Dva problema
- Chocka
- Početnik
- Postovi: 22
- Pridružen/a: 06. stu 2017, 09:57
- Lokacija: Ugljevik
- Vozim: Peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Dva problema
Pozdrav narode. Imam Peugeot 307 SW, 2004. godiste, 2.0 66kw. U zadnje vrijeme javila su mi se dva problema.
Prvi, pali mi se lampica upozorenja da fali vode u rashaldnom sistemu. Medjutim, nivo vode je ok, voda ne curi iz sistema. Mozda u 2-3 mjeseca zafali 0,5 decilitara. Majstor uradio dijagnostiku, i nije nasao nista. Znaci, vode ima uredno, ali pali mi to upozorenje.
Drugo, primijetio sam da auto teze prihvata gas. Nekada, tesko postize visi broj obrtaja, nekoliko sekundi, kada pritisnem gas, kao da radi na leru. Nakon toga, motor prihvati gas i auto ide normalno.
Prvi, pali mi se lampica upozorenja da fali vode u rashaldnom sistemu. Medjutim, nivo vode je ok, voda ne curi iz sistema. Mozda u 2-3 mjeseca zafali 0,5 decilitara. Majstor uradio dijagnostiku, i nije nasao nista. Znaci, vode ima uredno, ali pali mi to upozorenje.
Drugo, primijetio sam da auto teze prihvata gas. Nekada, tesko postize visi broj obrtaja, nekoliko sekundi, kada pritisnem gas, kao da radi na leru. Nakon toga, motor prihvati gas i auto ide normalno.
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Dva problema
To sa upozorenjem za nivo rashladne tecnosti moze biti da je senzor neispravan. On se nalazi na ekspanzionoj posudi (crno kuciste, pise Cartier zutim slovima), lako se vadi samo pazi da ti ne icuri tecnost kad ga izvuces.
Za drugi problem moze biti do papucice gasa, moze biti do protokomjera, turbine… dosta stvari. Za to treba dijagnostika problema detaljna
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Za drugi problem moze biti do papucice gasa, moze biti do protokomjera, turbine… dosta stvari. Za to treba dijagnostika problema detaljna
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- Chocka
- Početnik
- Postovi: 22
- Pridružen/a: 06. stu 2017, 09:57
- Lokacija: Ugljevik
- Vozim: Peugeot 307 sw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Dva problema
Bio kod majstora. Uradio dijagnostiku, problem pravi senzor protoka zraka. Iskljucio ga, iskopcao konektor, i auto ide duplo bolje. E sad, novi dio stize tek u petak, pa me interesuje, koliko dugo, i da li je uopce dobro, voziti sa iskljucenim protokomjerom?
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Dva problema
Mozes voziti, samo ce ti potrosnja biti malo veca jer ECU ne dobija pravilne info o kolicini i temperaturi zraka te stoga pravi uvijek istu i bogatu smjesu tj linearnu, bez ikakvih promjena i oscilacij jer mu fali podataka. Moze se desiti i da zadimi malo.
Ako ti je Bosch sistem kao kod mene, njemu mozes iskopcati sve, ostaviti mu samo dovod goriva, on ce raditi. Vozio sam Split - Bar (oko 400km) sa iskljucenim protokomjerom bez ikakvih problema. Kuci ga isprao kontakt sprejom i vratio nazad.
Jesi probao to, mozda je samo senzor zaprljan? On zna da se zamasti i da pravi probleme, tako je meni bilo tad..
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Ako ti je Bosch sistem kao kod mene, njemu mozes iskopcati sve, ostaviti mu samo dovod goriva, on ce raditi. Vozio sam Split - Bar (oko 400km) sa iskljucenim protokomjerom bez ikakvih problema. Kuci ga isprao kontakt sprejom i vratio nazad.
Jesi probao to, mozda je samo senzor zaprljan? On zna da se zamasti i da pravi probleme, tako je meni bilo tad..
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life
- liaar
- VIP Član
- Postovi: 749
- Pridružen/a: 10. svi 2017, 08:46
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Peugeot 308 2018
- Motor: 1.5 BlueHDI 96kW
- Ima zahvala: 140 puta
- pohvaljen: 128 puta
Re: Dva problema
Samo rokaj, ja sam vozio sa isključenim protokomjerom sigurno 3 godine, stavio sam novi tek nakon remapa jer nije moglo drugačije
Nothing is true; everything is permitted.
- poginaldo
- Aktivan član
- Postovi: 60
- Pridružen/a: 05. ruj 2019, 07:35
- Lokacija: tešanj
- Vozim: peugeot 206
- Ima zahvala: 7 puta
- pohvaljen: 63 puta
Re: Dva problema
nije problem sto ti vise trosi, ali vise zagadjujes okolis c c c c
smijes voziti auto bez mjeraca mase zraka, ali pokusaj ovo sto i kazu da ga ocistis sprejem, liqui moly ima sprej bas za te stvari, nemoj da te ko nagovori na wd40
https://produkte.liqui-moly.de/luftmass ... ger-1.html
smijes voziti auto bez mjeraca mase zraka, ali pokusaj ovo sto i kazu da ga ocistis sprejem, liqui moly ima sprej bas za te stvari, nemoj da te ko nagovori na wd40
https://produkte.liqui-moly.de/luftmass ... ger-1.html
''If everything seems under control, you're just not going fast enough''
Audi 80 B4 2.0E - 98-00
P 309 1.9 GTI - 00-01
P 306 2.0 HDI - 01-04
P 206 1.6 16V - 03-08
R Laguna 2.0 IDE 16v - 08-12
C5 2.0 HDI - 12-21
P 508 RXH 2.0 HDI - 21-
Audi 80 B4 2.0E - 98-00
P 309 1.9 GTI - 00-01
P 306 2.0 HDI - 01-04
P 206 1.6 16V - 03-08
R Laguna 2.0 IDE 16v - 08-12
C5 2.0 HDI - 12-21
P 508 RXH 2.0 HDI - 21-
- milos_je
- Iskusan član
- Postovi: 710
- Pridružen/a: 05. sij 2019, 18:59
- Lokacija: Bar
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 88kW
- Ima zahvala: 345 puta
- pohvaljen: 308 puta
Re: Dva problema
Da! WD niposto, niti univerzalni cistac (odmascivac), brake cleaner i slicno. Imaju prejak sastav, samo ces gore napraviti.
Kontakt sprej ili ove namjenske sprejeve za cicscenje protokomjera
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
Kontakt sprej ili ove namjenske sprejeve za cicscenje protokomjera
Poslato s fiksnog pomoću Tapatalk
wagon life