SENZOR PRITISKA GORIVA

Odgovori
hamza
Napredan član
Postovi: 352
Pridružen/a: 24. lis 2015, 00:37
Lokacija: Kladanj
Vozim: Peugeot 508
Ima zahvala: 35 puta
 pohvaljen: 33 puta
garage

SENZOR PRITISKA GORIVA

Post Postao/la hamza »

Da podijelim sa vama iskustvo vezano za senzor pritiska goriva na rampi. P508 2.0 HDI 103kW, 2014 g.
Nakon zamjene filtera goriva (preventivno mijenjao) kad upalim auto pomalo trzne, proguta, nekad se zatrese toliko i ugasi se. Presao vise od 1000 km nista nije islo na bolje. Spojimo na dijag i pokaze gresku SENZOR PRITISKA GORIVA.
Kupimo original PSA i zamijenimo i od tada auto vuce ko lud, smanjio potrosnju za 1-1,5L.
Vec 3-4godine mi se cuo neki zvuk pri ubrzavanju i pri opterecenju samo kao da lanac neki preskace ili negdje dodiruje. I sada se vise ni to ne cuje. Pa smo zakljucili da su se to cule dizne, puno je u dizne islo goriva i zato je i trosio ali iskoristivost goriva nije bila dobra. Isto od prije 3-4godine regeneraciju mi radi na 350 km a kad sam ga kupio radio na oko 700 km.
Potrosnja kad sam ga kupio 2017.g. bila 4,5 do 5 l. Zadnjih par godina nisam ga mogo skinuti ispod 5,2 nikako da najnjeznije vozim.
Sada potrosnja 4,3 do 4,6 L.
Puno goriva je izgleda i DPF zacepljalo, mada nije palio lampice jer sam ga forsirao i nisam ga stedio. Interessntno da imam dijagnostiku i stalno sam ga spajao i provjeravao, da nikad nije javilo gresku tog senzora tek nakon zamjene filtera goriva.
Znaci , zamjenom senzora sam dobio vucu i bas ljut na gasu, smanjio potrosnju goriva regeneraciju ev jos nije radio nakon predjenih 600 km sa novim senzorom, nestalo onog zvuka koji je znaci dolazio od dizni. Ali mi nejasno sta se poremetilo zamjenom filtera jer jos nekad trzne pri paljenju. Da li su kakve necistoce krenule nakon otpajanja cjevcica ili skidanja filtera ne znam
Ovi su korisnici zahvalili autoru hamza za post (ukupno 2):
Aviciisheky
Odgovori

Natrag na “Općenito”