucvrstiti u stegu i ne stezati saraf koji drzi mehanizam rucne kocnice jer time se malo ukrivi sam mehanizam i onda se ima problema sa ubacivanjem prstena


slika
Vazna napomena za podmazivanje gumica sam koristio textar kocionu mast koja je nekih 6km(nikako ne koristiti obicnu ili grafitnu mast)


slika

Za ovu operaciju sam koristio ovaj video gdje je detaljno sve objasnjeno
[youtube][/youtube]
Odgovori

Natrag na “DIY”