Pug 308 - moje iskustvo
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Pug 308 - moje iskustvo
Pozdrav prijatelji,
Kako sam i u temi o predstvljanju vozila naveo - naveo bih svoje iskustvo sa mojim pugom. Ovo ce biti svojevrsna priholoska ispovjed pa se nadam razumijevanju za nesto duzi post
Naime, u februaru ove godine odlucio sam se da izvrsim zamjenu auta, umjesto dotadasnje 307 66kw na kojoj se vec javila potreba odredjenih radova (dizne, vjerovatno je jedna samo bila za reparaciju, kompresor klime, nesto na limariji itd) uzmem neko mladje auto.
Moj ukupan budget u to vrijeme je bio 9.500 KM sto - ispostavice se, zapravo nije bila nikakva posebna suma obzirom da nisam imao mnogo boljih (osjetno mladjih i u boljem stanju vozila).
I tako nakon odredjenog perioda trazenja (inace iz Sarajeva sam) i nakon sto sam odustao od jedne 308 2011 godiste, 68kw motor koju mi je covjek nakon sto sam otkrio da su vraceni kilometri davao za 8.400 KM i zbog cega sad zalim, odem da pogledan i ovog sadasnjeg puga.
Auto je prve generacije, obidjem izgleda onako ok, upalim - radi ok, napravim krug - odlicno mi lezi na cesti, sto bi se reklo kao novo. Na satu je 246.000 km ali idem logikom nema veze koliko je stvarno ako je auto u dobrom stanju.
Nakon toga odvucem ga jednom poznatijem majstoru da ga pogleda. U voznji do majstora uocim da mi vuca nije bas najbolja obzirom koji je motor u pitanju. Ili da budem precizniji - odziv na gas. Dakle ide auto ali ti njemu das gas a on onako, hoce nece, nema "lijepljenja" za sjediste sto bih ja ocekivao.
Elem, pogleda njega majstor (za citroene i pugove), nadje samo jednu gresku i to maf senzor ali konstatujemo da je isti iskopcan, skopcamo ga, obrise gresku i vise je ne javlja.
Svi ostali sistemi - turbo, dizne, sta znam, egr, fap, trapovi i sl...nema nekakvih gresaka, sve ok. Ali i on konstatuje da je vuca slabija ali da moze biti bas do mafa i da mu treba vremena da resetuje podatke.
Uz to jedino jos sto je nasao je da mu je neko prckao nesto po softveru, neki podaci nisu bili bas dobri ili sta vec. Ali neka generalna ocjena je da je ok auto.
Vratim se i dogovorim kupovinu za 7.700 KM.
U takvom stanju auto vozim neko vrijeme, u medjuvremenu sredim i taj softver, vsrtim funkciju boarda (50 KM), uradim servise (450 KM) zamjenim podloske dizni i ciscenje dizni (oko 250 KM) tom prilikom mi majstor za dizne kaze da jedna dizna nije njegova (?) ali da moze ici.
Auto onkao malko tvrdo pa odlucim da mu uzmem i 4 ljetne gume na flegama 15kama, dosao na 16kqmq celicnim (400 KM) te napravim i drugi kljuc (zapravo dva kljuca iz temelja za 100 KM).
Naknadno kupim i dva prednja amortizera monroe (koji su sad tvrdi - 160 KM) te izbrusim prednje diskove (50 KM).
Auto i dalje nema neku vucu, a sad sa boardom koji radi vidim i da je nesto veca potrosnja a uz to primjetim i da mi kazaljka brzinomjera ne pokazuje dobru brzinu - ja npr na tempomatu podesim 110 - obrtomjer pokazuje 90 (?).
Nakon par mjeseci meni podje rasti potrosnja dramaticno, po gradu oko 13l po boardu.
I ja tu odlucim da rijesim problem i sa vucom i sa potrosnjom, raspitam se o majstorima u Sa, preporuce mi jednog koji je kao expert za pezoe i ok, ja odvucem njemu.
Nakon odredjenih jednostavinijh provjera koje nisu dale rezultata ostavim ja njemu auto malo duze i on tada takodjer skonta da je ta jedna dizna od modela za 66kw, zamjenimo diznu (150 KM) i nakon toga auto ide duplo bolje. Ne mogu reci 100% kako bi trebalo ali ide vec malo bolje, primi gas, narocito uzbrdo gdje prije nije htio nikako.
Ali avaj, to potraje mozda par dana, auto opet defekt, trese, nema vucu, potrosnja u nebesima. Odvucem, on konstatuje da je elektronika te promjenjene dizne, napravi (30 KM), auto opet ide kao i prije toga, dakle zadovoljavajuce. Pri svemu tome potrosnja nikad nije spala na neku nisku razinu nego je po boardu stalno oko 8,9l.
Par dana nakon te elektronike, ja na autoputu, dizem ga na tempomatu. Na otprilike 110 kmh upali gresku "depollution system faulty" i baci me u safe mod, nece vise od 90.
Nakon gasenja i paljenja auto kao malo bolje ide, u niskim brzinama ali dici ga 100, 110, 120, 130...ma ni pid razno, samo baca u safe.
Javim se ja majstoru i on konstatuje da je turbo prepunio i da ne valja elektroventil. Zamjenimo elektroventil, polovan s rukama 90 KM. Auto opet nece, ide dan dva, kad ga nabijes na malo vecu brzinu opet greska i nece da vuce u vecoj brzini.
Ostavim mu nakon toga auto 6 dana, covjek ga gledao, pravio, mijenjao dijelove...sesti dan zove i kaze vozi ga, nisam napravio (150 KM).
Kaze majstor - sa svacim sam se u zivotu sreo ali zbog tvog sam tablete za smirenje pio. Kaze, htio sam te zvati treci dan i reci vozi ga nekom drugom, ja mu ne mogu nista. Znaci sve sto se moze covjek je mijenjao, maf, egr, elektroventil, testirao ga i u voznji...ali nista, svi parametri u granicama normalnih, fap nije zacepljen, egr radi, turbina radi...ali auto nece brzine i cao.
Sa takvim autom ja odem na more (u albaniju) i vratim se. Greska sve vrijeme gori i svaki put javi onaj DSF. Sveukupno auto je jos i slusalo kako sam se ja brinuo ali npr na odredjenim dijelovima, pogotovu kad je uzbrdica - ma nista, ti njemu gas on nista, samo u manju brzinu, pa onda malo kao dodje sebi pa povuce pa onda opet ti gas a on nista...
Vratim se s mora i odvucem auto drugom majstoru. On ni pet ni sest, bez konsultacije neke ili neceg, skine mi fap i iskljuci egr. Kaze dodji zavrseno.
Ja dodjem, upalim auto, nisam ni sjeo u njega - on opet onu gresku DSF. Reko sta je ovo majstore, ja ga dovukao zbog toga, kaze on nemoguce testirali ga svojutro, handrili, nista se nije palilo. Kaze on hajde sjedi probaj kako ide. Sjedem ja, auto isto doslovno kakvog sam mu ga i ostavio. Kaze on dovuci opet ujutro. Ja mu ga ostavim, zove on poslije da pita jesam li ja saglasan da on stavi nov maf koji kosta 160 KM. Ja njemu kazem jesi li siguran da je do toga jer vec mi je mijenjao covjek, kaze on 100%. Reko stavi.
Poslijepodne ja odem po auto, kaze on nije do mafa bilo. Stavio on, probao, auto isto ide. Kaze on hajde probaj sad auto. Ja sjedem, auto za jedno...pa recimo 30, 40 % bolje. Sad kao i hoce gasa uzbrdo, kao da je malo prodisao.
Ja njemu kazem dobro sta si radio, kaze on uklonio fap, blokirao egr,ocistio turbinu i zamjenio dozator (sve to 300 KM).
Ja kazem da nisam jos bas zadovoljan vucom, kaze on staro je auto, preslo Boga pitaj koliko kilometara, ko zna kakve su dizne itd i kao moze se ono jos praviti ali kosta...
Moj neki zakljucak do kojeg sam naknadno dosao - dzaba mi je skidao fap i blokirao egr, prvobitno skidanje nije dalo rezultata dok nije promjenio i dozator turbine.
Nakon par dana opet pali gresku DSF koja mi i sad gori. Skeniranje pokazuje gresku grijaca, mafa i neadekvatnog punjenja turbine.
Auto i dalje ide zza tih 30, 40 % bolje ali i dalje nekad imam osjecaj bolje a nekad losije.
To je trenutno stanje.
Auto mi se zgadilo. Obecao sam sebi da je ovo posljednji pug kojeg vozim.
Sljedeci je Punto Evo, manje auto ali mladje, moze se naci za relativno male pare oko 7000 KM.
Izvinjavam se na dugom postu, ali imao sam potrebu da se malo psihicki olaksam
Kako sam i u temi o predstvljanju vozila naveo - naveo bih svoje iskustvo sa mojim pugom. Ovo ce biti svojevrsna priholoska ispovjed pa se nadam razumijevanju za nesto duzi post
Naime, u februaru ove godine odlucio sam se da izvrsim zamjenu auta, umjesto dotadasnje 307 66kw na kojoj se vec javila potreba odredjenih radova (dizne, vjerovatno je jedna samo bila za reparaciju, kompresor klime, nesto na limariji itd) uzmem neko mladje auto.
Moj ukupan budget u to vrijeme je bio 9.500 KM sto - ispostavice se, zapravo nije bila nikakva posebna suma obzirom da nisam imao mnogo boljih (osjetno mladjih i u boljem stanju vozila).
I tako nakon odredjenog perioda trazenja (inace iz Sarajeva sam) i nakon sto sam odustao od jedne 308 2011 godiste, 68kw motor koju mi je covjek nakon sto sam otkrio da su vraceni kilometri davao za 8.400 KM i zbog cega sad zalim, odem da pogledan i ovog sadasnjeg puga.
Auto je prve generacije, obidjem izgleda onako ok, upalim - radi ok, napravim krug - odlicno mi lezi na cesti, sto bi se reklo kao novo. Na satu je 246.000 km ali idem logikom nema veze koliko je stvarno ako je auto u dobrom stanju.
Nakon toga odvucem ga jednom poznatijem majstoru da ga pogleda. U voznji do majstora uocim da mi vuca nije bas najbolja obzirom koji je motor u pitanju. Ili da budem precizniji - odziv na gas. Dakle ide auto ali ti njemu das gas a on onako, hoce nece, nema "lijepljenja" za sjediste sto bih ja ocekivao.
Elem, pogleda njega majstor (za citroene i pugove), nadje samo jednu gresku i to maf senzor ali konstatujemo da je isti iskopcan, skopcamo ga, obrise gresku i vise je ne javlja.
Svi ostali sistemi - turbo, dizne, sta znam, egr, fap, trapovi i sl...nema nekakvih gresaka, sve ok. Ali i on konstatuje da je vuca slabija ali da moze biti bas do mafa i da mu treba vremena da resetuje podatke.
Uz to jedino jos sto je nasao je da mu je neko prckao nesto po softveru, neki podaci nisu bili bas dobri ili sta vec. Ali neka generalna ocjena je da je ok auto.
Vratim se i dogovorim kupovinu za 7.700 KM.
U takvom stanju auto vozim neko vrijeme, u medjuvremenu sredim i taj softver, vsrtim funkciju boarda (50 KM), uradim servise (450 KM) zamjenim podloske dizni i ciscenje dizni (oko 250 KM) tom prilikom mi majstor za dizne kaze da jedna dizna nije njegova (?) ali da moze ici.
Auto onkao malko tvrdo pa odlucim da mu uzmem i 4 ljetne gume na flegama 15kama, dosao na 16kqmq celicnim (400 KM) te napravim i drugi kljuc (zapravo dva kljuca iz temelja za 100 KM).
Naknadno kupim i dva prednja amortizera monroe (koji su sad tvrdi - 160 KM) te izbrusim prednje diskove (50 KM).
Auto i dalje nema neku vucu, a sad sa boardom koji radi vidim i da je nesto veca potrosnja a uz to primjetim i da mi kazaljka brzinomjera ne pokazuje dobru brzinu - ja npr na tempomatu podesim 110 - obrtomjer pokazuje 90 (?).
Nakon par mjeseci meni podje rasti potrosnja dramaticno, po gradu oko 13l po boardu.
I ja tu odlucim da rijesim problem i sa vucom i sa potrosnjom, raspitam se o majstorima u Sa, preporuce mi jednog koji je kao expert za pezoe i ok, ja odvucem njemu.
Nakon odredjenih jednostavinijh provjera koje nisu dale rezultata ostavim ja njemu auto malo duze i on tada takodjer skonta da je ta jedna dizna od modela za 66kw, zamjenimo diznu (150 KM) i nakon toga auto ide duplo bolje. Ne mogu reci 100% kako bi trebalo ali ide vec malo bolje, primi gas, narocito uzbrdo gdje prije nije htio nikako.
Ali avaj, to potraje mozda par dana, auto opet defekt, trese, nema vucu, potrosnja u nebesima. Odvucem, on konstatuje da je elektronika te promjenjene dizne, napravi (30 KM), auto opet ide kao i prije toga, dakle zadovoljavajuce. Pri svemu tome potrosnja nikad nije spala na neku nisku razinu nego je po boardu stalno oko 8,9l.
Par dana nakon te elektronike, ja na autoputu, dizem ga na tempomatu. Na otprilike 110 kmh upali gresku "depollution system faulty" i baci me u safe mod, nece vise od 90.
Nakon gasenja i paljenja auto kao malo bolje ide, u niskim brzinama ali dici ga 100, 110, 120, 130...ma ni pid razno, samo baca u safe.
Javim se ja majstoru i on konstatuje da je turbo prepunio i da ne valja elektroventil. Zamjenimo elektroventil, polovan s rukama 90 KM. Auto opet nece, ide dan dva, kad ga nabijes na malo vecu brzinu opet greska i nece da vuce u vecoj brzini.
Ostavim mu nakon toga auto 6 dana, covjek ga gledao, pravio, mijenjao dijelove...sesti dan zove i kaze vozi ga, nisam napravio (150 KM).
Kaze majstor - sa svacim sam se u zivotu sreo ali zbog tvog sam tablete za smirenje pio. Kaze, htio sam te zvati treci dan i reci vozi ga nekom drugom, ja mu ne mogu nista. Znaci sve sto se moze covjek je mijenjao, maf, egr, elektroventil, testirao ga i u voznji...ali nista, svi parametri u granicama normalnih, fap nije zacepljen, egr radi, turbina radi...ali auto nece brzine i cao.
Sa takvim autom ja odem na more (u albaniju) i vratim se. Greska sve vrijeme gori i svaki put javi onaj DSF. Sveukupno auto je jos i slusalo kako sam se ja brinuo ali npr na odredjenim dijelovima, pogotovu kad je uzbrdica - ma nista, ti njemu gas on nista, samo u manju brzinu, pa onda malo kao dodje sebi pa povuce pa onda opet ti gas a on nista...
Vratim se s mora i odvucem auto drugom majstoru. On ni pet ni sest, bez konsultacije neke ili neceg, skine mi fap i iskljuci egr. Kaze dodji zavrseno.
Ja dodjem, upalim auto, nisam ni sjeo u njega - on opet onu gresku DSF. Reko sta je ovo majstore, ja ga dovukao zbog toga, kaze on nemoguce testirali ga svojutro, handrili, nista se nije palilo. Kaze on hajde sjedi probaj kako ide. Sjedem ja, auto isto doslovno kakvog sam mu ga i ostavio. Kaze on dovuci opet ujutro. Ja mu ga ostavim, zove on poslije da pita jesam li ja saglasan da on stavi nov maf koji kosta 160 KM. Ja njemu kazem jesi li siguran da je do toga jer vec mi je mijenjao covjek, kaze on 100%. Reko stavi.
Poslijepodne ja odem po auto, kaze on nije do mafa bilo. Stavio on, probao, auto isto ide. Kaze on hajde probaj sad auto. Ja sjedem, auto za jedno...pa recimo 30, 40 % bolje. Sad kao i hoce gasa uzbrdo, kao da je malo prodisao.
Ja njemu kazem dobro sta si radio, kaze on uklonio fap, blokirao egr,ocistio turbinu i zamjenio dozator (sve to 300 KM).
Ja kazem da nisam jos bas zadovoljan vucom, kaze on staro je auto, preslo Boga pitaj koliko kilometara, ko zna kakve su dizne itd i kao moze se ono jos praviti ali kosta...
Moj neki zakljucak do kojeg sam naknadno dosao - dzaba mi je skidao fap i blokirao egr, prvobitno skidanje nije dalo rezultata dok nije promjenio i dozator turbine.
Nakon par dana opet pali gresku DSF koja mi i sad gori. Skeniranje pokazuje gresku grijaca, mafa i neadekvatnog punjenja turbine.
Auto i dalje ide zza tih 30, 40 % bolje ali i dalje nekad imam osjecaj bolje a nekad losije.
To je trenutno stanje.
Auto mi se zgadilo. Obecao sam sebi da je ovo posljednji pug kojeg vozim.
Sljedeci je Punto Evo, manje auto ali mladje, moze se naci za relativno male pare oko 7000 KM.
Izvinjavam se na dugom postu, ali imao sam potrebu da se malo psihicki olaksam
- anel007
- VIP Član
- Postovi: 2281
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:07
- Lokacija: Vogosca
- Vozim: Ostalo
- Vozim: Ford Focus MK2
- Motor: 1.6 16v
- Ima zahvala: 12 puta
- pohvaljen: 120 puta
- Kontakt:
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Mogu li imena tih majstora (moze i na PM), cisto me zanima nesto?
Sent from my Mi 10T using Tapatalk
Sent from my Mi 10T using Tapatalk
- krajo
- Iskusan član
- Postovi: 889
- Pridružen/a: 31. sij 2016, 19:31
- Lokacija: Prnjavor
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Vozim: Pežo 308 T9
- Motor: 1.6HDI 68kw
- Ima zahvala: 161 put
- pohvaljen: 138 puta
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 963
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 102 puta
- pohvaljen: 123 puta
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Aman taj pug majstora nije vidio, a meni su najjaci kad nesto ko gledaju, ne naprave nista i naplate masno (to nista).
Zamjenu dijelova ofrlje po redu zna uraditi i neko sa osnovnim poznavanjem mehanike, pa ne smatram da je majstor.
Ja bih tu krenuo sa ispitivanjem turbine, jer su poznati problemi sa njima na tim motorima, pa onda dalje kod nekoga ozbiljnog. Nekada je najjeftinije odvesti auto u ovlasteni, jer, bez da sabiram sta si dao para, kontam da si mogao drugi polovan motor kompletan ubaciti rekao bih.
Zamjenu dijelova ofrlje po redu zna uraditi i neko sa osnovnim poznavanjem mehanike, pa ne smatram da je majstor.
Ja bih tu krenuo sa ispitivanjem turbine, jer su poznati problemi sa njima na tim motorima, pa onda dalje kod nekoga ozbiljnog. Nekada je najjeftinije odvesti auto u ovlasteni, jer, bez da sabiram sta si dao para, kontam da si mogao drugi polovan motor kompletan ubaciti rekao bih.
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Pug 308 - moje iskustvo
A jbg druze, vjeruj da sam trazio nekoga ko je za peugeote, ja nisam majstor ali ako mi ljudi preporuce ok...na stranu sve, ja vjerujem da se auto moglo popraviti ali isto je tako moguce da mu je neko nesto cackao, boga pitaj sta...zaista je interesantno jer na svim dojagnostika a sve ok ali auto nece gasa...e sad ako ne znaju majstori jbg.
Ima naravno i do mog stava, jbg mene treba nesto dobro da opali po glavi pa da ja kazem majstoru - ako ne napravis nema para i ono sto napravis moras i garanciju dati...
Ima naravno i do mog stava, jbg mene treba nesto dobro da opali po glavi pa da ja kazem majstoru - ako ne napravis nema para i ono sto napravis moras i garanciju dati...
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
- kljuc13
- Iskusan član
- Postovi: 505
- Pridružen/a: 17. stu 2018, 17:45
- Lokacija: Bihac
- Vozim: 206
- Vozim: (T1000)
- Motor: 1.6 HDi 80KW
- Ima zahvala: 95 puta
- pohvaljen: 147 puta
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Jesi pokusao kod Ikica da pogledaju sta je problem? Meni su uvijek sve odradili da valja do sada, mozda uspiju i za tebe naci rjesenje.
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2454
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 158 puta
- pohvaljen: 291 put
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Nije baš Ikić toliko stručan za ovakve probleme, on je više za trap, setove kvačila, veliki servis i tako.
Ja bih ti preporučio da probaš kod Autoservis Radonja u Lukavici, ako ti se još pravi auto. Čovjek inače reparira turbine, pa će znati sigurno ako je do nje, a inače je dobar majstor. A isto tako te neće zavaljivati, reći će ako ne zna šta je, neće nasumice mijenjati dijelove.
Ja bih ti preporučio da probaš kod Autoservis Radonja u Lukavici, ako ti se još pravi auto. Čovjek inače reparira turbine, pa će znati sigurno ako je do nje, a inače je dobar majstor. A isto tako te neće zavaljivati, reći će ako ne zna šta je, neće nasumice mijenjati dijelove.
- Harun
- VIP Član
- Postovi: 400
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:40
- Lokacija: Kakanj
- Vozim: Peugeot 307 2.0HDi i 206 2.0HDi
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 16 puta
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Ako je stvarno sve ispravno na dijagnostici, da se proba fino u vožnji pratiti sve parametre sa razijevanjem, ja bih prvo probao sa skidanjem usisa i ciscenjem istog. Znaci i usisna grana i egr i dio kroz koji sr vracaju uljane pare, sve se to na ovim novim dizel motorima zaprlja i to uzasno i svako bi to trebao uraditi na autu koje je 200 hiljada preslo i vise, iznenadili biste se koliko ima razlike. Poslije toga se slažem sa kolegama, skinuti turbinu i odvuci na testiranje, u Zenici je to nekih 50tak km ako se ne varam, ciscenje usisa ako neko ima nagodan je i besplatno, samo usput sve leptire i klapne ocistis i sredis i provjeris rade li ako su navakuum, takodjer i na turbini ocistis njen rasteretni ventil i podmazes i provjeris i siguran si u sve mehanicki da je uredu.
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Nisam, on mi je prvi pregledao auto kad sam kupovao (pominjao sam ga gore u tekstu) i kod njega sam uradio mali i veliki servis, poslije i zamjenu pumpe goriva...a sve ostalo mi je radio drugi majstor, takodjer strucnjak za pežoe...
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Ma iskreno ne znam vise, potrosio sam vec kamaru para...a i meni se cini da ikic nije za ove ovakve probleme, vise mehanika neka i servisi i to...mara- je napisao/la: ↑10. stu 2021, 23:19 Nije baš Ikić toliko stručan za ovakve probleme, on je više za trap, setove kvačila, veliki servis i tako.
Ja bih ti preporučio da probaš kod Autoservis Radonja u Lukavici, ako ti se još pravi auto. Čovjek inače reparira turbine, pa će znati sigurno ako je do nje, a inače je dobar majstor. A isto tako te neće zavaljivati, reći će ako ne zna šta je, neće nasumice mijenjati dijelove.
Za turbinu su mi svi rekli da je dobra, reparirana je, bili je problema sa otvaranjem, mijenjan i elektroventil i dozator i rasteretni ventil....i cini mi se da i sada ne otvara bas uvijek...
Gdje dodje taj Radonja?
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Ma kazem ti, ljudi koji su iskusni, stvarno mi ne bi bilo krivo da sam odvukao nekom prosjecnom, nepoznatom majstoru pa hajde sto nije mogao skontati, alo ovo su ljudi koji stvarno znaju svoj posao dobro, e sad ako oni ne znaju sta treba gledati jbg...Harun je napisao/la: ↑11. stu 2021, 10:55 Ako je stvarno sve ispravno na dijagnostici, da se proba fino u vožnji pratiti sve parametre sa razijevanjem, ja bih prvo probao sa skidanjem usisa i ciscenjem istog. Znaci i usisna grana i egr i dio kroz koji sr vracaju uljane pare, sve se to na ovim novim dizel motorima zaprlja i to uzasno i svako bi to trebao uraditi na autu koje je 200 hiljada preslo i vise, iznenadili biste se koliko ima razlike. Poslije toga se slažem sa kolegama, skinuti turbinu i odvuci na testiranje, u Zenici je to nekih 50tak km ako se ne varam, ciscenje usisa ako neko ima nagodan je i besplatno, samo usput sve leptire i klapne ocistis i sredis i provjeris rade li ako su navakuum, takodjer i na turbini ocistis njen rasteretni ventil i podmazes i provjeris i siguran si u sve mehanicki da je uredu.
Poslano sa mog SM-A505F koristeći Tapatalk
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5967
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 703 puta
- pohvaljen: 359 puta
Re: Pug 308 - moje iskustvo
A druze ovo si cisto 'ubo' los primjerak, nije ovo do marke auta. Razumijem da ti se zgadilo auto i popravke, o parama da ne pricamo, ali trebao si ga realno zaobici pri kupovini. U startu ti je majstor ukazao na par stvari sa kojima se nikad ne zna. Moze biti glupost, a moze i ovako kao sto se tebi trenutno desava.. i onda jbg belaj! Pokusaj jos ovo sto ti Harun kaze, nek ti neko od tih iskusnijih majstora provjeri sve, ocisti usis i sam ako imas uslove, pa vidi kakvo je stanje. Srecno sa popravkom!
- Jale80
- Početnik
- Postovi: 15
- Pridružen/a: 20. ruj 2021, 21:31
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 308 (T7; 2007–2013)
- Motor: 1.6 hdi 80kw
- Ima zahvala: 0
- pohvaljen: 1 put
Re: Pug 308 - moje iskustvo
Ma sta znam, da je on meni rekao - auto nije za kupovinu pa inekako. Mozda nije ni bilo do njega da to kaze nego da ja sam presjecem ali eto zato sam i odvukao njemu da ga ne kupujem na slijepo...
Ne znam, svakako bih trebao te trenutne greske opet rjesavati, greske se odnose na maf, na turbo i na grijace (auto imace pali ok). I maf i turbo smo vec ranije rjesavali i vise mi se smucilo, sta moze biti...
Ne znam, svakako bih trebao te trenutne greske opet rjesavati, greske se odnose na maf, na turbo i na grijace (auto imace pali ok). I maf i turbo smo vec ranije rjesavali i vise mi se smucilo, sta moze biti...