508 2.0 BlueHDI 110KW
- Marko21
- Početnik
- Postovi: 7
- Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
- Lokacija: Sisak, Hrvatska
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 1 put
508 2.0 BlueHDI 110KW
Pozdrav svim fanovima Peugeot vozila.
Pošto sam novi na forumu da predstavim svojeg Puga. Kao iz naslova, 508, 2.0 110KW, 2016. godina, kod mene 4 godine i pređenih 140 tkm, sad je na 236 tkm. Auto je u Feline paketu opreme, znači gotovo sve (nema masazu sjedala i mozda jos pokoja sitnica). U ovih 4 godine duzenja poprilicno sam zadovoljan, prosječna potrošnja 5,5 L, sto je za toliki auto nista, s tim da je voznja 60% otvoreno, ostalo grad. Od kvarova do 200 tkm NISTA, ali onda u 2 mjeseca prvo AdBlue pumpa, pa odmah nakon toga poceo DPF zajebavati, oboje iskljuceno softwerski (DPF i fizički) i dalje pali-vozi. Moze se reci da je auto malo i dosadan, ja kao dugogodisnji Alfista sam navikao da imam stalno nekakvog cackanja oko auta, ovdje nista
Evo par slika:
Pošto sam novi na forumu da predstavim svojeg Puga. Kao iz naslova, 508, 2.0 110KW, 2016. godina, kod mene 4 godine i pređenih 140 tkm, sad je na 236 tkm. Auto je u Feline paketu opreme, znači gotovo sve (nema masazu sjedala i mozda jos pokoja sitnica). U ovih 4 godine duzenja poprilicno sam zadovoljan, prosječna potrošnja 5,5 L, sto je za toliki auto nista, s tim da je voznja 60% otvoreno, ostalo grad. Od kvarova do 200 tkm NISTA, ali onda u 2 mjeseca prvo AdBlue pumpa, pa odmah nakon toga poceo DPF zajebavati, oboje iskljuceno softwerski (DPF i fizički) i dalje pali-vozi. Moze se reci da je auto malo i dosadan, ja kao dugogodisnji Alfista sam navikao da imam stalno nekakvog cackanja oko auta, ovdje nista
Evo par slika:
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5972
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 706 puta
- pohvaljen: 362 puta
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Pravo dobar, odlican morot, oprema.. pogotovu na ovim 19'', uzivo bas mocno izgledaju
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 968
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 103 puta
- pohvaljen: 131 put
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Prelijep 508, i odlicna oprema nema sta... Sto rece kula jos samo da je automatik.
Sto se tice AdBlue pumpe i DPF/FAP-a, on je i otisao radi tog gasenja, jer taj ko ti je radio software nije odradio kako treba nazalost po tebe. Drug je imao isti slucaj na istom autu i istom motoru.
Sto se tice AdBlue pumpe i DPF/FAP-a, on je i otisao radi tog gasenja, jer taj ko ti je radio software nije odradio kako treba nazalost po tebe. Drug je imao isti slucaj na istom autu i istom motoru.
- djama
- Početnik
- Postovi: 32
- Pridružen/a: 05. lis 2021, 08:25
- Lokacija: Sarajevo
- Vozim: 508
- Motor: 1.6 BLUEHDI 88kw
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 9 puta
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
ja sam na svom ugasio prije nekih pola godine.
Simanic u Sarajevu.
Inace vozim 508, 1.6 bluehdi 2015 godina automat
Simanic u Sarajevu.
Inace vozim 508, 1.6 bluehdi 2015 godina automat
- Marko21
- Početnik
- Postovi: 7
- Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
- Lokacija: Sisak, Hrvatska
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
To je i meni palo na pamet, pocelo se desavati par tjedana nakon gasenja AdBlue-a i to na nacin da je samo prilikom pretjecanja ili na autocesti preko 145 kmh pocelo izbacivati poruku "opasnost od zastopavanja DPF-a". Bio u ovlastenom na dijagnostici, kazu DPF za zamjenu, odvezao ga na kemijsko ciscenje, kaze covjek da nije zastopan i da nema sto cistiti, na kraju na moje inzistiranje ga skinuo i stavio u stroj. Nakon toga par tjedana bilo ok i nakon toga opet isto, tako da sam popizdio i dao ga iscupati i ugasiti (u konacnici me kostala poprilicno prica, od dijagnostike, ciscenja i u konacnici cupanja i gasenja), ali sad je ok.StefanMD je napisao/la: ↑18. ožu 2023, 19:33 Prelijep 508, i odlicna oprema nema sta... Sto rece kula jos samo da je automatik.
Sto se tice AdBlue pumpe i DPF/FAP-a, on je i otisao radi tog gasenja, jer taj ko ti je radio software nije odradio kako treba nazalost po tebe. Drug je imao isti slucaj na istom autu i istom motoru.
Software je radio "renomirani" strucnjak, necu ga "hvaliti" ovdje
- Marko21
- Početnik
- Postovi: 7
- Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
- Lokacija: Sisak, Hrvatska
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Evo jos malo slika:
Ne znam kako nazad nakon ovih farova, nezamislivo
Potrosnja, board tocan u decilitar u odnosu na pumpu:
Malo jos vanjskih:
I malo unutarnjih:
Ne znam kako nazad nakon ovih farova, nezamislivo
Potrosnja, board tocan u decilitar u odnosu na pumpu:
Malo jos vanjskih:
I malo unutarnjih:
- Avicii
- Moderator
- Postovi: 5972
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 11:22
- Lokacija: Trebinje
- Vozim: 307
- Motor: 2.0 HDi 79KW
- Ima zahvala: 706 puta
- pohvaljen: 362 puta
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Finih detalja si uhvatio Ne znam da sam ikad vidio ove zavjesice pozadi na 508.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 968
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 103 puta
- pohvaljen: 131 put
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
DPF/FAP na Pezoima Euro 5 i Euro 6 se ne mijenja (pa cak i ciscenje nezz koliko je potrebno mimo integrisanog), osim ako ga uniste tako kao ti svoj... Kod ovog mog prijatelja je zena vozila auto duze tako da nije ni znala da nesto ne stima, dok nije on provozao i vidio da ne ide kako treba. Tad je DPF vec bio unisten i ni ciscenje nije bilo opcija vec samo busenje i gasenje komplet egr/dpf/adblue, sto ga je kostalo mozda oko 200-250e, i nikad toga nikad vise problema.Marko21 je napisao/la: ↑19. ožu 2023, 20:32 To je i meni palo na pamet, pocelo se desavati par tjedana nakon gasenja AdBlue-a i to na nacin da je samo prilikom pretjecanja ili na autocesti preko 145 kmh pocelo izbacivati poruku "opasnost od zastopavanja DPF-a". Bio u ovlastenom na dijagnostici, kazu DPF za zamjenu, odvezao ga na kemijsko ciscenje, kaze covjek da nije zastopan i da nema sto cistiti, na kraju na moje inzistiranje ga skinuo i stavio u stroj. Nakon toga par tjedana bilo ok i nakon toga opet isto, tako da sam popizdio i dao ga iscupati i ugasiti (u konacnici me kostala poprilicno prica, od dijagnostike, ciscenja i u konacnici cupanja i gasenja), ali sad je ok.
Software je radio "renomirani" strucnjak, necu ga "hvaliti" ovdje
Full LED farovi su brutalni, jos kod tebe duplo socivo za kratko...
- Marko21
- Početnik
- Postovi: 7
- Pridružen/a: 16. ožu 2023, 10:55
- Lokacija: Sisak, Hrvatska
- Vozim: 508
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 5 puta
- pohvaljen: 1 put
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Ne razumijem ovo da se ne mijenja, meni je auto isao normalno, nikakav safe mod niti slabiji odaziv na gas, jednostavno kada je bio u uvjetima da pokrene regeneraciju, on je izbacivao onu poruku. Bio kod nekoliko majstora (ovlasteni bi odmah mijenjali cijeli sklop, a ovi ostali bi odmah to cupali van i gasili). Da bi se pokrenula regenercija mora biti zadovoljeno nekoliko uvjeta (osim stalne brzine preko cca 2000 rpm, zagrijanosti motora itd, ako nije ispravan jedan od grijača nista od reg, ako nije ispravan senzor temperature ispusnih plinova nista od reg i xy toga), meni je nesto falilo od toga i nije htjelo pokrenuti regeneraciju, a nisam uspio naci majstora koji bi se pozabavio time, nego samo navedeni slucajevi (jedni bi mijenjali, drugi bi busili/gasili ). Covjek koji ima firmu za ciscenje DPF/FAP nakon svoje dijagnostike rekao da nema sto cistiti jer po parametrima DPF nije zastopan.
Da, duple su lece za kratko
Da, duple su lece za kratko
- mara-
- Site Admin
- Postovi: 2463
- Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
- Lokacija: Istočno Sarajevo
- Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
- Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
- Ima zahvala: 166 puta
- pohvaljen: 297 puta
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Ne mjenja se u smislu da je toliko to sad dobro urađeno da može trajati kao i auto. Stalna brzina više isto nije neophodna za regeneraciju, nego samo da je dovoljno ugrijan auto, moj će i u mjestu na leru odraditi ako je počeo.
- StefanMD
- VIP Član
- Postovi: 968
- Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:35
- Lokacija: Modriča / Doboj
- Vozim: 308 SW 2.0 BlueHDi EAT6
- Ima zahvala: 103 puta
- pohvaljen: 131 put
Re: 508 2.0 BlueHDI 110KW
Problem je sto softver tu njemu "poremeti" regeneraciju i onda je vjerujem ne radi nikako ili barem ne kako treba, ko zna sta mu "fali" od uslova a mozda je u potpunosti ispravno sve. Jednostavno softver napravi problem.Marko21 je napisao/la: ↑20. ožu 2023, 18:01 Ne razumijem ovo da se ne mijenja, meni je auto isao normalno, nikakav safe mod niti slabiji odaziv na gas, jednostavno kada je bio u uvjetima da pokrene regeneraciju, on je izbacivao onu poruku. Bio kod nekoliko majstora (ovlasteni bi odmah mijenjali cijeli sklop, a ovi ostali bi odmah to cupali van i gasili). Da bi se pokrenula regenercija mora biti zadovoljeno nekoliko uvjeta (osim stalne brzine preko cca 2000 rpm, zagrijanosti motora itd, ako nije ispravan jedan od grijača nista od reg, ako nije ispravan senzor temperature ispusnih plinova nista od reg i xy toga), meni je nesto falilo od toga i nije htjelo pokrenuti regeneraciju, a nisam uspio naci majstora koji bi se pozabavio time, nego samo navedeni slucajevi (jedni bi mijenjali, drugi bi busili/gasili ). Covjek koji ima firmu za ciscenje DPF/FAP nakon svoje dijagnostike rekao da nema sto cistiti jer po parametrima DPF nije zastopan.
Da, duple su lece za kratko
Sto se tice zamjene, kako i mara rece, to je poprilicno dobar sistem na Pezou tako da u bas bas rijetkim slucajevima da se mora mijenjati DPF. Ovlasteni je nesto drugo, oni bi ispravan mijenjali ako tako pise.