Skoda Fabia vRS OEM+

Sve sto nije Peugeot
Odgovori
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

Evo mog drugog "nenormalnog" auta, dugogodisnjeg projekta.

Radi se o Skoda Fabiji koja je zivot pocela ko kloc 1.4MPI benzin od zastrasujucih 68ks i 120Nm okretnog. Sad da pisem sve izmjene na Fabiji u zadnjih 14 godina nema smisla, pa cu samo navesti par vecih sitnica i slikica.

Prva slika kao razliku prije/poslije

slika

Uzeta zatim Ibiza Sport ( kasnije poznata kao FR jel ) i u njoj zdravo srce od 96kW oznake ASZ sa FJW najduzim sestobrzinskim mjenjacem

slika

Govno od MPI-a izbaceno uz tople pozdrave

slika

Novo srce ubaceno

slika

Instalacija je bila Bože. Prelazak sa benzina na turbodizel kao da nije komplikovan dovoljno nego jok, ajmo još ubaciti Climatronic klimu koja Fabia nikad nije imala...

slika

Nakon 7 dana sve upakovano i napakovano kao da je dosla sa TDI-em iz fabrike

slika

Normalno svi support mod-ovi ubaceni da iznese novu snagu kao i BBK

slika

Onda normalno sto bi se stalo tu, straight pipe fi60, turbo, FMIC, hardpipe kit itd itd...

slika

Zbog kvacila morao sam se zaustaviti na solidnih 1.55bar sto odgovara cifri 185bhp i limitiranih 400Nm

slika

I citave 2 godine to mi je bilo dovoljno

slika

Do ovoga ljeta, kontam e dosad si me je*o al' ne'š više. Da leti ili da se razleti !

SMF kit pojacan kvacila

slika

Novi hardpipe sloziti

slika

I onaj najbitniji dio

slika

GTB2060VKLR ball bearing turbo, vodom hladjeni, sposoban da prdne na 2.7 bar. Pa cemo da vidimo ko kosi a ko vodu nosi :jezik:
Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post (ukupno 2):
GreenDevilAvicii
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la kljuc13 »

MPi slika vrh :D Poprilicno dobar projekat moram priznati, ako ti nije mrsko da opises kako je prosao citav proces legalizacije svih izmjena?
Avatar
StefanMD
VIP Član
Postovi: 962
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
Lokacija: Modriča / Doboj
Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
Ima zahvala: 102 puta
 pohvaljen: 123 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la StefanMD »

Drug vozi Golfa sa 1.9TDI PD ASZ motorom, msm da je na 2.4 bara trenutno i negdje 230-250KS (kvacilo je ojacano jedno a evo sad otislo drugo), a uzeo je takodje ball bearing turbo pa ce to u nekom narednom periodu rjesavati.

U svakom slucaju zanimljiv projekat, samo naprijed.
Zadnja izmjena: StefanMD, dana/u 15. lis 2021, 17:48, ukupno mijenjano 2 puta.
slika
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

Da se slucajno ne zove Marko i iz Ljubuskog je ? Posto mi je ta prica poznata nesto :D
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

kljuc13 je napisao/la: 15. lis 2021, 11:47 MPi slika vrh :D Poprilicno dobar projekat moram priznati, ako ti nije mrsko da opises kako je prosao citav proces legalizacije svih izmjena?
Nikakav problem, prilicno jednostavno.

Korak:

1. Otisao na tehnicki, izvagao auto po osovinama i izmjerio kocionu silu
2. Otisao u testing centar gdje sam predao papire sa tehnickog i uredno beknuo 175KM za njihove neke papirine koje ispecate i zahtjev da se pise elaborat ( za elaborat oni su poslikali izmjenjene komponente auta, mo'š misliti, nije ni znao sta slika )
3. Kad je dosao elaborat otisao na tehnicki sve predao i promjenio kilowatte, broj motora, vrstu goriva, kubikažu u prometnoj.

Od papira treba ti: Porijeklo motora ( kupoprodajni auta, racun sa otpada itd ), dokaz da je sve ugradjeno u legalnoj automehanicarskoj radnji ( uglavnom da je u sustavu PDV-a ) a dokaz je jel, račun koji ti izdaju, izjavu servisa da je sve urađeno po pravilima i zakonima struke ( napises u slobodnoj formi ali u tekstu mora pisati broj motora, kW, pogonsko gorivo, kubikaza i broj sasije i model auta iz kojeg se izbacuje slabi motor, svi ti podaci za jaci motor i dole potpis i pecat mehanicara/servisa ), sa tehnickog osovinsko vaganje i kocione sile, elaborat (ako je izmjena motora jaca od 12kW ili pogonsko gorivo) i piči miško.

Para:

13KM - vaganje i kocione sile
175KM - testing centar slikanje i njihova papirologija
250KM - elaborat sto se pravi u Sarajevu ( cca 10ak dana i gotov)
20ak KM - promjena u prometnoj dozvoli
Uglavnom oko 450-500KM papirologije i sranja da budes full legalan :ok:
Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post:
kljuc13
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la kljuc13 »

E super, ne djeluje nemoguce ako neko zeli nesto custom, hvala na objasnjenju! :D

Da li su mozda spominjali prilikom provjere koji su limiti za modifikacije za recimo sirinu vozila/trapa kako li vec se zove, visinu, tezinu itd?

Po ovom pretpostavljam da se ne ubraja privatna garaza kao mjesto ugradnje? :D
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

[mention]kljuc13[/mention] nisu. Samo gazna povrsina gume mora biti unutar blatobrana. Tezina, visina itd nema veze.

Privatna garaza 'jani moj drug smo ga sklopili' ne pije vode. Mora biti garaza u sustavu PDV-a, znaci ako ne moze izdati racun ne ubraja se kao u legalno mjesto ugradnje 😢
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la kljuc13 »

Znaci dok god je gazna povrsina gume unutar blatobrana to je ok, cak i ako taj blatobran je "prosiren" :police: dalje od tvornickog?

Da li bilo koji obrt koji je uveden u pdv sistem kao automehanicarska radnja pada pod tu opciju kao i autoelektricarske ili ima i tu detalja na koje treba obratiti paznju? Ako nije problem podijeliti sliku kako takav racun i ostatak izgleda? :ok:
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

[mention]kljuc13[/mention] Racun ko racun, na njemu pise samo stavka ugradnja motora *broj motora* u vozilo Skoda Fabia. Izjava mehanicarske radnje da je sve ugradjeno po zakonima struke i elaborat mogu uslikati ako ti ista znaci. Ostale papire nemam jer ostaju u testing centru kao dokaz.
Avatar
kljuc13
Iskusan član
Postovi: 501
Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
Lokacija: Bihac
Vozim: 206
Vozim: (T1000)
Motor: 1.6 HDi 80KW
Ima zahvala: 94 puta
 pohvaljen: 146 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la kljuc13 »

Moze, volio bih da vidim kako to sve izgleda, nema veze ako nesto nedostaje :D
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

Kvacilo je stavljeno, do sada se dobro ponasa, nema trzanja, zveckanja, odlicno. Jedino kada sklepece je u slucaju paljenja ili gasenja BEZ pritisnutog kvacila bravo2

Sto se tice turba, to smo nabili na auto uz dosta muke. Operacija je trajala od 15h-21h, bas je potijesna Fabia ispod haube.

slika

Crijeva koja su dosla sa turbom su dovoljne duzine, uspjesno povezan i dovod i povrat vode sa turba.

Sto se tice same velicine tu je bilo dosta seksa, kako je turbo malkice veci ispusna grana je udarala od usisnu pa je trebalo malo brusiti i flexati ( passatova grana da priblizim turbo bloku zbog prostora ) i naravno sada pored auspuha, moramo prepraviti i TIP cijev jer usis na turbu sada lezi nekih 5cm nize i 3cm prema firewallu, samim time TIP lakat od 90 stupnjeva udara mi u metalna crijeva od klime kod desnog kraka koša.

slika

slika

Sto se tice auspuha, pravi se nov od 0 od inoxa, downpipe 76mm do harmonike i onda dalje sve fi 60 do kraja.

Poslije auspuha i TIP-a auto se vraca u prvu garazu na zavrsno utezanje i onda pravac na remap i valjanje da vidimo sta se moze uraditi.

Uglavnom, nece se ganjati sto veci broj konja nego idemo na drugaciji pristup, torque cap na 420Nm i peglanje krivulje za sto efikasniju mapu kroz obrtaje da maximalno iskoristim sve blagodati ball-bearing turba, sto znaci nece biti brdo konja ali ocekujem od 1800rpm do blokade da ne gubi daha bravo2
Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post (ukupno 4):
kljuc13GreenDevilElComandante91milos_je
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

Iako je auto istu vecer upaljeno, iducih 25-26 dana je zapelo u drugara koji mi radi cjevi jer je imao veliki posao oko nekih ograda i slivnika za klaonicu =))

Medjutim, sad je sve rijesio svoje obaveze pa sam ga uzeo pod svoje da i meni zavrsi.

slika

slika

Pocelo se sa izradom downpipe-a sa turba 76mm sa redukcijom na 60mm i tako sve do kraja. Full protok, inox. Imam joj prilagoditi crijeva sa intercoolera i TIP i finalno utezanje ispod haube i onda pravac na valjke bravo2
Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post (ukupno 7):
ElComandante91mara-kljuc13AviciiPhantomshekymilos_je
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

Hardverski dijelovi posla su zavrseni. Auto je slozeno nazad, sad je ostao samo softverski dio tuninga - mapiranje bravo2

slika

Drug je ostavio malo izvucenije zavrsetke nazad naspram branika, to mi se bas nesto i ne svidja ali kaze da je namjerno uradio da ne cumura vele po zadnjem kraju. Ako bude imalo efekta ostavljam, ako ne onda cu ih uvuci malo. Zasad neka ih u ovom obliku dok ne vidim kolicinu dima poslije remapa.

slika

Sad za sad, auto je dosta bucniji nego sto je prije bio, na moje opce veselje nema "sove", zadovoljan sam. :bravo:
Ovi su korisnici zahvalili autoru tibor987 za post:
ElComandante91
Avatar
Avicii
Moderator
Postovi: 5963
Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
Lokacija: Trebinje
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi 79KW
Ima zahvala: 701 put
 pohvaljen: 358 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la Avicii »

Svaka cast na radovima :handclap:
Ne bi lose bilo da sad to sve fino slikas, da upotpunimo sliku auta :ok:
Ovi su korisnici zahvalili autoru Avicii za post:
ElComandante91
Avatar
tibor987
Aktivan član
Postovi: 62
Pridružen/a: 12. lis 2021, 14:38
Lokacija: Mostar
Vozim: 508
Motor: 2.0 HDI
Ima zahvala: 7 puta
 pohvaljen: 55 puta
garage

Re: Skoda Fabia vRS OEM+

Post Postao/la tibor987 »

[mention]Avicii[/mention] Kako mislis ? Mogu nekad iz kanala auspuh uslikati a ovo ostalo je sve duboko u drobini ispod haube. Jedva okom vidis, tako da slabo ce se dati uslikati ako mislis na dijelove nanovo ugradjene ?
Odgovori

Natrag na “Ostali automobili”