Peugeot 407 2.0 prvo paljenje

Odgovori
Avatar
adis4best
Početnik
Postovi: 3
Pridružen/a: 18. ožu 2017, 20:04
Lokacija: Tešanj , BiH
Vozim: Peugeot 407
Ima zahvala: 0
 pohvaljen: 0
garage

Peugeot 407 2.0 prvo paljenje

Post Postao/la adis4best »

Lijep pozdrav ,
imam problem na 407 2.0 dizel sa prvim paljenjem auta.Znaci šta se deśava . Auto nekad upali iz prve , a nekada ako je stajao cijelu noć ili ako stoji duže od 6,7 sati neće da upali . Ali to se ne dešava često već ponekad , znači auto vergla a ne pali , moram ugasit kontak i ponovo dat i tako 2-3puta dok ga upalim . Auto upali iz prve ponekad i na velkim minusima a nekad mu se počne to dešavati . Mehaničar mi je govorio da može bit do ključa ali znam da u njih na onom displeju pokaze kad ne prihvati kljuc tako da sam to otpisao. Evo pokušavam par dana na drukalici napumpat gorivo i auto uvijek upali iz prve . Zanima me vaše mišljenje ?
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 122
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 14 puta
Kontakt:
garage

Re: Peugeot 407 2.0 prvo paljenje

Post Postao/la nace »

Zna se to desavati zbog senzora radilice ili bregaste. Vremenom se zamasti malo , pa ne prepoznaje polozaj i onda se to desava. Trebala bi to dobra dijagnostika pokazati.
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2453
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 158 puta
 pohvaljen: 291 put
garage

Re: Peugeot 407 2.0 prvo paljenje

Post Postao/la mara- »

Meni to više liči da se gorivo vraća nazad, ako pumpanje goriva rješava problem.
Avatar
Philby
VIP Član
Postovi: 760
Pridružen/a: 07. stu 2017, 14:43
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 307
Motor: 2.0 HDi, 66 kW
Ima zahvala: 33 puta
 pohvaljen: 157 puta
garage

Re: Peugeot 407 2.0 prvo paljenje

Post Postao/la Philby »

Ja sam danas dobio auto sa servisa, nije htio da upali od prve nakon dužeg stajanja. Drugi put kad zavergla sastavi gotovo trenutno. Prije nekoliko dana verglao par puta i onda nije htio nikako.

Epilog je da je problem bio u vazduhu u sistemu goriva, kućište filtera goriva nije dobro dihtovalo.
Anlaser je svakako bio za remont, a uz pomenuti problem sa gorivom uspio sam zadaviti akumulator (star tri godine i 15 dana, taman istekla garancija).
Grijači i dizne ispravni (bar nešto da me zaobiđe) i na kraju rezultat 500 markica manje u džepu.
Odgovori

Natrag na “Kvarovi”