HDi Tuning
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
HDi Tuning
Prije nego manicno krenete klikati na X u gornjem desnom uglu (ili koji vec OS koristite), dizel tjuning je tabu tema za mnoge ali nadam se da ce ova tema poprimiti malo ozbiljniji karakter usprkos tome
Zanima me da li je kome pala luda ideja umjesto skidanja DPF filtera da se ugradi veci DPF filter sa nekog drugog motora, recimo umjesto 2.0 ugradi se od 3.0 dizela? Da li bi takva izmjena doprinijela boljem izduvnom sistemu i laksoj regeneraciji?
Sto vise gledam u taj DPF sve vise mi lici da je neko pristao na apsolutni minimum izrade istog da zadovolji minimalne kriterije proizvodnje te godine.
Znam da je ovo isprana tema, da li skinuti ili cistiti svaki mjesec, samo me zanima da li je zapravo dobra ideja "zavariti" veci filter na manji motor pa tu i tamo legalni tuning uraditi malo za promjenu.
Zanima me da li je kome pala luda ideja umjesto skidanja DPF filtera da se ugradi veci DPF filter sa nekog drugog motora, recimo umjesto 2.0 ugradi se od 3.0 dizela? Da li bi takva izmjena doprinijela boljem izduvnom sistemu i laksoj regeneraciji?
Sto vise gledam u taj DPF sve vise mi lici da je neko pristao na apsolutni minimum izrade istog da zadovolji minimalne kriterije proizvodnje te godine.
Znam da je ovo isprana tema, da li skinuti ili cistiti svaki mjesec, samo me zanima da li je zapravo dobra ideja "zavariti" veci filter na manji motor pa tu i tamo legalni tuning uraditi malo za promjenu.
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
Re: HDi Tuning
Ne znam, vjerujem da si vidio kako izgleda dpf, to je stvarno bez pretjerivanja đubar, neovisno o veličini, izduvni gasovi su takvi da bi se prije ili kasnije isto zaprljao, tu u suštini više komp mjeri zapušenost po nekoj svojoj kilometraži nego je on zaprljan. To je moje mišljenje i ja bih to na svakom automobilu ugasio na sve moguće načine. Pod lagani tuning ti u suštini i dođe to, gašenje dpfa i neka lagana mapa 30 plus konja. To svi tuneri uglavnom i rade.
Nema tu puno izmišljanja, ugasiš i uživaš.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
Nema tu puno izmišljanja, ugasiš i uživaš.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
Re: HDi Tuning
Nasao sam mnogo opcija za one koji zele "bolji" DPF pa mi palo na pamet da mozda razlog zasto je taj filter (pored ocitih razloga) crna ovca je zato sto je dizajniran za motor uz koji dodje, tj kao sto sam ranije pokusao objasniti, dodje kao apsolutni minimum samo da zadovolji odredjene standarde i to je to.
Buduci da je sastavljen od skupog materijala, niko ne zeli da "usavrsi" nesto takvo pa je lakse tjerati ljude da kupe novi tzv "guljenje" kupca vozila za dijelove. Uglavnom, sa vecim promjerom izduvne cijevi, vecim dpf filterom (od motora vece kubikaze) uz neke izmjene senzora za regeneraciju, mozda taj klasicni problem DPF-a nebi vise bio problem. Ideja je u neku ruku dovoljno blesava da bi mogla uspjeti
Buduci da je sastavljen od skupog materijala, niko ne zeli da "usavrsi" nesto takvo pa je lakse tjerati ljude da kupe novi tzv "guljenje" kupca vozila za dijelove. Uglavnom, sa vecim promjerom izduvne cijevi, vecim dpf filterom (od motora vece kubikaze) uz neke izmjene senzora za regeneraciju, mozda taj klasicni problem DPF-a nebi vise bio problem. Ideja je u neku ruku dovoljno blesava da bi mogla uspjeti
- karabajastart
- VIP Član
- Postovi: 522
- Pridružen/a: 11. tra 2016, 19:32
- Lokacija: US
- Vozim: Peugeot 206
- Ima zahvala: 201 put
- pohvaljen: 141 put
Re: HDi Tuning
Iskreno, ne vidim poentu, pogotovo ako zivis na našim prostorima, pa čak i u drugim zemljama, ljudi sve gase i prolaze tehnički bez problema. Zavisi sve o kojim autima pričamo, novijim, starijim. Treba napomenuti da uveliko katalizator već obavlja svoj posao. Sama ta ideja i prepravka, pogotovo na novijom vozilima je jednostavno neisplativa. Novija auta ima čak 2 senzora pritiska,rezervoar dpf, dosipanje, plus neka lambda sondu, sve se to šalje u komp. Plus, da bi to sve izveo, dpf drugi, cijevi i sve te stavke, pa novi fajl u ecu itd jednostavno puno para za ništa...da ne pričamo o tome ko bi se zezao s tim i opet onaj upitnik koliko ce to sve potrajati.
Da se razumijemo, ako ti je bas do toga, ako imas zelju, volju, pare, postujem zajebanciju oko toga... Sretno kako god.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
Da se razumijemo, ako ti je bas do toga, ako imas zelju, volju, pare, postujem zajebanciju oko toga... Sretno kako god.
Poslano sa mog MAR-LX1A koristeći Tapatalk
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
Re: HDi Tuning
Ne znam za novija vozila sta sve imaju od senzora, u neku ruku ih i ne smatram podobnim za bilo kakav tuning ili DIY zbog tehnologije, barem ne za srednje neke pare. Na svom imam samo par senzora, DPF i lonac, to je to, ne izgleda uopce komplikovano samo je neuobicajena ideja. U neku ruku bih volio da probam licno, da vidim da li je ostvarivo jer tako bi se moglo mozda boriti protiv svog ovog smoga sto nas ceka u dvoristu svaki dan (zavisno gdje ko zivi naravno ).
Licno iskustvo pretocim u tutorijal recimo i to je to, naravno ako je moguce, mada sve ukazuje da nije ali nema veze, nije neki teski poduhvat za mene. U medjuvremenu bih volio cuti misljenja drugih, nekog ko je mozda strucan za ovu tematiku mozda naleti pa pomogne, ja bas nisam toliko ali volim diskutovati ideje koje odstupaju od uobicajenih, onako, zabave radi.
Licno iskustvo pretocim u tutorijal recimo i to je to, naravno ako je moguce, mada sve ukazuje da nije ali nema veze, nije neki teski poduhvat za mene. U medjuvremenu bih volio cuti misljenja drugih, nekog ko je mozda strucan za ovu tematiku mozda naleti pa pomogne, ja bas nisam toliko ali volim diskutovati ideje koje odstupaju od uobicajenih, onako, zabave radi.
- Tom
- Moderator
- Postovi: 2329
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
- Lokacija: Bar, Crna Gora
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: 204, 208, 308
- Motor: 1.6 hdi
- Ima zahvala: 241 put
- pohvaljen: 467 puta
Re: HDi Tuning
Za DPF ne znam, ali znam jedan 206 sa 2.0hdi motorom koji je rađen i u koji je turbo od Audija, Gerretova turbina iz 3.0tdi modela cini mi se. Interkuleri veci i itd.
Dizne su takođe iz nekog drugog modela...
Tako da se može sve kad se ima novca i stručnosti.
Poslato s Jadrana
Dizne su takođe iz nekog drugog modela...
Tako da se može sve kad se ima novca i stručnosti.
Poslato s Jadrana
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: HDi Tuning
Da nije Nikolina bivša plava 206? U ono je para i para uloženo. Voza se još po gradu.. Mada taj turbo iz A6 kad je stavio ubrzo se razletio i "ispljunuo" ga na auspuh.. Ne znam kakve su mu sad specifikacije, ali to što kažeš samo novca, vremena, prostora, stručnosti i informisanosti i može se svašta napraviti
wagon life
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
Re: HDi Tuning
Posjetio sam dosta foruma koji su dizel tematike, nevjerovatno je sta ljudi rade sa VAG vozilima, tj TDI motorima, kao neki cudan pokusaj suicida samo umjesto omce koriste Nm.
Modeli proizvedeni ranih 2000-tih pa sve do 2010-te otprilike su najcesci primjeri dizel tuninga danas. Nazalost mnogi od njih nisu bas legalni primjeri zbog uklanjanja dpf i egr sistema i niza drugih radnji klasifikovani pod popularnim nazivom "rolling coal".
Sudeci po postovima sto sam citao, dizel tuning je krajnje jednostavan proces, prvi korak uklanjanje dpf-a i egr-a, potom remap koji da skoro trecinu prvobitne snage, kasnije zamjena dizni za vece i specijalno odradjeni turbo sa varijabilnom geometrijom da dvostruko vise nego sto je tvornicki vozilo imalo, sve ostalo poslije toga lomi vrat u prvoj i nije bas za svakoga. Naravno ne moze svaki motor to podnijeti ali oni koji mogu su stvarno van svake pameti.
Zelja mi je naci jednostavnu soluciju za dpf koja je "pretrpljiva", legalna i da dozvoljava "tuning". Nemoš' mrzit' smog i istovremeno doprinositi istom
Modeli proizvedeni ranih 2000-tih pa sve do 2010-te otprilike su najcesci primjeri dizel tuninga danas. Nazalost mnogi od njih nisu bas legalni primjeri zbog uklanjanja dpf i egr sistema i niza drugih radnji klasifikovani pod popularnim nazivom "rolling coal".
Sudeci po postovima sto sam citao, dizel tuning je krajnje jednostavan proces, prvi korak uklanjanje dpf-a i egr-a, potom remap koji da skoro trecinu prvobitne snage, kasnije zamjena dizni za vece i specijalno odradjeni turbo sa varijabilnom geometrijom da dvostruko vise nego sto je tvornicki vozilo imalo, sve ostalo poslije toga lomi vrat u prvoj i nije bas za svakoga. Naravno ne moze svaki motor to podnijeti ali oni koji mogu su stvarno van svake pameti.
Zelja mi je naci jednostavnu soluciju za dpf koja je "pretrpljiva", legalna i da dozvoljava "tuning". Nemoš' mrzit' smog i istovremeno doprinositi istom
- kreha2
- VIP Član
- Postovi: 644
- Pridružen/a: 10. ruj 2016, 13:53
- Lokacija: Stolac
- Vozim: 206
- Motor: 1.4i 55kw
- Ima zahvala: 93 puta
- pohvaljen: 48 puta
Re: HDi Tuning
Znam da je dosta stranaca tuniralo bas ovaj osnovni 2.0hdi iz 206. Svi trpe bez problema duplu konjazu.
I bez nekih velikih ulaganja tipa 500€ sve zavrsi. Bez remap, naravno polovni dijelovi.
I bez nekih velikih ulaganja tipa 500€ sve zavrsi. Bez remap, naravno polovni dijelovi.
- cdusan
- Napredan član
- Postovi: 313
- Pridružen/a: 17. vel 2019, 21:26
- Lokacija: Loznica
- Vozim: 307
- Vozim: Peugeot 307 2.0 hdi
- Motor: 2.0 hdi
- Ima zahvala: 346 puta
- pohvaljen: 112 puta
Re: HDi Tuning
Taj DPF je po meni čista glupost, evo primer (kod nas tehnički pregledi počinju već sa ozbiljnijim merenjim izduvnih gasova), moj brat radi na tehničkom, pre neki dan je merio svoju 407-cu 2.0hdi kojoj je radio remap, naravno uklonio je katalizator i DPF, EGR nije zatvarao jer je nov stavljen pre nego je kupio auto, dozvoljena količina je 1.5, na merenju njegov auto je pokazao 0.5
I ja planiram uskoro da odem i da izmerim moju 307-cu, baš me zanima koliko ja zagadjujem, jer sam zavorio EGR, uklonio katalizator i DPF, i naravno radio remap, pa vam javljam
I ja planiram uskoro da odem i da izmerim moju 307-cu, baš me zanima koliko ja zagadjujem, jer sam zavorio EGR, uklonio katalizator i DPF, i naravno radio remap, pa vam javljam
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
Re: HDi Tuning
Mnogi uzivaju u 1.6 i 2.0 verzijama puga iz nekog razloga, motori su im poprilicno izdrzljivi ako je suditi po brojkama koje sam imao prilike vidjeti.
Bas me zanimaju mjerenja, obavezno objavite kad budete u mogucnosti. Sto se tice ove ideje za veci dpf filter kao modifikacija, jos uvijek se nadam da ce neko razjasniti tehnikalije iza toga, jednog dana
Bas me zanimaju mjerenja, obavezno objavite kad budete u mogucnosti. Sto se tice ove ideje za veci dpf filter kao modifikacija, jos uvijek se nadam da ce neko razjasniti tehnikalije iza toga, jednog dana
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: HDi Tuning
Ima odje kod nas u CG jedna žuta Seat Ibiza TDI koja je dignuta na 300+ konja. To što kažeš za tjuniranje TDI, koji su kod nas posebno zastupljeni po tom pitanju. Nema šta nije izmijenjano na tom motoru. A za njim oblak crnog dima, gepek nikad čist. To mi se ne sviđa kod prećeranog tjuniranja dizela.
A za DPF jednostavno skini ga dosta motora je dolazilo bez njega. Mislim i da se stavi veći vremenom će se i on zapušiti, jedino zbog veće površine pritisak gasova neće biti toliki i biće lakši protok.
HDI, npr ovaj kao moj 66kw, o njemu sam najviše istraživao pa mogu i pričati, potreban je interkuler, zatvaranje EGR, uklanjanje katalizatora, pumpa visokog pritiska sa 2.2 HDI ili Bosch R70 sa BMW 530d, poboljšani senzor pritiska goriva i regulator pritiska goriva i remap. To je već oko 180hp sa fabričkom turbinom.
Sve to izgleda jednostavno ali dosta je začkoljica i rada tu.. jer čisti sumnjam da turbina kao što kod mene 297k km radi, može izdržati toliki pritisak sad odjednom neko duže vrijeme. Tako da sa hubridnim turbom preko 200hp laganica.
Ali to su sve rupe bez dna..
Edit: moj motor je fabrički bez dpf, remapiran je već godinu i po i po drugi put na tehničkom rezultati daleko ispod 0.5..
Poslato sa fiksnog pomoću Tapatalk
A za DPF jednostavno skini ga dosta motora je dolazilo bez njega. Mislim i da se stavi veći vremenom će se i on zapušiti, jedino zbog veće površine pritisak gasova neće biti toliki i biće lakši protok.
HDI, npr ovaj kao moj 66kw, o njemu sam najviše istraživao pa mogu i pričati, potreban je interkuler, zatvaranje EGR, uklanjanje katalizatora, pumpa visokog pritiska sa 2.2 HDI ili Bosch R70 sa BMW 530d, poboljšani senzor pritiska goriva i regulator pritiska goriva i remap. To je već oko 180hp sa fabričkom turbinom.
Sve to izgleda jednostavno ali dosta je začkoljica i rada tu.. jer čisti sumnjam da turbina kao što kod mene 297k km radi, može izdržati toliki pritisak sad odjednom neko duže vrijeme. Tako da sa hubridnim turbom preko 200hp laganica.
Ali to su sve rupe bez dna..
Edit: moj motor je fabrički bez dpf, remapiran je već godinu i po i po drugi put na tehničkom rezultati daleko ispod 0.5..
Poslato sa fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
Re: HDi Tuning
Koliko znam pravilno odrzavanje i dobra mapa nikada nece prouzrokovati dim i bice sasvim ok u odredjenim parametrima. Kad sam pretrazivao forume shvatio sam da svaka preinaka recimo 1.6/2.0 HDi-a za cilj izvlacenja vise snage iz motora potjece iz jacih/vecih motora, zato mnogi "tuneri" za male pare mogu da ostvare vrtoglave brojke uz obicnu posjetu lokalnom autootpadu (malo se salim ali nije bas iskljuceno kao opcija ).
Sa tim razmisljanjem sam i postavio ovo pitanje DPF-a, sta ako DPF izvadjen iz vozila sa znatno jacim motorom moze pomoci i biti vise od koristi vlasnicima vozila sa slabijim/manjim a "nabrijanim" motorima? Na taj nacin odstranjivanje kao opcija nebi bila jedina opcija i u slucaju "crne" mape gepeci bi nam bili cistiji (nekima bar ).
Naravno sa filterima bi covjek sebe ogranicio na neke manje brojke zbog obstrukcija u protoku zraka, a usput bismo bili obzirniji prema susjedima, okolisu i sl. Sve je to ruzicasto kad se cita ali stvarni svijet nije takav, sta ces
Sa tim razmisljanjem sam i postavio ovo pitanje DPF-a, sta ako DPF izvadjen iz vozila sa znatno jacim motorom moze pomoci i biti vise od koristi vlasnicima vozila sa slabijim/manjim a "nabrijanim" motorima? Na taj nacin odstranjivanje kao opcija nebi bila jedina opcija i u slucaju "crne" mape gepeci bi nam bili cistiji (nekima bar ).
Naravno sa filterima bi covjek sebe ogranicio na neke manje brojke zbog obstrukcija u protoku zraka, a usput bismo bili obzirniji prema susjedima, okolisu i sl. Sve je to ruzicasto kad se cita ali stvarni svijet nije takav, sta ces
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: HDi Tuning
To se u potpunosti slažem za lokalni autootpad Meni već dugo stoji interkuler, koljeno usisa i crijeva ali nemam vremena da se to ugradi.
Hmm, zaintrigirao si me tim pitanjem o DPF-u haha i razmišljao sam malo i podržavam te u tome da bi se mogao dobiti pozitivan efekat na manjim motorima, ipak neko stručniji bi morao objasniti i koliki
Poslato sa fiksnog pomoću Tapatalk
Hmm, zaintrigirao si me tim pitanjem o DPF-u haha i razmišljao sam malo i podržavam te u tome da bi se mogao dobiti pozitivan efekat na manjim motorima, ipak neko stručniji bi morao objasniti i koliki
Poslato sa fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 508
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 151 put
Re: HDi Tuning
Ne znam koliko ostali DPF filteri variraju u dimenzijama i gustoci celija ali ako se uzme u obzir da nekolicina ljudi jednostavno izbusi filter i to funkcionise za njih, recimo da promjer te "busotine" se doda na promjer filtera + mozda malo vise od toga.
Moje nagadjanje je da bi sa vecom povrsinom filtera smanjila vjerovatnoca da se filter zacepi, usput bi se povecao kapacitet zraka koji moze da prodje kroz filter, sa odredjenim izmjenama na senzorima koji pokrecu proces regeneracije mogao bi se izbjeci limp mode u slucaju "zacepa" jer u jednu ruku dodatni broj celija bi mozda omogucio barem neki protok sa mogucom regeneracijom dok sa manjim bi se sve zacepilo a u drugu ruku postoji sansa da bi se DPF mogao pasivno procistiti sam od sebe ukoliko je rijec o duzoj relaciji (duzi rad>filter se zagrijava vise>izgaraju cestice).
Pretpostavljam da razlog zasto niko nije pokusao da uradi ovakav pristup DPF problemu pocevsi od proivodjaca kojima se vjerovatno ne isplati ulagati vise u pomalo bezvrijedno vozilo kojeg ne prodaju kao high end full oprema tip, pa do korisnika koji nema volje, sredstava i/ili znanja da popravi stanje. Imati DPF je samo dobrovoljno izlaganje problemu za mnoge, mada ne znaci da to tako mora da bude.
Moje nagadjanje je da bi sa vecom povrsinom filtera smanjila vjerovatnoca da se filter zacepi, usput bi se povecao kapacitet zraka koji moze da prodje kroz filter, sa odredjenim izmjenama na senzorima koji pokrecu proces regeneracije mogao bi se izbjeci limp mode u slucaju "zacepa" jer u jednu ruku dodatni broj celija bi mozda omogucio barem neki protok sa mogucom regeneracijom dok sa manjim bi se sve zacepilo a u drugu ruku postoji sansa da bi se DPF mogao pasivno procistiti sam od sebe ukoliko je rijec o duzoj relaciji (duzi rad>filter se zagrijava vise>izgaraju cestice).
Pretpostavljam da razlog zasto niko nije pokusao da uradi ovakav pristup DPF problemu pocevsi od proivodjaca kojima se vjerovatno ne isplati ulagati vise u pomalo bezvrijedno vozilo kojeg ne prodaju kao high end full oprema tip, pa do korisnika koji nema volje, sredstava i/ili znanja da popravi stanje. Imati DPF je samo dobrovoljno izlaganje problemu za mnoge, mada ne znaci da to tako mora da bude.