Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Odgovori
Avatar
ADP
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 10. kol 2021, 16:15
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 208 (A9, 2012 – 2019 )
Motor: 1.4HDI 50KW
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la ADP »

Pozdrav, radi se od Peugeot 208 1.4HDI 50kw 2014 god.
Izbacilo mi je prvo grešku motora, pa se zatim auto stavilo u "Safe" mod, i nisam mogao da pređem preko 2 hiljade obrataja.. Da bi kod automehaničara pokazalo grešku "P1434 multipleksirana pumpa aditiva"...

E sada mene zanima da li je bolje da uzmem novu što je malo više od 500KM, ili da nađem nekoga da to sve poništi i ostavi tako?
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2456
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 159 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la mara- »

Da li ste to malo bolje dijagnostikom pogledali? Da li je to jedina greška? Meni je to izbacilo i ispostavilo se da je nestalo aditiva, ali ta greška nije bila u procesoru motora nego u drugoj sekciji dijagnostike. Dosuo aditiv, resetovao brojač i pobrisao tu grešku, sve radi.
Ovi su korisnici zahvalili autoru mara- za post:
ADP
Avatar
ADP
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 10. kol 2021, 16:15
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 208 (A9, 2012 – 2019 )
Motor: 1.4HDI 50KW
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la ADP »

Zaboravio sam gore napisati da je pumpa "crkla", a samo pola vrećice tečnosti je potrošeno..

Zato sam postavio pitanje, da li je bolje baciti na novu oko 500KM, ili ići na opciju da to ugasim?

I to je jedina greška koju izbacuje.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2456
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 159 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la mara- »

Da li ste koristili originalnu dijagnostiku? Kad pumpa crkne, bude obično još greški. Moj slučaj koji sam opisao je da je meni iz nepoznatih razloga izbacio tu grešku da nema aditiva, a ja ga sipao nekad prije i znam da nije mogao još potrošiti.

Isto tako, ako neko kod tebe nije resetovao brojač prilikom zamjene aditiva nekad ranije, može stati pumpa jer misli da nema tečnosti, tu nema plovka.

I da li ste fizički testirali pumpu ili samo ovako zaključili preko dijagnostike?

Sent from my SM-S911B using Tapatalk

Avatar
ADP
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 10. kol 2021, 16:15
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 208 (A9, 2012 – 2019 )
Motor: 1.4HDI 50KW
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la ADP »

Testirana je pumpa i ne radi, a problem je što na Peugeot 208 2014 godište, nigdje nema opciju da pokaže koliko je još ostalo tečnosti ili nešto slično.. To jeste, kada je nestane, upali se samo greška motora, a safe mod se upalio zato što je otišla pumpa.

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Avatar
mara-
Site Admin
Postovi: 2456
Pridružen/a: 22. lis 2015, 20:56
Lokacija: Istočno Sarajevo
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Motor: 2.0 BlueHDI 110KW
Ima zahvala: 159 puta
 pohvaljen: 292 puta
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la mara- »

Piše na dijagnostici ako ste koristili originalnu, Diagbox. U safe ti je otišao jer ti se nakupilo previše čestica u filteru, ja sam 15 dana vozao s tom greškom i nije išao u safe.

Sent from my SM-S911B using Tapatalk

Ovi su korisnici zahvalili autoru mara- za post:
ADP
Avatar
ADP
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 10. kol 2021, 16:15
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 208 (A9, 2012 – 2019 )
Motor: 1.4HDI 50KW
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la ADP »

Moram onda otići u ovlašteni servis, nema druge, da vide sa originalnom dijagnostikom.

Hvala Vam puno!

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
Avatar
nace
Aktivan član
Postovi: 122
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:30
Lokacija: Tesanj
Vozim: Peugeot 308 1,6 HDI
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 14 puta
Kontakt:
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la nace »

Neka ti malo provjeri i akumulator. Zna se desiti da akumulator , bez obzira sto radi nemq dovoljn kapacitet da podmiri rad te pumpe i regeneraciju. Iako pali isve , u mene je slicno bilo , samo sto pola godine nije palio start stop itd
Ovi su korisnici zahvalili autoru nace za post:
ADP
Avatar
ADP
Početnik
Postovi: 10
Pridružen/a: 10. kol 2021, 16:15
Lokacija: Banja Luka
Vozim: 208 (A9, 2012 – 2019 )
Motor: 1.4HDI 50KW
Ima zahvala: 17 puta
 pohvaljen: 1 put
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la ADP »

I to ću da provjerim.

Hvala ti puno!

Послато са SM-A528B помоћу Тапатока
 ! Poruka od: Avicii
Nema potrebe da citiras zadnji post!
Avatar
Tom
Moderator
Postovi: 2327
Pridružen/a: 24. lis 2015, 01:44
Lokacija: Bar, Crna Gora
Vozim: 308 (T9; 2013–2021)
Vozim: 204, 208, 308
Motor: 1.6 hdi
Ima zahvala: 239 puta
 pohvaljen: 467 puta
garage

Re: Pomoć oko multipleksirane pumpe za aditiv

Post Postao/la Tom »

Kad je crkla pumpa na jednoj 208 bila je ova greska ali i jos jedna.

Ta 208 se vozala dugo tako bez safe moda. Stavili smo polovnu pumpu od 207-ice, resetovali i prijavili kao novu i tako je nastavilo dugo da radi.

Ispitaj to jos jednom, mada ako ti testom pokazuje da ne radi vjerovatno je crkka, ali ne i 100% sigurno.

Ja bih pokusao sa polovnom testirati, ako mozes naći.
Ovi su korisnici zahvalili autoru Tom za post:
ADP
204 1.2 b 1972.
208 1.4 hdi X3 2013,4,5
308 1.6 hdi 2017.
ex: 207
Odgovori

Natrag na “Općenito”